olen saanut jokaisen haluamani miehen, vapaat tai varatut. Mitäs siihen sanot!
Kommentit (61)
olet taitava bongaamaan sen miehen, joka tarvitsee juuri sitä, mitä sinulla on tarjolla.
toinenkin eukko leuhki, kunnes yritti mun miestä ja mies vaan hieman pölähtäneenä kysäisi että minkähän takia rouva luulee että häntä kiinnostaisi kun kotona on vauva ja hyvä vaimo:D
Onneksi oli kaveri sattunut salakuuntelemaan paikalle, sai olla taas ylpeä.
pidettyä niin kauan, kun minua on kiinnostanut.
Nyt kiikarissa ihana (ja vapaa) mies ja hokkuspokkus... tuli kutsu syömään ihan yrittämättä :)
AP
pidettyä niin kauan, kun minua on kiinnostanut.
Nyt kiikarissa ihana (ja vapaa) mies ja hokkuspokkus... tuli kutsu syömään ihan yrittämättä :)
AP
kateeksi käy. Olet mun vastakohta: mä taas en ole ikinä saanut yhtään haluamaani miestä. Pari sellaista kyllä matkan varrella on tarttunut mukaan seurustelukumppaneiksi joita en ole halunnut.
niin en haluaisikaan. Vaimostaan aidosti välittävä/rakastava mies ei ole haluttava vaan ihailtava ja kunnioitan heitä. Sen aistii... valitettavasti niitä on liian vähän.
AP
yksi jos toinenkin kunnollinen älykkömies oli minusta kiinnostunut. Joskus se oli kaikkea muuta kuin kivaakin, mutta tätähän ei voi kuin saman kokenut täysin ymmärtää. Ei aina helppoa. Nyt on yksi tuossa ja jokunen sen kaverikin yritti silloin muinoin minua.. Maailmassa on paljon ihania ihmisiä ja liian vähän aikaa. ;-)
on vaan käynyt niin, että jos kiinnostun jostain miehestä (ja täten siis ajattelen häntä tietenkin usein), niin mies tekee jossain vaiheessa aloitteen.
Paras oli sellainen tapaus, kun mies etsi minut äänen perusteella:) Olen asiakaspavelussa töissä ja puhuin miellyttävän kuuloisen miehen kanssa. Jäinkin miettimään, että millainen mies mahtaa olla äänen takana. Ei mennyt kauaakaan, kun mies tuli paikan päälle kurkkaamaan minkälaisen naisen kanssa jutteli. Seurustulteltiin jokunen kuukausi.
on vaan käynyt niin, että jos kiinnostun jostain miehestä (ja täten siis ajattelen häntä tietenkin usein), niin mies tekee jossain vaiheessa aloitteen.
Paras oli sellainen tapaus, kun mies etsi minut äänen perusteella:) Olen asiakaspavelussa töissä ja puhuin miellyttävän kuuloisen miehen kanssa. Jäinkin miettimään, että millainen mies mahtaa olla äänen takana. Ei mennyt kauaakaan, kun mies tuli paikan päälle kurkkaamaan minkälaisen naisen kanssa jutteli. Seurustulteltiin jokunen kuukausi.
tuus vonkaa mun ukkoa, jos sen sais telkkarin eestä pois
tuus vonkaa mun ukkoa, jos sen sais telkkarin eestä pois
olen saanut jokaisen haluamani miehen, vapaat tai varatut. Mitäs siihen sanot!
Kaikki miehet ovat saaneet sulta. Hyi.
Onneksi itse sain kunnon miehen heti ekalla kertaa, ei oo tarvinnu varatuille jakaa ja joka puhelinmyyjää jyystää
ilmesesti ap olet hyvin avoin ihminen. Näytät ja osoitat oman kiinnostuksesi. Siksi ne miehet uskaltavat lähestyä sinua.
ilmesesti ap olet hyvin avoin ihminen. Näytät ja osoitat oman kiinnostuksesi. Siksi ne miehet uskaltavat lähestyä sinua.
tiukat kriteerit luonteen, ulkonäön ja varallisuuden suhteen :)