Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Ei ole järkevää täyttää Suomea esimerkiksi afrikkalaisilla ja Lähi-idän väellä, joilla

Vierailija
09.08.2012 |

on selvästi vaikeuksia käsittää ja hyväksyä länsimaista elämänmenoa."

Katsotaan millaiset syytteet nyt tulee Hirvisaarelle...

"Maan tapa on sama kuin talon tapa

Viime aikoina on puhuttu ja kirjoitettu paljon siitä, että seksuaalirikollisista varsin suuri osa on

ulkomaalaistaustaisia. On hyvä, että puhutaan, mutta aihe on edelleenkin arka. Erityisesti hämmästelen

sitä, kuinka jotkut suorastaan näyttävät vähättelevän raiskausrikosta. Mielestäni sitä tulisi pitää

vakavuudeltaan tappoon verrattavana hirmutekona ja yhteiskunnan pyhimmän häpäisemisenä.

Rikollinen aines pääsee Suomeen liian helposti. Emme tarvitse "vapaata liikkuvuutta", sillä siitä

aivan liikaa haittavaikutuksia, ja sitä paitsi se on pelkkä kansallisvaltioiden murenemiseen tähtäävä

vasemmistopoliittinen agenda: "Poistetaan rajat ja sekoitetaan kansat." Rajavalvontaa ja

maahanmuuttopolitiikkaa olisi päin vastoin ankarasti tiukennettava.

Turvapaikkaturistien elättämiselle on saatava loppu. Rikolliset ja rötöstelevät muukalaiset on

karkotettava. Ei ole järkevää täyttää Suomea esimerkiksi afrikkalaisilla ja Lähi-idän väellä, joilla

on selvästi vaikeuksia käsittää ja hyväksyä länsimaista elämänmenoa. Puhumattakaan röyhkeistä

kerjäläisporukoista. Sopeutumaton, parasiittinen ja rikollinen maahanmuuttaja-aines on pelkästään

haitaksi Suomelle, ja liika on aina liikaa.

Aika suuri osa maailman väestä elää barbaaritasolla ja ankarasti naista alistavissa kulttuureissa.

Sellaiset ihmiset eivät koskaan tule sisäistämään sivistyneen maailman tapoja ja arvoja. Heidän

mielestään naisen voi ottaa vaikka väkisin. Hyvyys ja rakkaus lienevät täysin tuntemattomia

käsitteitä. Pseudohumanistit ja kulttuurirelativistit näistä näkemyksistäni tietenkin vinkuvat, mutta

kaikille pitäisi olla päivänselvää, että oman pesän likaaminen ja saattaminen sekasortoon on täysin

järjetöntä ja halveksittavaa perheen pettämistä.

Maan tapa

Suomi on suomalaisten maa, ja maassa ollaan maan tavalla - tai maasta pois! Ja maan tapa on sama kuin

talon tapa: Kylässä ei vieraiden sovi ruveta riehumaan eikä sanelemaan minkäänlaisia sääntöjä

isäntäväelle. Kun talon väkeä kunnioitetaan, vieraitakin kunnioitetaan. Se on luonnonlaki ja

vastavuoroisuuden periaate, jonka pitäisi olla itsestäänselvyys ihan kaikille. Huonosti käyttäytyvät

vieraat poistetaan talosta tarvittaessa poliisivoimin.

Suomalaiset ovat fiksuja ihmisiä ja kunnioittavat kaikkia, jotka haluavat sopeutua yhteiskuntaamme -

ihonväristä, etnisyydestä, kotimaan kulttuurista tai uskonnosta riippumatta. Länsimaiseen vapauteen

sopii monenlaista elämäntapaa, mutta sen sijaan monikultturisuusaate rajoittaa henkistä liikkumatilaa

ja eristää ihmisiä toisistaan. Monikultturismi on tuhoava poliittinen ideologia, joka ei sovi

moniarvoiseen yhteiskuntaan. Esimerkiksi islam ei mitenkään edusta eikä edistä moniarvoisuutta vaan

päin vastoin - ja sen takia se onkin kuin hauki akvaariossa. Se on kuin kotiisi tunkeva lahkolainen,

joka näennäisestä ystävällisyydestään huolimatta ei ole kaverisi ennen kuin olet itsekin kääntynyt

lahkolaiseksi. On kuitenkin huomattava, että ei-uskonnollisten yksilöihmisten sopeutumisessa ei

välttämättä ole erityisiä ongelmia, koska he eivät aktiivisesti edusta omaa uskontokuntaansa.

Suvaitsemattomuutta ei pidä suvaita. Armottomille ei armoa.

Moniarvoinen ja suvaitsevainen Suomi on hyvä maa - ja pysyköön sellaisena."

http://jameshirvisaari.com/

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvojen korviin koruja, vaikka väkisin itse neulalla, sehän on aivan hirvittävä teko.

Suomen kulttuuriin ei sellainen kuulu, täällä eletään Suomen kulttuurin säännöillä, onko selvä?!

Vierailija
2/7 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teksti jonka lainaist oli tuollaista keskiverto-persun perjantaijokellusta. " Suomalaiset ovat fiksuja ihmisiä ja kunnioittavat kaikkia, jotka haluavat sopeutua yhteiskuntaamme...jne." Ja seuraavaksi kuinka islam ei taas tähän sovi. No mutta, islam on toki uskonto. Itse olen suomalainen muslimi ja sulaudun aika hyvin valtaväestöön. Käytän huivia ja peittäviä vaatteita jotka ovat aina puhtaat ja sopivat, käyn työssä jonka teen hyvin ja johon olen kouluttautunut, maksan verot ja telit ja ties mitkä. EN maksa valtiolle veroa viinan kautta mutta en myöskään tarvitse sen käytöstä aiheutuvia lääkärinpalveluja. Luultavasti en kuole alkoholisairauksiin eikä niitä tarvitse minusta kalliilla kitkeä. Kirjoittajan ajatuksenvirrassa minä olen kuitenkin pelottava petokala joka pitäisi kitkeä akvaariosta. Jos uskontoja ei suvaita tai uskonnon ulkoisia merkkejä kuten huivia tai ristiä, silloin voidaan lakata puhumasta suvaitsevaisuudesta ylipäänsä. Uskonnonvapaus on kirjattu persutuslakiimme ja se todella tarkoittaa sitä, että jokainen saa vapaasti uskoa siihen minkä oikeaksi kokee eikä häntä saa lain mukaan sen perusteella diskriminoida. Mutta sitähän tuo kirjoittaja nimenomaan tekstissään teki.

Mistä kolosta Suomessa nuo populistiset kynäniekat oikein ryömivät? Ja joku vielä jaksaa lukea ja lakaa heidän horinoitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä oli pointti ap:llä?

"Katsotaan millaiset syytteet nyt tulee Hirvisaarelle..."

Vierailija
4/7 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teksti jonka lainaist oli tuollaista keskiverto-persun perjantaijokellusta. " Suomalaiset ovat fiksuja ihmisiä ja kunnioittavat kaikkia, jotka haluavat sopeutua yhteiskuntaamme...jne." Ja seuraavaksi kuinka islam ei taas tähän sovi. No mutta, islam on toki uskonto. Itse olen suomalainen muslimi ja sulaudun aika hyvin valtaväestöön. Käytän huivia ja peittäviä vaatteita jotka ovat aina puhtaat ja sopivat, käyn työssä jonka teen hyvin ja johon olen kouluttautunut, maksan verot ja telit ja ties mitkä. EN maksa valtiolle veroa viinan kautta mutta en myöskään tarvitse sen käytöstä aiheutuvia lääkärinpalveluja. Luultavasti en kuole alkoholisairauksiin eikä niitä tarvitse minusta kalliilla kitkeä. Kirjoittajan ajatuksenvirrassa minä olen kuitenkin pelottava petokala joka pitäisi kitkeä akvaariosta. Jos uskontoja ei suvaita tai uskonnon ulkoisia merkkejä kuten huivia tai ristiä, silloin voidaan lakata puhumasta suvaitsevaisuudesta ylipäänsä. Uskonnonvapaus on kirjattu persutuslakiimme ja se todella tarkoittaa sitä, että jokainen saa vapaasti uskoa siihen minkä oikeaksi kokee eikä häntä saa lain mukaan sen perusteella diskriminoida. Mutta sitähän tuo kirjoittaja nimenomaan tekstissään teki.

Mistä kolosta Suomessa nuo populistiset kynäniekat oikein ryömivät? Ja joku vielä jaksaa lukea ja lakaa heidän horinoitaan.

Katso naapurista mihin harmiton rauhanuskontosin on maan vienyt

Vierailija
5/7 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuli juuri perussuomalaisten kannattaja.

Vierailija
6/7 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Hirvisaari.

Vierailija
7/7 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai noin yleisesti itä-helsingissä ja siellä näissä kurjemmilla alueilla. Mitäköhän tulet näkemään?

Minäkin tulen nyt seuraavaksi äänestämään perussuomalaisia. (en enää _ikinä_ kokoomusta)