"Ei ole järkevää täyttää Suomea esimerkiksi afrikkalaisilla ja Lähi-idän väellä, joilla
on selvästi vaikeuksia käsittää ja hyväksyä länsimaista elämänmenoa."
Katsotaan millaiset syytteet nyt tulee Hirvisaarelle...
"Maan tapa on sama kuin talon tapa
Viime aikoina on puhuttu ja kirjoitettu paljon siitä, että seksuaalirikollisista varsin suuri osa on
ulkomaalaistaustaisia. On hyvä, että puhutaan, mutta aihe on edelleenkin arka. Erityisesti hämmästelen
sitä, kuinka jotkut suorastaan näyttävät vähättelevän raiskausrikosta. Mielestäni sitä tulisi pitää
vakavuudeltaan tappoon verrattavana hirmutekona ja yhteiskunnan pyhimmän häpäisemisenä.
Rikollinen aines pääsee Suomeen liian helposti. Emme tarvitse "vapaata liikkuvuutta", sillä siitä
aivan liikaa haittavaikutuksia, ja sitä paitsi se on pelkkä kansallisvaltioiden murenemiseen tähtäävä
vasemmistopoliittinen agenda: "Poistetaan rajat ja sekoitetaan kansat." Rajavalvontaa ja
maahanmuuttopolitiikkaa olisi päin vastoin ankarasti tiukennettava.
Turvapaikkaturistien elättämiselle on saatava loppu. Rikolliset ja rötöstelevät muukalaiset on
karkotettava. Ei ole järkevää täyttää Suomea esimerkiksi afrikkalaisilla ja Lähi-idän väellä, joilla
on selvästi vaikeuksia käsittää ja hyväksyä länsimaista elämänmenoa. Puhumattakaan röyhkeistä
kerjäläisporukoista. Sopeutumaton, parasiittinen ja rikollinen maahanmuuttaja-aines on pelkästään
haitaksi Suomelle, ja liika on aina liikaa.
Aika suuri osa maailman väestä elää barbaaritasolla ja ankarasti naista alistavissa kulttuureissa.
Sellaiset ihmiset eivät koskaan tule sisäistämään sivistyneen maailman tapoja ja arvoja. Heidän
mielestään naisen voi ottaa vaikka väkisin. Hyvyys ja rakkaus lienevät täysin tuntemattomia
käsitteitä. Pseudohumanistit ja kulttuurirelativistit näistä näkemyksistäni tietenkin vinkuvat, mutta
kaikille pitäisi olla päivänselvää, että oman pesän likaaminen ja saattaminen sekasortoon on täysin
järjetöntä ja halveksittavaa perheen pettämistä.
Maan tapa
Suomi on suomalaisten maa, ja maassa ollaan maan tavalla - tai maasta pois! Ja maan tapa on sama kuin
talon tapa: Kylässä ei vieraiden sovi ruveta riehumaan eikä sanelemaan minkäänlaisia sääntöjä
isäntäväelle. Kun talon väkeä kunnioitetaan, vieraitakin kunnioitetaan. Se on luonnonlaki ja
vastavuoroisuuden periaate, jonka pitäisi olla itsestäänselvyys ihan kaikille. Huonosti käyttäytyvät
vieraat poistetaan talosta tarvittaessa poliisivoimin.
Suomalaiset ovat fiksuja ihmisiä ja kunnioittavat kaikkia, jotka haluavat sopeutua yhteiskuntaamme -
ihonväristä, etnisyydestä, kotimaan kulttuurista tai uskonnosta riippumatta. Länsimaiseen vapauteen
sopii monenlaista elämäntapaa, mutta sen sijaan monikultturisuusaate rajoittaa henkistä liikkumatilaa
ja eristää ihmisiä toisistaan. Monikultturismi on tuhoava poliittinen ideologia, joka ei sovi
moniarvoiseen yhteiskuntaan. Esimerkiksi islam ei mitenkään edusta eikä edistä moniarvoisuutta vaan
päin vastoin - ja sen takia se onkin kuin hauki akvaariossa. Se on kuin kotiisi tunkeva lahkolainen,
joka näennäisestä ystävällisyydestään huolimatta ei ole kaverisi ennen kuin olet itsekin kääntynyt
lahkolaiseksi. On kuitenkin huomattava, että ei-uskonnollisten yksilöihmisten sopeutumisessa ei
välttämättä ole erityisiä ongelmia, koska he eivät aktiivisesti edusta omaa uskontokuntaansa.
Suvaitsemattomuutta ei pidä suvaita. Armottomille ei armoa.
Moniarvoinen ja suvaitsevainen Suomi on hyvä maa - ja pysyköön sellaisena."
http://jameshirvisaari.com/
Kommentit (7)
Teksti jonka lainaist oli tuollaista keskiverto-persun perjantaijokellusta. " Suomalaiset ovat fiksuja ihmisiä ja kunnioittavat kaikkia, jotka haluavat sopeutua yhteiskuntaamme...jne." Ja seuraavaksi kuinka islam ei taas tähän sovi. No mutta, islam on toki uskonto. Itse olen suomalainen muslimi ja sulaudun aika hyvin valtaväestöön. Käytän huivia ja peittäviä vaatteita jotka ovat aina puhtaat ja sopivat, käyn työssä jonka teen hyvin ja johon olen kouluttautunut, maksan verot ja telit ja ties mitkä. EN maksa valtiolle veroa viinan kautta mutta en myöskään tarvitse sen käytöstä aiheutuvia lääkärinpalveluja. Luultavasti en kuole alkoholisairauksiin eikä niitä tarvitse minusta kalliilla kitkeä. Kirjoittajan ajatuksenvirrassa minä olen kuitenkin pelottava petokala joka pitäisi kitkeä akvaariosta. Jos uskontoja ei suvaita tai uskonnon ulkoisia merkkejä kuten huivia tai ristiä, silloin voidaan lakata puhumasta suvaitsevaisuudesta ylipäänsä. Uskonnonvapaus on kirjattu persutuslakiimme ja se todella tarkoittaa sitä, että jokainen saa vapaasti uskoa siihen minkä oikeaksi kokee eikä häntä saa lain mukaan sen perusteella diskriminoida. Mutta sitähän tuo kirjoittaja nimenomaan tekstissään teki.
Mistä kolosta Suomessa nuo populistiset kynäniekat oikein ryömivät? Ja joku vielä jaksaa lukea ja lakaa heidän horinoitaan.
mikä oli pointti ap:llä?
"Katsotaan millaiset syytteet nyt tulee Hirvisaarelle..."
Teksti jonka lainaist oli tuollaista keskiverto-persun perjantaijokellusta. " Suomalaiset ovat fiksuja ihmisiä ja kunnioittavat kaikkia, jotka haluavat sopeutua yhteiskuntaamme...jne." Ja seuraavaksi kuinka islam ei taas tähän sovi. No mutta, islam on toki uskonto. Itse olen suomalainen muslimi ja sulaudun aika hyvin valtaväestöön. Käytän huivia ja peittäviä vaatteita jotka ovat aina puhtaat ja sopivat, käyn työssä jonka teen hyvin ja johon olen kouluttautunut, maksan verot ja telit ja ties mitkä. EN maksa valtiolle veroa viinan kautta mutta en myöskään tarvitse sen käytöstä aiheutuvia lääkärinpalveluja. Luultavasti en kuole alkoholisairauksiin eikä niitä tarvitse minusta kalliilla kitkeä. Kirjoittajan ajatuksenvirrassa minä olen kuitenkin pelottava petokala joka pitäisi kitkeä akvaariosta. Jos uskontoja ei suvaita tai uskonnon ulkoisia merkkejä kuten huivia tai ristiä, silloin voidaan lakata puhumasta suvaitsevaisuudesta ylipäänsä. Uskonnonvapaus on kirjattu persutuslakiimme ja se todella tarkoittaa sitä, että jokainen saa vapaasti uskoa siihen minkä oikeaksi kokee eikä häntä saa lain mukaan sen perusteella diskriminoida. Mutta sitähän tuo kirjoittaja nimenomaan tekstissään teki.
Mistä kolosta Suomessa nuo populistiset kynäniekat oikein ryömivät? Ja joku vielä jaksaa lukea ja lakaa heidän horinoitaan.
Katso naapurista mihin harmiton rauhanuskontosin on maan vienyt
Minusta tuli juuri perussuomalaisten kannattaja.
tai noin yleisesti itä-helsingissä ja siellä näissä kurjemmilla alueilla. Mitäköhän tulet näkemään?
Minäkin tulen nyt seuraavaksi äänestämään perussuomalaisia. (en enää _ikinä_ kokoomusta)
vauvojen korviin koruja, vaikka väkisin itse neulalla, sehän on aivan hirvittävä teko.
Suomen kulttuuriin ei sellainen kuulu, täällä eletään Suomen kulttuurin säännöillä, onko selvä?!