Olen sekaisin ja järkyttynyt. En ole lapsieni äiti.
Meillä on mieheni kanssa ollut aina todella sekava suhde. Välillä ollaan oltu umpirakastuneina, välillä ollaan erottu vähäksi aikaa. Aina kuitenkin palattu yhteen. "Vähän" aikaan sitten meillä oli suuri riita. Tulimme tässä riidassa siihen päätökseen, ettei meidän enään kannata palata yhteen. Mies kuitenkin päätti, ettei lapset jotka meillä on, eivät ole hänen. Hän vaati DNA koetta. Minulla ei ole ollut muita suhteita edes ero aikanamme, joten olin varma, että lapset ovat hänen ja totta kai suostuin testeihin. Prosessin nopeuttamaksi myös minulta otettiin näyte. Testin tulokset olivat sekavat. Hän oli lasten isä, mutta tuloksesta kävi ilmi, että minä en ole lasten äiti. Olin järkyttynyt, miten tämä on mahdollista? Asiaa tutkittiin paljon lisää ja vanhempani testattiin myös. Tulos sekoitti vielä enemmän. He olivat sukua kuitenkin lapsillemme. Ja minä olen heidän ainoa lapsi. Ihoni ja hiukseni eivät täsmänneet lapsiemme kanssa, mutta testi kohdunkaulasta täsmäsi. Ilmeisesti minulla on kaksi eri DNA:ta. Vereni ja munasarjani ovat eri ihmisen. Mikä minä olen? Järkyttynyt ja hermoraunio ainakin, mutta mitä muuta? Olen kohdussa tappanut ja imenyt itseeni siskoni ja nyt saanut tietää, että olen synnyttänyt lapsia hänelle. Ensiviikolla saan kuulla lisää. En usko, että hirveän montaa tukiryhmää löytyy ja voi olla, että suljettu osastu kutsuu. Perjantaista asti olen itkenyt ja vasta nyt olen ruvennut rauhoittumaan. En tiedä pääsenkö tästä koskaan kokona yli. Olen luonnonoikku.
Kommentit (21)
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kimeeri
Tuohan on todella kiinnostavaa! Totta kai olet lastesi äiti! Olet todellakin uniikki yksilö!
Kun pääset pahimman järkytyksen yli, toivottavasti opit näkemään asian valoisammin. Olisit pikemminkin ylpeä itsestäsi. Jaksamista ja voimia sinulle!
Tuohan on todella kiinnostavaa! Totta kai olet lastesi äiti! Olet todellakin uniikki yksilö!
Kun pääset pahimman järkytyksen yli, toivottavasti opit näkemään asian valoisammin.
mutta kerjää nyt huomiota kun kerrankin on mahdollisuus saada sitä. Niinpä hän kääntää tuollaisen nice to know -tyyppisen nippelitiedon itsestään järkyttäväksi shokiksi. Saa enemmän huomiota samoin kuin iltapäivälehtien raflaavat otsikot.
Onko tämä säälittävää vain ainoastaan iljettävää? Kyllä voi ihmisraukka kasvaa kieroon, kun ei saa huomiota tarpeeksi ja ajallaan.
Kun pääset pahimman järkytyksen yli, toivottavasti opit näkemään asian valoisammin.
mutta kerjää nyt huomiota kun kerrankin on mahdollisuus saada sitä. Niinpä hän kääntää tuollaisen nice to know -tyyppisen nippelitiedon itsestään järkyttäväksi shokiksi. Saa enemmän huomiota samoin kuin iltapäivälehtien raflaavat otsikot.
Onko tämä säälittävää vain ainoastaan iljettävää? Kyllä voi ihmisraukka kasvaa kieroon, kun ei saa huomiota tarpeeksi ja ajallaan.
Mikä on mennyt pieleen, että olet noin vihainen ja katkera?
Varmaan samanlaisia ihmisiä on paljonkin, muttei sitä huomata kuin harvoissa tapauksissa, kun tehdään vaikka DNA-testi. Ero on jo varmasti iso shokki ja sitten tällainen tieto päälle. Kyllä sinä selviät ja hae apua, jos et pääse muuten asiasta yli ja tasapainoon. Halit sulle:)
Tuo uutisjuttu oli todella helpottava. En voi uskoa, että tälläistä voi tapahtua, varsinkaan useammalle kuin yhdelle. Tunnen olevani lasteni täti, vaikka olen heidät synnyttänyt. Ehkä ensiviikolla, kun kuulen asiasta enemmän niin pääni rauhoittuu ja voin hyväksyä itseni. Tiedän tilanteen täysin, mutten silti ymmärrä. On kuin usva pääni sisällä, joka estää näkemästä asiaa täysin. En osaa selittää, mutta näin koen.
AP
Tuo uutisjuttu oli todella helpottava. En voi uskoa, että tälläistä voi tapahtua, varsinkaan useammalle kuin yhdelle. Tunnen olevani lasteni täti, vaikka olen heidät synnyttänyt. Ehkä ensiviikolla, kun kuulen asiasta enemmän niin pääni rauhoittuu ja voin hyväksyä itseni. Tiedän tilanteen täysin, mutten silti ymmärrä. On kuin usva pääni sisällä, joka estää näkemästä asiaa täysin. En osaa selittää, mutta näin koen.
AP
eihän se nyt ole mitenkään mahdollista ettet olisi lastesi äiti kun olet ne synnyttänyt. testi kusee.
Sinä vaan olet geneettisesti tavallaan yhdistelmä kahta eri ihmistä. Mutta sellaisenasi yksi toimiva ihmisyksilö jolla on yksi tietoisuus ja mieli, ja tottakai lastesi äiti.
Tuo uutisjuttu oli todella helpottava. En voi uskoa, että tälläistä voi tapahtua, varsinkaan useammalle kuin yhdelle. Tunnen olevani lasteni täti, vaikka olen heidät synnyttänyt. Ehkä ensiviikolla, kun kuulen asiasta enemmän niin pääni rauhoittuu ja voin hyväksyä itseni. Tiedän tilanteen täysin, mutten silti ymmärrä. On kuin usva pääni sisällä, joka estää näkemästä asiaa täysin. En osaa selittää, mutta näin koen. AP
Jotain vikaa sun päässäsi tosiaan on, kun jopa adoption kautta lapsensa saaneet kokevat olevansa niille äitejä ja isejä...
raskausaikana kohtuun?
Äitihän tietysti olet, tää muu on varmaan lääkäreistä erittäin kiinnostavaa.
Synnärillä on käynyt melkoinen accidentti. Teidän lapset ovat siellä vaihtuneet ja uskomattomasti vielä kaikki lapset, ei ainoastaan yksi.
Toinen todella uskomaton sattuma on, että miehesi on myös näiden vaihtuneiden lasten isä. Käsittämätöntä!
Soita Neloseen, toi on jo 4D-dokumentin paikka!
Olen kohdussa tappanut ja imenyt itseeni siskoni ja nyt saanut tietää, että olen synnyttänyt lapsia hänelle. Ensiviikolla saan kuulla lisää. En usko, että hirveän montaa tukiryhmää löytyy ja voi olla, että suljettu osastu kutsuu. Perjantaista asti olen itkenyt ja vasta nyt olen ruvennut rauhoittumaan. En tiedä pääsenkö tästä koskaan kokona yli. Olen luonnonoikku.
Katsopa googlella määritelmä "attention whore", olet lähinnä sen sorttinen luonnonoikku. Olisit hei tyytyväinen, omaa narsismia tyydyttää varmaan tällainen erikoisuus ihan pohjattomasti. Ja mieti, voit aina tulevaisuudessa vedota siihen, että "olet tappanut siskosi kohdussa", kaikki ongelmat, vaivat ja oikut voit oikeuttaa tällä harvinaisella stoorilla.
Oikeasti tuo juttu ei edes ole kovin harvinaista. Yleensä ihmiset eivät vain riitele puolisoidensa kanssa (aloituksen perusteella on helppo arvata että sinun, tai siis teidän, viitaten kaksois-dna:hasi kanssa ei ole helppoa elää) siinä määrin että isyyskokeita tarvitsisi ottaa.
on kehittäynyt pienessä päässään tämänkin tarinan
Se selviää siitä että tuntee olevansa täti synnyttämilleen lapsille
että jollain on kaksi dna:Ta.
olet sinä silti lastesi äiti!
olet vaan vähän fyysisesti poikkeava, mutta miksi sua toi masentaa hei haloo sulla on elämä ja lapset jne...
se, että sinulla on erikoinen DNA ei poista sitä tosiasiaa, että olet kantanut ja synnyttänyt lapsesi. Ihmisellä on ruumis ja tietoisuus, kokemus itsestä ihmisenä koostuu tottakai molemmista, mutta se, että jos jollain sattuuolemaan hännäntynkä, kuusi varvasta, ns. "kaksonen" jossain sisäelimisssä tai mitä vaan, ei oikeastaan muuta tietoisuuttasi. Et ole tietämättäsi joku toinen.
Ymmärrän kyllä, että menee pää pyörälle tuollaisesta tiedosta. Hysteerisyyteesi kyllä varmaan vaikuttaa eroprosessi ja exäsi väitteet lasten isyydestä. Suosittelisin, että soitat nyt vaikka sinne sairaalaan ja pyydät jotain apua asian käsittelemiseen.
maailmassa on muitakin lääketieteellisiä poikkeamia, on hermafrodiitteja jotka ovat hedelmöittäneet itsensä.
Sinulla on 2 eri dna:ta, ei siinä vaiheessa kun ne dna:t sekoittuivat voinut vielä puhua oikein edes sikiöistä, solumöykkyjä olivat lähinnä. Mielestäni vähän harkitsematonta sanoa tuollaisen tuloksen saaneelle ihmiselle, että olisi muka tappanut siskonsa kohdussa! Täytyy ihmetellä, että mitä aspergereita siellä terveydenhuollossa oikein on hommissa puhumassa ihmisille herkistä asioista. :/
Olen kuullut tuollaisesta ilmiöstä aiemmin ja käsittääkseni hankalimmat tapaukset ovat ne, joilla on molempien sukupuolten geenit.
Hankalaksi homma menee, jos sattuu olemaan naisurheilija, joka on fyysisesti nainen,mutta testissä todetaan y-kromosomin perusteella mieheksi.
Ainakin yksi tällainen tapaus katsoi parhaaksi tehdä lapsen vakuuttaakseen myös muut naisellisuudestaan.
Onks tää ainoo tapaus suomessa? Ei oo lehdessä mitää ollu.
löysin tällaisen artikkelin, kaltaisiasi on muitakin :) voimia
http://abcnews.go.com/Primetime/story?id=2315693&page=1#.UCev2lHmS6o