Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako poika leikkiä nukella?!

Vierailija
07.08.2012 |

Minusta aivan typerä kysymys mutta pakko ottaa tämä asia käsittelyyn muidenkin kanssa. Teidän mielipiteitä tässä siis kaipaan!

Minulla on 2 lasta, poikia. Toinen poika on jo teini. Kummatkin pojat ovat saaneet nuken kun ovat olleet pieniä. Ihan ovat itse halunneet nuken, en siis ole tyrkyttänyt taikka itse mennyt ostamaan itselleni niitä niin kuin mieheni kommentoi asiaa. Koska meillä ei ole tyttöjä niin "oireilen" sitten miehen mielestä näin?! Yritän tehdä pojista jotain sellaista mitä eivät ole? Ei ole normaalia että poika leikkii nukella. Sanoipa kerran että on ihan homotouhua? Totesi että kohta varmaan puen lapsen mekkoon!

Tämä nuorimmainen poika (4v) leikkii ehkä kerran viikossa nukellaan pienen hetken. Kylvettää sen, laittaa nukkumaan, ottaa sen mukaan muihin leikkeihin tms. Leikkii jokusen minuutin ja sitten laittaa nuken sivuun moneksi päiväksi. Isän mielestä tämäkin on ihan epänormaalia? On meinannut heittää nuken roskikseenkin...

Lapsi, lapset tietävät isän negatiivisen suhtautumisen tähän asiaan. Nyt tämä pienempikin poika tajuaa. On harmissaan ja ihmeissään ja kyselee minulta että miksi pojat eivät saa koskea nukkeihin? Eikö iskällä ole ollut pienenä nukkea?

Isän mielestä pojan pitäisi vain juosta pyssyn kanssa, räjäytellä kaikkea, leikkiä "työkoneilla" ja pärisyttää autoilla. Kyllähän pienempi poikani kaikkea tätäkin tekee mutta joskus kuitenkin haluaa leikkiä pehmoleluilla ja pienellä nukellaan. Suotakoon se hänelle, vai mitä? Vai olenko minä tosiaan ihan epänormaali äiti kun olen ostanut nuken ja antanut sen pojalle?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ääliö sulla on talossasi, se mies siis. Jos isänsä on samanlainen niin onko se traumatisoitunut lapsena, kun ei ole saanut tehdä juttuja, joista tykkää. Ainut asia teillä, mikä vaarantaa lapsen normaalin seksuaali- ja muun kehityksen on sun miehes. Vai onko sun miehes (ja isänsä) niitä kuuluisia kaappihomoja, jotka pelkäävät niin kamalasti totuutta, että yrittävät suojautua siltä kaikin keinoin. En mä noin sairaisiin tyyppeihin ole kyllä törmännyt, onneksi.

Vierailija
22/23 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän siltä, että miehesi kaipaisi terapiaa ja omien lapsuusasioidensa käsittelyä. Mielestäni tuo halimisen ja suukottelun välttely kertoo isommista kuin vain asenneongelmista.

Todella surullista. Tuohan siirtyy eteenpäin omiin poikiinne, jos ette tee asialle mitään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapuolisesti sitten kiellettävä tytöiltä kaikki "poikamainen" kuten urheilu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme