Vaihdan kanssasi ajatuksia ja kuulumisia, jos sattuu kiinnostamaan :)
Jos taas ei yhtään kiinnosta, toivotan sulle oikein mukavaa päivää muissa merkeissä!
Olen ollut näköjään puheenaiheena joissakin ketjuissa olematta itse läsnä (Nimellä muru on minua niissä kutsuttu. En nyt puutu siihen nimeen sen enempää.).
Elämä on pieniä töyssyjä ja pitkää tasaista. Olen hätäillyt kadonnutta poikaystävää, joka oli auttamassa itsensä pulaan saattanutta kaveriamme.
Olen nähnyt "välisuhdemiehen", ja pysyin hyvin tyynenä, vaikka hän minua tuijottikin piinaavan kauan (yhdessä vaimonsa kanssa!). Olin lapsellisen tyytyväinen, että olin laittautunut ja parhaimmillani sinä iltana, olinhan poikaystäväni kanssa liikkeellä.
Tuosta poikaystävä-nimityksestä on minua moitittu. En kutsu häntä oikeasti sillä tavalla, vaikka voisinkin, sillä hän on minut joskus esitellyt tyttöystävänään. Täällä se on kuitenkin hyvä sana, koska en missään tapauksessa halua kutsua häntä samalla nimityksellä kuin välisuhdettani.
Joku oli poiminut "tiedon", että pohdiskelen raskautta ja synnyttämistä. Se on totta. Olen laskujeni mukaan neljättä päivää myöhässä, mutta se ei välttämättä tarkoita yhtään mitään. Se sai mut kuitenkin tajuamaan, että jos ja kun joskus olen raskaana, on se vauva sitten ulos synnytettävä, enkä kipukammoisena usko siitä selviäväni. Tarkoitus ei olisi edetä tässä järjestyksessä, vaan rauhassa vahvistaa suhdetta, mennä kihloihin (please darling) ja viettää ihanat häät ja vasta sitten ajatella lapsia.
Juuri nyt poden vielä kipeää nilkkaani, jonka onnistuin nyrjäyttämään jokin aika sitten. Tässä siis koottuna pieni elämäni viime ajoilta.
Kommentit (217)
Eihän mun edes pitänyt olla. En tiedä, mistä tuon keksit. Tuskinpa sinustakaan olisi niin ihanaa, että miehesi tapaisi naisen, joka on häneen ehkä vieläkin ihastunut tai rakastunut, silloin, kun teillä on yhteinen asia selvitettävänänne.
ap
että mies ei saa tavata ketä haluaa. Saa käydä kahvilla vain jos muru on hyväksynyt seuralaisen. Muru ei olekaan raskaana, niin murulla on pahaa olla, ja sitä pitää lohduttaa.
ap
vielä sanoa, että en minäkään kyllä hyväksyisi että miehenikävisi kahvittelemassa exänsäkanssa. En tykkäisi. Älä oikeesti välitä näist typeristä kommenteista! En tajua näitä ihmisiä! :(
Eihän mun edes pitänyt olla. En tiedä, mistä tuon keksit. Tuskinpa sinustakaan olisi niin ihanaa, että miehesi tapaisi naisen, joka on häneen ehkä vieläkin ihastunut tai rakastunut, silloin, kun teillä on yhteinen asia selvitettävänänne.
ap
että mies ei saa tavata ketä haluaa. Saa käydä kahvilla vain jos muru on hyväksynyt seuralaisen. Muru ei olekaan raskaana, niin murulla on pahaa olla, ja sitä pitää lohduttaa.
Sitä ettet ollutkaan raskaana?
Se että mies ei tiennyt mitä tunsi?
Miehen ei olisi saanut selvitellä ajatuksiaan itse?
Olen naimisissa, mies käy silloin tällöin entisen kihlattunsa luona korjaamassa sen tietokonetta, exä on täälläkin käynyt.
kova paikka hyväksyä, että yksi hänen tosi hyvä ystävänsä on mun lapsuus- ja teiniaikainen ystäväni ja se, jonka kanssa mä olin ensimmäistä kertaa. Hän oli saanut kuulla meidän "tarinan", joka oli suloisen romanttinen (poika oli päättänyt, että hän on "se" ja odotti kärsivällisesti, että täytän 16). Pientä mustasukkaisuutta on tässä kesällä siis ollut ilmassa muustakin kuin meidän eroajan syystä. Ei mitään suurta kuitenkaan. Joten ehkä tuo kahvittelu korvasi vähän niitä tuntemuksia.
ap
vielä sanoa, että en minäkään kyllä hyväksyisi että miehenikävisi kahvittelemassa exänsäkanssa. En tykkäisi. Älä oikeesti välitä näist typeristä kommenteista! En tajua näitä ihmisiä! :(
On mullakin entisiä poikaystäviä (ja muita entisiä) kaveripiirissä, nykyinenkin oli ystäväni eromme aikana, mutta silti se nyt vain häiritsi. Ehkä se on mun heikkouteni ja pienuuteni osoitus.
ap
Eihän mun edes pitänyt olla. En tiedä, mistä tuon keksit. Tuskinpa sinustakaan olisi niin ihanaa, että miehesi tapaisi naisen, joka on häneen ehkä vieläkin ihastunut tai rakastunut, silloin, kun teillä on yhteinen asia selvitettävänänne. ap
Sitä ettet ollutkaan raskaana? Se että mies ei tiennyt mitä tunsi? Miehen ei olisi saanut selvitellä ajatuksiaan itse? Olen naimisissa, mies käy silloin tällöin entisen kihlattunsa luona korjaamassa sen tietokonetta, exä on täälläkin käynyt.
Onko se ollut vaikeaa toisen miehen jäljiltä?
Olen kertonut, että poikaystävälläni on tatuointi, mutta ei M:llä. Sekään ei ole kyllä hakaristi, jestas. Mistä tuo nyt tuli?
ap
todellakin hakaristitatuointeja?
yhdestä vähän aikaa sitten täällä pyörineestä 2hakaristitatuointiaesinahassa-klassikkoketjusta. Ei liity mitenkään sinuun, M:ään tai nykyiseen poikaystävääsi. Joku ilkeä vaan halusi asiaa jauhaa tässäkin ketjussa.
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1667906/miehellani_o…
Siellä sitä oli myös mietitty. Voi hyvänen aika. On olemassa myös muita ihmisiä. Luullakseni en ole antanut kuvaa mistään hakaristimiehestä.
ap
Olen kertonut, että poikaystävälläni on tatuointi, mutta ei M:llä. Sekään ei ole kyllä hakaristi, jestas. Mistä tuo nyt tuli? ap
todellakin hakaristitatuointeja?
yhdestä vähän aikaa sitten täällä pyörineestä 2hakaristitatuointiaesinahassa-klassikkoketjusta. Ei liity mitenkään sinuun, M:ään tai nykyiseen poikaystävääsi. Joku ilkeä vaan halusi asiaa jauhaa tässäkin ketjussa. <a href="http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1667906/miehellani_o…" alt="http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1667906/miehellani_o…">http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1667906/miehellani_o…;
Ei hän minua mitenkään vastenmielisenä ole pitänyt sen takia. Onhan hän kysellyt yksityiskohtiakin ja miettinyt selvästi, onko hän jäänyt kakkoseksi, mutta nekin puheet ovat laantuneet. Sillä me aloitettiin meidän suhde uudelleen, koska ystävyyshän oli koko ajan jäljellä. Se on tärkeä osa meidän suhdetta.
ap
Onko se ollut vaikeaa toisen miehen jäljiltä?
et sinä ole antanut kuvaa mistään sellaisesta. Täällä vaan on porukkaa, joka välttämättäkin haluaa viitata sinuun tai M:ään joka tilanteessa. Luulevat kai että se on hauskaa muidenkin mielestä. Älä ota asiaa liian vakavasti.
t. tuo numero 96
Tosin silmiini vilahti viesti, jossa naureskeltiin "Ikean Micke-pöydälle, jonka päällä voisi olla hyvä höylätä". Niitä en edes kommentoi. Siksi teinkin tämän aloituksen, kun vaikutti vähän vallattomalta.
ap
et sinä ole antanut kuvaa mistään sellaisesta. Täällä vaan on porukkaa, joka välttämättäkin haluaa viitata sinuun tai M:ään joka tilanteessa. Luulevat kai että se on hauskaa muidenkin mielestä. Älä ota asiaa liian vakavasti. t. tuo numero 96
et sinä ole antanut kuvaa mistään sellaisesta. Täällä vaan on porukkaa, joka välttämättäkin haluaa viitata sinuun tai M:ään joka tilanteessa. Luulevat kai että se on hauskaa muidenkin mielestä. Älä ota asiaa liian vakavasti.
t. tuo numero 96
Siis ei 96 vaan 46. Sorry. :)
ja elämään tasaista, lempeää ja leppoisaa arkea ja jättää ikävyydet taakseen, saattaa yllättyä. Kun on kuvitellut kävelevänsä päivä päivältä kauemmaksi vastoinkäymisistään, niin kauas, että siitä näkyy enää ääriviivat, huomaa, että se onkin kävellyt toista kautta vastaan. Eikä siinä ole enää yksin tai kaksin, vaan kolmas ja neljäs päättävätkin puolestasi ja taas ollaan siinä mistä lähdettiin. Sekään ei riitä,että päättää kantaa toisen murheet hänen puolestaan ja säästää hänet niiltä. Elämä ei taidakaan olla reilua, edes loppujen lopuksi.
ap
ja elämään tasaista, lempeää ja leppoisaa arkea ja jättää ikävyydet taakseen, saattaa yllättyä. Kun on kuvitellut kävelevänsä päivä päivältä kauemmaksi vastoinkäymisistään, niin kauas, että siitä näkyy enää ääriviivat, huomaa, että se onkin kävellyt toista kautta vastaan. Eikä siinä ole enää yksin tai kaksin, vaan kolmas ja neljäs päättävätkin puolestasi ja taas ollaan siinä mistä lähdettiin. Sekään ei riitä,että päättää kantaa toisen murheet hänen puolestaan ja säästää hänet niiltä. Elämä ei taidakaan olla reilua, edes loppujen lopuksi. ap
murun poikaystävää paneskelemassa?
että muru ei ole täällä jo viidessä eri aloituksessa puinut tilannetta...
Tai no, ehkä hän onkin....
että muru ei ole täällä jo viidessä eri aloituksessa puinut tilannetta... Tai no, ehkä hän onkin....
vaikka toinen kotini AV:lla onkin :) ei kun :(
että muru ei ole täällä jo viidessä eri aloituksessa puinut tilannetta... Tai no, ehkä hän onkin....
vaikka toinen kotini AV:lla onkin :) ei kun :(
Joo, itseltäkin tuntuu että menee paljon ohi kun joutuu välillä töissä käymään =D
vielä sanoa, että en minäkään kyllä hyväksyisi että miehenikävisi kahvittelemassa exänsäkanssa. En tykkäisi.
Älä oikeesti välitä näist typeristä kommenteista! En tajua näitä ihmisiä! :(