Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auts, hotelliyötreffit ensi viikolla, mitä ehdin vielä tehdä kauneuteni eteen?

Vierailija
08.08.2012 |

Kampaaja on varattu, samoin manikyyri. Bikiniraja ja kainalot sekä sääret on aina siistit. Mutta oikso mitään nassua ja massua kiinteyttävää tehtävissä näin lyhyellä ajalla (painoa ei tarvitse sentään alkaa pudottamaan)?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mukaan ohut, kaunis aamutakki, jotta sinun ei tarvitse hiippailla alasti.

Olenko hävytön, kun kysyn, miksi teillä ei ole joka tapaamisella seksiä? Vai onko siis ollut kahdella viime kerralla?

11

Vierailija
22/37 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuitenkaan olla vielä koskaan oltu ja tapaillaan välimatkan takia n.1-3 kertaa kuussa. Mutta paineita siis on kun joudun samassa huoneessa hiipparoimaan ilman vaatteita jne.. Kestovärjäys ripsiin ja kulmii täytynee tehdä sekin, tosin olen aika vaalea ja hiuksetkin tosi vaaleat eli kulmiin en taida antaa juuri koskea. ap

hernekeittoa, valkosipulia, kaalia tai vaikka papuja.

Ikävää olisi, kun mies herää yöllä paukutteluusi ( :

Hyvää yötä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten poistuneet vessaan puuhailemaan ja seksiä on ollut tosiaan vasta viimeisen 2kk aikana...ja mahtavaa on ollutkin. Mutta meillä ikäeroa on aikalailla ja se sai minut ensin ajattelmaan, että mies on vain seksin perään, mutta hän on halunnut mm. tällä tavalla osoittaa, että ei ole kanssani seksin vuoksi.

Mulla ei ole aamutakkia, kun en oikein osaa niitä käyttää, mutta ehkä se on hankittava sitten nyt...

ap

Vierailija
24/37 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on, että vaikka naiskauneutta arvostan ja kohtuullinen laittautuminen on ehdottoman hyvä juttu, tämä keskustelu on jo naurettavavan ja porvoolaisen välillä.

Vierailija
25/37 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ollaan oltu miehen kanssa yhdessä vuosia ja lapsiakin on.

Mulla on ennen hotelli reissua kampaaja,rusketus,ripset+kulmien värjäys ja muotoilu ja kynnet.

Hotelli liittyy kyllä juhliin mihin ollaan menossa, että ihan kaksin keskistä hurvittelua varten emme hotelliin mene(harmi sinänsä).

Miestä varten olen kuitenkin pakannu ekstra juttuja kassiin, mutta tosiaan ollaan oltu yhdessä pitkään. Ekoilla "treffeillä" saattaisin jättää puuhakassin kotiin :)

Kivaa yötä teille :)

Luulenpa että jos vaikka kantapääsi nyt ei ihan hirveen roisissa kunnossa ole, niin mies ei edes huomaa tuommosia asioita, mutta toki jos kaikki hoidot ja kurkut silmillä saa sut tuntemaan itsesi ihanaksi, niin sitten toki,koko hoito :)

En millään halua pilata positiivista ketjua, mutta onko mies varattu?

Vierailija
26/37 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aamutakki saa maksaa? Voi etsiä sulle sellaista :)

11

Vierailija
27/37 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se valmistautuminen on osa naisen esileikkiä. Saat valmiiksi lämpöisen, sängyssä itsevarman naisen, kun hän on panostanut tapaamiseen. Usko mua!

11

...on, että vaikka naiskauneutta arvostan ja kohtuullinen laittautuminen on ehdottoman hyvä juttu, tämä keskustelu on jo naurettavavan ja porvoolaisen välillä.

Vierailija
28/37 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tiedä mitä aamutakit maksaa, no ehkä joku 120e ois varmaan max mitä siitä maksaisin kun ei taida kovin paljoa käyttöä sillä olla.

ap

Vierailija
29/37 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sä mietit tippa linssissä miten miellyttäisit häntä vielä enemmän?

Ja sijoitat vinkeistä päätellen vähintään 800 euroa miellyttääksesi häntä enemmän?

Kun homma on oikeasti täysin päinvastoin: Vanha ukonkäppänä sais itkeä kiitollisuudesta että VIISITOISTA vuotta nuorempi huolii antaa pinppaa sille.

Ei vittu jotkut muijat on KYYKYSSÄ.

Vierailija
30/37 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtaja ja urheilullinen & komea, että saisi aivan kenet vaan haluaisi ja kokemuksesta tiedän, että naisia pyörii jaloissa riesaksi asti (ja n.5-60v on kaikkein röyhkeimpiä). Eli tottakait haluan näyttää parhaat puoleni, vaikka tähän asti minä olen ollut se joka on harannut vastaan ja hän se,ketä ikäero oikeasti häiritsee.

ap

Vierailija
31/37 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten mulla onkin tärkeä homma tehtävänä. Käy alusvaateliikkeissä!

11

Mitä aamutakki saa maksaa? Voi etsiä sulle sellaista :) 11

Vierailija
32/37 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaudut jonkun 55 vuotiaan ukon vuoksi. Ihan sama onko johtotaso vai mikä taso, mutta vanha ukkeli kuitenkin...

Vierailija
33/37 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se toi akateemisuus, joka saa naisen tollai muna suussa kyykkyyn?

Viisvitosen taso ei koskaan voi olla niin korkea että se kompensoisi ton ikäeron, jollei sitten ehdoin tahdoin halua ajatella niin. kelaa kymmenen vuotta eteenpäin. sillä on lerppa kulli ja vanhuuden syömät lihakset ennen kuin ehdit sanoa sen tilipussin numerot ääneen. siinä ei paljon "johtajastatus" auta.

sä tarviit itsetunnon. Ootko auktoriteetti-iskän ikuinen pikkutyttö?

Vierailija
34/37 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkulikat nyt keskenään voivottelemaan tylsää elämäänne.

ap

Vierailija
35/37 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa ikäistäsi tai nuorempaa?

Vierailija
36/37 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätän teidät pikkulikat nyt keskenään voivottelemaan tylsää elämäänne.

ap

Vierailija
37/37 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin että on puhdas. Mies haluu vaan pukille, ei sitä sun tukka tai manikyyrit kiinnosta.