Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako ostaa uusi läppäri Yhdysvalloista?

Vierailija
12.08.2012 |

Vanha läppärini alkaa olla jo vanha ja luulen ettei se enää kauaa elä...Eikö Yhdysvalloissa ole halvempaa kuin Suomessa? Onko mitään syytä miksi ei kannata ostaa sieltä? Ainoa ongelma on se, että jos läppärin ottaa heti käyttöön täytyykö siinä osata jotenkin asentaa jotain tms. koska sitä en välttämättä osaa tehdä:o

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näppäimistössä ei ole näkyvissä suomalaisia ääkkösiä.

Meillä tuotu mm. IPad sieltä.

Vierailija
2/5 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistoke on kylläkin erilainen, mutta et tarvitse muuta kuin sovittimen tai virtapiuhan virtalähteen ja pistorasian välille. Virtalähde todennäköisesti käy ihan semmoisenaan. Koneita myydään käyttöönottovalmiinakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun voi käyttää adapteria:) Mulla sieltä ostettu kännykkä eikä ole ollut mikään ongelma. Suomalaisia ääkkösiäkään ei siis puhelimessa ole ja olen pärjännyt, miksi en sitten myös läppärin kanssa? Ne ä:t ja ö:t voi kopioida sitten vaikka av:lta;D

Jos ei tosiaan muita "ongelmia" ole niin nuo ei ainakaan haittaa.

Tuleeko jotain muuta mieleen?

T:Ap

Vierailija
4/5 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jenkeistä ostettu.

ei ole ääkkösiä, mutta saa laitettua asetuksista suomalaisen näppäimistön eli ä ja ö on tässä, mutta esim Ä:n kohdalla on " merkki. hyvin sujuu käyttö silti.

Vierailija
5/5 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paljon kirjoittavalle ihan selkeä ongelma, se ei koske pelkästään äätä ja öötä, vaan siellä on sitten kaikki erikoismerkitkin eri paikoissa.

Mutta jos uskot pärjääväsi ilman skandeja, niin siitä vaan.

Windowsien tietyissä versioissakaan ei sitten tule kaikkia kieliversioita mukana. Muistaakseni.

Tero