Hääpukuni. Mitä mieltä olet?
http://jamescliffordcollection.com/designer-wedding-dresses/J21269/
Mietin pitkään tämän ja tyllihelmaisen välillä mutta olen loppujen lopuksi tyytyväinen valintaani
Kommentit (34)
Muistathan kuitenkin peittää olkapääsi kirkossa :-)
ja materiaali kaunis, mutta yläosa minuun makuuni hieman turhan "antava" - ehkä olen sitten konservatiivinen, mutta en itse haluaisi olla julkisilla paikoilla rinnat puoliksi esillä muualla kuin uimahallissa ja rantalomilla.
Mutta ei ole hinnallakaan pilattu, joten mikäs tuossa jos haluaa panostaa itse tulevaisuuteen enemmän, ja häistä haluaa selvitä halvalla ja arkisesti. Meillä kyllä pukeuduttiin häissä ihan kunnolla, mutta jos olette kummatkin vielä nuoria ja työttömiä, lienee tuo sinutkin vaihtoehtonne.
Onnea avioon!
Minä suunnittelin myös viime vuonna tuon tyylistä mekkoa ja järkytys oli sovitushetkellä suuri, kun kävi ilmi, ettei minulla ollut raskauden jäljiltä vyötäröä ollenkaan ja olin semmoinen tasapaksu makkara :D. Ihanaa tulevaa hääpäivää teille!
Eiks ne lapset tehdä vasta häiden jälkeen?
Yksinkertainen mutta tosi tyylikäs :-) Onnea!
mutta mun mielestäni hääpuku ei voi olla olkaimeton.
Itse ottaisin simppelimmän, en tykkää pitsistä. Mutta joka tykkää, ihastuu tuohon varmasti.
Kuka sanoo että ap on menossa kirkossa naimisiin?
Mutta ei ole hinnallakaan pilattu, joten mikäs tuossa jos haluaa panostaa itse tulevaisuuteen enemmän, ja häistä haluaa selvitä halvalla ja arkisesti. Meillä kyllä pukeuduttiin häissä ihan kunnolla, mutta jos olette kummatkin vielä nuoria ja työttömiä, lienee tuo sinutkin vaihtoehtonne.
Onnea avioon!
raukkaa. Toivottavasti elämästi muuttuu jossain vaiheessa sen verran siedettäväksi, ettei sun tarvitse enää v*ttuilla tuntemattomille av-palstalla parantaaksesi oloasi :(
nykyään enää mitään väliä.
Ei Jumalaa paljaat olkapäät haittaa.
Kaunis mekko :)
-teologi
kuulun vähemmistöön joka ei tykkää mutta ihan puhtaasti sen takia etten pidä mermaid-mallisista puvuista ollenkaan. Vika on siis omassa päässä.
nykyään enää mitään väliä.Ei Jumalaa paljaat olkapäät haittaa.
Kaunis mekko :)
-teologi
Minun mielestäni kirkossa tulee osoittaa kunnioitusta Jumalaa ja myös muita kirkkovieraita kohtaa sillä tavalla, ettei tahallaan aiheuta pahennusta ja hämmennystä muissa.
Muissa tiloissa voi sitten revitellä ihan miten kehtaa.
Hyvin samanhenkinen kuin mun hääpukuni, kunhan valmistuu. Tosin mulla alla aito korsetti, eikä puku tule rintojen kohdalta noin alas...
Pue puku päälle ja kumarru eteenpäin. Katso, tuleeko tisut liian esiin ja jos tulee, keksi päälle joku bolero, tms. kakun leikkaukseen.
Mutta muuten... Mullakin merenneitohelma, just tuon mittainen laahus ja pitsikangasta itse pukukankaan päällä.
Ihana!