Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syyslaihdutus, kaikki mukaan!

Vierailija
12.08.2012 |

Mulla oli ketju nimeltään kesälaihdutus, jonka aloitin toukokuussa ja siinä puhuin heinäkuun lopun lomareissusta. No, lomareissu oli ja meni ja työtkin ovat taas alkaneet, joten nyt otetaan syyslaihdutus!

Kaikki ovat tervetulleita mukaan!

Mulla sellainen tilanne, että kiloja on tuon toukokuun lopun jälkeen pudonnut 8,9kg, tosin vielä on noin 40kg pudotettavaa. Keinona mulla Kiloklubi.fi ja sen oppien mukaan syöminen, eli hyvää laadukasta ruokaa oikeissa määrissä ja liikuntaa mukaan. Laihdutus on ollut helppoa, eli suosittelen tuota sivustoa lämpimästi. Se on ilmainen!

Ap

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti mahtuu, tervetuloa!

Ap

Vierailija
62/70 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kesän aikana aloittanut laihdutusta jo ainakin viisi kertaa ja aina menee plörinäksi. Nyt yritän ottaa itseani taas niskasta kiinni. :/

Mutta messissä ollaan! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö on porukkaa mukana? Uusiakin otetaan joukkoon, kaikki nyt mukaan keventymään!

ap

Vierailija
64/70 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkityksen vuoksi paino nyt korkealla koko kesään verrattuna.

Aloittelen vähitellen. Konsteina

- säännöllinen ruokarytmi 4-5 ateriaa päivässä

- normaali, vähärasvainen ja -suolainen ruoka

- grilli kiinni ja kesämojitot piiloon

- liikunnan lisääminen; kävely, uinti ja myöhemmin talvella kuntosali

- http://kalorilaskuri.fi/ruokapaivakirja

Pituus 164

Paino 88,6

Vyötärö 93cm

Tavoitteena alle 80kg vuoden lopussa

Melissa

Vierailija
65/70 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Melissa!

ap

Vierailija
66/70 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan, tahi yritetään ainakin :)

Vaaka rikki, ja normaalipainossa vielä jotenkuten olen...eli en laita kilotavoitteita vaan kiinteytymistavoitteet. 5 kilon tiputus ei kyllä haittaisi yhtään ;) Haasteena totaaliyh:na vaikeus päästä liikkumaan (en pääse salille tai lenkille tms), joten saa nähdä miten motivaatio kestää!

Vyötärö 87 cm

Reiden ympärys 58

Lantio 101 cm

Käsivarsi 30 cm

Ehdotelkaas lajeja, joita olisi kotosalla mukavaa ja tehokasta iltaisin harrastaa!

Terv. Löllö

Vierailija
67/70 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kahvakuula+ jumppapallo tehokkaita kotilajeja? Noihin saa varmaan valmiita ohjelmia paperilla tai DVD:nä ja taustalle voit laittaa musiikkia soimaan.

Melissa

Vierailija
68/70 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvakuula on kai tosi tehokas, tosin myös vaatii teknikkaan osaamista.

Googlaa vaikka Jillian Michaels - 30 Day Shred , se on aika suosittu kotiohjelma ja kesto vaan 20 minsaa.

Lisäksi itse tehty ohjelma toimii myös, eli esimerkiksi teet kuntopiirinä vaikka punnerrukset, kyykyt, vatsat, selät, hauiskäännöt ja olkapääliikkeet (kaksi viimeistä vaatii siis käsipainot). Aikaa kulunee tuohonkin vain noin 20 minsaa mutta on silti tehokasta.

Vierailija
69/70 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vinkeistä, täytyy illalla perehtyä!

Kahvakuulailua on moni hehkuttanut, pakko varmaan kokeilla. Olen kuullut, että mehukanistereista saa ihan yhtä pätevät välineet, ja tässä rahatilanteessa täytyykin heti lähteä kokeilemaan halvimman kautta :) Yksi kanisteri tuossa jo onkin pian tyhjillään....

Löllö

Vierailija
70/70 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta ja hyvää alkanutta laihdutusviikkoa kaikille!

Kiva kun poikkesit Majlis! Toivotaan että raskaus sujuu hyvin :)

Mulla oli viikonloppuna vähän juhlia joten laihdutusajatukset jäi vähemmälle, mutta taas ollaan takaisin ruodussa. Eilen en kyllä siitä johtuen käynyt vaa'alla joten viikon päästä vasta seuraavan kerran.

Aamu alkoi jälkiuunileivällä, lounaaksi syön tonnikalasalaattia ihan kohta, nam!

Tsemppiä kaikille!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi