FitLine kokemuksia?
Onko kukaan kokeillut näitä FitLine tuotteita? Tuntuu, että facebookissa joka toinen hehkuttaa näitä mutta mulle on jääny vähän epäselväksi onko ne urheilun lisäravinteita vai ateriakorvikkeita, joilla lahdutetaan?
Onko tarkoitus käyttää "loppuelämän ajan" vai käytetäänkö näitä kuurina 2-3kk kerrallaan? Paljonko nämä tuotteet maksaa?
terveisin, haluan kuuman bikinivartalon kesäksi ;)
Kommentit (331)
Minulla myös joitain tuttuja jotka ovat hurahtaneet täysin. Väittävät että nykyään ruoassa ei ole enää vitamiineja, silti itse ottavat jotain mömmöjä joista suurin osa on sokeria! Nyt haloo valoja päälle, rehuja vähintään puoli kiloa päivässä ja vaihdelleen, ei pitäisi olla vesiliukoisista vitamiineista pulaa. D-vitamiinia kannattaa joka ikisen suomalaisen käyttää talvikuukausina. Nuo valmisteet on kyllä pahinta höpönlöpöä taas pitkään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla myös joitain tuttuja jotka ovat hurahtaneet täysin. Väittävät että nykyään ruoassa ei ole enää vitamiineja, silti itse ottavat jotain mömmöjä joista suurin osa on sokeria! Nyt haloo valoja päälle, rehuja vähintään puoli kiloa päivässä ja vaihdelleen, ei pitäisi olla vesiliukoisista vitamiineista pulaa. D-vitamiinia kannattaa joka ikisen suomalaisen käyttää talvikuukausina. Nuo valmisteet on kyllä pahinta höpönlöpöä taas pitkään aikaan.
Noistahan saa sen puoli kiloa kasviksia, mutta mitä lienee ne sokerimömmöt joita tuttavasi vetävät fitskujen lisäksi? Ei liene tervettä?
Eikö ne kasvikset kannattaisi syödä ihan sellaisenaan?
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne kasvikset kannattaisi syödä ihan sellaisenaan?
Eipä tarvi ainakaan miettiä saiko tarpeeksi, siksi toiseksi ei ne oo ihmisen ruokaa.
Ihminen on tyhmä tai vain tietämätön jos ei osaa syödä terveellisesti. On hyvin tyhmää syödä porkkana jauhettuna, jauheessa jossa on yli 60 grammaa sokeria per 100g.
Mutta jos joku haluaa kehoonsa työntää ylimääräistä sokeria niin fine by me. Ei ole mitään väliä onko sokeri lisättyä vai ei, se on silti sokeria.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on tyhmä tai vain tietämätön jos ei osaa syödä terveellisesti. On hyvin tyhmää syödä porkkana jauhettuna, jauheessa jossa on yli 60 grammaa sokeria per 100g.
Mutta jos joku haluaa kehoonsa työntää ylimääräistä sokeria niin fine by me. Ei ole mitään väliä onko sokeri lisättyä vai ei, se on silti sokeria.
Sokerista samaa mieltä, mutta kun en kuitenkaan syö sitä omenaa, niin tuleepa sekin sitten syötyä.
Onhan ne jänniä tabuja kun auttavat kaikkiin vaivoihin. Tyhmyyttä eivät silti taida parantaa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne jänniä tabuja kun auttavat kaikkiin vaivoihin. Tyhmyyttä eivät silti taida parantaa.
Kokeile, tuut sitten raportoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Oikein huijauksen huipentuma. Tuttuni käyttää näitä ja nyt on alkanut facessa kampanjointi ja hurmoksellinen tuputtaminen. Muun muassa kaiken parantavat. Sama myyjä, joka kutsuilla erilainen nyyhkytarina milloin erosta, raskaasta arjesta, urheiluvammasta jne, mikä nyt näyttäisi olevan kohderyhmään parhaiten uppoavin, ja kuinka tätä ylihintaista sokerilitkua juomalla on kaikki selvinnyt. Syöpäkin oli kuulemma tutuntutulta parantanut ja minulle väitti kirkkain silmin, miten tekevät yhteistyötä minulle tärkeän liiton kanssa ja tiesin asian valheeksi. Tämä tuttuni joka käyttää näitä on todella ylipainoinen,samoin hänen teini-ikäiset lapsensa, ei ole tuo juotava sokeri sitä auttanut. Lisäksi on aika väsynyt, flunssassa ,kärttyinen ja maha ruikulla, mutta voi että kun nä on niiiin hyviä. Myyjä sanoo että voi mennä vuosikin ennenkuin auttaa, vaikka solutasolla muutokset tapahtuvat oikeasti noin kolmessa kuukaudessa. Pääraaka-aineena sokeri. Olkaa ihmiset oikeasti järkeviä
Saanen kunnian nimittää vuoden mielensä pahoittajan! :D miksi se on sinulta pois, jos joku muu saa tuotetta käyttäessään apua johonkin vaivaan? Naurattaa, mutta samaan aikaan säälin ihmistä, joka on näin katkeroitunut. :/
Tuossa 3 sivulla joku puhui että sisältää fruktoosista. Oman purkin kyljessä kyllä lukee rypälesokeri. Sokereja kyllä molemmat, mutta käsittääkseni rypälesokeri fruktoosia terveellisempää. Liekkö sitten muuttaneet vastikään sisältöä...
Korjaanpa tähän samantien: Activizerissa rypälesokeria ja Restoratessa fruktoosia. My bad.
Annospusseissa ei enää juurikaan fruktoosi, aineosia muutettu kun on valitettu määristä. Nyt ei voi mammat enää urputtaa.
http://www.pm-international.com/?cid=72&s_id=158&c_id=4995&c_id=4995&TP… Täältä linkistä löytää tuotteet ja kaikista tuoteselosteet..
Eivät ole haitallisia lapsille, sillä heille löytyy ihan omat purkkinsa.
Migreeniä koskevassa fb-ryhmässä nämä verkostomarkkinoijat tekevät aina välillä "ovelan" kampanjan. Aloittavat kertomalla parantuneensa täysin migreenistä, sitten kun joku kysyy miten, alkavat puhua vitamiineista ja sitten markkinoidaankin fitskuja. Jos keskustelussa joku vahvistaa havainnon, niin kappas, se onkin toinen verkostomarkkinoija.
Olisipa kiva tietää, minkä muiden sairauksien facebook-ryhmiin nämä verkostomarkkinoivat ovat soluttautuneet.
Epäeettistä toimintaa.
Ostin kerran pari Fitline-juomajauhepurkkia, kampaaja niitä tyrkytti ja oli kallis setti. Kotona huomasin, että pääainesosa oli makeutusaine, jolle olen allerginen.
En vaan ymmärrä, miksi ns terveellisenä mainostettu tuote sisältää keinotekoisia maku- ja makeutusaineita.
"Solutasolle imeytyminen" ja "solujen palauttaminen tehdasasetuksille" on kyllä melko hysteeriset mainoslauseet.
Elää voi monella tapaa.