Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nelikymppiset, kärsittekö vielä finneistä?

Vierailija
12.08.2012 |

Eikö tämä koskaan lopu, ennen kuukautisia sekä nykyään myös oviksen aikoihin säännönmukaisesti pukkaa finniä:(

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut finnejä ja kolimkymppisenä tuli vielä ruusufinni. Edelleen samat vaivat ja olen 55 vee. Nyt alkaa paikoitellen iho jo olla kuiva mutta finniit ne vaan jatkuu. Couperosaakin on enemmän kuin tarpeeksi. Ryppyjä ei tosin ole, vielä ainakaan.

Olisihan se ollut mukavaa, jos edes joskus olisi ollut ongelmaton kaunis iho. Onneksi tämä ei enää vaivaa niin kuin joskus nuorempana, elämässä on niin paljon kaikkea ja huonomminkin voisi olla :)

Vierailija
22/24 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on. Tiedän myös kuinka saan ihoni pysymään kunnossa. Mutta se maksaa. Tarvitsen siihen käynnin kosmetologilla ihonpuhdistuksessa (timanttihionta), kuorintavoidetta 1-2xvk, joka aamuisen ja iltaisen puhdistuksen ja rasvauksen.

Sitten pysyy hyvänä, ellen syö juustoja, suklaata, sipsiä enkä muutakaan rasvaista ja suolaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2012 klo 23:32"]

ja doksisykliinistä tuli myös maha ja selkä tosi kipeeksi.

Joskus mulla on auttanut ruokavalion putsaaminen mm. hiivasta ja rasvasta ja tosi tehokas kosmetologilla käynti, sekä uuttera ihon kotihoito yhdistettynä hikilenkkeilyyn ja uintiin ( onkohan siinä ollut se, että tulee käytyä paljon sanunassa? ).

Mulla on leuka ja osa kaulasta, sekä nenän vierustat enemmän ja vähemmän täynnä sellasia sisäisiä valtavia ruusufinnejä ja pienempiä finnejä, mustapäitä ja sit sellasia kummia, suht ihonvärisiä nyppyjä, joista nipistäesä tulee kuitenkin valkoista mönjää.
( Tämä siis kaikille kiinnostuneille tiedoksi heh heh...)

Ja olen kohta 40v, eikä mullakaan ollut ikinä nuorena mitään iho-ongelmia, teininäkään ei ollut ikinä finnin finniä.

[/quote]

No hitto, ihan niinkuin mä olisin kirjoittanut tuon! :)

Doksisykliiniä en pystynyt syömään noiden maha-ja selkäkipujen vuoksi ja tetrasykliini tosiaan auttoi aika hyvin, mutta kuurin jälkeen ( joka kesti n. 3kk ), mulla ollut maha ajoittain todella kipeä ja mm. saan tosi helposti vatsakramppeja ja oksennustaudit tulevat mulle todella rajuina, alkoholia vatsani kestä enää oikein ollenkaan...jne.

Tällä hetkellä ihoni on aika ok, kaulassa on patteja ja leuassa muutama, sekä nenänpielissä jotain läikkiä, mutta jos tälläsenä pysyis, niin olisin todella iloinen! Mulla on  leuka ja suupielet arpeutuneet aika pahasti ja olenkin miettinyt, että voiskohan joku injektiohoito auttaa tälläseen? Siis mitä näitä nyt on, ei botox, vaan joku selleanen täyteaine.

Vierailija
24/24 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää. Jokunen vuosi sitten kärsin. Nyt iho pysyy hyvänä vichyn puhdistusmaidolla ja tonicilla. Jos unohdan käyttää, niin sitten iho kukkii.