Minkä ikäisenä harrastit seksiä ekan kerran?
Kommentit (58)
pari-kolme vuotta vanhemman ystävän kanssa. Suunniteltu juttu, hyvä kokemus vaikka jännitti hirveästi.
vuotta vanhemman poikakaverini kanssa.
Olen 35-vuotias ja en ole harrastanut seksiä koskaan. Miksi? Siksi että en tee asioita sen takia koska niin kuuluisi tehdä.
Vopi olla etten tule koskaan uittamaan melaani naisen vaginassa, mutta tuskin menetän mitään.
ekan kerran 14v (silloinen poikaystävä pakotti). Neitsyyden menetin nykyiselle aviomiehelleni 18v.
Olen 35-vuotias ja en ole harrastanut seksiä koskaan. Miksi? Siksi että en tee asioita sen takia koska niin kuuluisi tehdä.
Vopi olla etten tule koskaan uittamaan melaani naisen vaginassa, mutta tuskin menetän mitään.
Tuskin menetät mitään??? Sori, mutta toi on todella epänormaalia, niinkuin evolutiivisestikkin ajateltuna, ettei jotain kiinnosta seksi yhtään. Taidat ollakkin aseksuaali.
Hienoa, että edes joku pitää päänsä eikä alennu menemään massan mukana kaiken maailman pölhöyksissä. Älä anna periksi!
Tuskin menetät mitään??? Sori, mutta toi on todella epänormaalia, niinkuin evolutiivisestikkin ajateltuna, ettei jotain kiinnosta seksi yhtään. Taidat ollakkin aseksuaali.
Olen todella komea ja varakas mies. Priimakunnossa. En vain koskaan ole oikein käsittänyt sitä että miksi sitä seksiä pitäisi harrastaa. Luen paljon kirjallisuutta ja tykkään pohtia asioita, syksyinen tähtitaivas on jotain mahtavaa.
Olen varmaan epänormaali mutta ainakin olen säilyttänyt itsekunnioitukseni.
Hetero olen, pillu on ihan kiintoisa kapistus, mutta ei suinkaan elämäni keskeisin tekijä.
olin. Sen ainoan oikean kanssa, joka on tänäpäivänäkin =).
Olen todella komea ja varakas mies. Priimakunnossa. En vain koskaan ole oikein käsittänyt sitä että miksi sitä seksiä pitäisi harrastaa. Luen paljon kirjallisuutta ja tykkään pohtia asioita, syksyinen tähtitaivas on jotain mahtavaa.
Olen varmaan epänormaali mutta ainakin olen säilyttänyt itsekunnioitukseni.
Hetero olen, pillu on ihan kiintoisa kapistus, mutta ei suinkaan elämäni keskeisin tekijä.
Miksi naiset eivät innostu sinusta?
Tulee mieleen, että joko pelkäät tai vihaat tai halveksut naisia (ja seksiä)? Oletko naisia kohtaan katkera? Pidätkö seksiä jotenkin likaisena ja seksiä harrastavia ihmisiä tyhminä ja heikkoina? Vai oletko vain liian passiivinen tekemään aloitteen?
Ihan mielenkiinnosta vaan kyselen. Tunsin joskus sinunlaisesi henkilön, hän oli todella katkera ja ihmisvihamielinen ihminen.
oli siis suunnattu tuolle miehelle, joka ei ole harrastanut seksiä.
1 kuukausi ja 16 päivää eli melko tasan 12 vuotta ja 4 kuukautta sitten =)
Oliskohan ollut 16v.?
En muista =D