Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostolakossa muuttunut

Vierailija
02.03.2015 |

En voi olla ainoa, jota ärysttää. Virve hehkuttaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja ahkeruuttaan sekä jaksaa muistuttaa opintojensa vaikeudesta ja Lontoossaa saamaansa opetuksen korkeasta tasosta. Kehujen aiheeksi kelpaavat myös (videon perusteella hyvin keskinkertainen) kielitaito, ruotsalainen poikaystävä, Tukholman-asunto... Postauksista paistaa läpi se, että Virve pitää itseään huippuälykkäänä ja kuvittelee olevansa jo asiantuntija niin kosmetiikan kemiassa, lainsäädännössä ja markkinoinnissakin. Mitäs ne opinnot ovat kestäneet, reilun vuodenko? Varsinaista kemian asiantuntijuutta, kun lukion ykköskurssin asioitakin piti tankata kuukausikaupalla. Eivät ne banaanidieettikoulutehtävätkään varsinaisesti saa vakuuttuneeksi.

Ikävä sitä Virveä, jonka blogin pääpaino oli oman ylivertaisuuden korostamisen sijaan kosmetiikkatuotteiden arvioinnissa. 

Kommentit (7961)

Vierailija
5201/7961 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ottaisivat nyt kaksi paluulippua Tukholmaan, niin minne Virve siellä menisi? Jatsimies ilmeisesti aikoo majoittua kavereiden sohvilla ja kiertuepaikkakuntien hotelleissa. Heillä ei ole enää sellaista vakituista tukikohtaa, johon voisi ilman säätämistä palata voimia keräämään. Pujahtaisiko pienen pieni Virve puolison povitaskuun?

Veikkauksia: siirtyvätkö Fredmanit vuokralle eksoottiseen Suomeen? Yksiö Lidlin, kirjaston ja terveyskeskuksen tuntumassa irtoaisi muutamalla satasella/kk jostain Varkaudesta.

Virve varmaan menisi sinne missä virallisestikin asuu eli anopin kanssa asumaan samaan kaksioon pohjoiseen Ruotsiin. Tai Suomessa sitten vanhempiensa luokse Vantaalle, josta varmasti liikenee sohva jos ei oma huonekin Virvelle. 

Mysteeri on missä jatsimies Ruotsissa asuu. 😃 Täytyyhän hänellä joku kortteeri olla eikä missään kaverien sohvalla nukkua. 

Vierailija
5202/7961 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virvehullun uusi vuosi alkanut taas vauhdikkaasti vivven elämää pohtiessa 😂🤣🤪

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5203/7961 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aww, jatsimies on siis jälleen kerran toiminut järjen äänenä ja paitsi että olivat ottaneet kunnon hotellin niin ovat nyt myös toisen yön perään samassa paikassa. Varmaan oli ostanut Virvelle vielä uudenvuodenjuomankin (0,90 € 😆) ja pakottanut tällaiseen juhlaillan viettoon. Propsit jatsimiehelle, on kyllä monesta tilanteesta pelastanut ja paljon vartijana. 👍🏻

Majoittuminen tässä kunnon hotellissa maksaa varmasti enemmän kuin Virven kuukauden ruokabudjetti on. Mitäs veikkaatte, maksetaanko se kiltisti puoliksi vai maksaako se joka sinne halusi? 😆

Olisi vaan ollut paikoillaan käyttää sitä järjen ääntä myös Ruotsin minitalossa, kun värjöttelivät talvella 14-asteen sisälämpötilassa. Miksi jatsimies ei silloin vääntänyt lämmitystä suuremmalle ja ottanut tulevaa sähkölaskua maksettavakseen? 

Näillä kummallakin on sit

Virve on itse sanonut, että eivät nykyään saisi mistään pankkilainaa tai edes luottokorttia. Reissuun lähti mukaan tästä syystä kasa debit-kortteja. 

Vierailija
5204/7961 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virvehullun uusi vuosi alkanut taas vauhdikkaasti vivven elämää pohtiessa 😂🤣🤪

Vivve lähti heti uuteen nousuun, kun sai yhden yön yöpyä kolmen tähden luksushotellissa parantelemassa rotanpuremiaan ja haistaa halpoja alkoholijuomia. Voi olla vilkas päivä luvassa tässäkin ketjussa. 😎

Vierailija
5205/7961 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta joka kirjoitat tähän päivittäin analyysejä Virven elämästä, tulee aika epävakaa kuva. Tunnetko hänet henkilökohtaisesti jostain ja kannat kaunaa? Vai oletko vain kateellinen tälle tuntemattomalle bloggaajalle hänen elämästään? Viimeksi kun kommentoin näin n. Vuosi sitten sain kauhean viharyöpyn päälleni tältä Virven stalkkaajalta.

Vierailija
5206/7961 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinusta joka kirjoitat tähän päivittäin analyysejä Virven elämästä, tulee aika epävakaa kuva. Tunnetko hänet henkilökohtaisesti jostain ja kannat kaunaa? Vai oletko vain kateellinen tälle tuntemattomalle bloggaajalle hänen elämästään? Viimeksi kun kommentoin näin n. Vuosi sitten sain kauhean viharyöpyn päälleni tältä Virven stalkkaajalta.

Öö, jos joku kirjoittaisi tänne päivittäin samaa, niin eikö hän silloin olisi epävakauden vastakohta? 😆 

Epävakaus on sitä, että ollaan impulsiivisia ja on vaikeutta säädellä omia tunteita ja käyttäytymistä. Epävakaalla voi olla voimakkaita minäkuvan ja mielialanvaihteluita sekä hankaluuksia toimia pitkäjänteisesti, ja usein elämä tuntuu olevan jonkinlaisessa kaaoksessa.

Jos se tyyppi kirjoittelisi tänne epävakaasti, hän kävisi täällä aina satunnaisesti huutelemassa. Silloinkin välillä Vivve olisi maailman paras ja välillä maailman kamalin. 

Vähän tasoa, pyydän, jos mielenterveysongelmia halutaan käyttää pilkkaamiseen.

Vierailija
5207/7961 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden saldona 266 luettua/kuunneltua kirjaa 😅

Vierailija
5208/7961 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt lukee niitä läppäriltä?? 

Vierailija
5209/7961 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tää musta mitenkään oudolta kuulosta. Mä teen palkkatöitä 40 tuntia viikossa ja mulla on lapsi, mutta silti ehdin lukea 43 kirjaa viime vuonna. Jos mulla ei olisi noita em. "aikasyöppöjä" elämässäni, ehtisin varmasti lukea viitisen kirjaa viikossa ja olisin Virven lukemissa. Toki itse valitsisin (ja valitsen jo nytkin) aika tavalla tasokkaampaa luettavaa kuin mitä Virve... Aika noloa oikeesti kuluttaa tuollainen määrä self helpiä. Ei elämän sisältö voi olla vaan se, että lukee, miten saisi paremman elämän.

Vierailija
5210/7961 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tää musta mitenkään oudolta kuulosta. Mä teen palkkatöitä 40 tuntia viikossa ja mulla on lapsi, mutta silti ehdin lukea 43 kirjaa viime vuonna. Jos mulla ei olisi noita em. "aikasyöppöjä" elämässäni, ehtisin varmasti lukea viitisen kirjaa viikossa ja olisin Virven lukemissa. Toki itse valitsisin (ja valitsen jo nytkin) aika tavalla tasokkaampaa luettavaa kuin mitä Virve... Aika noloa oikeesti kuluttaa tuollainen määrä self helpiä. Ei elämän sisältö voi olla vaan se, että lukee, miten saisi paremman elämän.

Virve jäi vuoden mittaan ainakin kahdesti kiinni siitä, että oli postannut tekoälyn avulla tehdyn kirja-arvion, jossa oli faktat ihan päin seiniä. Toinen oli vielä copy-pastettu niin tökerösti, että rivin lopussa ollut tavuviiva jäi paikalleen ja siirtyi arviossa keskelle riviä. Sen lisäksi että Virve ei ollut lukenut arvioimaansa kirjaa hän ei ollut vaivautunut lukemaan edes muka-omaa tekstiänsä. 🤣 Jälkimmäisen kerran jälkeen kirja-arviot jäivät instasta pois kun tuli vissiin vähän palautetta. 

Surullista siis ylpeillä lukuisilla lukemilla kirjoilla kun ei ole niitä lukenut. Mutta hienoahan se pitää Virvellä aina ole, vaikka sitten keksimällä jos ei muuta ole. Ensi vuodelle Virve aikoo järjestää lisää aikaa kirjoille = suomentunee niin että Virve aikoo maata ensi vuonna kämpillä entistäkin enemmän. 

Vierailija
5211/7961 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stalkkaajalla on muutaman naista tähtäimessä. 

Vierailija
5212/7961 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoja voi nykyään kuunnella tai lukea kännykästä tai läppäriltä. Esim Bookbeatilla molemmat mahdollisuudet. 

Vierailija
5213/7961 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen töissä 8,5 h päivässä ja matkustan jonku verran Suomen sisällä. Aina joku kirja kuuntelussa. Kuunneltuja kirjoja vuonna 2023 oli minulla 78 kpl. Ja niistä muutaman oli sellaisia mitkä kestivät yli 38 tuntia. 

Vierailija
5214/7961 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vuodessa yli sata kuunneltua kirjaa.  Luen paljon dekkareita, historiallisia romaaneja,  ja yhteiskunnallisia teoksia, truecrimea, elämänkertoja,  mukana myös lyhyitä kirjoja eli novelleja ja runoja. 

Vierailija
5215/7961 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Self help -kirjoja inhoan. Mutta dekkareita voi kuunnella muun työn ohessa. Mäkin kuuntelen aina iltaisin ennen nukkumaan menemistä pari tuntia, sitten työmatkalla ja viikonloppuisin kun siivoaa tai tekee päiväretkiä niin nopeasti siinä saa kuunneltua useita. Samoin lento- ja laivamatkoilla kuluu paljon kirjoja. 

Vierailija
5216/7961 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ne Virven jatkosuunnitelmat nyt menikään? Onko jossain vaiheessa jossakin jokin pidempiaikainen majoitus ja pitikö jonkun kaverin tulla Virven seuraksi kun jatsimies palaa Ruotsiin? Ei kai Virve ole jäämässä ypöyksin tuossa kunnossa kiertelemään ja etsimään joka yö uutta, mahdollisimman edullista yösijaa?

Thaimaassa on ainakin väitetysti frendi, muutoin Virven on suunnitelmissa reissata yksinään ainakin kesään saakka. 

Virven reissaaminen on lähinnä hotellissa makoilua ja ostarilla pyörimistä. Päivän kohokohta on alle euron mättöannos ja sitten takaisin makoilemaan. 

Mitä reissuilla sitten pitäisi tehdä? Jos hän elää jossain Aasiassa niin ei kai kukaan paikallinenkaan tai turisti käy joka päivä useassa museossa tms. 

Vierailija
5217/7961 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoja voi nykyään kuunnella tai lukea kännykästä tai läppäriltä. Esim Bookbeatilla molemmat mahdollisuudet. 

Juu tiedän kyllä, en vaan tiedä mitään yhtä epämukavaa kuin lukea kirjoja läppäriltä. Miksihän ei lue enää kännykältä niinkuin ennen teki.

Vierailija
5218/7961 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen töissä 8,5 h päivässä ja matkustan jonku verran Suomen sisällä. Aina joku kirja kuuntelussa. Kuunneltuja kirjoja vuonna 2023 oli minulla 78 kpl. Ja niistä muutaman oli sellaisia mitkä kestivät yli 38 tuntia. 

Virvee, tarkkuutta nyt! Suomessa ei kenelläkään ole 8,5 tunnin työaika joka päivä! 38 tunnin työviikolla tuolla työmäärällä menisi rikki myös lakisääteinen ylityökatto rikki. 🤣 

Vierailija
5219/7961 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju täyttyy rytinällä ihmisistä, jotka tulevat kertomaan Virven tyyliin  lukeneensa 124,78 kirjaa ja pisin äänikirja oli 34,45 tuntia työajan ollessa 7,45 tuntia, lämpötilan -23,18 C, pörssisähkön 6,93 c/kWh ja 3 kk euriborin muutoksen 0,02 % 🤣

Vierailija
5220/7961 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän rouvan instan seuraaminen on kyllä hauskaa. Elämä on yhtä laihialaisvitsiä.  Miten ihminen voikin olla niin pihi.  Ei vaan voi ymmärtää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä