Lue keskustelun säännöt.
olen kuolettanut tunne-elämäni
12.08.2012 |
en näytä miehelleni tunteitani, koska jos iloitsen sillä lyödään minua,
jos vaadin jotain, en saa sitä muuten kuin oveluudella
t. narsistin vaimo
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
itse erosin ja olen nyt tosi onnellinen.