Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ryyppyreissusta valitusta...

Vierailija
11.08.2012 |

Olenko turhan tiukka, mitä mieltä olette? Mies lähti tänään ryyppäämään, ei osaa edes päivän tarkkuudella sanoa milloin tulee kotiin. Onko tämä ihan ok? Vedin hieman herneitä nenään (ja ihan turhaan koska eihän se auta mitään) ja mietinkin nyt olinko turhan ankea vai onko mies tässä se pöllö...Miten teillä muilla?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei mikään velvollisuus (muu kuin perhe, se tärkein...) kutsu?

Tekeekö usein noin? Jos tietäisin, että näin tapahtuu lomalla 1x vuosi, ryyppyreissu kestäisi n.2-3pvä niin ehkä nielisin, en tiedä.

Vierailija
2/15 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt päivän tarkkuudella pitäis pystyy kertoo. Meillä on niin että jos yön yli on jossain niin etukäteen sovitaan. Sama koskee siis mua :) Ja jatkoille ei mennä...Viime yönä kolisteli 4.15 kotio hirrrrveessä humalassa, nyt nukkuu vieläkin. Ja haisee. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis lähdetään jonnekin ihan vaan dokaamaan päiväkausiksi? Av:n klassinen vastaus: en kattos päivääkään.

Vierailija
4/15 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri kirjoitin avautumisen mieheni kesämenemisistä! ihanaa, että joku muukin vetää hernettä nenään!

Ja mielestäni ei ole ok. Sinä (ja minä) olemme oikeassa ja miestemme tulisi huomioida puolisonsa paremmin. miehesi ja mieheni ovat aivan pöllöjä!

Vierailija
5/15 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystävä lähti kans tänään viikonlopuksi miesporukalla "jonkun" mökille juomaan. Jo 3.tta kertaa tänä kesänä. Onpa kiva viikonloppu... Mulle ei tunnu olevan aikaa mitenkään. Yhdessä vietetty aika on tänä kesänäkin ollut vain rikkaruohojen kitkemistä ja hikipääs raatamista, vastaavis hommis. Keskenämme emme koskaan kaljoittele (siihen en kelpaa) vaan mies saarnaa silloin, että ajanhukkaa. Mies nalkuttaa ajan vähyyttä ja kiire on muka aina. Näin sit juu... Suuttua ei viitti, kun kuka sitä entistä vihaisempaa nalkuttamista sit kestäis.

Vierailija
6/15 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtuma jonka päätarkoitus (tai ainoa tarkoitus) on juominen. Olisi ehkä eri asia jos lähtisivät miesporukalla oikeesti reissuun tai jotain (missä olis jotain muutakin ohjelmaa kun se juominen) mut nytkin mies lähti ihan kaverin luo (jonne tulee siis muutakin porukkaa) ja siellä sitten kuulemma ihan ovat (useampia päiviä?). Kuulosti vähän oudolta.

Mun mies ei käy kovin usein viihteellä mutta sitten kun käy ei tule yöksi kotiin eikä ilmoita mitään. Etukäteen tiesin että asiaa on turha kysyä kun mies haluaa tehdä niinkuin itse lystää ja tulee kotiin sitten kun lystää.

Ei hänellä juuri nyt ole mitään muita velvollisuuksia kun perhe mutta itse kun on viikot 3 lapsen kanssa niin tietty olis kiva että olis viikonloppuna seuraa/apua yms. Ei jotenkin mun mielestä "sovi" tollanen epämääräisyys.

Kyllähän mä nyt lasten kaa pärjään eikä tästä kellekään mitään vahinkoa aiheudu että sen puoleen ei hätää. Silti ärsyttää!

ap

Vierailija
7/15 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestätte muutaman päivän matkan Tallinnaan, tietenkään ette ole varmoja paluupäivästä, miten sellaista voisi tietää?;)

Annatte miehelle saman tunteen kuin teillä on! Ja jos miehelle ei sitä tule, niin onko suhde sitten edes vaivan arvoinen?

Vierailija
8/15 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..joo kerran kokeilin "kostoiskua". Mies kosti lähtemällä yksin kaupungille juomaan, ja ei sit kuulunu koko aikana mitään. Kun tulin kotia, ei ollut paikalla, että eipä hyvää seurannu... Näin meillä

Vierailija
9/15 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja herne oli myös minulla nenässä, Erohan siitä tuli, kun toinen haluaa elää ikuista nuoruutta ja toinen perhe-elämää.

Vierailija
10/15 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se kalja ja viina on niin helvetin tärkeätä että kaikki järki katoaa päästä ja kaikki sinne tallennetut asiat myöskin.

Mies soitti äsken ja sanoi että jättää auton n 50 km päähän ja menee jonkun Höden ja Pöden kanssa kaljoille. Oli kova kiire, ei paljon ehtinyt puhua. En myöskään ehtinyt hänelle kertomaan, että on sopinut menevänsä heti aamusta viemään äitiänsä yhteen paikkaan... ihan sovittuun kellonaikaan. Huomisaamu ei ole minun murheeni joten sitä saa mitä tilaa. Ei tule ehtimään siihen kellonaikaan yhtään mihinkään :-D

Vierailija
11/15 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itte kans ihmettelen sitä, että miehestä on ihan normaalia ja tarvittavaa sanoa että "ölynuh ja bvvfwe" kanssa ja "tuonne bvbvcvbd...." Nainen jos menee, niin miehen pitää tasan tarkasti tietää ja tuntea henkilöt ja paikka. Eikä vain jotain "jökkbfyfvv" puheita.

Vierailija
12/15 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos menisi nussimaan jotain vierasta naista. Mutta kun ei, nimenomaan kaljaa vetämään ja haisemaan ihan vitun pahalle. Jos joku nainen tuommoisen haluaa noilla reissuilla niin antaa mennä vaan, helmen saa. Tulee ne "skdjf" ja "sldkfjsdf" kaupan päälle

Vierailija
13/15 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itte kans ihmettelen sitä, että miehestä on ihan normaalia ja tarvittavaa sanoa että "ölynuh ja bvvfwe" kanssa ja "tuonne bvbvcvbd...." Nainen jos menee, niin miehen pitää tasan tarkasti tietää ja tuntea henkilöt ja paikka. Eikä vain jotain "jökkbfyfvv" puheita.

Hän ei tunnu antavan sinulle arvoa paskaakaan? Kaikella rakkaudella nainen, lähde.

Vierailija
14/15 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella on vapaus tulla ja mennä ihan miten huvittaa. Tehdä viikot töitä toisella paikkakunnalla, viikonloput kavereiden kanssa, ei tarvi mitään ilmoitella koska viitsisi tulla kotiin. Ja itse ei voi koskaan lähteä mihinkään, koska siitä tulis vaan riitaa eikä se lähtö auttais mihinkään mitään...

Meillä on kummallakin ihan samanlainen oikeus harrastaa ja nähdä kavereita, ja tehdä vaikka niitä ryyppyreissujakin joskus. Mutta kyllä molemmat oletetaan, että tullaan takaisin silloin kun sovitaan eikä mitään tollasta en tiiä montako päivää menee...on ihan ok, että mies menee koko viikonlopuksi joskus, mutta kyllä pitää aikuisen osata sanoa, koska tulee kotiin! Sama koskee päivän reissuja. Ei nyt tietty tarvi etukäteeen tarkalleen sanoa, millon baarista tai ostosreissulta tulee, mutta kyllähän sitä olettaa molemmat, että baarista tullaan viimeistään kun ne menee kiinni, shoppausreissut kestää muutaman tunnin tai päivän ja illaksi tullaan kotiin. Ei niin, että voi lähtee jatkoille ja tulla joskus seuraavana päivänä tai että voi jäädäkin Ikean reissulta kaverin luo yöks noin vaan.

Mä en kerta kaikkiaan kattois yhtään tollasta menoa, mistä monet on tässäkin ketjussa kirjoittanut. En en en. En suostuis olemaan mikään kynnysmatto, joka on aina kotona ja toinen saa mennä ja tulla miten haluaa. Eikä suostuis mieskään. Kyllä jos kaverit ois noin tärkeitä, ettei pysty ees sanomaan millon tulee kotiin, sais lähtee ihan pysyvästi heidän kanssaan sitten.

Mutta jos tää sopii teille, eläkää sitten sellaista elämää. Odottakaa miehiänne kotiin maailman tappiin.

Vierailija
15/15 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta valitettavan yleinen aihe :(

Meillä ollut vuosia samaa, nyt mitta loppu. Kuo len jos jatkan tässä suhteessa.

Mitä käy avioeron osituksessa? Ja ihan varmasti mietityttää, kuinka miehen käy? Tottunut siihen, että minä hoidan kaiken..... En tietenkään tahdo hänelle pahaa, eikä hän minulle, asia on niin hirveän mutkikas....Sairas hän on, ei se silti tarkoita että minäkin vierellä menetän elämäni...?

Miten turvaan tulevaisuuteni? Auttakaa.

Lapset jo isoja, minulla sairaseläke. Mitään tukia ilmeisesti en saa, jos on yhtään omaisuutta?

Minulla on pieni eläkerahasto, joka kertyi työaikana. Pitääkö se nyt käyttää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä