Olenko paha ihminen?
Olen jonkin aikaa tapaillut miestä joka pukeutuu muotivaatteisiin ja käyttää merkkiparfyymeja. Ja kyllä, teen itse myös niin. Mutta jostain syystä en vain kertakaikkiaan pidä siitä että mies tekee niin. Minusta se on vain ihan selkeästi naisten juttu. Olenko jonkinlainen seksisti tai miestenvihaaja kun ajattelen näin, vai saanko rauhassa uskoa omiin arvoihini?
Kommentit (5)
No et ole paha. Saathan sinä ajatella mitä ajattelet.
Minäkin aiemmin pidin hyvin epäilyttävänä jos mies esim. käytti hiusgeeliä tai jotain parfyymisarjan partavettä tai muuten "koreili ulkonäöllä". Pidin semmoista ämmämäisenä touhuna. Aviomieheni kuitenkin on sellainen joka tekee noita, ja olen siihen ajan myötä tottunut enkä pidä tapoja enää ollenkaan ärsyttävinä, päinvastoin viehättävinä. Mutta vieläkin mulla on se raja, että jos mies alkaisi karvojaan jostain poistaa, olisi se minusta kovin ämmämäistä.
että pohdit tätä asiaa. Kuten tälläkin palstalla usein huomataan, ihmiset eivät usein edes kyseenalaista omia tunteitaan ja ajatuksiaan.
Meissä kaikissa on myös ns. pimeä puolemme. Jos sitä ei tunnista ja tiedosta, niin se vaikuttaa elämäämme. Siksi sinun pitää rehellisesti miettiä, mikä tunteen takana on.
Tunne on aina viesti. Se ei ole pelkkä arvo, vaan nyt tämä miehen toiminta kolahtaa sinulla johonkin. Kyse on tiedostamattomasta tunteesta, alitajunnasta, siksi et saa siihen otetta.
En tiedä, mihin se kolahtaa. Mutta näin näppituntumalla voisin ehdottaa kateutta? Mustasukkaisuus on siis kateuden muoto myös.
Ehkä siinä on hieman kateutta. Olen aina aikaisemmissa suhteissa tottunut siihen että minä olen se jolla on kauniit vaatteet ja hiukset ja seksikkäät alusvaatteet joita sitten mieheni palvoo. Tuntuu jotenkin oudolta että minun pitäisi palvoa häntä, vaikka kyllä myönnän että hän näyttää todella hyvältä muotivaatteissaan kun on vielä kaiken lisäksi komeakin.
Ap
mulla oli kanssa joskus tollanen mies ja vähän vaivaantunut olin koko aika. tuntui siltä etten saanut olla nainen hänen kanssa. nyksällä ostan joskus kalsareita alehallista. siitä tulee yllättävän hyvä fiilis...:)
Tai ainakin miesmakusi on outo jos miehen pitäis haista suunnilleen paskalle ja kulkea 10v vanhoissa verkkareissa.
Miksi ihmeessä mies ei saisi tuoksua miehekkään hyvälle tai käyttää muodikkaita ja uusia vaatteita?
Mistä sen miehen pitäis uudet vaatteensa sit hankkia jos ei muotiliikkeest`?