Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väsymys joka ei lähde nukkumallakaan pois :( Ja syksy tulossa...

Vierailija
03.08.2012 |

.. ihan pelottaa, olen niin väsynyt jo nyt, että nuokun päivisin. Iltaa kohden vasta piristyn. Kyse on varmastikin jonkinlaisesta masennuksestakin, mutta lääkkeitä en halua enää aloittaa, kun niistä keväällä eroon pääsin. Kun vain keksisin keinon miten ilman lääkkeitä pääsisin eroon masennuksesta. Mutta tämä väsymys on jotain aivan hirveää, väsähdän ihan pienistäkin touhuiluista tai vaikken tekisi mitään, väsyttää silti. Keväällä olin totaalisen uupunut, olisin voinut vain nukkua.

Kunpa joskus vielä saisi olla pirteä ja iloinen niin kuin aikoinaan nuorempana, kun elämä oli paljon huolettomampaa :´/

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on toi sama ollut koko elämäni.

Mika

Vierailija
2/5 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilpirauhasen vajaatoiminta diaknosoidaan usein virheellisesti masennukseksi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkitystä kolme päivää syötyäni olini alkoi kirkastumaan, kesti kuitenkin vuosi ennekuin oli taas "normaali". Mene lääkäriin ja tarkistuta hormonit ja kilpirauhasarvot.

Vierailija
4/5 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntaa ja vähintään kolmesti viikossa. Kokeile kuukauden ajan, takaan, että huomaat eron.

Liikunnasta saa niin paljon energiaa, etten tiedä mitä elämäni olisi ilman. Tai, no, tiedän kyllä. Se oli kamalaa, halutonta, masentavaa ja niin väsynyttä. En edelleen ole himoliikkuja, mutta tämä määrä riittää.

Vierailija
5/5 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

d-vitamiinia, toimii joillakin todella piristävästi. Ja nyt ei puhuta mistään 20 mikrogrammasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän