Hei näkeekö FB:stä mistään, kuka käy katsomassa profiiliasi?
Eli jos katson kaverin profiilia, näkeekö hän sen? Entä jos katson kaverin kavereita ja klikkaan sieltä profiilin auki, näkeekö sen
Kommentit (17)
ja ymmärtääkseni ei-kaveritkaan ei nykyisin näe. Joskus sellainen henkilö tuli kaveriehdotuksiin, joka on käynyt katsomassa sun profiilia, mut ei kai enää.
Mutta se pitää olla ladattuna ensin. Jälkikäteen ei löydä kävijöitä.
tuo profilewievwer (vaimitensenytkirjotetaan) ole huijausta??
Näin ainakin luin jostain.
fb alkaa tarjota heitä ystäviksesi ja sinua heidän ystäviksi, eli jää "jälkiä"
Älkää hyvät ihmiset klikatko niitä linkkejä.
eli toi fb joka yrittää tyrkyttää mulle noita että lisää kaveriksi niin käyvät usein vierailemassa mun profiilissa?
koska jännä. siellä on ainakin yks jonka kuvia en oo ees usein käyny kattoo, ehkä kerran vaan
vai muuten vaanko se fb summa mutikassa näyttää tollasia et ketkä on siltä samalta paikkakunnalta...
Mullakin tarjoo ystäväksi yhtä ällötystä, se ei kehtaa oikeessa elämässä pyytää, tietää etten suostuis... mutta käy vissiin useinkin profiiliani urkkimassa kun konekin tietää että se tuntee mut... yökkk!
vierailee profiilissa.
En millään muulla voi selittää, että kun lisäsin profiilikuvan, alkoi fb yhtäkkiä ehdottaa kavereiksi vanhoja miespuolisia koulukavereita, joiden kanssa on ollut joskus muinoin jotain säpinää. Lisäksi sen jälkeen paria lapsuudenkaveria. Mitään muuta yhteistä meillä ei ole, joten olen varma, että nämä ihmiset ovat tsekanneet profiiliani, kun ovat nähneet uuden kuvani yhteisen kaverimme profiilissa.
sanokaapa se. kun paikkakuntakaan ei ees näy
olemassa olevien kavereiden kautta. Eli kavereiden kavereita. Ovat he sitten käyneet profiiliasi katsomassa tai eivät. Jos joku sinulle tuntematon käy katsomassa profiiliasi, niin se ei näy. Näkyy ainoastaan etsi-toiminnosta, jossa ehdottaa parhaiten sopivia henkilöitä.
Kyllähän ihmiset jatkuvasti käyvät katsomassa eri ihmisten profiileja, mutta ei kellään siellä kaveriehdotuksissa ole mitään ihan vieraita ihmisiä??
Just sen yhteisen kaverin takia fb ehdottelee niitä ihmisiä. Tai niin mä oon asian tulkinnut. Mitä enemmän yhteisiä kavereita jonkun kans sitä useemmin fb lätkäsee kaveriehdotuksen. Tiedä sit onko mun teoriassa perää.
fb alkaa tarjota heitä ystäviksesi ja sinua heidän ystäviksi, eli jää "jälkiä"
Minulle FB tarjoaa kavereiksi ihmisiä jotka ovat kaverin kavereita tai samalta alueelta, useimpia heistä en ole koskaan kuullut olevankaan.
vierailee profiilissa.
En millään muulla voi selittää, että kun lisäsin profiilikuvan, alkoi fb yhtäkkiä ehdottaa kavereiksi vanhoja miespuolisia koulukavereita, joiden kanssa on ollut joskus muinoin jotain säpinää. Lisäksi sen jälkeen paria lapsuudenkaveria. Mitään muuta yhteistä meillä ei ole, joten olen varma, että nämä ihmiset ovat tsekanneet profiiliani, kun ovat nähneet uuden kuvani yhteisen kaverimme profiilissa.
Ei kukaan näe sun kavereiden profiileista sitä sun uutta kuvaa, vaan vain sen kautta jos menevät sen yhteisen kaverin kavereista selaamaan.
Haloo.
Esimerkki: lisäsin eilen yhden kaverin. Nyt se ehdottaa mulle kavereita tämän viimeksi lisätyn listalta, tyyliin "sinulla on 4 yhteistä kaveria". En ihan usko, että ne kaikki olis käyny tän päivän aikana katsomassa mun profiilia :D
Just sen yhteisen kaverin takia fb ehdottelee niitä ihmisiä. Tai niin mä oon asian tulkinnut. Mitä enemmän yhteisiä kavereita jonkun kans sitä useemmin fb lätkäsee kaveriehdotuksen. Tiedä sit onko mun teoriassa perää.
Kaverien kavereita on tuhansia. Myös todella paljon kavereita, joiden kanssa on esim. 4 tai 5 yhteistä kaveria. Miksi sitten fb ehdottaa kaveriksi mulle miestä, jonka kanssa on yksi yhteinen kaveri mutta yhteistä flirttimenneisyyttä yläasteella, tai aikoinaan läheistä lapsuudenkaveria, jonka kanssa on 2 yhteistä kaveria? Niiden kaikkien muiden joukosta!
Tää on kummaa tämä näiden asioiden voimakas kiistäminen. Ihmiset on jotenkin todella sinisilmäisiä. Totta helkkarissa fb:llä on syynsä ehdottaa tiettyjä ihmisiä ja joka klikkauksesta jonka teette fb:ssä on fb:llä tiedot. Kuten se, että toinen vierailee sinun profiilissasi! Haa, saatatte tuntea toisenne!
Ei kukaan näe sun kavereiden profiileista sitä sun uutta kuvaa, vaan vain sen kautta jos menevät sen yhteisen kaverin kavereista selaamaan.Haloo.
Kaverin profiilissapa hyvinkin näkyy jopa etusivulla joitain kavereita, ja tosiaan - siellä kaverit-linkin takana näkyvät kaikki. Haloo. Yritätkö nyt rautalangasta saada väännettyä, että fb ei tietenkään ehdota sinulle kavereiksi ihmisiä, jotka ovat käyneet kyyläämässä profiiliasi? ;)
jatkuvasti ulkolaisten kavereideni vierasmaalaisia kavereita, joista en ole ikinä kuullutkaan ja ikäeroa niin paljon, että eivät takuulla käy stalkkaamassa minun profiiliani.
ja ymmärtääkseni ei-kaveritkaan ei nykyisin näe. Joskus sellainen henkilö tuli kaveriehdotuksiin, joka on käynyt katsomassa sun profiilia, mut ei kai enää.