Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostolakossa muuttunut

Vierailija
02.03.2015 |

En voi olla ainoa, jota ärysttää. Virve hehkuttaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja ahkeruuttaan sekä jaksaa muistuttaa opintojensa vaikeudesta ja Lontoossaa saamaansa opetuksen korkeasta tasosta. Kehujen aiheeksi kelpaavat myös (videon perusteella hyvin keskinkertainen) kielitaito, ruotsalainen poikaystävä, Tukholman-asunto... Postauksista paistaa läpi se, että Virve pitää itseään huippuälykkäänä ja kuvittelee olevansa jo asiantuntija niin kosmetiikan kemiassa, lainsäädännössä ja markkinoinnissakin. Mitäs ne opinnot ovat kestäneet, reilun vuodenko? Varsinaista kemian asiantuntijuutta, kun lukion ykköskurssin asioitakin piti tankata kuukausikaupalla. Eivät ne banaanidieettikoulutehtävätkään varsinaisesti saa vakuuttuneeksi.

Ikävä sitä Virveä, jonka blogin pääpaino oli oman ylivertaisuuden korostamisen sijaan kosmetiikkatuotteiden arvioinnissa. 

Kommentit (7804)

Vierailija
2821/7804 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas tänään Virven aika on mennyt selvitellessä kuka on Irmeli Arttu Wiskarin laulussa. No eipä siinä mitä, varmaan tämä tieto on tärkeä jotta voi tulkita laulun oikein, tai jotain 🤣

Vierailija
2822/7804 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään Virve on toiminut salapoliisina. On kyllä

viihdyttävää luettavaa nää stoorit sillon kun eivät oo puuduttavia seitsemän sivua pitkiä itseanalyysejä… Odotan jännityksellä seuraavaa pläjäystä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2823/7804 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti ihan priceless, Irmeli! Tällaisten juttujen takia itse jaksan napinoistani huolimatta seurata, ja kahlata läpi ne puuduttavat oman navan tutkiskelut.

Vierailija
2824/7804 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi karaokekisassa?

Vierailija
2825/7804 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kävi karaokekisassa?

Virve pääsi taas jatkoon, seuraavalla kerralla esittää kolme kappaletta.

Vierailija
2826/7804 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jostain syystä näkyy Facebookin suositelluissa ryhmissä joku "Torreviejan suomalaiset", niin näen niitä postauksia aina silloin tällöin. Karaokekilpailusta oli oikein iso ilmoitus jossa kaikkien 10 finalistin koko nimet - mukana tuttu nimi ;)

Vierailija
2827/7804 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyykö nuo Virven passiiviset tulot omaan blogiin vai onko hällä muitakin sivustoja...?

Vierailija
2828/7804 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt haaveilee Goalle lähdöstä. Varmaan muuttaa sinne asumaan kun huomaa miten halpaa siellä on :D 

Vierailija
2829/7804 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liittyykö nuo Virven passiiviset tulot omaan blogiin vai onko hällä muitakin sivustoja...?

Tämä kiinnostaisi minuakin, onko koskaan avannut yhtään tarkemmin noita passiivisia tulojaan? Tuntuu, ettei koskaan kerro mistä ne tulevat, kiertelee vain aiheen ympärillä. Toisaalta hehkuttaa avointa rahakeskustelua mutta salailee silti mistä ne pääasialliset tulot oikein tulevat. Oletan siis, että on muitakin sivustoja kuin blogi.

Vierailija
2830/7804 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kiinnostaisi minuakin, onko koskaan avannut yhtään tarkemmin noita passiivisia tulojaan? Tuntuu, ettei koskaan kerro mistä ne tulevat, kiertelee vain aiheen ympärillä. Toisaalta hehkuttaa avointa rahakeskustelua mutta salailee silti mistä ne pääasialliset tulot oikein tulevat. Oletan siis, että on muitakin sivustoja kuin blogi.

Mä oon aina ajatellut että ne passiiviset tulot tulee jostain sellaisesta lähteestä, joka ei ois ns. yleisesti hyväksyttävää (pikavippi/kulutusluottojen markkinointi tms sivusto). Ja siksi ei kerro mistä tulevat kun tietää että siitä tulis p*skamyrsky. 

Vierailija
2831/7804 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torrevieja on aivan hullu paikka koska perjantai-iltana karaokebaarissa törmää tuttuihin eläkeläisiin.

Vierailija
2832/7804 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aiemmin kertonut, että on tehnyt miehensä kanssa useita nettisivuja, joista tulee passiivista tuloa. Ovat käsittääkseni sellaisia tuotevertailusivuja, joista voi klikata eteenpäin kauppoihin, ja jos joku tilaa, niin siitä saa itse komission. Samaan tyyliin siis, miten bloginkin affilinkit toimivat.

Vierailija
2833/7804 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksilönä jos ajattelee niin sodan myötä voisi myös kääriä hyvät rahat kun sijoittaa teollisuuteen.. "Näin sen pitikin mennä", huokaisee Virve kun rahojaan laskee.

Ja eksien pettäminenkin oli oikein hyvä ja opettavainen kokemus ja niinhän sen pitikin mennä. ❤️ Siis sen sijaan että olin ihmispaska niin tämähän olikin vain kaikki kotiin päin.

Eksät pettivät vai V petti eksiään vai sekä että? Onko tosiaan tällaisenkin yksityisasian laulanut julkisesti?

Ettekö lue instaa? Virve sanoi kyseessä olevan sen, miten hän on eksiään kohdellut. Aina on siis vaihtanut siippaa ns. lennosta.

Entistä siippaa kutsui Wannabe-insinööriksi, muttei ex tainnut kutsua V:tä esim. Wannabe-maalipytyksi?

Se oli se blogiajan ensimmäinen puoliso. Sitten oli toinen joka vaikutti Lontoossa. Tämä kolmas sitten Ruotsista. Ihan kaikki suhteet ei ole blogiin asti päätyneet, vain nämä pisimmät.

Siinä välissä oli se brasilialainen trapetsitaiteilja, oliko se juuri se Lontoossa asunut vai joku Lontoon tyyppiä aikaisempi?

Vierailija
2834/7804 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Virve muistaakseni kirjoitellut ihan rahastosijoittamisestakin useasti, mutta epävakaan maailmantilanteen vuoksi niiden tuotto voi kyllä olla aika epävarmaa tällä hetkellä.

Vierailija
2835/7804 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän kade Virven hikoilemattomuudesta. Viisi päivää voi putkeen pitää mustaa paitaansa, ilmeisesti ihan vetäen niitä 10 km kävelyjään. Itse joudun vaihtamaan joka päivä paidan, vaikka en edes hikiliikkuisi.

Vierailija
2836/7804 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän kade Virven hikoilemattomuudesta. Viisi päivää voi putkeen pitää mustaa paitaansa, ilmeisesti ihan vetäen niitä 10 km kävelyjään. Itse joudun vaihtamaan joka päivä paidan, vaikka en edes hikiliikkuisi.

Sama täällä. Harkitsin jo jopa Telakan mekkoa (en sitä samaa tunikaa kuin Virvellä) työmekoksi, mut sit tajusin etten vois mitenkään pitää sitä montaa päivää putkeen pesemättä. Ei sillä, vois kai sen silti ostaa. Ite oon testaillut vaikka mitä dödöjä.

Vierailija
2837/7804 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Harkitsin jo jopa Telakan mekkoa (en sitä samaa tunikaa kuin Virvellä) työmekoksi, mut sit tajusin etten vois mitenkään pitää sitä montaa päivää putkeen pesemättä. Ei sillä, vois kai sen silti ostaa. Ite oon testaillut vaikka mitä dödöjä.

Kainalolaput voisi olla ratkaisu. Itse kanssa joudun vaihtamaan aluspaitaa joka päivä, mutta Instassa on Planetaarinen vaatekaappi -tilin omistaja esitellyt mekkoprojektia, ja hän piti mekkoa kk:n putkeen, ja mekossa on irrotettavat kainalolaput, jotka voi pestä! Tämä on mielestäni nerokas ajatus, mutta vaatii ompelutaitoa tms.

Vierailija
2838/7804 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi pohtia ja analysoida omaa itseään niin paljon? Nyt pitäisi vielä kuulemma enemmän keskittyä ”oman egon työstämiseen”. Tekisi vaikka vapaaehtoistyötä joskus.

Vierailija
2839/7804 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi pohtia ja analysoida omaa itseään niin paljon? Nyt pitäisi vielä kuulemma enemmän keskittyä ”oman egon työstämiseen”. Tekisi vaikka vapaaehtoistyötä joskus.

Omaa pientä lasta katsellessani oon miettinyt, että Virve ikään kuin kaipaa takaisin idealistiseen lapsuuteen, jossa "ego" ei ole todellakaan vielä hyökynyt päälle. Nää on nyt jossain määrin yleistyksiä, mutta näin pääpiirteittäin näin: Lapsi ei mieti, mitä muut siitä ajattelee. Lapsi uskaltaa kokeilla uutta, kysyä ja hämmästellä. Lapsi on pitkiä pätkiä flow-tilassa. Lapsi ei murehdi huomista, vaan elää tässä hetkessä.

Vierailija
2840/7804 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla pesuvälillä ei kyllä ole ihme että vaatteet kestävät pitkään.