miten selvitään taloudellisesti
tilit ja käteisvarat yhteensä 40e. 24.8 tulee vasta rahaa. ollaan 3henkinen perhe. mitä kannattais ostaa ja miten me selvitään?
mitään moraalisaarnoja en kaipaa siitä, että ollaan tuhlattu rahat. ei olla. ei meillä vaan oo yksinkertaisesti paljon tuloja
Kommentit (13)
laskuja, soitat niille ja sovit maksuaikataulun toiseksi.
Nyt satsaatte siis ruokaan, toivottavasti osa porukasta syö päivisin muualla, töissä, tarhassa, koulussa tms, niin helppaa paljon.
Eli halvimmat ruuat kehiin, pakkanen tyhjäksi, kuivamuonat ja säilykkeet arvoon arvaamattomaan!
Kaupasta vain ihan pakollinen, mitä se kellekin on.
paitsi jos on jo muistutusmaksu tullut.
Sit syötte pihisti ja pakkasen ja kaapit tyhjäksi.
auttaisikohan sossu pääsemään sinne 24.8 asti?
ja porkkanaa, perunaa, pastaa. Teet ison bolognesen pastan kanssa. Samaa kastiketta ja perunamuusia ja saat paimenen piiraan. Itse samassa tilanteessa usein, näitä teen.. Ja lidlistä kilometrien päästä haen juustot ja leivon. Tiedän kyllä, että leipominen ei ole kaikkien juttu. Ja ne vastaleivotut häviää nopeasti.
Sitä voi käyttää jauhelihan sijaan. Esim makarooniloota on ihan ok tehä rouheesta. ja just se bolognese mitä joku ehdotti.
siis proteiinia vai miten se korvaa jauhelihan? paljon se maksaa?
siis proteiinia vai miten se korvaa jauhelihan? paljon se maksaa?
Käytän paljon ruoanlaitossa. Tummassa ja vaaleissa ei eroa, em värjätty soijalla:)
Kun sen tekee itse liottamalla herneistä ja jättää siitä lihan pois. Makua saa lihaliemi/kasvisliemikuutiosta. Ja sitä riittää usealle päivälle.
Nakki-perunakeitto kans riittoisaa ja edullista.
Kun sen tekee itse liottamalla herneistä ja jättää siitä lihan pois. Makua saa lihaliemi/kasvisliemikuutiosta. Ja sitä riittää usealle päivälle.
Nakki-perunakeitto kans riittoisaa ja edullista.
aika lailla samantyyppistä kuin jauheliha. Pussi maksaa alle 3 euroa ja se riittää ainakin kymmeneen kolmen hengen ruokaan. (Tarkoitan siis, että pussillisesta voi valmistaa ainakin kymmenen ruokaa, joista jokainen riittää kolmelle hengelle.) Onko paikkakunnallasi ruokajakelua? Sieltä saisi ilmaiseksi vähän jatketta ruokapöytään.
Tarvitsetteko bensaa?
syökö lapsi päiväkodissa?