Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mítä haluaisit ostaa joulumyyjäisistä tai myyjäisistä ylipäätään?

Vierailija
12.08.2012 |

Olen käsityötaitoinen ja keittotaitoinen ja mietin keinoja kohentaa hieman talouttani joten nyt vinkkejä kehiin hyvissä ajoin:)

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja kortteja kohtuuhintaan, ei tartte olla edes kovin erikoisia, kunhan on jouluisia.

Hyviä leivonnaisia, joita voi pakastaa, esim. kuivakakkuja.

Hyviä villasukkia- ja lapasia, ihan yksivärisiä perusmalleja. Kaulaliinankin voisin ostaa. Ja itse olen onnistuneesti myynyt joulukransseja. Meni helpolla, sai hyvän hinnan.

Vierailija
2/45 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, mun mielestä 12 e käsintehdyistä villasukista on ok hinta.

Vierailija
4/45 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

googlaa sisutusblogeja ja kopsaa sieltä joku kiva idis. Esim. ne virkatut korit ovat nyt kovin in ja niitä myydään kaikilla markkinoilla. (Niistä olen nähnyt pyydettävät 20-35 euroa koosta riippuen). Joku vastaava idea, jonka voit itse toteuttaa?

Vierailija
5/45 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisista kestävistä kauppa/kirjastokasseista siis kankaisista jotka olisi jotenkin hauskasti vähän "tuunattu/koristeltu"? Ja paljonkohan sellaisista voisi pyytää?

ap

Vierailija
6/45 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä enemmän käsinneulotuista sukista!

Vierailija
7/45 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvalla myyt sukkia. No varmasti menee kaupaksi. Lankaki taitaa maksaa jo 6€.

Vierailija
8/45 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee lasten sukkia ja tumppuja, niitä ei löydy yhtä usein kuin aikuisten - menee vähemmän lankaa, mutta silti oon maksanu ite esim. 5€ vastasyntyneen villasukista.

Vierailija
9/45 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtänyt noita kasseja. Eikö niitä loju jokaisella nurkat pullollaan? Meillä ainakin.

Vierailija
10/45 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä idis, mutta tee niihin kunnon pohja, jotta saa maitopurkit pystyyn. sellaisia kauppakasseja on vaikea löytää! Hinta 20-30 euroa, jos kunnon puuvillaa ja kestävä.

Vierailija
11/45 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon pohja onnistuu kyllä ja vuorituskin. Käytän usein tuunauksessa farkkuja joten kangas lienee kestävää.

ap

hyvä idis, mutta tee niihin kunnon pohja, jotta saa maitopurkit pystyyn. sellaisia kauppakasseja on vaikea löytää! Hinta 20-30 euroa, jos kunnon puuvillaa ja kestävä.

Vierailija
12/45 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytäväni kivat ja persoonalliset lahjat niille ihmisille, joilla on jo kaikkea. Se voisi olla vaikka tilkkutyönä tehty jouluaiheinen patalappu tai seinätaulu.

Joskus olen ostanut kummilapselle lapaset lahjaksi, olisin voinut ostaa myös esim. säärystimet. Sukat tulee tehtyä itsekin.

Jos lapset tulevat mukaan myyjäisiin, he haluavat hankkia kaikkea pientä. Hipeltelevät esim. myssyjä ja kaikenkokoisia kasseja. Myös erilaiset käsintehdyt avaimenperät, barbien vaatteet ja pienet hahmot (nuket vaikka) innostavat.

Vauvalle ostaisin settejä. Esim. samaan lankaan tehdyt myssyn, sukat ja lapaset tai villahousut, jotka olisivat tosi hyvät käytössä talvisaikaan, mutta joita en itse jaksaisi ruveta tekemään.

Ekologiselle ystävälle ostaisin joulumyyjäisistä hamppulangasta tehtyjä kestorättejä (siis keittiöliinoja) tai vaikka kankaisia hedelmäpusseja lahjaksi.

Vierailija
13/45 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytäväni kivat ja persoonalliset lahjat niille ihmisille, joilla on jo kaikkea. Se voisi olla vaikka tilkkutyönä tehty jouluaiheinen patalappu tai seinätaulu.

Joskus olen ostanut kummilapselle lapaset lahjaksi, olisin voinut ostaa myös esim. säärystimet. Sukat tulee tehtyä itsekin.

Jos lapset tulevat mukaan myyjäisiin, he haluavat hankkia kaikkea pientä. Hipeltelevät esim. myssyjä ja kaikenkokoisia kasseja. Myös erilaiset käsintehdyt avaimenperät, barbien vaatteet ja pienet hahmot (nuket vaikka) innostavat.

Vauvalle ostaisin settejä. Esim. samaan lankaan tehdyt myssyn, sukat ja lapaset tai villahousut, jotka olisivat tosi hyvät käytössä talvisaikaan, mutta joita en itse jaksaisi ruveta tekemään.

Ekologiselle ystävälle ostaisin joulumyyjäisistä hamppulangasta tehtyjä kestorättejä (siis keittiöliinoja) tai vaikka kankaisia hedelmäpusseja lahjaksi.

Vierailija
14/45 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvalla myyt sukkia. No varmasti menee kaupaksi. Lankaki taitaa maksaa jo 6€.

lähtee ap:n sukat. Ei niistä jää mitään oikeaa palkkiota itselle. Langat taitaa maksaa jopa 7-9e kerältä, ainakin jos näitä pätkärääkättyjä ostaa. Ei tosta 12e jää kummoistakaan tuntitaksaa (aikuisen sukkaparin tehokas neuloja tekee ehkä n. 8h).

Vierailija
15/45 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivoja ideoita:) Lisääkin saa laittaa!

ap

Vierailija
16/45 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin ostaa persoonallisia joulukortteja, jotka eivät näytä lapsen töhertämiltä. (ei myöskään niitä kirpparilla myytäviä 3d-kortteja). Jos puolestaan myyjäiset ovat lähellä joulua, sitten ostaisin leivonnaisia.

Vierailija
17/45 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivoja ideoita:) Lisääkin saa laittaa!

ap

Vierailija
18/45 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan villasukista enemmän? Olen ymmärtänyt että käsitöistä ei oikein tahdota maksaa.

ap

Vierailija
19/45 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa riittävän vahva vanu sisällä. Ei mitään tonttukuvioita, jotta voi käyttää ympäri vuoden.

Vierailija
20/45 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä päättänyt mihin menisin myymään. Asun ajomatkan päässä pk-sudusta joten paikkojakin saa vinkata:)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme