Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksullinen nainen avautuu:Kenenköhän av-mamman miehen hoitelin perjantai-aamupäivällä?

Vierailija
12.08.2012 |

Hymy jäi huulille loppujen lopuksi, vaikka eka reaktioni oli yök asiakkaan tullessa ovelle..

Hikinen, mahakas nössö rillipää-insinööri (kuvailunsa mukaan "menestyvä miehekäs mies")jolle ei kuulemma vaimo anna suuseksiä, ja lähetyssaarnaajaakin vain kerran parissa kuukaudessa korkeintaan.

Mies haisi niin "kivasti", että kehoitin pesulle ennen hommia, no kainalot se kai oli pessyt, vehjettään ei ainakaan, kun sellaset sissijuustot löytyi terskan alta..HYI HELVETTI. Noo, siirryttiin peruspanemaan + pyllyhommiin, ukko voihki kuin teeskentelevä teinineitsyt, ja tuli alta minuutin eka kerran. Itki ja nauroi yhtä aikaa miten olen kaunein ihanin seksikkäin nainen ikinä.. JOOPA. Muutaman kerran laukes kunnes ei enää jaksanut, sitten kuuntelin puoli tuntia monologia onnettomasta avioliitosta, jossa ollaan lasten takia.

Taksa tästä 700e, pyysin 450e perushinnastoni mukaan. Mutta halusi antaa extraa, koska olin kuulemma parasta ikinä, ja näiden muistojen voimalla jaksaa taas perhehelvettiä.

Eipä ole usein tullut mieleen sama ajatus kuin nyt, että ehkä mä teen sit myös pikkusen hyväntekeväisyyttä tässä, opintojen rahoittamisen ohessa :D

Terkkuja Espooseen!

Ja tervetuloa vaan uudestaan..

t 25v yh-opiskelija 173cm/59kg/c-kuppi ;)

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee huorin.

Vierailija
2/27 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies, sen vaimo vai sinä? En osaa päättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, ei ollut mun mies.

Vierailija
4/27 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulet selviäväsi kuin koira verjästä, mutta 32-vuotiaana perheenäitinä saat kuulla, että epämääräiset oireesi johtuvat papilloomaviruksen aiheuttamasta syövästä.

sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
5/27 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee huorin.

En usko että se mies käy vauvaa lukemassa.

Vierailija
6/27 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei edes vehkeitään pese..yäks..

Kyl tosta tartteeki extraa saada..

Vierailija
7/27 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäpä se vaimo ei halua tätä hikistä nössöä.

Miehet nyt puhuu vaikka mitä puutteesta vaikka sais pimpsaa joka pv.

Ja muuten arvon ap, mä säälin sun lapsia / lasta, niillähän tässä on huora äitinä :(

Vierailija
8/27 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et kotona. Naapurustossa yksi lapsi kärsii, kun äidin luona ramppaa miesväkeä. Maksullinen tai ilmainen nainen, ihan sama, mutta tietää ongelmia. Lapsi huomaa jotain tapahtuvan, vaikka hänet lähetetäänkin siksi aikaa ulos.

Tyttö parka ottaa mallia äidin käytöksestä ja kaverit eivät siksi halua leikkiä hänen kanssaan enää. Käytös on levotonta. Eleet seksuaalisia. Toivottavasti äiti tunnisti tästä viestistä tilanteensa.

Vierailija
9/27 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän hoikkaan kroppaan tuo c-kuppi ei ole mikään pikkutissi, kiitos vaan - toista se lienee teillä ylipainoisilla.

Ja lapsiani ei tartte sääliä, ovat pieniä eivätkä edes tiedä koko hommasta. Päinvastoin hyvä heille, ei tarvi olla niin pitkiä hoitopäiviä ja äitillä varaa ostaa kaikkea kivaa :)

Tykkään hommastani muutenkin, näitä sissijuustomiehiä ei usein vastaan tule, vaan huolehtivat ne perheenisätkin hygieniastaan ;)

Mutta tän tyypin avoin onnellisuus suorastaan liikutti, ja kyllä ne rahatkin toki kelpas :D

ap

Vierailija
10/27 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et kotona. Naapurustossa yksi lapsi kärsii, kun äidin luona ramppaa miesväkeä. Maksullinen tai ilmainen nainen, ihan sama, mutta tietää ongelmia. Lapsi huomaa jotain tapahtuvan, vaikka hänet lähetetäänkin siksi aikaa ulos. Tyttö parka ottaa mallia äidin käytöksestä ja kaverit eivät siksi halua leikkiä hänen kanssaan enää. Käytös on levotonta. Eleet seksuaalisia. Toivottavasti äiti tunnisti tästä viestistä tilanteensa.

Vierailija
11/27 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t 25v yh-opiskelija 173cm/59kg/c-kuppi ;)

...ja ÄO vain himpun verran kengännumeroa suurempi

Vierailija
12/27 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minun ylipainoisen hoitovapaalaisen ei tarvitse antaa persettä haiseville yökötyksille

Jos olisin yh olisin mielummin köyhä sellainen kuin alentuisin moiseen

Seksiä harrastan vain oman insinöörimiehen kanssa joka on mahaton, puhdas ja komea

Vierailija
13/27 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huora. Olet tosiaan wt!

Miehen vaimo taisi löytyä!

Miten se sulta on pois jos joku kauppaa omaa pesäänsä? Pahempihan se on jos ukkosi pokaa baarista jonkun perään soittelevan randomin.

Itse ne ukot huoransa etsivät, niille maksavat ja niitä panevat. Luulen että huorien takia aika moni avioliitto on tosiasiassa pelastunut.

Vierailija
14/27 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oma valinta, enkä ois ikinä arvannut, että tällä tienaa näin hyvin.

Muuten en koe olevani mikään wt, asutaan ihanassa kodissa hyvällä alueella, mulla korkeakoulututkinto loppusuoralla josta valmistun hyvään ammattiin, lasten isän kans yhteishuoltajuus ja heillä osallistuva isä. Mulla paljon ystäviä ja harrastuksia, nautin elämästäni. :)

Onko ikävää, etä HUORALLA voi todellakin olla näin hyvin asiat?

Ja niin,kun ei tosiaan ole niitä tautejakaan! ap

Vierailija
15/27 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on onnensa kukkuloilla kun mies on kerrankin käynyt suihkussa.

Vierailija
16/27 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on onnensa kukkuloilla kun mies on kerrankin käynyt suihkussa.

Vierailija
17/27 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta sinulla on miehesi kanssa yhteishuoltajuus, eli yh et todellakaan ole.

Vierailija
18/27 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit olla vaikka valaan kokoinen xxxxxl-huora, se ei tekisi sinusta yhtään enempää tai vähempää säälittävämpää. Hassu aloitus, ap. :D

Vierailija
19/27 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen lapsi ja missä asut?

Vierailija
20/27 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästyy moni rillipäinen insinöörimies houkutukselta, kun lukee täältä, mitä ihanat maksulliset naiset heistä oikeasti ajattelevat. Saat siten tyytyä liikemiesasiakkaisiin, jotka eivät välitä paskaakaan, mitä joku huora ajattelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme