Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdan kanssasi ajatuksia ja kuulumisia, jos sattuu kiinnostamaan :)

Vierailija
08.08.2012 |

Jos taas ei yhtään kiinnosta, toivotan sulle oikein mukavaa päivää muissa merkeissä!

Olen ollut näköjään puheenaiheena joissakin ketjuissa olematta itse läsnä (Nimellä muru on minua niissä kutsuttu. En nyt puutu siihen nimeen sen enempää.).

Elämä on pieniä töyssyjä ja pitkää tasaista. Olen hätäillyt kadonnutta poikaystävää, joka oli auttamassa itsensä pulaan saattanutta kaveriamme.

Olen nähnyt "välisuhdemiehen", ja pysyin hyvin tyynenä, vaikka hän minua tuijottikin piinaavan kauan (yhdessä vaimonsa kanssa!). Olin lapsellisen tyytyväinen, että olin laittautunut ja parhaimmillani sinä iltana, olinhan poikaystäväni kanssa liikkeellä.

Tuosta poikaystävä-nimityksestä on minua moitittu. En kutsu häntä oikeasti sillä tavalla, vaikka voisinkin, sillä hän on minut joskus esitellyt tyttöystävänään. Täällä se on kuitenkin hyvä sana, koska en missään tapauksessa halua kutsua häntä samalla nimityksellä kuin välisuhdettani.

Joku oli poiminut "tiedon", että pohdiskelen raskautta ja synnyttämistä. Se on totta. Olen laskujeni mukaan neljättä päivää myöhässä, mutta se ei välttämättä tarkoita yhtään mitään. Se sai mut kuitenkin tajuamaan, että jos ja kun joskus olen raskaana, on se vauva sitten ulos synnytettävä, enkä kipukammoisena usko siitä selviäväni. Tarkoitus ei olisi edetä tässä järjestyksessä, vaan rauhassa vahvistaa suhdetta, mennä kihloihin (please darling) ja viettää ihanat häät ja vasta sitten ajatella lapsia.

Juuri nyt poden vielä kipeää nilkkaani, jonka onnistuin nyrjäyttämään jokin aika sitten. Tässä siis koottuna pieni elämäni viime ajoilta.

Kommentit (217)

Vierailija
181/217 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
182/217 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin juuri, kun mainitsit naisseuran, että mä olen itse asiassa harrastanut seksiä noiden molempien saunassa olevien miesten kanssa. (Siis eri aikaan.) Toinen ei varmaan edes muista sitä enää, koska me ollaan niin hyviä kavereita. Enpä muistanut itsekään ennen kuin nyt taas. Hassua. ap

Miten sellasen voi unohtaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/217 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
184/217 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiselta naiselta, joka odottaa että miehet kuhisevat ainoastaan sinun ympärilläsi, ja että oman miehesi pelkkä kahvittelu jonkun exän kanssa on sinulle uhka.

Suhteellisuudentaju olisi nyt paikallaan.

Tosin usein pettäjätyypit ovat nimenomaan niitä mustasukkaisimpia tapauksia, jotka eivät esim. anna puolisoidensa käydä edes kahvilla vanhojen heilojen kanssa.

Vierailija
185/217 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yksi asia olisi johtanut toiseen ja micke lähettänyt kuvamateriaalin ko. tapahtumista poikakaverille?

Vai olisiko micke ottanut yhteyttä poikakaveriin ja vuotanut tälle epämiellyttäviä faktoja suhteen alkamisajankohdasta, josta käy ilmi, että petetty on, ja mahdollisia kuvia/nauhotteita tai peppupanojuttuja?

Vierailija
186/217 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yksi asia olisi johtanut toiseen ja micke lähettänyt kuvamateriaalin ko. tapahtumista poikakaverille? Vai olisiko micke ottanut yhteyttä poikakaveriin ja vuotanut tälle epämiellyttäviä faktoja suhteen alkamisajankohdasta, josta käy ilmi, että petetty on, ja mahdollisia kuvia/nauhotteita tai peppupanojuttuja?

olis sen niljakkeen kanssa enää ollut. Eikös poikaystävä tiennyt jo noista kuvista ym jutuista?

Vierailija
187/217 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Micke tullut uuden hoidon kanssa vastaan?

Vierailija
188/217 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yksi asia olisi johtanut toiseen ja micke lähettänyt kuvamateriaalin ko. tapahtumista poikakaverille? Vai olisiko micke ottanut yhteyttä poikakaveriin ja vuotanut tälle epämiellyttäviä faktoja suhteen alkamisajankohdasta, josta käy ilmi, että petetty on, ja mahdollisia kuvia/nauhotteita tai peppupanojuttuja?

olis sen niljakkeen kanssa enää ollut. Eikös poikaystävä tiennyt jo noista kuvista ym jutuista?

sillä muru lienee erittäin perso imartelulle ja jos jostain syystä vaikka vahingossa törmännyt Mickeen, ei välttämättä ole pystynyt vastustamaan niitä kauniita sanoja ja mahdollisuutta sellaiseen seksiin, jota ei poikaystävältä saa.

Vierailija
189/217 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä muru lienee erittäin perso imartelulle ja jos jostain syystä vaikka vahingossa törmännyt Mickeen, ei välttämättä ole pystynyt vastustamaan niitä kauniita sanoja ja mahdollisuutta sellaiseen seksiin, jota ei poikaystävältä saa.

että hän on päin vastoin hyvin itsevarma ja itsetietoinen eikä sorru imarteluun koska kuvittelihan jo ennenkin pyörittävänsä Mickeä eikä päin vastoin.Kokemusten jälkeen seksi ei varmaan tule ensimmäisenä mieleen ukon kanssa.Jotain vakavaa siis on ehkä tapahtunut tai sitten on van dramaattinen.

Vierailija
190/217 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tajunnut, että kumppaninsa jakaa täällä heidän intiimiasioitaan ja auliisti kertoo Mickestä mitä vaan kysytään. Jälkimmäinen varsinkin voi olla isku vasten kasvoja kenen tahansa itsetunnolle.

Vierailija
191/217 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hän on päin vastoin hyvin itsevarma ja itsetietoinen eikä sorru imarteluun koska kuvittelihan jo ennenkin pyörittävänsä Mickeä eikä päin vastoin.Kokemusten jälkeen seksi ei varmaan tule ensimmäisenä mieleen ukon kanssa.Jotain vakavaa siis on ehkä tapahtunut tai sitten on van dramaattinen.

Minusta muru on kaikkea muuta kuin itsevarma.

Huomionhakuinen ja dramaattinen, ja vähän yksinkertainen.

No, hänellähän oli kamala draama meneillään siitä että oli tehnyt negatiivisen raskaustestin, mikä olikin se toivottu tulos, ja sitten kamalan pettynyt kun mies kehtaa jättää hänet kotiin ja lähteä salin jälkeen kahville exän kanssa.

Siitä johtuen en nyt usko että nyttenkään olisi mitään kovin vakavaa sattunut, todennäköisenä pidän että Micken vaimo saanut tietää ja ottanut yhteyttä murun poikaystävään.

Vierailija
192/217 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muruhan on naivin itsekeskeinen, hän kuvittelee sitä sun tätä ja saihan Micke paljastuksensa jälkeen vielä panna pari kertaa, kun ei Muru voinut vastustaa tai kieltää. Varmaan on melko helposti ympäripuhuttavissa, koska haluaa kuulla olevansa haluttava ja tärkeä.

Vierailija
193/217 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muruhan on naivin itsekeskeinen, hän kuvittelee sitä sun tätä ja saihan Micke paljastuksensa jälkeen vielä panna pari kertaa, kun ei Muru voinut vastustaa tai kieltää. Varmaan on melko helposti ympäripuhuttavissa, koska haluaa kuulla olevansa haluttava ja tärkeä.

vielä paljastuksen jälkeenkin. Sellainen itsekkyys vaatii vahvaa luonnetta vaikkakin vääränlaista. Minäminäminä... Sittenhän hän jätti miehen, heitti sivuun.

Vierailija
194/217 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tajunnut, että kumppaninsa jakaa täällä heidän intiimiasioitaan ja auliisti kertoo Mickestä mitä vaan kysytään. Jälkimmäinen varsinkin voi olla isku vasten kasvoja kenen tahansa itsetunnolle.

viikonlopunvietostaan poikkiksen ja kaverin kanssa, että on pannut kummankin miehen kanssa. Ei kovin mukavaa luettavaa.

Vierailija
195/217 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestänytkään ja jätti tai sai tietää totuuden siitä perjantaista ja sitten tapahtui jotain.

Vierailija
196/217 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että poikkis (ja myös muru?) veti bilehuumeita? Liittyiskö siihen.

Vierailija
197/217 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöhän lupasi tehdä MITÄ TAHANSA että poikaystävä on tyytyväinen ja luottaa häneen. Ehkä se perui lupauksen, ehkä piti ja poikaystävä vaati liikaa.

Vierailija
198/217 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt olen kiireinen, mutta palaan myöhemmin ketjuun. (Lukaisin viestejä enkä kyllä niistä itseäni tunnista.) Asioita on tapahtunut, kaikki ovat hengissä, vaikka eivät kaikki ehkä hyvissä ruumiin tai sielun voimissa. Mulla on kaikki hyvin.

ap

Vierailija
199/217 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketä on vedetty turpaan?

Vierailija
200/217 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla susta. Tulen linjoille myöhemmin. Jaksuja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi