Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syyslaihdutus, kaikki mukaan!

Vierailija
12.08.2012 |

Mulla oli ketju nimeltään kesälaihdutus, jonka aloitin toukokuussa ja siinä puhuin heinäkuun lopun lomareissusta. No, lomareissu oli ja meni ja työtkin ovat taas alkaneet, joten nyt otetaan syyslaihdutus!

Kaikki ovat tervetulleita mukaan!

Mulla sellainen tilanne, että kiloja on tuon toukokuun lopun jälkeen pudonnut 8,9kg, tosin vielä on noin 40kg pudotettavaa. Keinona mulla Kiloklubi.fi ja sen oppien mukaan syöminen, eli hyvää laadukasta ruokaa oikeissa määrissä ja liikuntaa mukaan. Laihdutus on ollut helppoa, eli suosittelen tuota sivustoa lämpimästi. Se on ilmainen!

Ap

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs kaikki laihduttajat luuraa? Tsemppiä kaikille, sinnikkyys palkitaan ihan varmasti!

ap

Vierailija
22/70 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutus alkoi tiistaina, painoin silloin 74kg. Pituutta multa löytyy 170 ja painoa pois haluaisin semmoset 8-10 kiloa, katellaan sitten missä painossa kroppa tuntuu omimmiltaan :) Sitä se ei nimttäin vielä ole.

Apuna mulla on kalorilaskuri.fi, josta otin alkuun kokeiluun tuon 14 päivää, varmasti jatkan vielä jäsenyyttä sittenkin. Painoa tippunut -1.8kg, nesteitä/turvotusta varmasti? Tavoitteena mulla on puoli kiloa viikossa. Ei mitään karppausta, monipuolinen ruokavalio vaan. Liikuntamuotona käytän ps3:lle tarkoitettua my fitness coach club -peliä, josta löytyy monipuolisesti kaikennäköistä jumppaa, tanssia yms. Suosittelen! Tämän lisäksi hyötyliikunta ja tarkoitus olisi syksyn mittaan herätellä vanhaa juoksuharrastusta eloon.. :)

Pikkuhiljaa hissukseen etenen, en ole tehnyt tästä suurta numeroa sillä haluan pysyvän elämänmuutoksen :)

-Mimmi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs kaikki on?

Nyt tsemppiä ja terveempien elämäntapojen kimppuun! :)

ap

Vierailija
24/70 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä taas yksin pitää ketjua pystyssä :)

Eikö muut enää ole jaksaneet jatkaa vai onko vain ketjuun kirjoittelu jäänyt?

Paino putosi tälläkin viikolla, ja kokonaispudotus on nyt melkein 11 kiloa! :)

ap

Vierailija
25/70 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantai vois olla hyvä päivä "markkinoida" tätä mun ketjua, eikös tänään aloiteta varmaan taas useampia laihdutuskuureja? :)

Eli kaikki mukaan!

Mulla alkoi aamu jälkiuunileivällä ja kahvilla, lounaaksi syön kohta tonnikalasalaattia. Illalla on broilerwokkia ja salitreeni :)

Ap

Vierailija
26/70 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitin tänään!

Tosin itseni tuntien tämä "laihdutus" päättyy viimeistään vkonloppuna kun tulee syötyä muun perheen mukana ja sitten kun on repsahtanut, ajattelen ettei enää kannata...

Vierailija
27/70 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitin tosin jo viikko sitten. pudotettavaa 10kg, mutta ensisijainen tavoite elämänmuutos: koko perheen ruokavalio terveellisemmäksi, sekä liikunnallinen elämäntapa sekä tupakasta luopuminen. eiköhän tuo 10kg tipu siinä sivussa :)

Vierailija
28/70 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pudotettavaa myös n. 40 kg, että samassa veneessä ollaan.

Alkusysäys sairaaladieetillä, sen jälkeen katsotaan miten jatketaan.

Ensmmäinen päivä sairaaladieetistä takana, puntarilukema -800 gr vähemmän kuin eilen. :)

Vierailija
29/70 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin laihdutuksen toukokuun alussa, noin 10 kg tiputettu. Vielä jäljellä toiset 10kg. Nyt on junnaillut tää homma paikallaan kun ruokavalion vahtiminen ja liikkuminen ottaa päähän. Jospa se tsemppi vielä löytyisi.

Vierailija
30/70 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kiloja ei ole montakaan liikaa, 5 kg pitäsi pudottaa. Eipä vaan ole onnistunut viimeisten 2 vuoden aikana! Toinen ongelma on huono yleiskunto ja olematon liikunta, tähän tarvitsen muutosta. Lähtöpaino 71 kg, tavoit 66 kg.

Vierailija
31/70 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino tänä aamuna 75,9 kg, tavoite nro 1 on 70 kg, siitä sitten varmaan pari vielä... Kiloklubi apuna minullakin ja kalorit 1000 - 1300:ssa.

- Mary

Vierailija
32/70 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kymmenisen kiloa ylipainoa, jotka sain jo pudotettua. Nyt pitäisi enemmänkin kiinteyttää kroppaa ja toki pari kiloa voisi vielä pudotakin. Lähtöpaino oli 64kg, nyt siis 54kg, mikä on aika lähellä mun "hyvän olon painoa", mutta 2-3 kiloa on vielä löysää (olen lyhyt ja hentorakenteinen).

t: Inkeri

Vierailija
33/70 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo kyl mitään tarvetta. Kesä meni kasviksilla, grilliherkuilla, marjoilla ja runsaalla liikunnalla niin kuin elämä yleensäkin (meillä grillataan myös talvella).

Vierailija
34/70 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo kyl mitään tarvetta. Kesä meni kasviksilla, grilliherkuilla, marjoilla ja runsaalla liikunnalla niin kuin elämä yleensäkin (meillä grillataan myös talvella).

Ja sun piti kuitenkin tulla tähän ketjuun pätemään ?

Vierailija
35/70 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites muilla menee?

Mulla hyvin, kalorit pysyy kurissa ja olo hyvä! En käy viikolla vaa'alla, vaan vain sunnuntaisin, joten ei aavistustakaan painokehityksestä, mutta oletan että alaspäin :)

Yhdet pienemmät housut sain taas jalkaan, jeejee :)

Ap

Vierailija
36/70 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiinhan tästä kunnon porukka kasaan! Kaikki on vähän eri vaiheissa, hyvä homma! Sillä saadaan erilaisia kokemuksia mukaan.

Sulle joka sanoit että viikonloppuna tulee kuitenkin repsahdus, etkö voisi syödä ihan koko ajan samaa ruokaa perheen kanssa? Tai ainakin melkein samaa ruokaa, pienellä tuunauksella. Mä ainakin teen niin, että suunnittelen ruuat sellaisiksi, että saan niistä otettua itselleni vähän kevyemmän version.

Vielä nyt kun voi grillata niin olen grillannut ihan kunnon pihvin, lisänä sitten maissia ja salaattia. Jätän vain makkaran ja leivän pois.

Perheelle kun laitan pastakastiketta, jätän pastan syömättä ja syön salaattia sekä tomaattimurska-jauhelihakastiketta. Lisänä syön esim. jälkiuunileipää.

Keitot sopii koko perheelle, kun tekee vaikka broilerkeittoa tai keiton vähärasvaisesta jauhelihasta.

Uunipataa voi tehdä vaikka laittamalla lihaa, kevyttä ruokakermaa, tomaattimurskaa ja mausteita sekaisin ja sitä voi taas syödä ilman perunaa, tai vähällä perunalla.

En siis kehota karppaamaan, en itsekään karpppaa, mutta pasta, peruna ja riisi tuovat isoimman osan kaloreista pääaterioilla, joten siksi olen karsinut niistä pois. Saan silti maistuvaa ruokaa koska eihän nuo perunat jne miltään maistu edes.

Hiilarit otan ruisleivästä ja hedelmistä.

Ja vaikka söisitkin jollain aterialla liikaa, ei se haittaa. Syöt sitten seuraavalla taas oikein. Ei tässä laihdutuksen tarpeessa oltais jos heti osattaisiin homma oikein, yrityksen ja erehdyksen kautta se onnistuu!

Ap

Vierailija
37/70 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitin tänään!

Tosin itseni tuntien tämä "laihdutus" päättyy viimeistään vkonloppuna kun tulee syötyä muun perheen mukana ja sitten kun on repsahtanut, ajattelen ettei enää kannata...

No ihan ensimmäisenä jätä tuo turha repsahtaa-sana kokonaan sanavarastosta pois. Eihän siitä mitään tule tietenkään, jos herkuttelun jälkeen soimaa itseään päivätolkulla. Herkuttele joskus jos herkuttelet, jatkat sitten vain seuraavana päivänä sillä normaalilla laihdutusruokavaliolla.

Vierailija
38/70 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt viikon yksikseni puurtanut kohtuullisella menestyksellä. Lähtöpaino 70 kg, tavoite 62. Tänä aamuna lukemat oli 67,7.

Metodi on syödä 1200 kcal/päivä ja liikunnasta riippuen noin 1700-1800 kcal yhtenä päivänä viikossa.

Sienna

Vierailija
39/70 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paino tänään 73,6 että alaspäin mennään.

-siveyden sipuli-

Vierailija
40/70 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille laihduttajille ja tervetuloa mukaan myös uudet laihduttajat, jotta saatais ketju pidettyä aktiivisena!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi