Syyslaihdutus, kaikki mukaan!
Mulla oli ketju nimeltään kesälaihdutus, jonka aloitin toukokuussa ja siinä puhuin heinäkuun lopun lomareissusta. No, lomareissu oli ja meni ja työtkin ovat taas alkaneet, joten nyt otetaan syyslaihdutus!
Kaikki ovat tervetulleita mukaan!
Mulla sellainen tilanne, että kiloja on tuon toukokuun lopun jälkeen pudonnut 8,9kg, tosin vielä on noin 40kg pudotettavaa. Keinona mulla Kiloklubi.fi ja sen oppien mukaan syöminen, eli hyvää laadukasta ruokaa oikeissa määrissä ja liikuntaa mukaan. Laihdutus on ollut helppoa, eli suosittelen tuota sivustoa lämpimästi. Se on ilmainen!
Ap
Kommentit (70)
kaikille laihduttajille!
Mary: sinuna en kyllä tuosta tiputtais kaloreita yhtään pois, päinvastoin! Syömällä hyvin laihtuu parhaiten, näin olen huomannut.
Ap
mä en ole pahemmin koneelle ehtinyt mutta paino jatkaa putoamista mikä on tärkeetä. liikkunut oon aikas paljon, lenkkejä+kuminauhajumppaa. ruokavalio on ollu vähän mitä sattuu kun ei maistu oikein mikään..
paino oli tänään siis 72,2kg
vyötärö 78cm
lantio 98cm
tsemppiä muille =)
-siveyden sipuli-
Mahtava pudotus sulla! Mulla on tullut 2kg takaisin nyt raskauden myötä, mutta nyt kun kuvotus alkaa hellittämään voin lakata syömästä koko ajan. :) Aiemmissa raskauksissa paino on noussut kaikkiaan vain alle 4kg raskausdiabeteksen takia, että ei tälläkään kertaa varmaan sen enempää tule.
Tsemppiä sulle! Kiva kuulla sun kuulumisia taas. :)
Majlis, 9+3
mä en ole pahemmin koneelle ehtinyt mutta paino jatkaa putoamista mikä on tärkeetä. liikkunut oon aikas paljon, lenkkejä+kuminauhajumppaa. ruokavalio on ollu vähän mitä sattuu kun ei maistu oikein mikään..
paino oli tänään siis 72,2kg
vyötärö 78cm
lantio 98cmtsemppiä muille =)
-siveyden sipuli-
pudotus siis -1,8kg
kokonaispudotus -21,8kg :))))
Mites menee kaikilla? Täällä kivasti, tosin eilen vähän illalla herkuttelin. Harkitusti kylläkin, ja kalorivajetta jäi silti, mutta ruuan laatu oli eilisen osalta melko huono.
Tänään salille huhkimaan!
ap
juttu, että olet mukana, Mimmi!
En ole minäkään netin ulkopuolella juuri huudellut laihdutuksestani, mieheni tietty tietää mutta muuten olen ollut matalalla profiililla. Samasta syystä, eli etenen hitaasti ja haluan pysyviä tuloksia.
ap
Mites muilla laihduttajilla menee?
Täällä edelleen hyvin, sunnuntaina oli punnitus ja paino oli tippunut kilon verran taas alaspäin! Ihan kivasti siis tippuu, ja hyvä on, koska matkaakin on melkoisesti vielä jäljellä.
Tsemppiä kaikille ja tervetuloa uudet mukaan!
ap
Paino tänä aamuna 75,9 kg, tavoite nro 1 on 70 kg, siitä sitten varmaan pari vielä... Kiloklubi apuna minullakin ja kalorit 1000 - 1300:ssa. - Mary
ja paino 75,4 kg... ;) No joo, se alkaa aina alussa lähteä nopeasti eikä toki kerro yhtään mitään, mutta kiva niin, motivoipa pääsemään vauhtiin. Eilisen kalorit 1100.
Syön paljon kasviksia joten ei tarvinut nähdä nälkää!
Ihana kevyt olo jo vähemmästäkin, ja sain uutta motivaatiota :) Kävin eilen 5 km juoksulenkillä, mutta kävelin osan, koska polvet eivät tykänneet asfaltilla juoksusta. Pururadalla ei ongelmaa, joten sinne siis.
Paino näyttää saman -800 gr eli pudotusta ei ole nyt. Mutta hiljaa hyvä tulee, enkä suuria pudotuksia sairaaladieetilläkään odota, mutta kunhan saan tämän alkusysäyksen. ( miten niin mulle heti kaikki ja nyt... ? :) ), se pitää muistaa, että ei ne kilot heti lähde, kun ei oo heti tullutkaan, ja juoda pitää paljon. Se tahtoo unohtua aina välillä.
Nro 8, voisin olla nimimerkki Pullanorsu
Sairaaladieetti aloitettu siis sunnuntaina, eikä eilen kuten aikasemmin kirjoitin. tänään siis kolmas päivä menossa. Kolmen päivän saldo tuo -800 gr
Minä kans tulen mukaan.Pudotettavaa on noin 40 kiloa ja kunto huono. Nyt aloitin nutraamisen, lisäksi syön kasviksia.
"tonnikeiju"
Oli sitten pe-su kylässä ja siellähän syötiin. Ajattelin antaa itseni hiukan herkutella, mutta lähti ihan käsistä. Ja sekös kostautui! Maanantaina oli paino sama kuin lähtöpaino, ja lasku on tapahtunut hyvin hitaasti. Niinpä ajattelin muuttaa taktiikkaani kun näköjään liian vähillä kaloreilla eläminen saa mässäilemään tilaisuuden tullen.
Nyt sitten joka päivä vähintään 30 min juoksua tai pyöräilyä (lapsi kyydissä joten vähän lisävastusta) ja 1500 kcal.
Opinpahan taas itsestäni jotain. Ja nyt on hyvä syy pysyä herkuista erossa kun tiedän etten pysty pysymään kohtuudessa.
- Sienna -
enpä ollut tajunnutkaan, miten rapakuntoon olen päässyt :( Otti yllättävän koville tuo Jillian Michaelsin 30 day shred, level 1.
Ennen vedin ensin tunnin hikijumpan (bodypump tai muu vastaava), ja toisen tunnin spinningissä päälle...eikä tuntunut "missään". No, tästä on suunta vain ylöspäin!!
T. vähän masentunut Löllö
Kyllä se siitä Melissa. Sinnikkyydellä.
Itsellä se paino vaan junnaa. Viime viikolla kävin parhaimmillani 66,5 kilossa, nyt on aamupaino ollut jo 3 aamuna peräkkäin 68,4. Iltaisin mennään yhä yli 69.
Olen kyllä tainnut lisätä ruokaani suolaa runsaasti ja liikkunut myös aika paljon, joten pidän tänään lepopäivän liikunnan suhteen, tankkaan vettä ja yritän olla syömättä mitään suolaista jotta näkisin onko se nyt sitten turvotusta vai mitä.
Taidan muuten minäkin etsiä käsiini sen Jillian Michaelsin videon niitä päiviä varten kun ilma ei oikein innosta ulkoilemaan.
- Sienna -
Siirsin vaakaa parilla metrillä ja sain painoa lähes kilon lisää. On siis kait ollut epätasaisella alustalla. Siitä (ja parista muustakin asiasta) harmistuneena repsahdin lakuun ja tummaan suklaaseen. Nälkäkin on taas. MURR!
Huomenna taas ruotuun. Joskus saa kai tulla huonokin päivä. Muuten on mennyt ok. Suunta hyvin hitaasti alaspäin. Liikkunut olen aika paljon, joten on ollut vaikea syödä kevyesti. Jos jollakin on hyviä vinkkejä täyttävään laihdutusruokaan niin otetaan vastaan.
- Sienna -
Tiedän tunteen Sienna! Mä kun alotin laihduttamisen, hölmönä punnasin maton päällä, kunnes mieheni sanoi, että näyttää oikean tuloksen lattialla. Siirsin lattialle ja sain 2,5 kiloa lisää painoa :( Olin tehnyt kaiken maailman painotaulukot jne. ja kaikki meni uusiks :) No, eipä sille mitään voi, pääasia että paino putoaa!
Tummaa suklaata mä syön muutamia paloja viikossa, se menee kyllä ihan hyvin laihdutuksen kanssa kunhan ei koko levyä vetäise :)
Mä syö täyttävänä laihdutusruokana ruokaa jossa ei ole juuri hiilareita. En karppaa, mutta pääaterialle en laita ollenkaan perunaa/pastaa/riisiä, joten saan syödä aika ison satsin kasviksia ja lihaa melko pienillä kaloreilla. Siinä siis mun vinkki sulle!
Kävin treenaamassa peräti kaksi tuntia, nyt on aika rento olo :)
ap
Toivottavasti kaikilla menee hyvin!
Mulla kalorit eilen 1500 kieppeissä, liikkumaan en kyllä ehtinyt. Sen korjaan tänään.
Tänään olen aamulla syönyt jälkiuunileipää, lounaaksi lehtipihvin kasviksilla. Päivälliseksi on suunnitteilla munakas.
AP
Aloitin laihdutuksen keväällä kirjaamalla kaloreita ylös ja korjaamalla ruokavaliota. Kiloja tippui kaksi joista yksi tuli heti takaisin. Olen nyt siis 67-kiloinen ja 4-5 kiloa olisi hyvä pudottaa (nyt BMI on tasan 25).
Pahin viholliseni on laiskuus, en jaksaisi liikkua enkä kirjata kaloreita (mutta sen huomasin että piilokaloreita tulee paljon jos en kirjaa!). Aion aloittaa liikuntaa, uintia ja kävelyä jahka arki alkaa rullaamaan ja selviää lastenkin harrastusaikataulut.
"Laiska-Liisa"
Viikonloppuna en laskenut kaloreita, mutta ei tullut mitenkään hurjemmin mässäiltyä. Mikä lie nestekato kävi dieetin alussa, kun pääsin 74,4 kiloon (aloitus 75,9), tänään kuitenkin paino 75,5 kg, joka lieneekin realistisempi pudotus.
Kalorit ovat pysytelleet (kun olen laskenut, ja tosiaan viikonloppuna tuskin kovin paljon yli) 1300 - 1500:ssa, voisin toki vähän vielä tästä tikistää pois.
Jatkossa kuitenkin punnitsen vain kerran viikkoon.
Tsemppiääää! =)