Menisitkö viimeisillään raskaana sekasaunaan?
Kommentit (11)
sekasaunassa, alasti. Tuntemattomien ihmisten kanssa.
Oon viikolla 29 enkä halua mennä edes uimahalliin naisten puolelle. Ei ole edes mitään arpia tai mitään, en vaan tykkää siitä tuijottelusta. Kaikkihan sen mahan tsekkaa. Ei vaan tunnu kivalta.
Miksi ei menis sekasaunaan viimeisillään raskaana?
Miten se raskaus siihen vaikuttaa? Menisin jos muutenkin on tapana käydä sekasaunassa, jos taas ei ole niin en silloinkaan menisi.
Että päällä on joku muumipuku. Eli olin tosi rohkea, vaikka normaalisti ujostuttaakin
Olen ollut aina raskauden loppuvaiheessa muutenkin jotenkin sisäänpäinkääntyneempi, joten tuollaisen avoimuuden kokisin liian painostavana.
jonka kanssa menisin sekasaunaan! Ts. sellaisen henkilön, jonka kanssa harrastaa seksiä, voi toki saunoakin yhdessä. Mutta joku tuttavaperheen mies tai naapuri? Tekeekö joku oikeasti sellaista villien nuoruusvuosien jälkeen? En ole kyllä sellaisiin piireihin joutunut.
n. 20 muuta ihmistä umpinaamat ja sitten minä mahani kanssa.
Ihan normaalisti olen koko kesän käynyt sekasaunassa ison mahani kanssa alasti. Tuttujen ja tutun tuttujen kanssa mökillä. Niin kuin aina muutenkin kävisin. Käynhän mä uimarannallakin ja vaikka on pienet bikinit niin näkyyhän se maha samanlailla sielläkin.
Miten se raskaus siihen vaikuttaa? Menisin jos muutenkin on tapana käydä sekasaunassa, jos taas ei ole niin en silloinkaan menisi.