Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskomatonta, miten jotkut pitävät fb profiilinsa julkisena!

Vierailija
12.08.2012 |

Siis kaikki näkevät ihan kaikki jutut, kuvat yms. Juuri luin ventovieraan ihmisen profiilia ja huh huh!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes viitsi kommentoida sellaisten ihmisten profiileihin, sillä ne lävähtävät myös kaikkien omien kavereideni seinille tyyliin "Anna tykkään Juntin tilapäivityksestä".

Julkkikset ymmärrän, kun eivät voi ottaa kaikkia faneja kavereiksi.

Vierailija
2/8 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se ei välttämättä ole tarkoituksellista. Ei kai tule kaikille mieleen tarkistaa niitä yksityisyysasetuksia. Ainakin aikanaan esim. Finland verkostona muutti profiilin melko laajalle porukalle julkiseksi, jos asetuksista ei poistanut sitä kohtaa, että profiili oli auki verkostoille. Voi siis olla ihan vahinko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se järjenköyhyyttä on? Onko kaikki mitä toiset ihmiset tekee erilailla kuin sinä järjenköyhyyttä?

Järjenköyhyyttä on olettaa ihmisten olevan samaa mieltä kaikesta kuin itse on.

Vierailija
4/8 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toisaalta, en sitten tiedä, miksi oma profiili ei voisi olla sellainen, enpä sinne juuri kirjoittele, tai kaikki jutut ovat kyllä sellaisia, että ei väliä vaikka kuka ne näkisi.

Vierailija
5/8 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se järjenköyhyyttä on? Onko kaikki mitä toiset ihmiset tekee erilailla kuin sinä järjenköyhyyttä?

että kaikki pääsevät näkemään sen, ethän päästä kaikkia maailman ihmisiä sähköpostiisikaan.

Kuvista ja varsinkin niiden taustoista saa rikollisetkin paljon informaatiota, puhumattakaan kun vielä kommentoit koska olet lomalla ja poissa kotoa.

Sitä varten on ihan hakukone, joka selaa julkisia profiileja esim hakusanoilla -olen lomalla.

Tämä ei ole mielipideasia vaan fakta.

Vierailija
6/8 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikki pääsevät näkemään sen, ethän päästä kaikkia maailman ihmisiä sähköpostiisikaan.

Kuvista ja varsinkin niiden taustoista saa rikollisetkin paljon informaatiota, puhumattakaan kun vielä kommentoit koska olet lomalla ja poissa kotoa.

Sitä varten on ihan hakukone, joka selaa julkisia profiileja esim hakusanoilla -olen lomalla.

Tämä ei ole mielipideasia vaan fakta.

Ensinnäkin, facebookkia ja sähköpostia ei todellakaan voi verrata keskenään...

Tuohon lomailu juttuun sen verran vaan että jos on niin idiootti että laittaa profiiliinsä osoitteen/tietoja joista saa helposti selville osoitteen+profiili julkiseksi+ilmoittaa olevansa (siis koko perhe) poissa kotoa niin silloin on ihan oikein että sinne tulee rikollisia.

Vierailija
7/8 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinne pitäisi ylipäätään mennä?

Vierailija
8/8 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan ova just sellaisia kuin ovat, jopa julkisesti.

Itselläni on yksi kaveri, jolla on julkiset päivitykset koska soittaa bändissä ja julkiset päivitykset saavat enemmän näkyvyyttä.