Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heips!

07.08.2012 |

Terppa, täällä vihdoin rekisteröitymään uskaltanut käyttäjä :) Olen kohta 20v täyttävä nainen, vauvakuumetta olen potenut viimeiset pari vuotta, mutta nyt viimeaikoina on tullut niin vahvaksi, että muuta en juurikaan ajattele... Poikaystäväni kanssa olen ollut yhdessä kolme vuotta ja suhteemme on ollut aina tasapainossa. Hän täyttää 23v. Työssäni olen lasten kanssa tekemisissä päivittäin, se ei auta tilannetta laisinkaan :D Tässä eräänä iltana otin asian vakavasti puheeksi, tähän mennessä olemme aikalailla jossitelleet. Molemmat olemme hyvistä perheistä, lapsirakkaita ja tunnollisia. Olemme asuneet yhdessä jo yli kaksi vuotta, ja pian muutamme suurempaan asuntoon. Mies on todella ymmärtäväinen ja vastasi kyllä myönteisesti lapsen hankintaan, olenhan sitä nyt tässä pitkän aikaa puhua pälpättänyt ja tehnyt selväksi että haluan lapsia nuorena. Ja hän on täysin samaa mieltä. Olemme molemmat vakkaritöissä, ja pelonsekaisin hämmentävin tunteiden myllertäessä mahassa kysyin, että josko yritettäisiin jo ennen muuttoa. (parin kk päästä) Kuulisin mielelläni muiden nuorien, ja miksei vanhempienkin alkutaipaleesta yrittämisen ja muun keskellä :) Olen ystäväporukastani ainoa kuumeilija, mikä itseäni ei tosin haittaa ollenkaan. Kokemuksia ja tarinoita otan enemmän kuin mielelläni vastaan!

Kommentit (393)

281/393 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olisin varmaan tehnyt jo tällä viikolla! en kyllä jaksaisi odottaa noin kauaa :) ja olisko vähä mahtava synttäriylläri miehelle :)!

Vierailija
282/393 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko aamun ollu pahaolo ja sieltähän ne sitten menkatkin saapuivat. Eiiiiihhhh! Onneks olin töissä niin ei itku tullu, kun piti skarpata. Kotona sitten rupee hiipii alakulo. Eilen olin käymässä kaverin kaksospoikia ihastelemassa ja sylittelemässä. Pikkuset keskospojat ovat kohta 2kk vanhoja tuhisijoita ja niin syötävän ihania.

Eipähän tuo mieskään ilosta pomppinu, kun kerroin menkoistani. Oiskohan se nyt sitten niiden ovistikkujen aika...:) Joka kuukausi niitä ajattelen, mutten kuitenkaan saa niitä ostetuksi, kun haluais vaan antaa lapsen tulla silloin kuin tulee, mutta sitten kuitenkin se häirihtee itseä ettei raskaudukkaan ihan helposti. :-/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/393 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin aika varma että oltais saatu sulta plussauutisia! Niin selviä merkkejä oli. Noh, vielä ei näköjään ollut sen aika :) Ensi kierrosta sitten ;)

Kivaa olla taas "aktiivisena" tän asian parissa. Oli niin kidutusta noi pitkä kierto.. Meillä ei ole peitto heilunut pariin viikkoon kaikenmaailman menojen ja työmäärän takia, mutta eilen vihdoinkin :)

Tuntuu, että vauvajuttuja pyörii nyt jokapaikassa! Telkkarista kattoo sitten mitä tahansa leffaa/ohjelmaa, aina on joku raskaana tai vauvan kanssa :D Tai sitten vaan kiinnittää niihin enemmän huomiota kun ennen, tietysti...

Mulla muutamia juttuja tullut pillereiden lopetuksen jälkeen.. Lihaspistoksia keuhkoissa, ollut tosi usein. Syvään hengittäessä pistää niin että pitää mennä roikkumaan johonkin tankoon venyttäen lihaksia :D Se helpottaa. Sitten toisena mulla on alkanut alaselkä aina välillä niin jumiin että sattuu pienikin liike ihan pirusti. Nämä nyt ei varmastikkaan johdu pilsujen poisjättämisestä mutta ovatpahan ilmenneet sen jälkeen.

Ovis kaiken järjen mukaan perjantaina.

Mitä kuuluu! Hiukkasen hiljaista ollut :)

KataV, mitä masuasukille kuuluu? Ja miten raskaus näkyy ulospäin? :)

kp 11/28 (67 :D)

284/393 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se vaan tuntuu niin pahalta kun on ollut jo ihan varma että on raskaana ja sit ne menkat pamahtaa sieltä :/ me saatii viimeisetkin tavarat eilen muutettua uuteen kotiin ja huuhh mikä urakka! ehkä tämä on nyt se vauvantekokoti (tai saamis,tehty on jo vaikka missä :D) :) täällä pitäisi olla loppu viikosta ovis käytössä viimeiset tikut,toivottavasti ei tarvi ostaa enää uusia :) nyt ei oo kyllä sit pätkääkään ollu vauvat mielessä viimeseen viikkoon kun on pitänyt pakkailla ja muuttaa,kerrankin näin :P mies on ollut maailman ihanin! kun ei oo sitä vauvaa tosiaan vielä tullu niin se pisti oman panoksen peliin (siis sen tärkeimmän lisäksi :D) ja ruvennut syömään paljon valkosipulia,siis raakana,kun on kuulemma nähnyt joskus jonkun dokumentin jossa todettiin että valkosipulia ja normisipulia syövien sperman laatu oli parantunut huomattavasti ja tuloksia tuli nopeammin kuin ryhmällä jotka ei syöneet :) ja sit se osti semmosta makajauhetta(jotain juurta) jonka on kans todettu parantavan lasten saanti mahdollisuuksia. se karmeen makusta mutta niin se vaan on syönyt sitä jonkun seassa joka päivä :)

285/393 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osan tekstistä pois :/ piti vielä sanoa että en itse kyllä voisi syödä sitä,sen verran oudolta se maistuu.mutta sen on vissiin todettu parantavan naistenkin hedelmällisyyttä,että vink vink jos joku haluaa kokeilla ;)

286/393 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas pitkästä aikaa... :) Joku kyseli maha-asukin vointia, hyvinhän siellä kaiketi vaavi voi, ei ainakaan merkkejä muusta :) Maha paisunut siis aivan älyttömästi... muoto on päivä päivältä enemmän lihapullan kaltainen :D oon levinny jenkkakahvoista ja siis huh huh, onneks oon raskaana, muuten osallistuisin suurimpaan pudottajaan jo tällä koolla... Enpä mä mikään kevyt keijukainen ollut ennen raskauttakaan, mutta kuitenkin normaali painoinen ja sopusuhtainen, nyt on aivan toista... En kyllä ymmärrä naisia, jotka väittää tän vaavi mahan olevan jotenkin ihana... Itsetunto ongelmathan tässä puskee kun näyttää ihan valaalta... Tuntuu ettei kukaan haluu mua, hyvä ku oma ukkokaan haluu... Meillä siis petihommat ollu vähän jäissä... :/

Että semmosta... :D

Jotain positiivista, niin vihdoin ja viimein on pahoinvointi loppunut huh! :) Ja tunsin vaavin ekat potkutkin jo :) Ja ehkä tästä mahastakin alkaa tykätä sitten kun se on tosi iso ja näytänkin ihan siltä että oon raskaana, mutta nyt näytän aivan läskiltä :'/ Ja mulla aina ollut näitä itsetunto ongelmia, niin ei yhtään helpota...

Ja valitusta taas viime perjantaista asti ollut selkä kipeä, pelottaa että koskahan sitä pitää saikulle jäähä... Kun ei haluis... Vasta sitten kun oikeasti on työnteko hankalaa joskus rv 30... Nyt kuitenkin menossa vasta rv 14+5...

Mutta kyllä menee aika nopeesti, on hankalaa aatella, että ensi viikon perjantaina on jo 4 kk täynnä ja siirryn 5. kuulle! HUHHU... Hurjaa :) jaa joulukuuta ootellaan täpinöissään, saadaan sukupuoli tietoon voih! :) Aateltiin mennä joulukuun ekalla viikolla siihen 3D-ultraan, sillon siis saadaan tietää tuleeko rinssi vai rinsessa... :) sitä odotellessa...... Noo kyllä aika menee nopeasti :)

Tsemppiä teille yritykseen (ette tiedä mihin ootte ryhtymässä!) No ei, vitsi vitsi! :D lupaan käydä aktiivisemmin päivittelemässä kuulumisia, nyt vähän jäänyt... See ya! :)

Ja anne ja ingela erityisesti tsemppiä, kyllä se vielä tärppää (kun jo luulitte olevanne)! :)

Vierailija
287/393 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on menkat kärvistelty, aloitettu syömään Ladyvita mamaa ja saatu ovistikut postissa. Tikuttelin ovista, mutta sitten siitä tuli paineita/ stressiä niin jätin senkin sitten pois.

Pari kolme päivää sitten oli pieniä vihlaisuja mahassa ja nyt eilen tuli ensimmäinen ällötyskohtaus taas. Tänään jäi aamupalakin kesken, kun rupes vaan ällöttämään koko syönti. Eli samoja tuntemuksia kuin viimekin kuussa. Toivottavasti ois nyt tärpännyt. Nettilaskurin mukaan hyödynnettiin ovis ja muutamat päivät sitä ennen aika hyvin. :)

Kuulostellaan minkälaiseksi tämä olo täällä rupee menemään.

288/393 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

testi tuli tehtyä ja negahan se oli, oli siis vaan jostain syystä paljon normaalia niukemmat ja kivuttomammat menkat jotka siis loppujen lopuksi kesti 8 päivää, miten ärsyttävää. uusi kieto jo kp11 eli mennään ingelan kanssa aika samassa rytmissä, nyt oon loppuviikon saikulla kun loukkasin sormeni, niin on ainaki energiaa ja aikaa lämmitellä sitä miestä ja heiluttaa peittoa.

Vierailija
289/393 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa laiskuus ja viitsittömyys kun en oo tänne kirjotellut.. Joka päivä oon käynyt lueskelemassa, en oo saanut vaan aikaiseksi edes kirjautua sisään :D

Täällä eka kierto kahden terolut kierron jälkeen, kp 37, ei merkkiäkään menkoista. Terojen kanssa kierto oli päivälleen 23 päivää. Negoja testaillut, viimeksi toissapäivänä.

Yks juttu mikä on tullut n. pari vkoa sitten on nännien kipeys ja arkuus.. Yhtäkkiä vaan olivat saamarin kipeät jopa pienestä kosketuksesta ja esim paidan päälle pukeminen tekee edelleen kipeää jos ei oo rintsikoita. Nännipiha ihan normaali, mutta nänni.. Ai saatana. Googlettelin ja siellä kaikki koskivat joko rintatulehdusta äideillä, imettämiskipuja tai alkuraskauden oireita. En usko että olen raskaana, nää pitkät kierrot vaan on jotain todella ärsyttävää. Marssin varmaan apteekkiin tero resepti kädessä pian.. Odottelen vielä hetken.

Yllättävän hyvin on pysynyt ajatukset pois tästä. Tänään vanha työkaveri tuli käymään töissä ja kertoi olevansa raskaana, vahingossa. Siinä virnuilin että voi ihanaa ja mielessäni manasi että nii-i, toisilla se ei niin vaan tuu vaikka sen eteen tekis töitä. Tää on nyt mun 5:s kierto.

Kaikkea kivaa häppeninkiä on ollut viimeaikoina, joten ehkä mun aivoissa jokin on tsempannut ja saanut mut miettimään positiivisesti. Että nauti nyt "vielä kun voit". Mikä kuulostaa typerältä, mutta se on pitänyt mut järjissäni :D Jos olisin raskaana niin olisin jo hukkunut vauvalehtiin yms raskaus ajan juttuihin. Kyllä sitä niin toivoo...

Toivottavasti meillä kuumeilijoilla on ennemmin tai myöhemmin syytä juhlaan :) Koitan kirjoitella aktiivisemmin.

Nyt vaan te ovistelijat miehienne kimppuun!!;))

Hyvää yötä, virtuaalihalit kaikille :)

Nonom kp 37 yk 5

290/393 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin bonganneeni ovislima viime viikonloppuna ja vähän oli pakottavaa tunnetta muniksien kohdalla hetkittäin mutta ei muuta,ei oo tullu tissit kipeiksi tai muuta. mutta eilen (joo olin tyhmä) mittasin lämmön illalla ja se näytti 35,5,eli n. 0,5-1 asteen vähemmän kuin normaalisti ja mietin että onko se ovis nyt?! kun eikös se ole niin että juuri ennen ovista lämpö laskee vähän ja sen jälkeen nousee.. veinpäs miehen makkariin melkei heti joten hyödynnettiin jos oli ovis :) ja jos oli viime v-loppuna niin hyödynnettiin sekin. hypin varmaan seinille jos mitään ei oo tarttunut -.-

mutta plussatuulia tsemmpiä täältäkin suunnasta :)

ingela yk6 kp 18/26-39

Vierailija
291/393 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

....olla nainen ja haaveilla lapsesta. Esimieheni (mies) ilmoitti yks päivä, että ens kesänä mie olen enemmän vastuussa töissä, kun hän on isyyslomalla & kesälomalla. Ilmaisi asiansa vielä niin että sain käsityksen ettei näin ollut ehkä vielä tarkoitettu, mutta vauva on nyt kuitenkin tulossa. En osaa oikein suhtautua tähän asiaan, kun oma kuume on kova eikä vaan tärppää yrityksistä huolimatta.

Yks kaveri paljasti juuri fB:ssä odottavansa toista lasta. Tästä asiasta olen enemmän iloinen kuin tuosta esimiehestäni, mutta molemmat vähän kaihertaa sisustaa ja päässä pyörii ajatus miks meillä ei tärppää?

Miun pahin painajainen ois varmasti se ettei yrityksistä huolimatta tule raskaaksi ja lääkärin tutkimusten jälkeen saan kuulla etten voikkaan saada ollenkaan lapsia. Tällä hetkellä ärsyttää vähän kaikki, myös menkkojen alkaminen. Mutta niin kuin eilen miehelle sanoin "eikun uutta yritystä peliin". Tälläinen hätähousu vaan ei malttas odotella enää....

292/393 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rankkaa on katsella vierestä kun toiset raskautuu ja saa vauvoja. ystäväni yritti samaan aikaan kakkosta kuin me ja heillä tärppäsi melko pian ja LA on touko-kesäkuussa ja pelkään että en siihenkään mennessä ole tullut raskaaksi ja joudun sitten näkemään sitä pientä nyyttiä,samalla kun katkeruuden ja epätoivon siemen itää mielessä :/

lohduttavaa oli kuulla että siskoni tuttu jolle oli sanottu ettei koskaan saisi lapsia kun munanjohtimissa tai jossain oli pahasti vikaa ja hups,olikin luomusti tullut raskaaksi ilman että tietenkään yrittivät,koska toivoa ei ollut :) eli joillakin sitä onnea vaan on matkassa hyvä määrä!

uskon nyt vakaasti että mulla oli tuolloin alkuviikosta ovis kun lämpö oli laskenut. eilen illalla ja tänään aamulla lämpö oli 36,5 eli asteen korkeampi. saa nähdä tärppäsikö(jos se nyt oli se ovulaatio) ja kuinkahan pitkä kierto nyt sitten tulee.. piina viikko alkaa lähestyä hyvää vauhtia..

ingela kp 19/26-39

Vierailija
293/393 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä Anne83 ja Ingela, että on rankkaa katsoa ja kuunnella kun toiset ilmoittavat olevansa raskaana, vaikka totta kai olen myös iloinen heidän puolestaan. Itselläni monta tuttua jotka odottavat ja harmittaahan se nähdä miten innoissaan he ovat.

Mutta nyt on menty eteenpäin rauhassa, odotettu yhdet menkat ja uutta yritystä on pistetty kehiin vaikkei asiasta ole puhuttukaan. Viikon päästä pitäisi menkat alkaa ja katsotaan miten käy. Viime viikon lopulla tuntui alavatsa oudolle ja tänään tunsin samanlaiset repäisyt alamahassa kuin viimeksi ennen ku menkat piti alkaa ja plussasin.

Tuttavani kertoi minulle että km jälkeen on moni tullut todella nopeasti raskaaksi. Minua vaan huolestuttaa omat lukemani kokemukset nopeasti uudelleen raskaaksi tulemisesta, nämä ovat myös menneet kesken. No ei pitäisi netistä aina kaikkea lukea ;)

Nyt vain odotellaan ja katsellaan tuleeko muita oireita, vaikkei niitä viimeksikään hirveästi ollut. Sen kuitenkin päätin että jos ne menkat ei ala niin en testaa ku vasta viikon päästä siitä kun olis pitänyt alkaa.

kp 21/28

Vierailija
294/393 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kata kamala toi sun työjuttu :o

Täällä ootetaan postista saapuvia testejä. Edellisen kierron mukaan piti menkkojen alkaa perjantaina. Maanantaina testailin negat apteekin omalla testillä(josta kuulin tuolla toisessa keskustelussa huonoa juttuja) eilen tilasin cbn testejä toivottavasti tulee jo huomenna että pääsen testaileen. Menkoista ei tietoakaan. Itku tulee joka asiasta, oon ollu hirveen alakulonen, ruoka masituu, pari päivää oli jatkuvasti kylmä... kai nää kaikki "oireet" on mielikuvituksen tuotetta...

Rosalieaful kp 34/29-? Yk 2 hormonaalinen ehkäisy pois 11/2012

Vierailija
295/393 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

rosalieaful... plussasin torstaina. nyt rv5+1

Vierailija
296/393 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea lootusneiti! :)

mie jännitän huomiseen kun pitäs menkat alkaa mutta oireita on ollut samoja kuin viimeks plussatessa, repäisyjä ja paineen tuntua :)

Ainut tässä on vähän vaikeat ajat ja päätökset tulossa niin en nyt itse oikein tiedä mitä toivoa että tuleeko ne menkat vai ei tule :/ mutta seurataan ensi viikkoon ja katotaan..

297/393 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävipäs lykky nopeasti teillä lootusneiti,paljon onnea :) olen aivan kateellinen! tänään kp 27/26 ja tein negatiivisen testin aamulla. harmitti tietenkin yli paljon,mutta helpotti myös,sillä sairastan tällä hetkellä todella ankaraa nielutulehdusta ja joudun syömään 1800mg buranaa päivässä ja se ei varmasti olisi hyväksi alkiolle.

menkat siis ei ole vielä alkaneet,mutta valkovuotoa on tullut todella runsaasti verrattuna normaaliin,mitään menkkakipuja ei vatsassa ole ollut,ei myöskään mitään r-oireita. tässä kierrossa en myöskään ole huomannut vatsan turvotusta eikä rinnat ole kipuilleet lainkaan niinkuin viime kierroissa on tapahtunut,joka kyllä hieman kummastuttaa.

39 pv:n kieron mukaan eilen olis ollut ovis vasta ja hyödynnettiin se kyllä,mutta iburofeenin runsaan käytön takia se saattoi jäädä pois,jos se edes olis silloin.. toisaalta toivon että tein vain liian aikaisin testin eikä näyttänyt sitten oikein,mutta jos olisinkin raskaana niin kyllä olisin huolissani näiden lääkkeiden takia :/ saa nähdä miten käy. jos menkat ei ala viimeistään viikolla niin pitää sitten tehdä uusi testi. eli vähän samoissa mietteissä tyty89:n kanssa..

enpä ollut myöskään tietoinen siitä että tuo ibuprofeeni tosiaan voi vaikeuttaa raskaaksi tuloa (tietenkin jos se estää ovulaatiota tulemasta) joten taitaa kyllä särkylääkkeet mennä vaihtaan jos uutta kierrosta joudutaan aloittamaan. nyt päätin että jos nyt ei tärppää vieläkään niin otan ovistikut käyttöön,haluan selvittää että tuleeko mulla edes koko ovista :o tosi rasittavaa olla näin epävarma oman kropan toiminnoista!

tosin tällä viikolla olen tuntenut ajoittain lieviä repäisyjä alavatsassa mutta ne saattavat johtua mistä vain..

298/393 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään kp 30/26-39. lämpö (ei ihan aamulämpö) koholla verrattuna siihen mitä normaali lämpö on ollut viimeaikoina. en silti halua arvuutella tarkemmin sitä,koska en tiedä vaikuttaako tämä sairastelu siihen,vaikka kuumetta ei olekkaan ollut enää lauantain jälkeen. eilen alkoi menkkoja lupaavat alavatsa tunteet ja mietin että noniin,nyt sitten alkaa pian,mutta vieläkään ei ole tapahtunut mitään O_o

tänään haen testin ja huomenna teen sen. en haluaisi kummemmin miettiä tulosta koska jollain tasolla kuitenkin mietin että sitä viivaa ei tule vieläkään. huomenna se selviää :)

Vierailija
299/393 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tänään kp 30/28 ja ainoita oireita muutaman kerran olleet menkkamaiset kivut. Tällä hetkellä kipeänä itse kauhea flunssa, yskä ja vähän lämpöä eilis illasta asti. Tekisi mieli testata ja testikin valmiina, mutta en tiiä riittääkö rohkeus, jos tulee plussa niin miettii vain mitenhän tämä päättyy. Mutta seuraillaan tilannetta :)

300/393 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en tiedä,jollain tasolla on tunne että olisin raskaana ja yritin nähdä todella siinä testissä myös toisen viivan mutta varmaan mieli piirtää siihen jonkin haamujen haamun tai viivanpaikan,koska otin kuva eikä siinä näy mitään. ostan seuraavaksi herkän testin (vaikka ei huvittaisi enää yhteenkään testiin laittaa rahaa,varsinkaan 10e:a) ja teen sitten lauantaina ellei menkat siihen mennessä alkaa..

joka päivä on nyt tässä viimepäivinä ollut tunne vatsassa että menkat alkaisi ja olen ollut aivan varma että pian ne sielä lorahtaa,mutta mitään ei kuitenkaan tule. tänään aamulämpö oli 36,8,eli jotain on täytynyt tapahtua,joko olen raskaana tai edes ovis on tullut jossain vaiheessa,silä tuo ei todellakaan ole mikään normaali lämpö mulla,eikä ole ollenkaan kuumeinen olo niinkuin normaasti noissa lukemissa jo olisi.. saa nähdä,turhauttavaa vain odotella.

ingela kp 31/26-39