Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kap Verde joulukuussa?

Vierailija
08.08.2012 |

Onko joku ollut Kap Verdessä joululomalla? Tuossa kun vilkkuu noita Finnmatkojen mainoksia, niin tuli mieleen tsekata, millainen sää siellä on esim. joulukuussa, ja eipä tuo nyt kummoiselta vaikuta.

Onko siis oikeasti lämmin, pääseekö mereen uimaan?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut siellä 3 kertaa joulukuussa ja joka kerta on ollut lämmintä, 25-30 astetta. Ekalla kerralla aurinko paahtoi, mutta parilla viime kerralla on ollut pilvisempää. Tuulista siellä on aina ilmeisesti joulukuussa ja viime kerralla ei päästy kuin parina päivänä mereen uimaan voimakkaan aallokon vuoksi. Merivesi on ollut mukavan lämmintä. Ja taas olen menossa joulukuussa sinne...;-)

Vierailija
2/2 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut siellä 3 kertaa joulukuussa ja joka kerta on ollut lämmintä, 25-30 astetta. Ekalla kerralla aurinko paahtoi, mutta parilla viime kerralla on ollut pilvisempää. Tuulista siellä on aina ilmeisesti joulukuussa ja viime kerralla ei päästy kuin parina päivänä mereen uimaan voimakkaan aallokon vuoksi. Merivesi on ollut mukavan lämmintä. Ja taas olen menossa joulukuussa sinne...;-)

Kap Verdeä lomailet ? Mietitään reissua sinne, mutta kun ei ole kokemusta ko.maasta, en osaa päättää minne Santa Marialle vai Boavistalle, kumpi on parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla