Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdan kanssasi ajatuksia ja kuulumisia, jos sattuu kiinnostamaan :)

Vierailija
08.08.2012 |

Jos taas ei yhtään kiinnosta, toivotan sulle oikein mukavaa päivää muissa merkeissä!

Olen ollut näköjään puheenaiheena joissakin ketjuissa olematta itse läsnä (Nimellä muru on minua niissä kutsuttu. En nyt puutu siihen nimeen sen enempää.).

Elämä on pieniä töyssyjä ja pitkää tasaista. Olen hätäillyt kadonnutta poikaystävää, joka oli auttamassa itsensä pulaan saattanutta kaveriamme.

Olen nähnyt "välisuhdemiehen", ja pysyin hyvin tyynenä, vaikka hän minua tuijottikin piinaavan kauan (yhdessä vaimonsa kanssa!). Olin lapsellisen tyytyväinen, että olin laittautunut ja parhaimmillani sinä iltana, olinhan poikaystäväni kanssa liikkeellä.

Tuosta poikaystävä-nimityksestä on minua moitittu. En kutsu häntä oikeasti sillä tavalla, vaikka voisinkin, sillä hän on minut joskus esitellyt tyttöystävänään. Täällä se on kuitenkin hyvä sana, koska en missään tapauksessa halua kutsua häntä samalla nimityksellä kuin välisuhdettani.

Joku oli poiminut "tiedon", että pohdiskelen raskautta ja synnyttämistä. Se on totta. Olen laskujeni mukaan neljättä päivää myöhässä, mutta se ei välttämättä tarkoita yhtään mitään. Se sai mut kuitenkin tajuamaan, että jos ja kun joskus olen raskaana, on se vauva sitten ulos synnytettävä, enkä kipukammoisena usko siitä selviäväni. Tarkoitus ei olisi edetä tässä järjestyksessä, vaan rauhassa vahvistaa suhdetta, mennä kihloihin (please darling) ja viettää ihanat häät ja vasta sitten ajatella lapsia.

Juuri nyt poden vielä kipeää nilkkaani, jonka onnistuin nyrjäyttämään jokin aika sitten. Tässä siis koottuna pieni elämäni viime ajoilta.

Kommentit (217)

Vierailija
161/217 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen havainnut... Just, kun luulee, että nyt kaikki on järjestyksessä ja oikein hyvin ja että on viimein aika nauttia ja olla onnellinen, tapahtuu jotain ja vene keikahtaa taas...

Life is a bitch!

Vierailija
162/217 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se vaimon vika ollut. Hänellä vain olisi ollut avaimet käsissään ja valta. Tämä on sellainen voi kunpa -tilanne. Hän ei tuntenut minua kohtaan sympatiaa silloin. En mä tiedä, en tiedä, miten olisin itse reagoinut hänenä. Mitähän tämä tarkoittaa? Olisiko vaimon pitänyt ottaa ero heti ja olisit saanut Miken itsellesi. Kohtahan ne varmaa eroo ja saat sen taas riesaksesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/217 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä vain olisi ollut avaimet käsissään ja valta. Tämä on sellainen voi kunpa -tilanne. Hän ei tuntenut minua kohtaan sympatiaa silloin. En mä tiedä, en tiedä, miten olisin itse reagoinut hänenä.

Miksi mä päästin miehen kotiini? Hän oli tuttu ihminen, jonka kanssa mulla oli ollut kivaa yhdessä. Mulla ei ollut syytä pelätä mitään. Luulin, että hänellä oli jotain asiaa. Mä en yleensäkään polttele siltoja takanani, silloin tosin olisi kannattanut, ja niin olen nyt tietysti tehnyt. Jälkiviisautta. Ajattele esimerkiksi, kuinka moni jatkaa elämää väkivaltaisen miehensä kanssa. Mä vain avasin oven ja päätin kuunnella hetken. Mä olin kiltti.

Oliko se sitten mun oma syyni, kun mä kerran avasin sen oven?

ap

Petetty vaimo ei tuntenut sympatiaa sinua kohtaan? Huh huh, miksi ihmeessä olisi edes pitänyt tuntea sympatiaa SINUA kohtaan? Ja kun vielä miehen ukkomieheksi paljastumisen jälkeen annat panna ja kuvata session?

Taidat todella kuvitella olevasi maailman napa. Kerjäät vielä sääliäkin - Ei millään pahalla, mutta teillä oli seksisuhde ja sitä Micke tietysti tuli viimeisellä kerrallakin hakemaan. Älä nyt esitä tyhmää.

Sulle kävi kurjasti, etenkin kun aiemmin vakuuttelit, että suhde on juuri sitä mitä sinä haluat ja kuinka sinulla on langat käsissäsi, sinä pyörität miestä. Normaalisuhteissa ei ole mitään tarvetta edes pohtia kuka pyörittää ketä tai hallitsee kuviota; jostain syystä sinulle tällaiset ajatukset tuntuvat kuitenkin ihan tavallisilta, mikä kertoo luonteestasi jotain vähemmän kaunista. Tarpeesta kontrolloida, olla vallassa ja saada huomiota.

Vierailija
164/217 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin kyllä, että jonkun mielestä oli huvittavaa tuo lauseeni. Ehkä hän ei tiennyt, mistä oli kyse, tai ehkä kaikki minussa on huvittavaa.

Juuri nyt en oikein jaksa tuntea kauheasti sympatiaa vaimoa kohtaan. Hän olisi voinut lopettaa kaiken aikaisemmin ja lopputulos olisi voinut olla toinen. Mä voisin olla ihan eri elämäntilanteessa, eri kokemuksilla varustettu. Tuntuu, että he kaksi pettivät minua. Ehkä sitten myöhemmin ymmärrän taas häntäkin, kuka tietää.

Mun asunnossani on kaadettu seiniä, joten neliöitä on huonemäärään nähden aika paljon. En viitsi tarkkaa kuvausta antaa kämpästä :) Tänne mahtuu hyvin minä, yksi mies ja mun vaatteeni ja kenkäni.

ap

joiden takia ovat päättäneet arjen jakaa, ja näistä perheenjäsenistä vaimo olisi sinulle halunnut kertoa.

En ymmärrä miksi sysäät vastuun suhteenne lopettamisesta vaimolle! Eiköhän Micke olisi vaimon kielloista huolimatta järjestänyt lounastuntipanoja, ei vaimo voi olla työpaikalla vahtimassa. Eikös sillä Mickellä ole mitään vastuuta?

Ja nyt, kun paljastui, että sinua on huijattu, etkä olekaan se kuvitelmiesi nainen joka pyörittää muita, kehtaat esittää, että "he kaksi pettivät minua". Näkemyksesi on uskomattoman itsekeskeinen.

Toivon, että vaimo pääsee jaloilleen ja onnistuu vielä rakentamaan itselleen onnellisen elämän.

Vierailija
165/217 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin kyllä, että jonkun mielestä oli huvittavaa tuo lauseeni. Ehkä hän ei tiennyt, mistä oli kyse, tai ehkä kaikki minussa on huvittavaa.

Juuri nyt en oikein jaksa tuntea kauheasti sympatiaa vaimoa kohtaan. Hän olisi voinut lopettaa kaiken aikaisemmin ja lopputulos olisi voinut olla toinen. Mä voisin olla ihan eri elämäntilanteessa, eri kokemuksilla varustettu. Tuntuu, että he kaksi pettivät minua. Ehkä sitten myöhemmin ymmärrän taas häntäkin, kuka tietää.

Mun asunnossani on kaadettu seiniä, joten neliöitä on huonemäärään nähden aika paljon. En viitsi tarkkaa kuvausta antaa kämpästä :) Tänne mahtuu hyvin minä, yksi mies ja mun vaatteeni ja kenkäni.

ap

Kun mies paljastui varatuksi, lopetin suhteen heti.

Ei tullut mieleenkään suostua enää seksiin.

Eikä tullut mieleenkään vyöryttää vastuuta vaimolle; mies yksin oli syypää petokseen. En voi kunnioittaa pettäjiä/valehtelijoita, joten en enää avannut oveani vonkaavalle miehelle.

Onneksi.

Sinä valitsit toisin, sait köniisi ja syyttelet nyt kaikkia muita omista valinnoistasi.

Sinä valitsit myös itse suhteenne alkuvaiheessa, että et tivaa sitä, missä mies asuu. Hyväksyit sen seikan ettet tiedä "poikaystäväsi" osoitetta.

Useimmat suhteissa elävät ihmiset eivät sulata tällaista salailua; sinä valitsit toisin.

Yritä oppia ottamaan vastuu omista valinnoistasi.

Vierailija
166/217 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä valitsit toisin, sait köniisi ja syyttelet nyt kaikkia muita omista valinnoistasi.

--

Yritä oppia ottamaan vastuu omista valinnoistasi

Näinkö kirjoittaa toinen nainen raiskatulle naiselle? "Sait köniisi"? "Vastuu omista valinnoista"? Olisi oikein, että seuraava, joka raiskataan, on tällä tavalla ajatteleva ihminen. Oppisi hänkin ottamaan vastuun valinnoistaan.

Samaa kysyn sinusta. Näinkö kirjoittaa nainen naiselle: "Olisi oikein, että seuraava, joka raiskataan, on tällä tavalla ajatteleva ihminen"? Mikä tekee sinun kommentistasi muka paremman? Ensin olet sitä mieltä, että aikuista naista ei saa pyytää ottamaan vastuuta elämästään, mutta itse vaadit toisilta sitä ja pidät raiskausta oikeutettuna. Järkyttävää!

En tiedä tarkalleen, mitä aikaisemmat kommentoijat tarkoittivat, mutta en nähnyt niissä puolustusta miehen teolle. Mielestäni he vaativat tätä nuorta naista ottamaan vastuuta *omasta osastaan* tässä sotkussa. Raiskaus oli 100% miehen syy, mutta kaikki sitä ennen tapahtunut vääryys ei ollut.

Onko raiskauksesta muuten tehty ilmoitus poliisille? Jos ei, niin ihmettelen syvästi.

AP, toivottavasti elämäsi sujuu paremmin jatkossa!

t. ensimmäistä (ja viimeistä) kertaa tähän keskusteluun osallistuva

Vierailija
167/217 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on viisas päätös. Mielestäni olet ollut alusta asti todella järkevästi ajatteleva. Me kaikki teemme virheitä ja saamme joskus maksaa niistä. Toivon sinulle kaikka hyvää! Eilen meinasin kirjoittaa sinulle aamulla luettuani näitä juttuja, että sun kannattaa lopettaa tänne vastailu noihin typeriin syytöksiin.Saat täällä vaan niin paljon paskaa niskaasi. Olisi kiva kuulla kuumisiasi, mutta ymmärrän jos haluat täysin vaieta.

Kaikkea hyvää sinulle ja poikaystävällesi. Virheistä voi oppia. Minäkin olen oppinut kantapään kautta.

Vietä ihana elämä. :))

Lämpimin ajatuksin,

Reissulainen :)

Vierailija
168/217 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

--

Yritä oppia ottamaan vastuu omista valinnoistasi

Näinkö kirjoittaa toinen nainen raiskatulle naiselle? "Sait köniisi"? "Vastuu omista valinnoista"? Olisi oikein, että seuraava, joka raiskataan, on tällä tavalla ajatteleva ihminen. Oppisi hänkin ottamaan vastuun valinnoistaan.

Samaa kysyn sinusta. Näinkö kirjoittaa nainen naiselle: "Olisi oikein, että seuraava, joka raiskataan, on tällä tavalla ajatteleva ihminen"? Mikä tekee sinun kommentistasi muka paremman? Ensin olet sitä mieltä, että aikuista naista ei saa pyytää ottamaan vastuuta elämästään, mutta itse vaadit toisilta sitä ja pidät raiskausta oikeutettuna. Järkyttävää!

En tiedä tarkalleen, mitä aikaisemmat kommentoijat tarkoittivat, mutta en nähnyt niissä puolustusta miehen teolle. Mielestäni he vaativat tätä nuorta naista ottamaan vastuuta *omasta osastaan* tässä sotkussa. Raiskaus oli 100% miehen syy, mutta kaikki sitä ennen tapahtunut vääryys ei ollut.

Onko raiskauksesta muuten tehty ilmoitus poliisille? Jos ei, niin ihmettelen syvästi.

AP, toivottavasti elämäsi sujuu paremmin jatkossa!

t. ensimmäistä (ja viimeistä) kertaa tähän keskusteluun osallistuva

on sitä mieltä, että murun tapa syyllistää vaimoa tapahtumista on käsittämätön. Maininnat siitä kuinka vaimo ei tuntenut häntä kohtaan sympatiaa ja kuinka hän itse ei tunne vaimoa kohtaan sympatiaa ovat voimakkaan itsekeskeisiä: Minä minä minä.

Vaimoa ei todellakaan voi syyttää raiskauksesta. Se oli pointtini. Mies on tehnyt rikoksen, jota vaimo ei olisi voinut estää. Mutta murupa tuossa alkoi syyllistää vaimoa, ei suinkaan Mickeä. Muru itse olisi voinut estää rikoksen katkaisemalla suhteen ukkomieheen.

Mutta toisin kävi, mies syyllistyi rikokseen, johon vaimolla EI ole osaa eikä arpaa. Mutta muru avasi oven ja joissain kommenteissa kuitenkin siirsi vastuun sille henkilölle, joka ei ollut osallisena tapahtumissa. Eli vaimolle. Uskomatonta.

Vierailija
169/217 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä valitsit toisin, sait köniisi ja syyttelet nyt kaikkia muita omista valinnoistasi. -- Yritä oppia ottamaan vastuu omista valinnoistasi

Samaa kysyn sinusta. Näinkö kirjoittaa nainen naiselle: "Olisi oikein, että seuraava, joka raiskataan, on tällä tavalla ajatteleva ihminen"? Mikä tekee sinun kommentistasi muka paremman? Ensin olet sitä mieltä, että aikuista naista ei saa pyytää ottamaan vastuuta elämästään, mutta itse vaadit toisilta sitä ja pidät raiskausta oikeutettuna. Järkyttävää! En tiedä tarkalleen, mitä aikaisemmat kommentoijat tarkoittivat, mutta en nähnyt niissä puolustusta miehen teolle. Mielestäni he vaativat tätä nuorta naista ottamaan vastuuta *omasta osastaan* tässä sotkussa. Raiskaus oli 100% miehen syy, mutta kaikki sitä ennen tapahtunut vääryys ei ollut. Onko raiskauksesta muuten tehty ilmoitus poliisille? Jos ei, niin ihmettelen syvästi. AP, toivottavasti elämäsi sujuu paremmin jatkossa! t. ensimmäistä (ja viimeistä) kertaa tähän keskusteluun osallistuva

on sitä mieltä, että murun tapa syyllistää vaimoa tapahtumista on käsittämätön. Maininnat siitä kuinka vaimo ei tuntenut häntä kohtaan sympatiaa ja kuinka hän itse ei tunne vaimoa kohtaan sympatiaa ovat voimakkaan itsekeskeisiä: Minä minä minä. Vaimoa ei todellakaan voi syyttää raiskauksesta. Se oli pointtini. Mies on tehnyt rikoksen, jota vaimo ei olisi voinut estää. Mutta murupa tuossa alkoi syyllistää vaimoa, ei suinkaan Mickeä. Muru itse olisi voinut estää rikoksen katkaisemalla suhteen ukkomieheen. Mutta toisin kävi, mies syyllistyi rikokseen, johon vaimolla EI ole osaa eikä arpaa. Mutta muru avasi oven ja joissain kommenteissa kuitenkin siirsi vastuun sille henkilölle, joka ei ollut osallisena tapahtumissa. Eli vaimolle. Uskomatonta.

En minä mitään syyllistämistä löytänyt vaan toiveita että asiat olisi menneet eri tavalla. tarinaa seuranneet tietää että kyllä oikeaa syyllistä on syytetty kokoa ajan eikä ketään muuta. Omat voimat ei aina riitä tuntemaan empatiaa varsinkin kun se toinenkaan ei siihen pysty. Jos puhuu yhdestä ihmisestä ei tarvitse samalla kertaa puhua kaikista muistakin jos niistä on jo puhuttu. Lue murun selitysviesti niin sullekin aukeaa.

Vierailija
170/217 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ei kuitenkaan tuntunut, hän ei edes suudellut mua. Hän tuntui melkein vieraalta ihmiseltä, paljon kovempi, tylympi eikä ottanut muhun muunlaista kontaktia kuin pakollisen fyysisen."

Poikaystävä siis pani sua, ei odottanut että sinä laukeat vaan häipyi tupakalle. Tervetuloa kunnon Suomiäijien vaimojen kerhoon. Joillain se on sellaista aina.

Vierailija
171/217 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

Muistutan vielä, että jos haluat meilailla mun kanssa, niin meilaa ihmeessä mulle. Juttelisin näistä asioista mielelläni kanssasi. Täällä en pysty kaikkea kertomaan, koska minut voidaan tunnistaa myös. :)

Mutta siis, minusta sinun tulee nyt pönkittää ja vahvistaa poikaystäväsi itsevarmuutta kanssasi. Hän on raukka reppana nyt todella epävarma. Miten reagoit hänelle kun hän luki viestin? Suositteen että pohtisit hänen kanssaan, kuinka pääset M.stä eroon. Tee hänelle todella varmasti selväksi, ettet todellakaan halua että hän ilmoittaa itsestään MITÄÄN! Sano että sinua ahdistaa koko tilanne, ettet halua olla koko ukon kanssa missään tekemisissä, et halua törmätä häneen, et halua kuulla hänestä mitään. Nyt on se tilanne, että sinun täytyy pönkittää poikaystäväsi itseluottamus taas kohdilleen.

Tuo on todella ikävää. Koita vakuutella hänelle (niinkuin olet varmasti vakuuttanutkin), että rakastat vain häntä, ettet vaihtaisi häntä enää mihinkään. Tuo asia on hänelle niin iso, että se pyörii hänen mielessään varmasti vielä pitkään ja tulee mieleen vielä tulevaisuudessakin. Vakuuta hänet sanoin ja teoin. Tuo raskaudettomuus oli hänelle suuri pettymys, koska se olisi ollut sellainen tila, että olisit oikeasti ollut "hänen". Teillä olisi ollut suunnattoman iso sidos.

Voi että, kyllä tuo vielä helpottaa. Nyt tarvitaan vain vakuutteluja ja paljon.

Tsemppiä!!

Reissulainen :)

Vierailija
172/217 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihana :) Laitan tarjouksen korvan taakse. Terveisiä mökiltä. Poikaystäväni luki viestin ensin hiljaa ja sitten ääneen minulle. Mä tietysti pelästyin siitä. Sanoin, että sen voi saman tien poistaa ja vakuutin, että en ole M:n kanssa missään tekemisissä enkä halua olla. Ilta oli silti hiljainen ja sitten oli sen "vieraan" seksin vuoro. Siitä mä kyllä pahoitin puolestani mieleni, mutta en ole kysynyt, miksi hän teki niin. Sen mä haluan kuitenkin vielä tietää, mitä hän oikein tarkoitti sillä "sä koskit" -repliikillä. Se jäi mietityttämään.

Mä olen kertonut ja muistuttanut, että en ole rakastanut ketään muuta. Lupasin tänään, että teen mitä tahansa, mitä hän toivoo, jotta hän uskoo, että mä olen tosissani. Ei me lasta voida sen vuoksi tehdä, koska minusta lapsi ei saa olla väline eikä todiste mistään. Mutta muuten, ihan mitä tahansa.

Toivon todella, että tämä helpottaa. Tuntui tosi pahalta nähdä, miten loukatuksi poikaystäväni itsensä tunsi. Pelkään, että hän alkaa syyttää minua nyt jälkikäteen, mitä hän ei ole tähän mennessä tehnyt. En kestä, jos hän on mulle vihainen.

Me olemme ilmeisesti eri vaiheissa tilanteessamme. Hän onkin vasta alussa. Hän oli ensin onnellinen yhteenpaluusta ja nyt, kun suhde on taas vakaa, tulevat ne ikävät ajatukset mieleen. En halua, että hän pyörittää päässään kuvia minusta toisen miehen kanssa, koska ne olivat vain tekoja, niillä ei ole minulle mitään merkitystä. On ihan eri asia, kun kyse on rakkaussuhteesta.

ap

Vierailija
173/217 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mietipä. Ei suutele, on kovaotteinen, koskee huuliin ja sanoo "sä koskit". Se syyttää sua, että oot koskenut niillä huulilla toista miestä, suomeksi ottanut suihin. Sanokaa että olen oikeassa.

Vierailija
174/217 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipä se kai ole vaikeaa päätellä, koska suhde oli fyysinen (ja vain fyysinen).

ap

No mietipä. Ei suutele, on kovaotteinen, koskee huuliin ja sanoo "sä koskit". Se syyttää sua, että oot koskenut niillä huulilla toista miestä, suomeksi ottanut suihin. Sanokaa että olen oikeassa.

Vierailija
175/217 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestit tulevat työnumerooni, jota käytän nykyään ainoastaan. Olen ajat sitten kysynyt, voinko vaihtaa puhelinnumeroa, mutta esimieheni ilmoitti tiukan ei:n. Ja vaikka sen vaihtaisin, se olisi helppo hankkia mun duunin kautta. ap

sun kesäpanosta eroon jos haluat. Vaihdat puhelinnumerosi ja salaat sen uuden. Mutta epäilemättä sinulla on roppakaupalla syitä, miksi et (muka) voi niin menetellä. Jatka samaan malliin ja menetät sen, mitä sinulla nyt on.

Myös minun on oltava tavoitettavissa enkä voi työnumeroani vaihtaa. Se on painettuna tiedotteissa ja löytyy netistä nimeni ja kuvani vierestä.

Vierailija
176/217 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, laita korvan taakse!:))

En tiedä mitä tuo "sä koskit" tarkoittaa. Mulle tuli mieleen, että oiskohan jotenkin jättänyt kesken lauseen, eikä sitten sanonut lausetta loppuun. Mutta jotenkin se varmaan voi viitata sitä että olet koskenut sitä toista...

Mutta, mun mielestä tässä on "lieventävänä asianhaarana" se, että laitoit ensin poikki poikaystäväsi kanssa, ennenkuin aloit varsinaisesti "seukkaamaan" M.n kanssa. Se osoitti sen, että olet loppujenlopuksi kuitenkin aika selkärankainen. Et alkanut pettämään pitkäaikaisesti, vaan halusit lopettaa ensin aikaisemman suhteen. Tilanne olisi ollut paljon pahempi kannaltasi, jos olisit kuukausi kaupalla elänyt täysin kaksoiselämää.

Se on selvää että poikaystäväsi on nyt vasta alkanut käsittelemään tuota asiaa. Hän oli varmasti ensin onnellinen ja iloitsi täysillä että sai sut takaisin, mutta vasta nyt tilanteen taas vakiinnuttua alkoi se oikea käsittelyprosessi. Se saattaa vielä aikaa, kuukausia, jopa vuosia. Voi olla, ettei koskaan täysin unohda tuota takaiskua. Mutta jos jaksat vaan kuunnella, puhua ja jankata niin asia menee varmasti eteenpäin. Ole valmis tekemään "uhrauksia". Anna aihetta uskoa että sinä teet kaikkesi ja hän on kaikkesi. Uskon että kaikki menee hyvin! Aikaa saattaa mennä, mutta on sitä parit paljon pahemmistakin selvinneet.

Pariterapia voisi olla myös todella hyväksi. Sano että haluat tehdä kaikkesi, että saat suhteen toimimaan. Voitko vielä poikaystäväsi mukana terapiaan?

Voi, kyllä se vielä iloksi muuttuu. Olet ihminen jolla on selkeä selkäranka, nyt koetellaan, mutta vielä helpottaa!

Kuullaan. Meen kohta nukkumaan. :)

Vierailija
177/217 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulinpa vielä kurkkaamaan. Miten nuo miehet viitsivätkin saunoa niin piiiitkään.

Se oli tosiaan kesken jäänyt lause ja siksi se jäikin mietityttämään. Mä en haluaisi alkaa käydä läpi menneitä, mutta se ei kai nyt ole minun päätettävissäni. Mä olen valmis tekemään uhrauksia ja myönnytyksiä ja jaksan kyllä kuunnella vakuutella, onhan sen mun velvollisuuteni nyt.

Mä en oikeastaan voi viedä poikaystävääni terapiaan, koska mä olen niin lopussa siinä, "aiheena" on enää se perjantai ja kun sekin on "valmis", mä saan lopettaa sen. Näin olemme sopineet. Voin tietysti kysyä.

Oletko omassakin elämässäsi noin viisas? Vaikutat ihanan myönteiseltä ja vahvalta ihmiseltä, entiseltä minulta itse asiassa :)

ap

Vierailija
178/217 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihan aavistuksen menivät nämä kaksi suhdetta ristiin, mutta jo silloin olin tehnyt selväksi, että voimme jatkaa (vain) ystävinä. Poikaystävä ei ihan tarkkaan tiedä, miten kaikki silloin meni, enkä aio häntä sillä tiedolla loukatakaan.

ap

Vierailija
179/217 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesin kyllä että meni ristiin. Koska niin siinä aina kaikilla tuppaa käymään. ;)

Mä en itsekkään ole aina kovin viisas ollut... Mutta vahva ja positiivinen olen. Positiivisuutta löytyy vaikka muille jakaa. Voi vitsi kun sä meilaisit vaan mulle, niin voisin puhua noista jutuista enemmän.

Ihanaa mökkeilyä teille ja kuullaan taas pian! Em ole koskaan ymmärtänyt noitten miesten saunomisviettiä. Miten ne voi olla niin kamalan kauan ilman naisseuraa? :))

Nyt, hyvää yötä! :)

Vierailija
180/217 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin juuri, kun mainitsit naisseuran, että mä olen itse asiassa harrastanut seksiä noiden molempien saunassa olevien miesten kanssa. (Siis eri aikaan.) Toinen ei varmaan edes muista sitä enää, koska me ollaan niin hyviä kavereita. Enpä muistanut itsekään ennen kuin nyt taas. Hassua.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän