Mítä haluaisit ostaa joulumyyjäisistä tai myyjäisistä ylipäätään?
Olen käsityötaitoinen ja keittotaitoinen ja mietin keinoja kohentaa hieman talouttani joten nyt vinkkejä kehiin hyvissä ajoin:)
Kommentit (45)
Leipomuksia, kukkia, kauniita koruja, jotka muistuttavat enemmän kaupassa myytäviä kuin ala-asteen helmipujotteluja.
Neuleita en ostaisi, koska niitä myydään yleensä liian halvalla, enkä halua tukea euron tuntipalkalla tehtävää myyntiä. Korut, leivonnaiset ja ommellut tavarat yleensä on hinnoiteltu neuleisiin nähden paljon järkevämmin.
jos ne olisivat tyylikkäitä ja erilaisia kuin muilla, tosi monet koruaskartelijat myyvät kaikki saman näköisiä koruja.
Hassuja eläinhahmoisia tuotteita, esim. kassi missä on joku hassu eläinhahmo, hernepussi, jääkaappimagneetti jne.
Kuusen koristeita. Ompelen, huovutan, virkkaan. Teen niitä läpi vuoden ja sain viime jouluna 2000 e käteen. Kaikki materiaali kierrätyskeskuksista eli ilmaista paitsi huovutusvillat ostin tosi halvalla kirpparilta.
Ehdottomasti villasukista pitää pyytää 20 e.
Paras myyntipaikka on Tuomasn markkinat, mutta kestää kauan. Ok on naisten messut, Vanhalla olevat mutta ihan ok tulokseen pääset jos myyt kaupan kassojen jälkeen, loistopaikka on Munkkiniemen ostoskeskus. Sisä ja ulkopaikat ovat saman hintaisia ja ulkona voi olla tosi kylmä.
Jos heti soitat voit saada vielä sisäpaikan.
Ota 2 päiväksi, jos joku miettii, voit sanoa olet täällä 2 päivää.
Mun tuttava on kiertänyt kaikki messut läpi ja toi munkka on hinnaltaank paras. Maksoi viime vuonna n 30 e pv.
Haluaisin Suuri käsityö -lehden numerossa 8/2012, sivun 39 pitsihuivin. En osaa itse tehdä.
Käsinneulottuja villasukkia, lapasia ja pipoja. Hilloja ja mehuja, säilöttyjä sieniä. Rannerenkaita ja kaulakoruja, mutta ei mitään Aarikka-kopioita.