Erikoisin ammatti, jonka haltijan tunnet henkilökohtaisesti?
Kommentit (138)
Saddam Husseinin (entinen) autonkuljettaja.
Serkkuni on pokeriammattilainen.
Kuuluisille ihmisille työskentelevä assistentti. Kaikenlaisia tarinoita sitä on kuultukin, huomaa miten joillain tosiaan nousee pissi hattuun julkisuuden myötä. Pompotellaan muita kuin itse oltaisiin maailman napoja.
Panhuilunsoitonopettaja. Kengittäjä. Tietyn hyvin perinteisen brändätyn tuotteen valmistaja (en voi tätä avata tarkemmin, koska muuten olisi sama kuin jos sanoisin hänen nimensä).
Mieheni sukulainen pelaa jääkiekkoa KHL:ssä. Itse olen parturi-kampaaja, ja vakkariasiakkaideni joukossa on delfiininkouluttaja. Mielestäni aika hieno ammatti :D
Erikoisin minkä tunnen ei ole edes kovin erikoinen, mutta tuttuni tekee ruumiinavauksia. Ammattinimikkeestä ei ole varmuutta, mielestäni patalogi tmv.
"Puhelintyttö", siis seksipuheluita tekee, elokuvaohjaaja, lavastaja
Delfiinien kouluttaja Särkänniemes
Hevoskuiskaaja ja henkivartija löytyvät tuttavapiiristä.
Merikapteeni, tatuoija, näyttelijä, kuvataiteilija, livekameraesiintyjä, nykytanssija, showpainija
Pomminpurkaja (ulkomaisella) lentoasemalla.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 20:49"]Serkkuni on pokeriammattilainen.
[/quote]
Sanna? :D
Vaikea sanoa mikä on erikoisin, tunnen rockmuusikoita, näyttelijöitä, pyroteknikoita, ohjaajia, tuottajia, ääniteknikoita,tanssijoita, valokuvaajia, panostajia, tehtaanjohtajia, turvallisuuspäälliköitä. Muutaman kohdalla ois voinu laittaa yksikössä, mut useimpia tiedän enemmän kuin yhden. Hmm, ehkä ammattijärjestelijä ois sit se erikoisin...
Pedelli, rikostoimittaja, sukupuolenvaihdosleikkausten tarpeellisuutta arvioiva virkamies (nimike on ihan ttavallinen tarkastaja)
Miksi täällä luetellaan aivan tavallisia ammatteja, kuten toimittaja, valokuvaaja, näyttelijä, tehtaan johtaja, taiteilijoita jne?
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 22:04"]
Miksi täällä luetellaan aivan tavallisia ammatteja, kuten toimittaja, valokuvaaja, näyttelijä, tehtaan johtaja, taiteilijoita jne?
[/quote]Koska sinä et kykene ymmärtämään otsikon kysymystä???
Luoja
(tekstiiliteollisuudessa)
Aika tavan tallukoita on mun lähipiirissä, mutta erikoisimmat sitten on varmaan basisti, toimittaja, rikostiedustelija ja energiaparantaja.