Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mítä haluaisit ostaa joulumyyjäisistä tai myyjäisistä ylipäätään?

Vierailija
12.08.2012 |

Olen käsityötaitoinen ja keittotaitoinen ja mietin keinoja kohentaa hieman talouttani joten nyt vinkkejä kehiin hyvissä ajoin:)

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai itse tehtyä mustikka- tai puolukkamehua

Vierailija
22/45 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan villasukista enemmän? Olen ymmärtänyt että käsitöistä ei oikein tahdota maksaa.

ap

Ainahan voit laskea hintaa, jos eivät mene kaupaksi. Minä ostaisin kivoja kaulaliinoja ja pipoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan värisiä ja joissa olisi jotain ideaa. Myös kankaiset pikkukassit ja olkalaukut kiinnostavat, vaikka aivan perusmalliset pitkällä olkahihnalla ilman läppää, kunhan ovat kivasta kankaasta tai jotain muuta ideaa.

Myös pienet kankaiset, vetoketjulliset pussukat on mun suosiossa. Niitä ostelen esim. kameralle, meikeille, latureille, kolikoille, pikkuhousunsuojille, koruille.. Mulla on aina useampia erikokoisia pikkupussukoita käsilaukussa :)

Vierailija
24/45 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tienaa monia kymmeniä euroja myymällä marjahyytelöitä.

Osan ihan purkeissa, nätein joulutarroin ja hatuin, osan paketeissa, joissa on esim. pienessä korissa muutama hyytelö ja vaikkapa mansetti.

Vierailija
25/45 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin saat ne tuotteet myytyä. Ei kannata vain seisoa kuin tatti myyntitiskin takana, vaan kannattaa olla aktiivinen ja panostaa supliikkipuoleen.

Vierailija
26/45 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä ostaisin saippuaa ja kynttilöitä. Ehkä jotain erikoisempia hilloja.

Vierailija
27/45 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksavat ihan törkeästi luistelukaupoissa, 50 eurosta 150 euroon puvut ja pari kymppiä luistimenpäälliset.

Noihin ei paljoa kangasta tarvitse, eli helposti voi myydä halvemmalla kuin kaupassa ja silti päästä ihan ok ansioille. Vielä jos löydät kivoja kankaita tai malleja, niin varmasti tekevät kauppansa.

Vierailija
28/45 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin ostaa joulumyyjäisistä nuita vahvoja patalappuja jotka joku jo mainitksikin. Ja pienet villasukat ja lapaset lapselleni. Ja nuo marjahyytelötkin varmaan menis kaupaksi :)

Vierailija
29/45 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko 40. Pitää olla hyvästä langasta napakasti neulottuja. Kuviota ei tarvitse olla kuin pari raitaa varressa. Ostaisin useammat.

Vierailija
30/45 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva antaa joulutuliaisiksi tutuille.

Vierailija
31/45 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi että itse leivottu ruisleipä on niin herkkua.

Vierailija
32/45 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa on oma lokero viinipullolle, niin että se pysyy pystyssä.

Vierailija
33/45 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyjäisten "hitti" oli itse tehdyt nätit heijastimet: huopaa, heijastinnauhaa ja koristeena kauniita helmiä.

Itse ostan esim. keittiöpyyhkeitä (neutraalin värisiä - ei mitään riemunkirjavia 90-luvun värejä ;)), joissa on se ripustusnauha toisessa päässä alakaapin kahvaan kiinnitystä varten.

Minut saa potentiaaliseksi asiakkaaksi myös tekemällä kauniita kransseja, kynttilöitä tai kutomalla laadukkaita sukkia/tumppuja. Eräistä myyjäisistä löysin tytölle ihanat "siilitumput": sormien kärki on ikäänkuin siilin nenänpää ja kämmenselkä on kudottu pidemmällä langalla siilin "piikeiksi". Näitä varmaan on moni nähnytkin - hauska idea :)

Vierailija
34/45 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattavampaa myydä harvemmat sukat kalliimmalla kuin monet halvalla.

Luulen ettei joulumyyjäisissä ensimmäisenä tuijoteta sitä hintaa (että onhan varmasti halpa). Ihmiset etsii lahjoja ja sehän on kinkkistä kun kaikilla on jo kaikkea. Tuotteessa pitää vaan olla "idea", silloin se myy.

Vierailija
35/45 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kankaita menee vähän, ajatellen, että yhdestä siteestä voi pyytää vaikka 7 e.

Vierailija
36/45 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-25 eurolla pari. Enemmänkin vois laittaa hintaa koska pitkävartisiin menee jo lankaakin niin paljon.. Olen tehnyt tilauksesta myös polvitaipeeseen asti ylettyviä sukkia ja pyytänyt niistä +5e lisähintaa. Hyvin on mennyt kaupaksi ja ihmiset olleet tyytyväisiä, kun ovat saaneet kunnon pitkiä saapassukkia.

Eli tee vaikka muutamia erityylisiä sukkia ja pyydä parempi hinta. 12€ on liian vähän aikuisten sukista. Lasten lyhytvartisista ok..

Vierailija
37/45 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää kransseja. Ne on kivoja sisäovissakin jouluaikaan

Vierailija
38/45 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
39/45 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita heijastimia, esim virkattuja heijastinnauhasta tai muuten "korumaisia" tai hauskoja, söpöjä.

Vierailija
40/45 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko leipoa hyviä gluteenittomia tuotteita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän