Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan yhteinen kylpyläreissu, menisitkö?

Vierailija
10.08.2012 |

Ällöttää ajatuskin olla miestyökaverien töllisteltävänä uikkareissa.

En mene.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nihilisti firmamme ei taida koskaan sellaista järjestää..

Vierailija
2/29 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

virkistysviikonloppu saunoimisineen ja ulkoporealtaineen. Mukana minä ainoana naisena ja viisi miespuolista työkaveria. En tuntenut oloani lainkaan kiusalliseksi vaan päinvastoin, sain olla kukkona...siis kanana tunkiolla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki työkaverini ovat miehiä. En mä mene sinne töllisteltäväksi tai esittelemään itseäni, vaan viettämään aikaa hauskassa seurassa.

Vierailija
4/29 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus on ollut perheetkin mukana. Firman pyöreät juhlat olivat kylpylässä.

Vierailija
5/29 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaverit on pääosin omaa ikäluokkaani tai nuorempia. Mä olen nelikymppinen nainen. En ymmärrä sellaista tiukkapipoisuutta, ettei voi/halua tehdä mitään työkavereidensa kanssa. Ja kaikesta täytyy tehdä niin h...vetin vaikeaa.

Ja kaikki työkaverini ovat miehiä. En mä mene sinne töllisteltäväksi tai esittelemään itseäni, vaan viettämään aikaa hauskassa seurassa.

Vierailija
6/29 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa menisin kyllä, mutta aikuisten kesken vähän tylsiä paikkoja. Voisin mielummin mennä vaellukselle,melomaan tai mitä tahansa liikunnallisempaa. En tykkää juoda viinaa eikä kylpylöissä oikein voi edes uida.

Vierailija
7/29 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isot roikkuvat rinnat, joita inhoan. Saisin käydä firman piikkiin uimahallissa ja silloin tällöin käynkin. Pelkään kuitenkin joka kerta, että joku firmamme timmeistä naisista on pesuhuoneessa yhtä aikaa. En halua heidän näkevän minua alasti, uikkarit päällä en häpeile.

Vierailija
8/29 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isot roikkuvat rinnat, joita inhoan. Saisin käydä firman piikkiin uimahallissa ja silloin tällöin käynkin. Pelkään kuitenkin joka kerta, että joku firmamme timmeistä naisista on pesuhuoneessa yhtä aikaa. En halua heidän näkevän minua alasti, uikkarit päällä en häpeile.

Nämä timmit-mimmit (5-6) vievät miespuolisten huomion että me tavalliset ei erotuta ollenkaan! Pikkuiset biksut eivät jätä epäilystä etteikö karvatkin olis ajeltu yms.. Huoh!!

Vierailija
9/29 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo täydellinen kroppa, muttei oo muillakaan. En mä sinne menisi töllistelemään, vaan rentoutumaan. Ihan hyvin voisin mennä.

n40

Vierailija
10/29 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tasan kellään ei ole ollut täydellistä kroppaa...

Vierailija
11/29 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy koskaan meidän työpaikan tiimi- ja virkistyspäivissä joita on kerran kuukaudessa. Syy se että olen nelikymppinen nainen parikymppisten miesten seassa, ei mitään yhteistä heidän kanssaan. Ja päivien teemakin on aina minulle sopimaton tyyliin kaljoittelua ja konsolipelejä tai ralliautoilua tai kartingia tai värikuulasotaa.

Vierailija
12/29 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin ja olen ollutkin.

Vierailija - 10.08.12 03:05 (ID 15362184)

Ja tasan kellään ei ole ollut täydellistä kroppaa...

Vierailija
13/29 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin kun ne on työkavereita

Vierailija
14/29 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurasin jonkun työpaikan TYKY-päivää. Kirjoittautuessamme sisään näin, kun työporukka tuli jostain neukkarista ja kokoontui aulaan pohtimaan päivän jatkoa. Porukassa oli tässä vaiheessa noin kymmenen naista ja kymmenen miestä. En jäänyt seuraamaan keskustelua sen enempää, mutta kun aitten pääsimme kylpyläosastolle, samaa porukkaa lillui poreammeessa juomien kanssa jo hyvässä nosteessa. Miehistä paikalla oli kaikki (tai ainakin lähes), naisista kolme nuorinta ja näteintä. Näille naisille olikin varattu paikat viisikymppisten miesten kainaloista tai syleistä, joissa he järkytyksekseni viihtyivät varsin mainiosti pikku-bikineissään... Kiherrystä miesten rasvaisille jutuille ja pyllyn ja rintojen puristelua, siinä ilmeisesti kivan tyky-päivän ainekset 20+ -ikäisten tyttöjen mielestä.

Vierailija
15/29 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kysymys siitä, onko kroppaa, mitä näytellä. Minusta työhön ei vain kuulu nakuilu tai vähäpukeisuus työkavereiden kesken. Ihan sama onko työkaverit miehiä vai naisia.

Jotain yksityisyyttä pitää olla. Itse hyväkroppaisena koen, että kroppani kertoo musta tosi paljon. Treenauksesta yms. Haluan rajata sen alueen ihan itselleni ja läheisille, en työelämään.

Tosin voisin mennä sellaisten työkavereiden kanssa, jotka olisivat muutenkin ystäviäni.

Vierailija
16/29 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin pitkällä kävelyllä ja jossakin hoidossa. Söisin hyvin ja lähtisin nukkumaan ihan oman aikatauluni mukaan. Ei siellä kukaan pakota kylpylän puolelle, eikä dokaamaan pitkää iltaa. SINÄ saat kyllä itse säädellä, mitä teet. Edellyttäen tietysti, että saat oman huoneen, etkä joudu jonkun bile-kanan huonetoveriksi.

Vierailija
17/29 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muuten kokisin lähtemisen varmaan aika turhaksi. Kylpylä on iso paikka ja siinä käy kuitenkin niin, että väki hajaantuu pitkin kylpylää ja sen ulkopuolella. Joten aikaa tulee vietettyä jossain parin ihmisen kanssa. Tai huonolla tsägällä jää yksin eikä löydä niitä työkavereita koko kylpylästä enää virallisen ohjelman jälkeen.

Mun mielestä työporukkareissujen yksi tarkoitus on lisätä yhteishenkeä ja tutustua työkavereihin työpaikan ulkopuolella. Kylpylässä se ei todennäköisesti toteudu, joten en olisi hirveän motivoitunut lähtemään. Toki silti lähtisin, jos meininki olisi se, että kaikki lähtevät.

Vierailija
18/29 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain naisia työkavereina ja kehtaan näyttäytyä biksuissa. Ei siitä ole kiinni. Vaan siitä, että vapaa-aikani vietän perheen ja ystävien seurassa, en työkavereiden! Huh mikä ajatuskin!

Vierailija
19/29 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpylässä voi tehdä paljon muutakin kuin olla katsottavana. Olen varma, ettei se olisi meidän työpaikan retkessä pääasia. Joskus kun ollaan vastaavassa oltu, vain muutama koko porukasta on lähtenyt saunaan ja uimaan. Seuraavalla kerralla en ota uimapukua mukaan, ihan vain siksi, kun ei useimmilla muillakaan ole.

Vierailija
20/29 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää ajatuskin olla miestyökaverien töllisteltävänä uikkareissa.

En mene.

En haluaisi nähdä työkavereitani niin vähissä pukeissa. Ei, ei, ei. Jopa on mestariajatus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme