Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heips!

07.08.2012 |

Terppa, täällä vihdoin rekisteröitymään uskaltanut käyttäjä :) Olen kohta 20v täyttävä nainen, vauvakuumetta olen potenut viimeiset pari vuotta, mutta nyt viimeaikoina on tullut niin vahvaksi, että muuta en juurikaan ajattele... Poikaystäväni kanssa olen ollut yhdessä kolme vuotta ja suhteemme on ollut aina tasapainossa. Hän täyttää 23v. Työssäni olen lasten kanssa tekemisissä päivittäin, se ei auta tilannetta laisinkaan :D Tässä eräänä iltana otin asian vakavasti puheeksi, tähän mennessä olemme aikalailla jossitelleet. Molemmat olemme hyvistä perheistä, lapsirakkaita ja tunnollisia. Olemme asuneet yhdessä jo yli kaksi vuotta, ja pian muutamme suurempaan asuntoon. Mies on todella ymmärtäväinen ja vastasi kyllä myönteisesti lapsen hankintaan, olenhan sitä nyt tässä pitkän aikaa puhua pälpättänyt ja tehnyt selväksi että haluan lapsia nuorena. Ja hän on täysin samaa mieltä. Olemme molemmat vakkaritöissä, ja pelonsekaisin hämmentävin tunteiden myllertäessä mahassa kysyin, että josko yritettäisiin jo ennen muuttoa. (parin kk päästä) Kuulisin mielelläni muiden nuorien, ja miksei vanhempienkin alkutaipaleesta yrittämisen ja muun keskellä :) Olen ystäväporukastani ainoa kuumeilija, mikä itseäni ei tosin haittaa ollenkaan. Kokemuksia ja tarinoita otan enemmän kuin mielelläni vastaan!

Kommentit (393)

321/393 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ole alkanut vielä menkat :) vatsaa polttelee vieläkin vähän väliä,en enää tiedä mikä on jännityksestä johtuvaa ja mikä jotain muuta,mulla on nimittäin jonkin sorttinen jännitysvatsa :( nyt tuntuu siltä etten pysy enää nahoissani,jännittää niin mahdottomasti! sain eilen ystävältä sen onnen raskaustestin,tai siis pakkauksen ylijääneen,saa nähdä tuoko mullekkin onnea ensiviikolla ;) samainen ystävä tosiaan on jo pidemmällä raskaana ja kysyi mua niiden vauvan kummiksi,ihanaa :) <3

vaikka kuinka yritän hillitä itseäni niin en saa enää tilannetta rauhoitettua,mietin mahdollista raskautta -jatkivasti-.sitten kun innostun oikein kovaa ja tulee vahva tunne että nyt oikeasti voisin olla raskaana,niin sitten mieleen muistuu taas se järjetön pettymisen tunne kun näkee sen yhden viivan siinä testissä ja alkaa pelottamaan että mitän jos kaikista oireista huolimatta saan taas sen negan siihen ruutuun :( miestäkin selvästi jännittää,viimeksi tänään kysyi että koska mulla pitäisikään alkaa kuukautiset ja kun selitin että ensi viikolla kun oviksesta on kulunut se 14 pv suurinpiirtein niin vaikutti niin malttamattomalta ja sanoi vaan että kyllä sä oot niin ihme epeli kun joutuu odottamaan näin kauan :D raukka <3

oon huomannut että parina viime aamuna on ollut hieman etova olo ennen kuin olen saanut syötyä mitään,ja tuntuu hieman inhottavalta jos vaikka mies pitää kättään mun mahan päällä..tiedä sitten johtuuko siitä jännityksestä vai mistä,eihän nyt vielä voi mitään raskauspahoinvointia olla,kun tänään olis vasta rv 3+2..

ingela kp 44/26-39

322/393 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

*pitkä huokaus*,miksi tämä ei voisi olla jotenkin helpompaa? eilen illalla alkoi alavatsan toiselta puolelta pistelemään oudosti tuli semmoisia alhaalta ylös "juoksevia" kiputuntemuksia vähän väliä ja mietin että mikäs kipu se tämä on,ja kun illalla menin vessaan niin pyyhkiessä paperiin tuli todella vaaleanpunaista valkovuotoa ja heitin samantien kirveen kaivoon,nyt menkat alkaa,viimeistään yöllä. menin ja mittasi vielä lämmön ja se oli laskenut 36,4 asteeseen. epätoivo valtasi ja tietenkin sitten itkin ja harmittelin miehelle,eikä uni meinannut tulla kun vain mietin että nyt kaikki alkaa taas alusta,ja otti todella kovaa päähän tämä ylipitkä kierto.

olin siinä vähän ennen ennen vuotobongausta ehtinyt miettiä että voiko todella olla että viimeinkin olisin raskaana,ja alkoi jopa hieman jännittämään,että sitten ihan todella olisin eikä olisi enää paluuta entiseen,maha kasvaisi ja joutuisin synnyttämään ja mitä lie kaikkea..oli ihan uusi ja outo tunne,sillä koko ajan oon vaan miettinyt kaikkia positiivista ja ihanaa ja tämä oli semmoinen ensimmäinen jännityspelon tunne,tietenkin hyvällä tapaa.jaa sitten tipuin kooorkealta.

kumma kyllä aamulla ei menkat olleetkaan alkaneet O.o eikä sitä ylöspäin vyöryvää pistelyäkään ole tuntunut koko aamuna. ja sit aloin miettimään että oliskohan se voinut nyt olla sitä kiinnittymisvuotoa eilen kuitenkin oli dpo 9...tekisi niin mieli tehdä se testi jo katsoa mitä näyttää mutta kyllä nyt jaksa odottaa vielä pari päivää. mutta entä tuo lämpö,voiko se heitellä noin vaikka se oli pari päivää sitten 37,3?

ingela kp 45/26-39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/393 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi 20-vuotias kuumeilija! Seuraavasta kierrosta alkaa yrittäminen, vähän jänskättää, mutta kyllä se tästä! :)

Kihlattuni kanssa olen ollut nyt yli kolme vuotta ja siksi tuntuukin, että nyt olisi hyvä aika tälle kaikelle. :)

Opiskelen vielä ja kova työnhaku on kokoajan päällä, että saa vähän pesämunaa.

Saisiko teiltä urkkia sähköposteja tai facebookkia, olisi kiva jutella enemmän ja saada vaikka kavereita tähän jänskättämiseen ja ehkä myös odottamiseen? :))

324/393 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloa mukaan kuumeilemaan vauvakuume93 :)! itse haluan pysyä anonyyminä jopa teille,mutta täällä on ainakin alkuun ihan mukava vaihtaa kuulumisia :) täällä alkaa olla niin kuumat paikat että mietin sanovani heti alkuun,että älä luulekkaan että tää vauvanyrittäminen hauskaa! ;D siis jos oikeasti joutuu odottamaan yli 4 yk:ta :D (mulla se oli rajana)

tää on niin kamalaa kun luulee ensin olevansa raskaana,sitten tipahtaa jostain oireenpuutteesta tai oireesta korkealta,sitten taas toivo nousee,ja sen jälkeen on niin epävarma että ei tiedä miten päin sitä yrittäisi olla. joka vessakäynnillä pelkää että onko ne menkat nyt alkanut vai alkaako ne illalla vai yöllä vai minuutin päästä vai voiko oikeesti olla niin että olisi raskaana? sitten kun pääsee taas siihen uskoon että tässä sitä ollaan raskaana ihan varmasti,niin sitten ne kuukautiset alkaa ihan varmasti!

seksin harrastaminen on ollut yleensä mulla varma nakki menkkojen alkamiselle jos on aikeissa tulla lähiaikoina.ehdotin sitä miehelle ja saa nyt nähdä mitä tapahtuu. paperiin tuli heti seksin jälkeen verensekaista siemennestettä ja ajattelin jo että samantienkö ne sieltä tuli,mutta ei mitään se jälkeen..(tämän takia haluan pysyä anonyyminä ;D ) 

eli ei voi muuta sanoa kuin että tämä tilanne on verrattavissa kelpo kidutukseen mun mielestä. hermostuttaa niin että kädet meinaa täristä ja päätä särkee. ja anteeksi tämä vuodatus,pakko päästää höyryjä jonnekkin :(

Vierailija
325/393 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se varmasti aika kuumottava tunne kun ei voi olla varma mistään, mutta silti se on varmasti kutkuttavaa ja se tunne ku se plussa sitten joskus sinne ilmestyy.

Mul on ollut nyt tapana hypistellä vauvan vaatteita kaikissa kaupoissa ja se ei kyllä helpota tätä yhtään. :D

Teettekö te jotain lievittääksenne vauvakuumetta? :D

Vierailija
326/393 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ingela peukut pystyssä että se plussa tulisi :)

Tiedän tuon tunteen kun ei malta odottaa testin tekoa ja oireita kuitenkin on :) Itselleni sillo toisella kerralla huomasin oireista heti ennen testin tekoa että nyt on tärppi käynyt :)

mutta sen sanon että sitten jos se plussa tulee niin alkaa miettimään pysyykö tämä ihmisen alku mukana vai miten käy se on kans raastavaa :(

Täällä kp 13 ja ei ole kauheasti edes ollut yritystä, ajatuksena olisi jos tämä kierto menisi normaalisti vielä sen km jälkeen ja vasta sitte, niin olisipa kaksi kiertoa sitte menty ilman että taas menee kaikki sekaisin.

327/393 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja paskat se mitään kiinnittymisvuotoa oli,enteili vain menkkoja :( en enää jaksanut odottaa vaan tein testin aamulla ja samalla kun tein testiä niin menkat alkoi. eli taas alkaa kaikki alusta,tosi masentavaa. soitin heti neuvolaan ja kysyin et voinko vielä tässä vaiheessa saada mitään terolutteja tms. vaikka tutkimuksiin pääsee vasta vuoden yrityksen jälkeen,mutta ei! en ymmärrä mikä siinä on ettei voi muka yhtä reseptiä kirjoittaa? onneksi mulla on muutenkin omalääkärille aika ens tiistaina,niin kysyn siltä josko se voisi kirjoittaa jotain keltarauhashormonia tai jotain mikä auttaisi näihin mun kiertoihin,kun tosiaan nää heittelee niin paljon ja viime kiero yli 45 pv ja silti luteaalivaihe jäi 10 pv:n.. jos se lääkäri ei suostu antamaan mitään apuja tähän niin sovittiin miehen kanssa että sitten otan ajan yksityiseltä vaikka maksaakin niin paljon.  

jotenkin tyhmä olo. en olisi ikinä uskonut että minä joudun yrityksistä huolimatta odottamaan näin kauan että tulisin raskaaksi :(

mulla mikään ei oo kyllä lievittänyt tätä kuumetta,nostanut vain ja tuo vaatteiden hiplaaminen on kaikista pahinta mitä voi kuumehuuruissa tehdä,joskus sorrun siihen eikä se kyllä ainakaan helpota oloa :D ja joo on se varmasti jotain aivan ihmeellistä kun se plussa sinne näyttöön pärähtää,mutta enää en oikein osaa kuvitella sitä,niin monta negatiivista testiä oon jo tehnyt ja aina se kirpasee niin kipeästi kun siihen ei mitään tule oireista tai muista huolimatta,nyt lähinnä vaan pelkään tehdä niitä,kun mietin että ei siihen kuitenkaan sitä plussaa tule. ja sitten kun (toivottavasti) joskus tulee niin seuraavana mielessä varmasti pyörii se keskenmenon pelko niinkuin tyty89 sanoi,eli ei ole helppoa tämä vauvakuumeisen elo. ja anteeksi nyt tämä meganegatiivinen asenne,ottaa vain niin päähän tämä on tilanne.ehkä se taas tästä parin viikon päästä helpottaa-

ingela kp 1/26-45

328/393 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on lääkärissä käyty! oli aika lepponen tunnelma kun ensin lääkäri ihmetteli mun outoa sukunimeä ( minulla on oma+miehen)ja selvittelin sille nimen alkuperää yms. ja sit kävi vielä ilmi että se tietää mun anopin kun hänkin on lääkäri ja on kotoisin samalta paikkakunnalta :D menin sinne lääkäriin siis alunperin astmaepäilyn takia ja sain samalla sitten kysyttyä että pystyykö se kirjoittamaan mulle jotain keltarauhashormonia tai jotain,ja se ei kirjoittanut koska se pystyy kirjottamaan vaan teroja joita yleensä käytetään menkkojen käynnistämiseen ja kun mulla on ne kuitenkin tulleet aina niin en ollut tarpeeksi toivoton tapaus,ja koska se lääkäri ei ole gyne niin se ei voi määrätä paljon muita hormonijuttuja :( mutta laittoi kuitenkin lähetteen labraan jossa otetaan kaikki mahdolliset hormoni/kilpirauhas/kaikkimikävaikuttaaraskautumiseen testit :D saa nähdä jaksanko ajaa pois sieltä terkkarista kun otetaan niin monta veriputkiloa kokeita kun sitä astma/allergiaa testataan myös samalla :D 

jos en tuu tässä lähiaikoina raskaaksi niin voin mennä sit yksityiselle ja ottaa sitten ne tulokset noista jutuista jo sinne valmiiksi niin se vähän nopeuttaa (ja tod.näk halventaa :D) sitä prosessia siellä. jos olisi ollut enemmän aikaa niin se lääkäri olisi voinut tehdä gynetutkimuksen heti,mutta kun lörpöteltiin niin kauan ettei se ehtinyt,mutta antoi kuitenkin toukokuun puoleenväliin ajan jolloin se sitten tekee alatutkimuksen+ottaa papan..toivottavasti siihen mennessä oon jo paksuna :)

mutta sanoin miehelle että odotetaan nyt rauhassa ensin niitä labratuloksia ja sitten kun niistä jotain selviää niin sitten mietitään että mennäänkö yksärille..

mitäs teille muille kuuluu,niin hiljaista ollut täällä viimeaikoina?

Vierailija
329/393 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas...tänään olisi kp 30/28 eli ei kuulu vaikka välillä tuntuu että nyt alkaa...mutta sitten töistä tultua ajattelin no eipähän tuo haittaa jos näin iltapäivästä testin teen voihan se olla ettei se näytä edes vielä iltapäivä virtsasta positiivista, mutta heti ilmesty toinenkin viiva testiin ja tässä sitä taas pelätään miten tämä kolmas kerta päättyy... Pakko sano ettei osaa enää edes iloita koko plussasta kun tietää miten nopeasti se ilo suruksi muuttuu :( Mutta toivotaan parasta ja pelätään pahinta...

Näin meillä mitens teill??

330/393 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvakuume93: tervetuloa munkin puolesta, anonyyminä haluan pysyä minäkin, joten keskustelu jatkukoon ilman nimiä. katsotaan sitten jos joskus raskautuu niin voipi olla että sitten pitää uskaltaa osallistua ememmän omana itsenään :D

ingela, hauskasti sattuikin tuollainen tuttu lääkäriksi :) meillä vielä tämä kooko homma niin salainen etten olisi varmaan tossa tilanteessa uskaltanu puhua sille lääkärille mitään ku on tuttu, vaikka kuinka olisi vaitiolovelvollinen 

peukkuja pidetään tytylle:)

hiljasta on ollu joo, mäkin käyn puhelimella katsomassa vähintään joka päivä mutta kun ei sillä voi kirjottaa ja en jaksa konetta avata. täällä olis nyt menossa kp 6, yrityskierto 5, edelliset kierrot on ollu 28,31 ja 33 päivää eli on ollu tasaisesti pitenemään päin mutta nyt viimeinen jäikin 24 päivään, menkat alkoi siis torstaina aivan yllättäen ja ilman mitään kipuja/muutakaan varoitusta, menin käymään pissalla ja pyyhkiessäni vaan huomasin et hetkinen, mitäs nyt tapahtuu. meillä on nyt tässä ollu kaikennäköisiä murheita miehen terveydentilan takia, on ollu rytmihäiriöistä ja sellasta kummaa väsymystä, pareinpäivän päästä pääsee lääkäriin, mutta tuskin siellä mitään selviää. käytiin päivystyksessäki kerran ni sanottiin et se on normaalia, stressin aiheuttamaa vaan. (mies vasta 30v joten ei musta tunnu normaalilta). varasin kanssa ajan gynekologille ihan vaan tarkastukseen, mutta käyn yksityisellä ja sille tietylle gynelle jolle haluan niin eka vapaa aika oli 25.5 vasta, nyt vaan jänntään osuuko menkat, jos sit vielä pitää alkaa niiden takia siirtää. ei pitäis mutta kun nyt ei tiedä miten heittelee.

mulle on muutenkin nyt pillerien lopetuksen myötä kasvojen, hartioiden ja rinnan iho kuivunut ihan älyttömästi ja koko ajan pukkaa kaiken maailman näppyä ja finniä jne. enkä osaa sitä yhtään hoitaa (ennen mulla ollu kohtuu hyvä ja helppo iho, selvinnyt hoitamalla niin että suihkun yhteydessä ja meikin jälkeen(en siis meikkaa kun tosi harvoin) olen pessyt kasvot sellaisella acon puhdistusemulsiolla ja siinä se hoito) niitä näppyjä on niin paljon ja huomaamattani koko ajan raavin ja kynin niitä, joten nyt olen alkanu pelätä että läheiset työkaverit, äiti, sisarukset tai joku tajuaa mistä niitä näppyjä on yhtäkkiä alkanu tulla. tai sit joku ajattelee vielä et mulla on jotain kirppuja ku leuka ja hartiat varsinkin kutisee kuivuuttaan koko ajan, ja huomaamatta sit tulee raavittua kans. :D

331/393 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussasta tyty89,toivottavasti tällä kertaa selviää loppuun asti :) varmasti kyllä stressaa se keskenmeno kun on jo sattunut aikaisemminkin,mutta muista olla stressaamatta kuitenkaan liikaa sillä sekään ei ole hyväksi sille vauvalle :(

taavi13,mulla on ihan sama homma noiden finnien kanssa! mulla vaan pillereiden loputtua rasvoittui yli paljon enemmän iho ja nyt naama on täynnä kipeitä finnejä ja koko ajan tulee lisää :/ mulla ei ikinä teininäkään ollut näin paljon finnejä,eikä muutenkaan kuin t-alueella,mutta nyt niitä tulee poskiin koko ajan. ja kun en osaa olla puristamatta niin naama on kirjava kuin mikäkin. en ole pitkään aikaan tuntenut itseäni näin rumaksi näiden takia kun silloin pilleriaikana mulla oli niin ihmeellisen puhdas ja hyvä iho. rupesin miettimään jo että onkohan mulle puhjennut joku akne,perheessä sitä on niin en ihmettelisi..enkä minäkään osaa hoitaa ihoa oikein kun ei ole aiemmin tarvinnut :o aamuin illoin käytän aina kosteusvoidetta ja sillointällöin kasvovettä mutta siihen se jääkin.meikkiä en minäkään käytä muuta kuin satunnaisesti jos baarissa käydään tai muissa juhlissa.

ja oon kans pelännyt että koska joku kysyy niistä että "mites sun naama näyttää nykyään tolta,etkai oo raskaana?" mun siskolle tuli huono iho (huonompi) kun oli raskaana ja oonkin miettinyt että onkohan se jo miettimyt salaa tätä mahdollisuutta mulla..olisinkin! sen takia vielää enemmän ottaa päähän nämä finnit kun niitä tulee muuten vaan! -.- ja hartioihin ja rintaan tulee myös minulla.

toivottavasti nuo sinun miehen asiat saadaan kuntoon,tiedän miten voi toisen kunto aiheuttaa huolta :( ja hehe,onnekse se lääkäri ei siis ole mikään oikeen tuttu,tietään vaan anopin,näin käsitin :D kävi kyllä mielessä että voinkohan nyt kertoa tästä raskautumis asiasta jos se kertoo jollenkkin mutta eihän se saisi edes ja tuskin muutenkaan kertoisi :D 

ON: täällä mennään kp 22/26-45 eikä mitään oireita ilmassa. viikko sitten kyllä ihmettelin että mitä ihmettä tapahtuu kun vessakäynnillä pyyhkiessä paperiin tuli tosi paljon valkovuotoa jonka seassa oli verta. mietin että ei mitenkään voi vielä alkaa menkat ja ajattelin antaa asian olla kun loppu päivästä ei enää tullut mitään,mutta sitten taas seuraavana aamuna tuli punaruskeaa vuotoa. ja sen jälkeen ei mitään. pelästyin että onko mulla joku tulehdus tai jotain mutta sitten kun luin keskusteluja niin kävi ilmi että joillakin oviksen aikaan/jälkeen on voinut tulla verta/veristä vuotoa. en siis tiedä oliko mulla ovis kun ei ollut ovistikkuja enkä viitsinyt ostaa isoa pakettia sen takia,joten saa nähdä onko mulla nyt tuo ihan lyhin kierto meneillään kun siihen olisi sopunut tuo oviksen ajankohta ja oliko se sitä ovista vai mitä ihmettä se oli :D noh,viikonloppuun mennessä kai selviää alkaako menkat.

tuli taas kauhea romaani :D

332/393 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Kuumeilen joulukuisten puolella, mutta aattelin tulla vinkkaamaan tohon finniasiaan, jos jotakuta auttais. :) Eli itselläni aina pukkaa vähän finniä, ja mikä auttaa niiden pahimpien kanssa on tuotteet, joissa on asetyylisalisyylihappoa vaikuttavana ainesosana. Niitä on eri merkeillä ja saa apteekista tai ihan tavallisesta marketin kosmetiikkaosastolta. Auttaa itselläni huomattavasti ehkäisemään etenkin niitä pahimpia ihonalaisia finnejä vaikkei sentään kaikkia finnejä poista. Kasvovettä käytän silloin tällöin mutta ihoni ei ole varsinaisesi rasvainen vaikka finnejä onkin, ja olenkin havainnut että kasvovesi vaan kuivattaa liikaa. Sitten kunnon kosteusvoide illalla ja aamulla on ehdoton ja kuorinta silloin tällöin jos iho tosi epätasainen. 

Aspiriinissa on muuten myös tuota salisyylihappoa. Olen joskus aikanaan hoitanut pahaksi äitynyttä finniä laittamalla semmosen hauteen siihen yöksi. Eli muistaakseni murskataan aspiriini ja ihan vaan vettä pikkusen sekaan ja sitten finnin päälle ja vaikka vielä haavateippiä tai laastari, että pysyy. Annetaan vaikuttaa yön yli ja tulehdukset sun muut rauhottuu kivasti. Ei ehkä kovin järkevää käyttää jos on naama täynnä paukamia, mutta täsmähoitona silloin tällöin.

Vierailija
333/393 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla huononi kanssa iho kun lopetin pillerit ja ihan olen ingela samanlainen että en osaa olla puristamatta ja sen huomaa sitte naamasta. Nyt kun oon lukenut romaania niin käsi syyhyää jatkuvasti otsassa etsien repimistä niin laitoin jo pipon päähän kun luin kirjaa xD

Täällä yritetty keksiä paljon tekemistä että murheet unohtuisi eikä ehtisi stressaamaan ja aika hyvin onnistuttu ainut että iltaisin ja töissä iltavuorossa ollessa ehtii miettiä kaikenlaista.

oireita on on ollut menkkamainen tunne mahassa muutamina päivinä, rinnat arat ja vihlaisut esim yskiessä. Sit oon miettinyt kun pääsiäis vkl mulla oli yhden päivän ja yön ajan kuumetta (jota ei tapahdu usein) ja siitä asti nuha ja nenä ihan tukossa öisin ja välillä päivisin (nyt vähän alkaa helpottaa) niin liittyisikö se nuhakin tähän raskaana olemiseen. Ja kauhea nälkä välillä vaikka olisit tunti sitten syönyt :D voihan sitä kuvitellakin paljon mutta ei mulla yleensä näin nälkä ole :D

334/393 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on pakko tulla tänne vähän pärisemään tätä pilleritöntä elämää! mulla on nyt menkkojen alettua siis ilman mitään etukäteis varoitusta jo noin viikkoa odotettua kauemmin nämä menkat kestäneet tähän mennessä 9 päivää eikä loppua näy, ekat seitsemän päivää oli sellasta sietämätöntä tiputtelua, ei oikein osannu lainkaan tarpeeksi pientä tamponia käyttää ja välillä jo näytti ettei tullu vaikkapa puoleen vuorokauteen mitään ja eilen ne hanat aukes, eilinen ja tämä päivä toi sit kunnon vuodot ja eilen vasta alkoi ne kivutkin... saas nähdä koska loppuvat. pikkuisen jo tekis seksiäkin mieli kun on tässä jo menty aivan liian monta päivää ilman, mut ei, minähän en ala mitään verenroiskumista kattomaan, mä kyllä pystyn odottamaan et tää loppuu. äsryttää vaan nyt ihan suunnattomasti...

335/393 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oviksen olis pitänyt olla viikonloppuna,mutta koska tikut loppui kesken niin en pystynyt näkemään että koska se tarkalleen oli,joten varman päälle ollaan menty niinä päivinä ;) eli piinapäiviä elellään ainakin ens viikko. jotenkin oon nyt pystynyt olemaan ajattelematta vauvoja sillä tavalla että mulle heti nyt just! aika rentoa,ei oo tarvinnu paineilla.yritän nyt olla koko loppu ajan samoilla linjoilla niin ei sit pety niiin kovaa jos en oo raskaana,mut sit jos oon niin se on kiva palkinto rauhassa olosta :D mulla ei yhtikäs mitään oireita,ehkä senkin takia kun oon ollut ajattelematta koko asiaa eikä jokaisesta pistosta ja muusta ajattele että nyt tää oli joku r-oire! :D ehkä jotenkin sekin rauhoitti kun ei oikeasti käyttänyt niitä tikkuja. eli tänne ei hankita enää mitään tikkuja,mutta mama vitamiineja oon syönyt jo pari kuukautta :D plussa onnea meille!

Vierailija
336/393 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empäs oo muuten aikoihin tänne kirjotellu. Tuolla heinäkuisissa vaa pyörinyt..

Joku puhui teiniäidit-ohjelmasta, itsekin olen vilkuillut sitä :D

Mulla tilanne on se, että menossa kp41/29 eikä menkkoja näy. Apteekin testi on näyttänyt kahdesti roskishaamua ja herkemmät testit ei mitään? Vaikka oon pitänyt tuota apteekin omaa kaikista luotettavimpana. En ymmärrä mikä tässä mättää, mutta joku on kuulemma plussannut vasta kp42. Eli vielä on huomenna mahiksia :D

Nojoo, eiköhän tää matsi oo jo pelattu. Oon jo niin luovutusfiiliksellä.

Oirekirjo on seuraavan kaltainen: tissit aristaa, nännipihat kahvikuopion kokoiset, vessattaa, pissa voimakkaampaa väriltä ja hajulta, jano, HUIMAUSTA ihan älyttömästi, valkkaria lorahtelee, kokoajan NÄLKÄ, tuoksut ja hajut tunkeutuu nenään, alavatsaa vihloo ja repii ja tuntuu kun olis tehnyt viikon vatsalihaksia, tissien ympärillä menee tosi paksut ja tummat verisuonet, kärttyisyys ja kiukkuisuus (ihme kun mies ei oo jo saanu tarpeekseen), ja aivan kamala herkistyminen. Itken joka asialle.. :D Mutta eii, kun NEGAA vaan!

Veritesteihin ei oo mitään mahollisuuksia päästä. Töistä en voi olla poissa sekuntiakaan ja töiden jälkeen se on jo suljettu. :/

Anteeksi vuodatus, mutta ajattelin jos täältä sais vähän tukea :D Onko muilla ollut kokemuksia siitä, että kierto on venynyt ja plussa tullut tosi myöhään? Vai mitenkä tässä pitäs olla?

Toisaalta mietin, että kun oviksen aikaan mulla on tissit kipeet, valkkaria lorahtelee ja on repäisykipuja alavatsalla.. Ja nyt kun on kp41 ja menkat olis pitänyt alkaa viiden päivä tätä kuuta, jollon nyt sitten olis kp13. Niin oliskohan mahdollista että yhdet menkat olis vaan unohtunut (vaikka en mielestäni ollut kyllä stressaantunut, en laihuta enkö miitään) ja nyt olis uusi ovis? Vai tertteeko se uus ovis sen, että ne menkat tulee ensin?

Ja sitten kun mietin, että en ehkä ovuloinut tässä kierrossa ollenkaan, niin onko mahd. että se ovulaatio olis vasta nyt, kp40 ja risat?

Hämmentävää.

337/393 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei tiedä yhtään mitä omassa kropassa tapahtuu :/ en osaa oikein sanoa muuta kuin että odota ja kärvistele ja harrastakaa seksiä ovulaation toivossa :D toivottavasti tuo nyt oikeasti olisi plussa eikä van kropan vinoilua :< ootko miettinyt että kannattaisiko tehdä joku yli herkkätesti? roskikseen en enää vilkuilisi,antaa vaan apäluotettavaa toivonaihetta kun jälkikäteen ne kuitenkaan ei anna enää oikeaa tulosta :/

Vierailija
338/393 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauskeijusta oon tilannut niitä tosi herkkiä. Niissä ei näy mitään. Edes roskiksessa.

Voisko esim hirmu kova vedenjuonti olla syynä? Että pissa olis liian laimeaa. Kun mä juon ainakin 10l vettä töissä kun on niin kuormittava ja fyysinen työ. Tai että on ottanut testit väärään aikaan? Yleisestihän se on aamulla korkeimmillaan, mutta napsunen heinäkuisissa sanoi, että hänelläkin viivat ollut puoliltapäivin vahvimmat ja aamulla vaaleampi.

Voikos ne testit tehdä väärin?:D

Vierailija
339/393 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos KataV tilannekatsauksesta, hyvä että on pahoinvointi takanapäin!! Vitsi säkin oot tavallaan jo pitkällä, tuntuu että vastahan me täällä kärvisteltiin kaikki! Aika menee nopsaan :)

Bella tiedän täysin miltä susta tuntuu kun on menkat myöhässä mutta negaa negan perään.. Ei kiva :( Mä uskon ihan vilpittömästi siihen että sun vedenjuonnilla vois olla jotain osuutta asiaan, tankkaat kyllä semmoset litramäärät että ihan hyvin mahdollista. Ja etköhän sä ihan oikein oo testit tehny, ihan varmasti :) Ja kun mietit että voisko ovis olla vasta nytten, miksei sekin olis mahdollista. Kroppa kun menee sekaisin niin se menee kyllä sekaisin ja kunnolla :D Talletelkaa varmuuden vuoksi jos olette sillä tuulella ;) Mulla ylsi se viimekierto kp67:ään ja olin tulla hulluksi... Keräsin rohkeuteni ja kävin siellä gynellä saaden terolutit taskuun. Ja sehän avas hanat..

Anne sulla kuulostaa "hyvältä" varsinkin tuo yökkö olo! Toivotaan parasta ;)

Ingela mulla kans vähän sama ajatustapa tuon turhan vauhkoamisen kanssa.. Ettei odota liikoja, niin ei pety ja tipu kilometreistä alas pam, vaan että kattelee rauhassa ja jos plussaa niin sehän on sitten ihan mielettömän ihana yllätys :) Hyvä että syöt mamavitamiineja, pitäisköhän munkin hakea jotain foolihapon lisäksi..? Syön naurettavan vähän mitään vihanneksia ja kasviksia, ainoat vitamiinit tulee foolihaposta..

Sullekin paljon lykkyä tykö piinaisiin pitkiin päiviin!!

Mulla alavatsassa kunnon kuperkeikkaa heittänyt joku nyt viikon. Nippailee, kutiaa sisältäpäin, tökkivää tunnetta.. Hullut pms ajat, tissit kasvaneet (työkaveri sanoi :D) niin että huomasin sen itsekkin. Mitään kipua niissä ei tunnu. Ja sitten yks mikä on tosi kummaa, ei varmastikaan ole r oire, mutta maha kurnii koko ajan vaikka olisi hetki sitten syönyt.. Aamulla ennen töihin lähtöä äsken kurni ja huusi niin kovaa että koirakin kattoo pää kallellaan :'DD Mammaksi.Fi sivuilta oon tilannut kuuden kpl herkkätesti paketin, huomenna varmasti tulee kotiin asti. Huih.. Perjantaina alkais menkat jos ei ole ketään masuasukkia.

Tsemppiä meille!! Kyllä me kaikki pikkuiset saadaan ennemmin tai myöhemmin ;) :)

Sydämellä nonom kp 24/28

340/393 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan mitään haittaa pitäisi olla :) itse en syö punaista lihaa niin ihan hyvä muutenkin et saan varmuudenvuoksi aivan kaiken mitä pitääkin. hei ei teitä plussanneita huvittais laittaa jossain vaiheessa mahakuvaa? :) vauvamasut on niin ihania!