Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Paljonko harrastatte liikuntaa per viikko?

Vierailija
10.08.2012 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hetkellä 8-10h viikossa (ryhmäliikunta + 4 x salitreeni), syksyllä lisääntyy todennäköisesti vähän.

miten sulla riittää aikaa?

Vierailija
2/11 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesällä satunnaista pyöräilyä lasten kanssa (lapsi istuimessa takana) ja talvisin uintia (=altaassa likoamista) lasten kanssa. mieli tekisi harrastaa enemmän, mutta käyn työssä, olen arjet reissuleskenä lasten kanssa keskenään ja hoidan omakotitalon töineen. Aika ja voimat ei riitä. Lapset vielä niin pieniä ettei voi jättää keskenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 cardioo (spinning, juoksu, jumpat), 1-2 lihaskuntoa (pumppi, sali, kahvakuula) ja yksi lihashuolto (jooga, balance, pilates).

Ja kyllä, olen lapseton :)

Vierailija
4/11 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3x viikossa corejumppa+kuntosali.

Vierailija
5/11 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yrittäjä, 2 kouluikäistä lasta. Kyllähän tuo onnistuu kun lapset on jo sen ikäisiä että pärjäävät tunnin-kaksi itsekin (jos mies sattuu olemaan illalla töissä).

hetkellä 8-10h viikossa (ryhmäliikunta + 4 x salitreeni), syksyllä lisääntyy todennäköisesti vähän.

miten sulla riittää aikaa?

Vierailija
6/11 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-6 krt viikossa, joista juoksua 3 ja lihaskuntoa/uintia/tanssia loput. Pituudet 20 minuutista 2,5 tuntiin kerralla.

Vierailija
7/11 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksua, sauvakävelyä, hiihtoa, kuntosalia ja kahvakuulaa. Minulla on kaksi pientä lasta ja käyn töissä. Liikunta on kuitenkin henkireikäni, jota ilman en saa nukuttua ja sitten olen varsinainen noita-akka. Onneksi on mies, joka myös ymmärtää tämän ja järjestää puolestaan asiat niin, että meillä molemmilla riittää aikaa liikuntaharrastuksellemme.

Vierailija
8/11 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesällä enemmän, 3-5 krt/vko, talvella saattaa jäädä yhteenkin kertaan viikossa. Lenkkeilyä (kesällä), kuntosalia, kahvakuulaa, bodypumpia, body balancea tai muuta jumppaa, sen mukaan mitä huvittaa ja mitä sopivalla hetkellä on tarjolla. En ole himokuntoilija, en vedä täysillä, liikun liikunnan ilosta ja siksi, että kohtuullinen liikunta on terveellistä - töissä istun koneen ääressä enkä harrasta minkäänlaista hyötyliikuntaa, paitsi koiraa ulkoilutan päivittäin, sekin usein hidasta maleksimista, jotta koira saa haistella rauhassa

Vierailija
9/11 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-5 kertaa viikossa.

Kesällä joskus viikonloppuna tehdään pyöräretki perheen kanssa.

Meillä ei ole autoa joten hyötyliikuntana tulee käveltyä paljon päivittäin.

Vierailija
10/11 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkat kävellen, yht. 45 min.

Kaksi kertaa viikossa Vinyasa Flow -joogaa, puolitoista tuntia kerrallaan.

Vierailija
11/11 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset