Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä se tuntuu, kun kukaan ei välitä seksuaalisessa mielessä?

Vierailija
11.08.2012 |

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska miestä ei seksi kiinnosta ja pettämään en ala. Mutta ei se oikeastaan tunnu miltään, asia ei tule mieleen arjessa. Joskus jos katsoo jotain oikein kiihkeää elokuvaa, niin alkaa harmittaa.

Vierailija
2/76 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut jo 7 vuotta selibaatissa kun en kellekään kelpaa, ja alkuun oli eka vuosi vaikeaa mutta nyt ei enää oikein muista koko seksin olemassaoloakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kirjoittaa siitä vaikka pari kirjaa. Olen 27v mies.

Aika surkealta...tosin se naisten välittäminen on kyllä muutenkin mitä on.

Edes nettiseksiä on käytännössä lähes mahdotonta saada naisilta vaikka kirjoittaisi täydellisesti eri kielillä. Ja jos sitä joskus saa niin naiset eivät siihen hirveästi osaa panostaa.

Olisi se vain hienoa kun olisi naisen vaikutusvalta. Naisten vaikutusvallassa ei ole kyse vain siitä että saa seksiä ja ihailua milloin haluaa vaan siitä että pystyy myös tuottamaan hyvän olon. Naiselle EI voi tehdä seksuaalista palvelusta ikinä eli jokainen mies on jo lähtökohtaisesti omalla tavallaan 'impotentti'.

-

"Oma kulta" lässytykset on sitten erikseen.

Vierailija
4/76 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asennoitumiskysymys.

Vierailija
5/76 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi se vain hienoa kun olisi naisen vaikutusvalta. Naisten vaikutusvallassa ei ole kyse vain siitä että saa seksiä ja ihailua milloin haluaa vaan siitä että pystyy myös tuottamaan hyvän olon. Naiselle EI voi tehdä seksuaalista palvelusta ikinä eli jokainen mies on jo lähtökohtaisesti omalla tavallaan 'impotentti'.

-

Ei monet naiset saa seksiä ja ihailua milloin haluaa, se on harvoille kaunottarille varattua herkkua. Tämmöisen perusmaatiaisnaiset kuten minä saavat tyytyä olemaan ihan yksikseen ja seksiä saa vaan omalta kädeltä.

Mutta enemmän ihmetytti tuo että mitä tarkoitat ettei naiselle ei voi tehdä seksuaalista palvelusta? Eiköhän se sentään vastavuoroista ole että molemmat sukupuolet voivat tuottaa toisilleen seksissä hyvän olon ja tehdä toisilleen palveluksia?

Vierailija
6/76 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Ei monet naiset saa seksiä ja ihailua milloin haluaa, se on harvoille kaunottarille varattua herkkua. Tämmöisen perusmaatiaisnaiset kuten minä saavat tyytyä olemaan ihan yksikseen ja seksiä saa vaan omalta kädeltä.

Mutta enemmän ihmetytti tuo että mitä tarkoitat ettei naiselle ei voi tehdä seksuaalista palvelusta? Eiköhän se sentään vastavuoroista ole että molemmat sukupuolet voivat tuottaa toisilleen seksissä hyvän olon ja tehdä toisilleen palveluksia?

En haluaisi kutsua sinua valehtelijaksi joten sanon vain ettet ole asioista perillä. Yli 50-vuotias ja ylipainoinen nainen saa paremmin seksiä ja ihailua kuin 20-vuotias hyvännäköinen mies. Kaikki arkielämän tieto tukee tätä päätelmää.

Ihailua saa anonyymisti ja turvallisesti laittamalla sopivia kuvia esim.johonkin chattiin.

Minä, miehenä, en ole ikinä saanut naisilta yhteydenottoja, ihailusta puhumattakaan, kun olen laitellut kuviani eroottisissa chateissä. Miehiltä satoja tai tuhansia vaikka kyse on vain hyvin pienestä miesten alapopulaatiosta. Jos naiset olisivat yhtä kiinnostuneita kuin miehet, naisilta olisi pitänyt tulla kommentteja 98% enemmän koska homotyyppejä on vain vähän.

Seksin ei edes tarvitse olla mitenkään vastavuoroista. Aivan kuten homot tarjoavat seksuaalisia palveluksia miehelle niin miehetkin naisille. Miehille esim.pelkkä suuseksin antaminen naiselle tai hiplailemaan pääseminen on jo itsessään ikimuistoinen seksikokemus koska naisen vartalolla on miehelle suuri itseisarvo.

Seksuaalista palvelusta ei voi tehdä naiselle koska naisella ei ole mitään oikeita ja sisäsyntyisiä seksihaluja eli nuo miesten tarjoukset menevät hukkaan. Naiset pikemminkin suhtautuvat niihin vihamielisesti.

-

Naiset sen sijaan antavat seksuaalisia palveluksia sosiaalisen asemansa parantamiseksi julkkiksille ja silloin tällöin omalle poikaystävälleen.

Ajatus siitä että naispuolinen pop-tähti hymyilisi onnesta kun teinipoika tulisi nöyrästi käsi vapisten riisumaan naisen pikkupöksyjä jotta saisi "tehdä hyvää" on täysin naurettava. Seksi ei motivoi naisia.

Kaikenlaiset naiset sen sijaan tyrkyttävät tavaraansa julkkismiehille LAHJANA eli näiden naisten mieleen ei pälkähdä se ajatus että heidän vartalonsa olisi jotain muuta kuin itseisarvon omaava lahja. Mies EI VOI KOSKAAN TEHDÄ NIIN. Nämä naiset siis olettavat jo lähtökohtaisesti antavansa miehelle jotain arvokasta. Miestä joka tekisi niin pidettäisiin vain häiriintyneenä narsistina joka ei ymmärrä mitään naisista.

Vierailija
7/76 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä asia toisinaan mielessä pyörii. Liikuntaa voi harrastaa myös omaa kättä käyttämällä, vaikka eihän se ole kuin yksi osa-alue. No, toisilla on tällainen kohtalo, toisilla toisenlainen.

Vierailija
8/76 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Ja jopa kauniit naiset saa tyytyä omaan käteen. Kukaan mies ei koskaan lähesty, vaan yksin saa olla koko ajan.

Vierailija
9/76 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

En haluaisi kutsua sinua valehtelijaksi joten sanon vain ettet ole asioista perillä. Yli 50-vuotias ja ylipainoinen nainen saa paremmin seksiä ja ihailua kuin 20-vuotias hyvännäköinen mies. Kaikki arkielämän tieto tukee tätä päätelmää.

Ihailua saa anonyymisti ja turvallisesti laittamalla sopivia kuvia esim.johonkin chattiin.

Minä, miehenä, en ole ikinä saanut naisilta yhteydenottoja, ihailusta puhumattakaan, kun olen laitellut kuviani eroottisissa chateissä. Miehiltä satoja tai tuhansia vaikka kyse on vain hyvin pienestä miesten alapopulaatiosta. Jos naiset olisivat yhtä kiinnostuneita kuin miehet, naisilta olisi pitänyt tulla kommentteja 98% enemmän koska homotyyppejä on vain vähän.

Seksin ei edes tarvitse olla mitenkään vastavuoroista. Aivan kuten homot tarjoavat seksuaalisia palveluksia miehelle niin miehetkin naisille. Miehille esim.pelkkä suuseksin antaminen naiselle tai hiplailemaan pääseminen on jo itsessään ikimuistoinen seksikokemus koska naisen vartalolla on miehelle suuri itseisarvo.

Seksuaalista palvelusta ei voi tehdä naiselle koska naisella ei ole mitään oikeita ja sisäsyntyisiä seksihaluja eli nuo miesten tarjoukset menevät hukkaan. Naiset pikemminkin suhtautuvat niihin vihamielisesti.

-

Naiset sen sijaan antavat seksuaalisia palveluksia sosiaalisen asemansa parantamiseksi julkkiksille ja silloin tällöin omalle poikaystävälleen.

Ajatus siitä että naispuolinen pop-tähti hymyilisi onnesta kun teinipoika tulisi nöyrästi käsi vapisten riisumaan naisen pikkupöksyjä jotta saisi "tehdä hyvää" on täysin naurettava. Seksi ei motivoi naisia.

Kaikenlaiset naiset sen sijaan tyrkyttävät tavaraansa julkkismiehille LAHJANA eli näiden naisten mieleen ei pälkähdä se ajatus että heidän vartalonsa olisi jotain muuta kuin itseisarvon omaava lahja. Mies EI VOI KOSKAAN TEHDÄ NIIN. Nämä naiset siis olettavat jo lähtökohtaisesti antavansa miehelle jotain arvokasta. Miestä joka tekisi niin pidettäisiin vain häiriintyneenä narsistina joka ei ymmärrä mitään naisista.

Ainoa mikä tässä tekstissä pitää paikkansa on se, että seksi ei motivoi naisia. Muuten on kyllä sellasta shaibaa ettei pahemmasta väliä.

Normaalit naiset EI muuten roiku missään eroottisissa nettipalveluissa. Mietipä sitä.

Vierailija
10/76 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat naisvihamieliseltä ja katkeralta. Kannattaa unohtaa ne eroottiset chatit ja mennä ihmisten ilmoille, ottaa vastaantulevat tuttavuudet ihmisinä eikä välineinä, joiden kautta voi saada seksiä.

Ja tiedoksi sinulle: KYLLÄ, naisilla ON seksuaalisia haluja. Nämä halut realisoituu silloin, kun vastassa on puoleensavetävä ja fiksu mies. Sinä et kuulosta sellaiselta.

Vierailija
11/76 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin olisi hieman tullut huijatuksi, kun oma puoliso ei osoita juurikaan seksuaalista kiinnostusta minuun ja torjuu usein aloitteeni. Tietty sukupuolistereotypia, jonka mukaan mies haluaa aina seksiä ja on valmis miellyttämään naista saadakseen sitä, on meidän paisuhteessamme osoittautunut todellakin stereotypiaksi. Aktiivisuuteni oli alussa mieen mieleen, mutta sittemmin olen joutunut tietoisesti vähentämään seksiin liittyvää ajattelua ja toimintaani miestäni kohtaan, koska en halua ahdistaa enkä tulla usein torjutuksi. Tunnen aiheesta häpeää ja ystävättäreni ovat joskus ihmetellet asiaa kun olenheille erehtynyt avautumaan. Ja ei, miehelläni ei ole toista naista, ei ole masentunut eikä impotentti. On vaan matalampi seksuaalisen halukkuuden taso kuin minulla ihan luonnostaan. Olen oppinut ymmärtämään häntä, mutta kyllä tämä puutteessa eläminen joskus harmittaa. Tuntuu, että tuhlaan aikaa, kun en saa mieheltäni nautintoa, jota minulle olisi muilta miehlitä tarjolla. Eikä mieheni halua ottaa vastaan minun tuottamaani seksuaalista nautintoa. Seksimme ei ole kovin monipuolista, kun sitä on niin harvoin. Mietin joskus, että miten ihmeessä juuri minä, halukas nainen, sain kumppanikseni haluttoman miehen. Onko tämä jokin opetus elämältä?

N31

Vierailija
12/76 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

-

Ainoa mikä tässä tekstissä pitää paikkansa on se, että seksi ei motivoi naisia. Muuten on kyllä sellasta shaibaa ettei pahemmasta väliä.

Normaalit naiset EI muuten roiku missään eroottisissa nettipalveluissa. Mietipä sitä.

Höpöhöpö. On todella ärsyttävää kun huolelliset ja tajuntaa avartavat selostukset asioiden oikeasta laidasta tyrmätään tuollaisella "eipäs oo!" pelleilyllä tai vedotaan "oikeisiin" naisiin.

Jos on isomulkkuinen ja yksinkertainen pelleshown vetämisestä tykkäävä "komea" mies niin maailma toki näyttää vähän erilaiselta kuin tavallisen miehen silmin mutta edelleenkin naisia pitää enemmän tai vähemmän väännellä ja huijailla seksiin.

-

Miehillä on ylivertainen kyky nähdä asiat ruusuisessa valossa ("hei yks nainen teki kerran aloitteen!") kun taas naisilla on ylivertainen kyky sammua heti lähtöviivalla ("siis hei se piti turvavyötä taksissa").

Miesten ylivertainen optimismi perustuu miehen OIKEISIIN ja SUURIIN seksihaluihin ja kiinnostukseen naiseen. Mihin muuhun se voisi perustua?

-Naisella on surkean pieni määrä testosteronia.

-Naisen ulkoiset sukuelimet ovat enimmäkseen tunnotonta panssarikudosta ja muutenkin suunniteltu ihan muuhun kuin seksiin. Naiset eivät edes ajattele niitä kuin tulehdusten ja menkkojen aikaan.

-Naiselle riittää pari seksikertaa elämänsä aikana evoluution kannalta. Yli 50-vuotiaana seksi saa lakata kokonaan.

-Seksi on naiselle niin suuri inhotus ja häpeä että nainen myöntää paljon ennemmin, ja usein maire naamalla, esim.potkaisseensa kiveksiin kuin suudelleensa niihin. Nainen siis hahmottaa miehen kehon enemmän väkivallan ja pelon kuin hellyyden kautta.

-Nainen sanoo tavallisesti pitävänsä naisen kehoa kauniimpana ja miehen pitää vain niellä se.

Mies voi machoilla tai loukata sanomalla "ime kyrpääni!" koska miehen sukuelin on vastenmielinen ja on alistavaa joutua tekemään niin.

Nainen ei sen sijaan voi sanoa että "nuole vittuani!" koska se olisi asia josta pitäisi maksaa naiselle kunnon hinta ja sellainen asia mitä nainen ei todellakaan toivo itselleen. Samasta syystä naiset eivät voi mennä mm.sekasaunaankaan koska ilmainen alastomuuden tarjoaminen ei ole naisten intresseissä. Se on jo seksin esiaste millä hallitaan miehiä.

Vierailija
13/76 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Kiitos kun selvensit ajatuksiasi lisää. Näin 38-vuotiaan hyljeksityn ja ruman naisen näkökulmasta maailma näyttää kyllä vähän erilaiselta.

Kommentoin jotain noista ajatukista. Sanot että nainen saa ihailua laittamalla kuvia chattiin. No ehkä, en ole ikinä välittänyt virtuaali-ihailusta enkä chateissa tai deittipalveluissa roikkunut, olen ihan livenä vaan seuraa etsinyt. Mutta uskon että tämä on totta, samasta syystä kuin se että jos yksinäinen kohtuusiedettävän näköinen nainen menee ravintolaan niin todennäköisemmin häntä tullaan ns. vonkaamaan kuin miestä, ja se syy on perinteiset sukupuoliroolit.

Perinteisesti nainen on koreillut ja mies hurmannut, ja tämä menee paljolti näin vieläkin. Naista joka on "tyrkky" pidetään julkeana, eikä itsellenikään ole ollenkaan luontaista ajatus että minä esimerkiksi vastaisin miehen deitti-ilmoitukseen. Jotenkin, vaikka en haluaisi, olen jämähtänyt siihen perinteiseen naisen rooliin jossa passiivisena odotan että joku mies tulee ja minä voin vain vikistä. Useimmat miehet onkin sellaisia että yrittävät aktiivisesti naisia, siis ainakin niitä kauniita, iskeä.

Tuo ettei naisella olisi oikeita seksihaluja ei kerta kaikkiaan pidä paikkaansa! Ihan oikeasti on, ja minua ainakin ne nuorempana korvensivat aivan sietämättömästi silloin kun ei ollut kumppania niitä tyydyttämään. Nykyisin olen jo jotenkin luopunut toivosta ja saanut kroppani sen suhteen kuoletettua.

Itse en ainakaan koe omakseni ajatusta että seksiä annettaisiin sosiaalisen aseman parantamiseksi. Minä en ole ainakaan niin tehnyt. Olen harrastanut seksiä koska olen sitä itse halunnut, enkä ole pyrkinyt sillä mihinkään muuhun kuin nautintoon. Ne pari seurustelukumppania, joita minulla on elämäni aikana ollut, eivät edes oikein sopisi "sosiaalisen aseman parantamiseen", ei ole julkkiksia, varakkaita, komeita tms olleet. Ihan vaan sympaattisia taviksia jotka myös on kaivanneet hellyyttä ja seksiä kuten minäkin. Kyllä minusta molemmat osapuolet yhtä lailla saa ja antaa seksissä.

Ja mitä tuohon kuvaamaasi julkkiskuvioon tulee, niin kyllä jotkut komeat miehetkin voivat tehdä niin että käyttäytyvät kuin ihmeelliset Luojan lahjat naiskunnalle ja saavatkin sillä tavalla seksiä. Samoin julkkiskuviossa, vähemmän viehättävän "lahja" saatetaan hyvinkin hylätä yhtä lailla kuin hylättäisiin sen teinipojan tarjous tulla tekemään hyvää.

Vierailija
14/76 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat naisvihamieliseltä ja katkeralta. Kannattaa unohtaa ne eroottiset chatit ja mennä ihmisten ilmoille, ottaa vastaantulevat tuttavuudet ihmisinä eikä välineinä, joiden kautta voi saada seksiä.

Ja tiedoksi sinulle: KYLLÄ, naisilla ON seksuaalisia haluja. Nämä halut realisoituu silloin, kun vastassa on puoleensavetävä ja fiksu mies. Sinä et kuulosta sellaiselta.

Naisilla ei siis ole sisäsyntyisiä seksihaluja vaan miehen täytyy synnyttää ne naiselle. Tällöin nainen kehrää harhakuvitelmia omassa päässään siitä mitä mies voisi olla. Näin miehen näkökulmasta se on todella vaikeaa ymmärtää. Esim.eräs tyttö ihastui minuun kerran yhden typerän vitsin takia ja pystyin itsekin jotenkin telepaattisesti tuntemaan että se ihastus syntyi juuri sillä hetkellä. Paljon myöhemmin sanoin taas yhden toisen lauseen joka puolestaan sammutti kiinnostuksen täysin eikä ollut mitenkään loukkaava. Naisen miniseksuaalisuus on siis todella häilyvä ja haavoittuvainen konstruktio.

On tavallaan törkeä epäkohta että sitten joskus kun mies kaiken kärvistelyn jälkeen saa seksiä, pitäisi sillä osata tuottaa nautintoa vielä naisellekkin joka ei sitä ole tarvinnut koskaan ennenkään. Miehen tielle muodostuu siis vielä lisäesteitä.

Mistä sitä hoitoa saisi? Ei ainakaan naisilta koska osaatte kyllä vittuilla netissä mutta teitä ei kiinnosta opetella nettiseksin alkeita siinä samalla kun leikitte miehiä vakuuttelemalla seksihaluistanne.

On kyllä elämäni viimeisiä nautintoja seurata miten tohkeissaan olette kun teille kertoo miten ajattelette.

Vierailija
15/76 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin olisi hieman tullut huijatuksi, kun oma puoliso ei osoita juurikaan seksuaalista kiinnostusta minuun ja torjuu usein aloitteeni. Tietty sukupuolistereotypia, jonka mukaan mies haluaa aina seksiä ja on valmis miellyttämään naista saadakseen sitä, on meidän paisuhteessamme osoittautunut todellakin stereotypiaksi. Aktiivisuuteni oli alussa mieen mieleen, mutta sittemmin olen joutunut tietoisesti vähentämään seksiin liittyvää ajattelua ja toimintaani miestäni kohtaan, koska en halua ahdistaa enkä tulla usein torjutuksi. Tunnen aiheesta häpeää ja ystävättäreni ovat joskus

ihmetellet asiaa kun olenheille erehtynyt avautumaan. Ja ei,

miehelläni ei ole toista naista, ei ole masentunut eikä impotentti. On vaan matalampi seksuaalisen halukkuuden taso kuin minulla ihan luonnostaan. Olen oppinut ymmärtämään häntä, mutta kyllä tämä puutteessa eläminen joskus harmittaa. Tuntuu, että tuhlaan aikaa, kun en saa mieheltäni nautintoa, jota minulle olisi muilta miehlitä tarjolla. Eikä mieheni halua ottaa vastaan minun tuottamaani seksuaalista nautintoa. Seksimme ei ole kovin monipuolista, kun sitä on niin harvoin. Mietin joskus, että miten ihmeessä juuri minä, halukas nainen, sain kumppanikseni haluttoman miehen. Onko tämä jokin opetus elämältä?

N31

Paitsi silloin kun Harrastamme niin pyrimme monipuoliseen ;) t.N33

Vierailija
16/76 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa siinä, että keskimäärin naiset eivät ole niin kiinnostuneita seksistä kuin miehet. Yksilöiden välillä on kuitenkin suurta vaihtelua. Myös samalla yksilöllä voi olla suurta vaihtelua eri aikoina. Esimerkiksi ovulaatioaikaan kuukaudesta (=muutama päivä joka kk) kiihotun itse herkemmin, nopeammin ja olen halukkaampi. Ero on itse asiassa aika merkittävä kuukauden muihin päiviin verrattuna. Tämä on selvästi evoluution kannalta ollut hyödyllinen piirre.

Yksi syy naisten kiinnostumattomuudelle on se, että naisen seksuaalinen kiihottaminen on vaikeampaa ja monimutkaisempaa kuin miehen, edelleen puhutaan keskiarvoista. Niinpä nainen ei kiinnostu kenestä tahansa pertsasta ja sen jormasta. Vaan sellaisesta joka a) osaa b) haluaa tai aina parempi c) osaa ja haluaa kiihottaa juuri tätä kyseistä naista ja opetella tämän kiihottumisen "avaimet".

Mies voi helpommin vaihtaa naista ilman että se tuo - useinkaan - merkittävää eroa hänen tyydytykseensä, naiset ovat siis vaihdettavissa. Nainen ei voi tehdä samaa, koska kuka tahansa mies ei tyydytä naista.

Tämä oli sellainen selitys josta miehet tykkäävät. Ymmärrätkö mitä tarkoitan?

N38

Vierailija
17/76 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi et naisilta saakaan.

Jos sun käsitys on että naisilla ei seksuaalisia haluja=ei tarvi naista seksuaalisesti miellyttääkään eli naisen saada seksistä mitään niin en yhtään ihmettele että itket täällä.

Minunkin mieheni on 27v, ehkä olet sen se kaveri joka on tosi söpö mutta kenellä ei tiedetä olleen ketään naista. Tässä miehen kaverissa on se ero mieheeni että hän juoksee suunnilleen karkuun jos nainen tekee aloitteen taikka ei tunnista niitä aloitteita lainkaan. Mieheni taas vaikkakin on ujo niin tosi kokenut niinä 3v aikana neitsyyden menetyksen ja minun tapaamiseni välissä koska asenne on ihan eri. On huippurakastaja koska nimenomaan haluaa että nainen nauttii ja saa siitä itse tyydytystä että tyydyttää naisen.

Sä kuulostat siltä ettet ymmärrä naisista yhtään mitään.

Vierailija
18/76 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 ja 6. Teillä molemmilla on samat intressit. Saada seksiä.

Luokaa anonyymit s-posti-osoitteet ja vietitelkää keskenänne ja jos tuntuu synkkaavan niin sopikaa treffit.

Vierailija
19/76 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on isomulkkuinen ja yksinkertainen pelleshown vetämisestä tykkäävä "komea" mies niin maailma toki näyttää vähän erilaiselta kuin tavallisen miehen silmin mutta edelleenkin naisia pitää enemmän tai vähemmän väännellä ja huijailla seksiin.

Kuten edellä sanottiin, paljolti kyseessä on ne perinteiset sukupuoliroolit, joissa naisen oletetaan olevan passiivisempi ja miehen aktiivisempi osapuoli. Eikös sitä voisi ottaa pelkkänä pelinä, soidintanssina, eikä alkaa kehittää katkeria teorioita siitä miten naiset ei edes halua ollenkaan?

-Naisella on surkean pieni määrä testosteronia.

-Naisen ulkoiset sukuelimet ovat enimmäkseen tunnotonta panssarikudosta ja muutenkin suunniteltu ihan muuhun kuin seksiin. Naiset eivät edes ajattele niitä kuin tulehdusten ja menkkojen aikaan.

-Naiselle riittää pari seksikertaa elämänsä aikana evoluution kannalta. Yli 50-vuotiaana seksi saa lakata kokonaan.

-Seksi on naiselle niin suuri inhotus ja häpeä että nainen myöntää paljon ennemmin, ja usein maire naamalla, esim.potkaisseensa kiveksiin kuin suudelleensa niihin. Nainen siis hahmottaa miehen kehon enemmän väkivallan ja pelon kuin hellyyden kautta.

-Nainen sanoo tavallisesti pitävänsä naisen kehoa kauniimpana ja miehen pitää vain niellä se.

Näistä tulee jo vähän kylmät väreet...

Testosteroni ei ole ainoa sukupuoliseen halukkuuteen vaikuttava hormoni. Naisen sukuelimet ei todellakaan ole mitään tunnotonta panssarikudosta - hui kauhea joutua sellaisen käsittelyyn joka noin ajattelee! Evoluutio ei määrittele naiselle seksikertojen määrää. Enkä kyllä taatusti tiedä ketään joka ylpeilisi jollain kiveksiin potkaisemisilla, sehän on sairasta!

Mies voi machoilla tai loukata sanomalla "ime kyrpääni!" koska miehen sukuelin on vastenmielinen ja on alistavaa joutua tekemään niin.

Nainen ei sen sijaan voi sanoa että "nuole vittuani!" koska se olisi asia josta pitäisi maksaa naiselle kunnon hinta ja sellainen asia mitä nainen ei todellakaan toivo itselleen. Samasta syystä naiset eivät voi mennä mm.sekasaunaankaan koska ilmainen alastomuuden tarjoaminen ei ole naisten intresseissä. Se on jo seksin esiaste millä hallitaan miehiä.

Kyllähän vittukin on kirosana, ja "haista vittu" loukkaava ilmaus, ei se niin ole että vain miehen sukuelin olisi siinä asemassa...

Minä ainakin olen kyllä käynyt sekasaunassa useita kertoja kun olen miesvaltaista alaa opiskellut joten vähän vaikea ymmärtää ettei naiset voisi mennä. Mutta ymmärrän että kaikki naiset ei menisi, johtuen taas niistä perinteisistä rooleista joissa nainen on kaino ja häveliäs ja mies saalistaja.

Vierailija
20/76 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Kiitos kun selvensit ajatuksiasi lisää. Näin 38-vuotiaan hyljeksityn ja ruman naisen näkökulmasta maailma näyttää kyllä vähän erilaiselta.

Kommentoin jotain noista ajatukista. Sanot että nainen saa ihailua laittamalla kuvia chattiin. No ehkä, en ole ikinä välittänyt virtuaali-ihailusta enkä chateissa tai deittipalveluissa roikkunut, olen ihan livenä vaan seuraa etsinyt. Mutta uskon että tämä on totta, samasta syystä kuin se että jos yksinäinen kohtuusiedettävän näköinen nainen menee ravintolaan niin todennäköisemmin häntä tullaan ns. vonkaamaan kuin miestä, ja se syy on perinteiset sukupuoliroolit.

Perinteisesti nainen on koreillut ja mies hurmannut, ja tämä menee paljolti näin vieläkin. Naista joka on "tyrkky" pidetään julkeana, eikä itsellenikään ole ollenkaan luontaista ajatus että minä esimerkiksi vastaisin miehen deitti-ilmoitukseen. Jotenkin, vaikka en haluaisi, olen jämähtänyt siihen perinteiseen naisen rooliin jossa passiivisena odotan että joku mies tulee ja minä voin vain vikistä. Useimmat miehet onkin sellaisia että yrittävät aktiivisesti naisia, siis ainakin niitä kauniita, iskeä.

Tuo ettei naisella olisi oikeita seksihaluja ei kerta kaikkiaan pidä paikkaansa! Ihan oikeasti on, ja minua ainakin ne nuorempana korvensivat aivan sietämättömästi silloin kun ei ollut kumppania niitä tyydyttämään. Nykyisin olen jo jotenkin luopunut toivosta ja saanut kroppani sen suhteen kuoletettua.

Itse en ainakaan koe omakseni ajatusta että seksiä annettaisiin sosiaalisen aseman parantamiseksi. Minä en ole ainakaan niin tehnyt. Olen harrastanut seksiä koska olen sitä itse halunnut, enkä ole pyrkinyt sillä mihinkään muuhun kuin nautintoon. Ne pari seurustelukumppania, joita minulla on elämäni aikana ollut, eivät edes oikein sopisi "sosiaalisen aseman parantamiseen", ei ole julkkiksia, varakkaita, komeita tms olleet. Ihan vaan sympaattisia taviksia jotka myös on kaivanneet hellyyttä ja seksiä kuten minäkin. Kyllä minusta molemmat osapuolet yhtä lailla saa ja antaa seksissä.

Ja mitä tuohon kuvaamaasi julkkiskuvioon tulee, niin kyllä jotkut komeat miehetkin voivat tehdä niin että käyttäytyvät kuin ihmeelliset Luojan lahjat naiskunnalle ja saavatkin sillä tavalla seksiä. Samoin julkkiskuviossa, vähemmän viehättävän "lahja" saatetaan hyvinkin hylätä yhtä lailla kuin hylättäisiin sen teinipojan tarjous tulla tekemään hyvää.

Sukupuoliroolit ovat kulttuuria ja kulttuuri ei ole mikään asia joka vain tipahtaa taivaasta ihmisten päälle. Majavien kulttuuri synnyttää patoja, afrikkalaisten kulttuuri savimajoja ja eurooppalaisten kulttuuri pilvenpiirtäjiä.

Naisten kulttuuri on sitä että nainen innostuu siitä kun hänestä innostutaan ja joillakin miehillä on yksinkertaisesti lupa innostua hänestä ja toisilla ei. Nainen pihtaa huomionosoituksia ja omaa vartaloaan niin paljon kuin mahdollista ja yrittää saada mahdollisimman suuren hyödyn mahdollisimman pienellä vaivalla.

Naisten seksuaalisuus on siis aika itsekeskeistä ja vetelää.

Miehen pitää nauttia naisesta kuten jäätelöstä joka uhkaa sulaa lattialle tai hedelmästä joka luiskahtaa kädestä. Mies ei voi paistatella tasavertaisena objektina ja ihailun kohteena vaan miehelle jää ruman suorittajarynkyttäjän rooli. Naisella taas on valta toimia niin subjektina kuin objektinakin mutta luonnollisesti naiset valitsevat sen objektin roolin koska se hivelee egoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi