Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuvaa riitaa uusioperheessä

Vierailija
13.08.2012 |

Olen lopen kyllästynyt siihen että mieheni ja toinen lapsistani on jatkuvasti riidoissa. Lapseni on hyvin haastava lapsi ja keiken lisäksi hän provosoi miestäni jatkuvasti. Ongelmana on että mieheni menee lapsen kanssa samalle tasolle ja tunnen että jatkuvasti joudun valitsemaan puolia, puolustamaan miestä lapselle ja lasta miehelleni. Tämä on todella raskasta kun riitoja syntyy useita kertoja viikossa. Tuntuu että saan kulkea varpaisillani koko ajan ja pelätä milloin taas tilanne räjähtää. Ja lähes aina riita leviää niin että minä ja miehenikin riitelemme.

Rakastan lapsiani yli kaiken ja miestäni aivan mielettömästi, mutta en ymmärrä miten saamme tämän perheen toimimaan :( Tässä on viime aikoina ollut paljon muitakin suruja:(

Miten muissa uusioperheissä, miten olette selvinneet vastaavasta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että kyseessä oli oma isä eikä isäpuoli. LApselle on kamalaa, kun aikuinen ei ole aikuinen vaan aikuisen voimalla ja vallalla varustettu "lapsi".

Vihaan isääni edelleen. Ja ole katkera äidille, kun ei pystynyt puuttumaan asiaan sen enempää. En luota oikeastan kehenkään paitsi mieheeni, jolla todiaan on todelliset lehmän hermot, eli mulle täydellinen mies. Vaurioiduin jatkuvasta riitelystä henkisesti, vaikkei homma ikinä fyysiseksi mennytkään.

Vierailija
2/2 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi täytyy nyt viimeistään kasvaa aikuiseksi, jos hän todella haluaa sinun lisäksesi lapsesi. Lapsillesi uusi miehesi on "ylimääräinen" henkilö, joka ei kuulu perheeseen. Miehesi voisi yrittää viettää aikaa lapsiesi kanssa ja tutustua heihin, jotta heillä on jotain mahdollisuutta tulevaisuutta ajatellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme