Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko sinusta, että kulunut kesä oli jonkinlainen välikesä?

Vierailija
13.08.2012 |

Jolloin kesää ei oikein koskaan tullut ja sitten kun se viimein tuli, se oli jo heti ohi. Edes järvessä ei tullut uitua tänä kesänä kertaakaan!

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kamalan kuuma, mutta ihan hyvä kesä. kerkesin tehdä kaikenlaista, myös uida useampia kertoja ja eri järvissä ja meressäkin. On myös grillattu, pelattu pelejä ulkona nurtsilla, käyty sienessä ja marjassa. Tavattu sukua, matkusteltu yms.

Vierailija
2/35 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä, kylmä ja.. no, tylsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna niitä oli vastaavana aikana ollut jo 16!

Vierailija
4/35 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Suomen kesäsäistä ei ole takuita, teemme aina loman aluksi reissun Etelä-Eurooppaan. Näin tänäkin vuonna. Lämmintä piisasi loman ensimmäsellä viikolla ja Suomeen palattuamme täälläkin oli ihan ok lomasäät. Ei voi valittaa.

Vierailija
5/35 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sitä seuraa raju ukonilma, ja vahonkoja kaikille. Ja ihan kovan ukonilman koin tänä kesänäkin keskellä Suomea. Ja oli sitä hellettäkin. Mutta minusta aurinkoa ja vettä oli sopivasti. Hiukan lämpimämpää kenties olisi voinut olla, mutta tavallaan tämä parempi.

Vierailija
6/35 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä kesä oli keskilämpötilaltaan aika lailla tavanomainen. Tietysti se tuntuu viileältä muutaman edellisen kesän rinnalla.

Vierailija
7/35 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi kaikki reissut ja rentous väliin perheen surun takia. Tuntuu ettei kesää ollutkaan. Ensi kesää odotellessa.

Vierailija
8/35 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensi talvi tulee olemaan henkisesti todella rankka, sillä olin kovasti odottanut kesää.

Vierailija
9/35 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut mukavin kesä vuosiin, eikä sää ole paljoa haitannut, mutta intiaanikesä olisi kiva:)

Vierailija
10/35 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomessa yleensä ole mitkään himohelteet,tämä kesä on ollut lähempänä sitä tavallista Suomen kesää.

Vierailija
11/35 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka aamulla olisi paistanut aurinko, iltapäivällä saattoi jo sataa. Tästä syystä oli tosi rasittava lähteä mihinkään tai edes kuivattaa pyykkiä narulla. Maa oli koko ajan märkä, joten oli inhottava olla lasten kanssa ulkona, kun vaatteet olivat heti märät/ likaiset. Toivottavasti tulee edes vähäluminen talvi.

Vierailija
12/35 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihalla on ollut ikään kuin jatkuva kalsea kevät joka nyt kallistuu kalseaan syksyyn.

Lomailua se ei kyllä ole haitannut, olen saanut rentouduttua, tehtyä lomareissuja ja puuhasteltua kaikkea, mitä etukäteen ajattelinkin. No, ruskettunut en kyllä ole, mutta ei kai sen aina ole niin väliksikään.

Itse pidän sellaisesta +25...+30 asteesta auringossa ja lämmin lievä tuulenhenkäys siihen päälle. Viime kesinä on ollut auringossa yli +40 astetta ja olen lähinnä joutunut majailemaan sisätiloissa, kun migreeni iskee heti ylikuumilla ilmoilla. Niin että kun tässä oikein ajattelee, olen voinut tänä kesänä paremmin kuin vuosiin!

Vierailija
13/35 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain potkua siitä kitumisesta olisi saanut talven varalle ;)

Vierailija
14/35 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kesä on ollut elämäni raskain ja surullisin.

Vierailija
15/35 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäloman aikana satoi yhtenä päivänä, muuten oli ihan hyvä keli.

Vierailija
16/35 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäloman aikana satoi yhtenä päivänä, muuten oli ihan hyvä keli.

Vai missä oikein asut?

Vierailija
17/35 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo ryhtnyt tsekkaamaan talveksi lomamatkaa lämpöön!

Vierailija
18/35 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välikesä oli, ei saanut tarpeeksi lämmintä "varastoon" kylmää, pimeää talvea varten.

Vierailija
19/35 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan mahtava kesä. Tosin eipä se vielä ole loppu, töihin en kuitenkaan mene koko vuonna..

Vierailija
20/35 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli, enkä todellakaan tarkoita pelkästään helteiden puuttumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi