Mitä ajattelet kun näet Hummerin (auto)?
Näin tänään mustan Hummerin ja jäin ihastelemaan. Oli pysäköity kauppamatkan varteen.
Kommentit (45)
että aina rahalla ei saa kauneutta. Hummerit eivät oikein omaan makuuni. Kauniit tai kalliit autot saavat yleensä katseen seuraamaan, mutta Hummerit jäävät väliin.
Lisäksi vanhassa asuinpaikassa useimmiten Hummerilla näkeväni pariskunta oli niin mauttomia bling bling ihmisiä, että ehkä mielikuva koko autosta on saanut siitä lisäpontta. Siinä kokoonpanossa olisi tyyliä korkeintaan niiden jenkki räppäreiden(?) mielestä, jotka musiikkivideoillaan istuvat limousinen takapenkillä roikkuvissa vaatteissa tyttöporukan keskellä.
Kelpais mulle.. Mielummin ajelisin kuitenki Dodge Ramilla tai Ford Excursionilla. Mutta komeahan tuo kyllä on.
"Kellot tehdään Sveitsissä, Autot Jenkeissä" on mun mielipide.
Laitappa saman kokosella koneella olevan Eurooppa-auton kulutus rinnakkain Jenkin kans (Tehot tietty samat), ja kato kumpi vie enempi. Eipä tunnu Jenkkien arvokaan tippuvan yhtä vauhdilla, ku Eurooppa-vehkeillä.
T. Jenkeistä pitävä
siellä ajeltiin hummerilla kuukauden päivät. Auto, ku auto. Ite en tuollaista ostais..
Laitappa saman kokosella koneella olevan Eurooppa-auton kulutus rinnakkain Jenkin kans (Tehot tietty samat), ja kato kumpi vie enempi. Eipä tunnu Jenkkien arvokaan tippuvan yhtä vauhdilla, ku Eurooppa-vehkeillä.
350hv Mersun diesel jättää Hummerin kevyesti ja vie 12-13l max. sekalaisessa ajossa.
maantiellä tasan 10l.
Kulkee vajaat 240 km/h.
Kuka tarvitsee sellaista (muuhun kuin egonsa pönkittämiseen)? Kuuluu sarjaan panssariketjut ja rintakarvat esillä.
Hyi hemmetti. Mautonta, öykkärimäistä.
Ajattelen aina, että jahas, tuon auton omistajan on pitänyt hankkia auto saadakseen naista. Niinhän se valitettavasti on.
Tuollaiset hummerimursut ovat auttamattomasti turn-off. En panisi. Sama juttu just suihkurustetettujen kultavitjaäijien kanssa. Jotakin tasoa pitää olla, hyvänen aika.
Varmaan olen väärässä, mutta mielikuva on se, että kuski on luonnevikainen vaimonhakkaaja.
Tämä nyt vaan on minun tuntemukseni, kun en ole koskaan uskaltanut katsoa, millaisia ihmisiä siellä on sisällä.
Ei hummerit halvalla irtoa. Tosin Suomen oloissa liian iso auto.
Turvallinen jo kokonsa takia.
Ajattelen sen parkkeeraamista. Naapurilla oli joskus vastaavan kokoinen auto. Nykyiset parkkiruudut ei oikein meinaa noille riittää. Ahdasta oli.
tilaa on kahdelle lapselle.
Eikö enempää?
Auto on siis vielä älyttömämpi kuin olen ajatellut.
että siinä ajelee joko todella velallinen jolla ei ole pätkääkään tyylitajua, tai sitten ajattelen että siinä on ihminen jolla on liikaa rahaa, mutta ei kuitenkaan varaa ostaa itselleen tyylitajua.
On ne vaan rumia laatikoita yök!
Niitä ei enää valmisteta, eli ajossa vain vanhoja.
Kukaan ei varmasti katso ihaillen. Lähinnä sääli, kun pakko ajaa kun vanhoja ei kukaan osta eikä huoli vaihdossa..
Asun maassa, jossa kalliita autoja riittää. 10 min. kauppamatkalla voi näkyä 10 Porschea ja pari Lamboa, muiden "ökyautojen" lisäksi.
Itsellänikin on kallis auto, Hummeria en kyllä ottaisi, se on ruma.
Ihme ettei koskaan kävele tai pyöräile. Joo, Hummeri näkyy lähes päivittäin.