Olen sekaisin ja järkyttynyt. En ole lapsieni äiti.
Meillä on mieheni kanssa ollut aina todella sekava suhde. Välillä ollaan oltu umpirakastuneina, välillä ollaan erottu vähäksi aikaa. Aina kuitenkin palattu yhteen. "Vähän" aikaan sitten meillä oli suuri riita. Tulimme tässä riidassa siihen päätökseen, ettei meidän enään kannata palata yhteen. Mies kuitenkin päätti, ettei lapset jotka meillä on, eivät ole hänen. Hän vaati DNA koetta. Minulla ei ole ollut muita suhteita edes ero aikanamme, joten olin varma, että lapset ovat hänen ja totta kai suostuin testeihin. Prosessin nopeuttamaksi myös minulta otettiin näyte. Testin tulokset olivat sekavat. Hän oli lasten isä, mutta tuloksesta kävi ilmi, että minä en ole lasten äiti. Olin järkyttynyt, miten tämä on mahdollista? Asiaa tutkittiin paljon lisää ja vanhempani testattiin myös. Tulos sekoitti vielä enemmän. He olivat sukua kuitenkin lapsillemme. Ja minä olen heidän ainoa lapsi. Ihoni ja hiukseni eivät täsmänneet lapsiemme kanssa, mutta testi kohdunkaulasta täsmäsi. Ilmeisesti minulla on kaksi eri DNA:ta. Vereni ja munasarjani ovat eri ihmisen. Mikä minä olen? Järkyttynyt ja hermoraunio ainakin, mutta mitä muuta? Olen kohdussa tappanut ja imenyt itseeni siskoni ja nyt saanut tietää, että olen synnyttänyt lapsia hänelle. Ensiviikolla saan kuulla lisää. En usko, että hirveän montaa tukiryhmää löytyy ja voi olla, että suljettu osastu kutsuu. Perjantaista asti olen itkenyt ja vasta nyt olen ruvennut rauhoittumaan. En tiedä pääsenkö tästä koskaan kokona yli. Olen luonnonoikku.
Tiedän tyypin, jolla alkoi kasvamaan selkärangasta tukkaa ja kynsiä ihon läpi. Se oli raskausaikana surkastunut kaksonen, joka jostain syystä "heräsi". Oli järkyttävä juttu tälle henkilölle.