Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tehoimukausiko??

26.11.2005 |

Meidän tyttö täyttää ensiviikolla 4kk ja on aivan ihana pikku-neiti!!

Mutta mua vaivaa,et onko hänellä menos joku tehoimukausi vai kehitykseen liittyvä hurjan kasvun kausi,kun yörytmit menny ihan sekaisin.Ennen neiti veteli unia n.22-8 ja heräs vain kerran aamuyöstä tissille.Mun nyt noin 4-5 yönä syö n.1.30,4.30,7.30.Siis nukkuu 2-3 tunnin pätkiä.Onko muilla samoja kokemuksia??Oli niin luksusta,kun nukkui pitkiä öitä.

Sit toinen asia mua vaivaa,miten saisin hänet nukahtamaan omaan sänkyyn?Kun neiti nukahtaa vain tissille ja syötön loppuvaihees mun tissi on hänen tutti ja jos otan tissin pois niin alkaa vinha käsien ja jalkojen heilttelu,kunnes saa taas tisun suuhun.Ei syö mut kutittelee tissinpäätä kielellä ja on onnellinen ja nukkuu.No aikani kun tätä rumbaa jaksan niin hän nukahtaa ja ei huomaa kun otan tissin pois.Eikö tää nukuttaminen vois mennä helpommin???

Kertokaa kokemuksia!!!!!!!!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tuon ikäisenä 2viikon ajan ahkeraa rinnalla oloa, sen jälkeen normalisoitui. Tuli kasvupyrähdyskin tuon syönnin jälkeen.

Vierailija
2/5 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poika täyttää ensi viikolla 4 kk, ja olen ihmetellyt aivan samaa. Pari yötä on menny taas tosi risaiseksi, heräillään tunnin tai kahden tunnin välein. Ja aina tyytyy vain tissille. Päivisinkin tuntuu syövän useammin kuin ennen. Olen ajatellut josko hampaita on tulossa, kun on pikkukitinää vähän väliä ja kakkaa riittää. Mutta tiedä häntä mikä taas vaihteeksi on...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttö n. viikon päästä 5kk ja tämä viikko on ollut huono öiden suhteen. Vauva heräilee tosi usein, alle 2h välein ja aina tisutellaan. (Yleensä on heräillyt pari kertaa yössä) Samaa minäkin olen ajatellut, että ehkä on tehoimun aika. Tai sitten ne hampaat. Tissittely on sellaista usein, että imee pari kertaa ja kääntää pään pois. Taas parit imut ja pää kääntyy jne. Viime yönä klo 04 alkoi höpöttelemäänkin. Jospa se tästä ohi menee ja taas nukuttaisiin paremmin. (Tyttö täysimetyksellä)

Vierailija
4/5 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska meillä aivan sama juttu..Imetän illalla laitan säkyyn..menee hetki niin taas, nukutan pojan meitin sänkyyn, ja jo se kohta parkasee kun tissitutti onkin kadonnut taas.Viime yönä sain 24.00 nukkumaan..nyt on jatkunut jonkin aikaa tätä, mutta oletan sen olevan jotain mitä en tiedä, kai hän joskus alkaa nukkumaan.Hampaitakin olen jo epäillyt, aamulla heräilee sitten jo 7 aiakaan ekan kerran..Tsemppiä taille..Niin joo ja meijän poika kans 4 kk ja viikko..

T-jamio ja rasmus-vauva

Vierailija
5/5 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukä:

Sit toinen asia mua vaivaa,miten saisin hänet nukahtamaan omaan sänkyyn?Kun neiti nukahtaa vain tissille ja syötön loppuvaihees mun tissi on hänen tutti ja jos otan tissin pois niin alkaa vinha käsien ja jalkojen heilttelu,kunnes saa taas tisun suuhun.Ei syö mut kutittelee tissinpäätä kielellä ja on onnellinen ja nukkuu.No aikani kun tätä rumbaa jaksan niin hän nukahtaa ja ei huomaa kun otan tissin pois.Eikö tää nukuttaminen vois mennä helpommin???

Kertokaa kokemuksia!!!!!!!!!

Tähän toiseen en osaa valitettavasti auttaa. En edes vinkkejä kertoa. Mulle noi lasten nukahtamiset on ihan mysteeri. Esikoinen oli hankalasti nukahtava - vain rinnalle yhdeksän kuukauden ikään asti. Kuopus nukahtaa joskus kähistessään omaan sänkyynsä. Siis makoilee ja kähisee siellä. Laitan tuttia suuhun ja pistän pinnasängyn reunalle näköestettä roikkuun (ettei näe mua ja isäänsä). Sitten vain nukahtaa yhtäkkiä. Toisina päivinä ei nukahda kuin viereen rinnalle...