Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heips!

07.08.2012 |

Terppa, täällä vihdoin rekisteröitymään uskaltanut käyttäjä :) Olen kohta 20v täyttävä nainen, vauvakuumetta olen potenut viimeiset pari vuotta, mutta nyt viimeaikoina on tullut niin vahvaksi, että muuta en juurikaan ajattele... Poikaystäväni kanssa olen ollut yhdessä kolme vuotta ja suhteemme on ollut aina tasapainossa. Hän täyttää 23v. Työssäni olen lasten kanssa tekemisissä päivittäin, se ei auta tilannetta laisinkaan :D Tässä eräänä iltana otin asian vakavasti puheeksi, tähän mennessä olemme aikalailla jossitelleet. Molemmat olemme hyvistä perheistä, lapsirakkaita ja tunnollisia. Olemme asuneet yhdessä jo yli kaksi vuotta, ja pian muutamme suurempaan asuntoon. Mies on todella ymmärtäväinen ja vastasi kyllä myönteisesti lapsen hankintaan, olenhan sitä nyt tässä pitkän aikaa puhua pälpättänyt ja tehnyt selväksi että haluan lapsia nuorena. Ja hän on täysin samaa mieltä. Olemme molemmat vakkaritöissä, ja pelonsekaisin hämmentävin tunteiden myllertäessä mahassa kysyin, että josko yritettäisiin jo ennen muuttoa. (parin kk päästä) Kuulisin mielelläni muiden nuorien, ja miksei vanhempienkin alkutaipaleesta yrittämisen ja muun keskellä :) Olen ystäväporukastani ainoa kuumeilija, mikä itseäni ei tosin haittaa ollenkaan. Kokemuksia ja tarinoita otan enemmän kuin mielelläni vastaan!

Kommentit (393)

Vierailija
301/393 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ingela entä jos sitä raskaushormoni ei ole kohonnut vielä tarpeeksi että se näkyisi testissä?? sehän on jokaisella yksilöllistä miten se lähtee kohoamaan. Tai sitten käy pyydä että selvittävät verikokeitten kautta oletko raskaana.

Tänne tuli tänä aamuna selkeä plussa :)

Tein testin vasten tahtoani kun sanoin etten tee kahteen viikkoon jos menkat ei ala, mutta en voinut odottaa. Nyt sitä sitte jänskätetään miten tällä kertaa käy jatkuuko vai ei...

302/393 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea plussasta! ja joo,mietin itsekin tuota että voihan olla ettei vaan hormonit oo nousseet tarpeeksi,toivottavasti näin on :) ostin clearbluen tarkan testin,saa nähdä tuleeko siihenkään plussaa lauantai aamuna :) oon myös miettinyt sitä ettei oo rinnat edes vähääkään kipeät että en varmaan ole raskaana,mutta eihän kaikilla vissiin tule heti kipeiksi? oletko jo laskenut että millä viikoilla olet :)? toivottavasti tällä kertaa pieni pysyy matkassa loppuun saakka :)

ja todellakin alan hakeutua joihinkin terveyskeskustesteihin ellei menkat ala sen kp 39:n jälkeen tai tuu plussaa testiin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/393 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillo kun sain ekan kerran plussan niin ei kerinny rinnat kipeytyä mutta toisaalta siitä ei tiedä oliko tuulimuna vai mikä. Mutta niinhän ne sanoo ettei kaikilla edes tule kaikkia oireita tai oireita ollenkaan :)

Laskin tuossa että pitäs olla rv 4+4 menossa. Ja toivotaan kovasti että pysyy mukana :)

Ennen vanhaan kuulema on todettu olevan raskaana vasta kun menkat on kaksi viikkoa myöhässä, mutta en sen tarkemmin tuosta sanonnasta tiedä.

Pidetään Ingela sulle peukkuja että se plussa tulisi :)

304/393 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja illalla alkoi menkat. eipä tässä paljoa muuta. vi**ttaa ja masentaa tällä hetkellä lähes ylitsepääsemättömästi,olin aivan varma että olisin ollut raskaana vaikka testit näyttikin negatiivista koko ajan.

pari kuukautta sitten kaveri joka on raskaana kutsui me&I kutsuille jotka on tän kuun alkupuolella ja sanoi silloin että luulisi että sä siihen mennessä oot jo tullu raskaaksi.

mietin silloin että toivottavasti,sillä siihen on niin pitkä aika. nyt se aika on mennyt jo eikä mitään ole tapahtunut. aika epätoivoinen olo. yk 7 alkoi.

ingela kp 2/26-39

Vierailija
305/393 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitsi olin jo innoissani että oltais saatu sulta plussauutisia kun oli taas vauvakuume keskustelujen etusivulla noussut tää. Mutta vielä ei näköjään ollut aika. Voi että se on sitten iso yllätys ja ilo jos/kun siellä näkyykin kaksi viivaa jonkun kierron lopussa. Keep your head up!! Hali.

Täällä kp 11, tänään pikku vihlaisu oikealla alamahassa, oliskohan ovis.. Tänään kyllä pupuiltiin, niin myös keskiviikkona. Oon miettinyt että ovuloinkohan aina ihan kierron alussa aina...

Mä oon keksinyt keinon miten en aina pety ja tipu korkealta. Teen asioita joita en voisi raskaana ollessa tehdä ja nautin yksinolosta, sitten nytkin sovin viimeperjantaiksi kaverin kansssa reffit että lähettiin ihan Helsingin yöelämään, sai muuta ajateltavaa ja kaikkea. Yrittää aivopestä itseään haha...

Viimwyönä näin unen jossa olin n. neljän muun naisen kanssa viimeisilläni raskaana, ja olimme keisarileikkaukseen kaikki menossa. Eka meni yks nainen jolle laitettiin puudutus, sitten se tuli huoneesta pois ja sitten meni toinen ottamaan puudutuksen jnejne.. Sitten tää jatku niin kauan, kunnes olis ollut mun vuoro saada nähdä vauvani! Voi että miten ketutti kun heräsin just siinä. Yritin epätoivoisesti vaipua takaisin saman uneen mutta en onnistunut :D

Mitä kataV kuuluu???

Nonom kp 11/yk 6

306/393 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käyny säännöllisesti lukemassa, mutta koska olen viimeaikoina käyny aika usein kännykällä niin en ole jaksanu alkaa mitään näppilemään kommentteja. onnittelut plussanneille.

Halit ingelalle täältäkin.. ikävä kuulla jälleen huonoja uutisia. :(

meillä eletään jänniä aikoja nyt, menossa kp30/28(taustalla siis vasta kokonaista yksi luomukierto eli voi heitellä myös muutenvaan) mutta ei menkoista tietoakaan. maanantaina (suunnilleen siis kp23) oli kummia vihlontoja pariinotteeseen mutta tässäkuussa en ole myöskään bongannut ovulaatiota lainkaan (luomuna huomasin viimeks ihan selvasti, en ole tikuttanu) joten en oikein edes tiedä koska menkkoja varsinaiseesti pitäisi odotella. kovasti unettomuutta on ollu liikkeellä mutta ei mitää raskauteen viittaavia oireita muuten. viimeyönä näin kauheaa synnytyspainajaista. en ole edes vielä osannu ajatella koska alkais testailla.

307/393 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta päivää kesti ennen kuin pääsin tuosta pahimmasta harmituksesta yli,nyt ei auta muuta kuin aloittaa taas alusta.. tässä kierrossa käytän tikkuja,tahdon saada selville että onko mulla oikeasti sitä ovulaatiota missään vaiheessa :o rupeen heti tikuttamaan kun menkat vaan loppuu ja tikun niin kauan että jotain tapahtuu.

olen huomannut että menkoista on pillereiden loputtua tulleet paljon runsaammat verrattuna siihen kun käytin pillereitä tai pari ekaa luomukiertoa. toivottavasti näistä ei tule yhtä pitkät kuin viimeksi jotka kesti 8 pv,kun oon tottunut semmosiin neljän päivän niukkoihin vuotoihin :D

toivottavasti teillä taavi13 tärppää :) olisikin aika tuuria jos jo näin pian tapahtuisi jotain :)

unista puheenollen näin myös perjantai yönä unta että kerroin mun äidille että oon raskaana ja mietin siinä unessa sen jälkeen että miksi piti mennä kertomaan,enhän mä oo raskaana kun testit näyttää negaa.. eli todennäköisesti alitajunnassa tiesin etten ole raskaana kun seuraavana päivänä alkoi menkat.

ingela kp 4/26-39

308/393 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen tein sitten testin, ja nega tuli. tänään aamulla tuli menkat ilman mitään kipuiluja tai muutakaan varoitusta ja kaks tuntia kun oli kulunu niin johan ne kivutkin sieltä löysi perille. menossa siis kp 1/28-32, ja yk 3 alkaa.

309/393 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen huomannut tuon että ennen menkkoja tuli ensin maha kipeäksi ja tiesi että viimeistään huomenna alkaa,mutta nyt ne jotenkin salakavalasti alkaa vasta sen jälkeen kun menkat alkaa :o en sitten tiedä johtuuko se siitä että mieli tekee sen huijatakseen tai jotain. tai sitten vaan olettaa että oon varmaan raskaana kun tämmöisiä tuntemuksia tulee ja sitten se onkin menkkakipua :( mulla nyt kahdessa viimeisimmässä kierrossa on tapahtunut noin että vasta seuraavana päivänä on tullut maha kipeäksi.

nyt on ovistestit tilattu. oli aika hassua kun menin katsomaan halpatesti.fi:stä ja siellä 28 testiä maksoi 25e ja sitten katsoin vielä raskauskeijun sivuilta niin siellä sama määrä maksoi 18e ja kaupanpäälle saa yhden raskaustestin :D todellinen halpatesti :D aloitan tikuttamisen saman tien kun testit tipahtaa luukusta,tuleepa sitten katsottua ettei ole mitään aikaista tai myöhäistä ovista :)

ingela kp 6/26-39

310/393 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussasta lootusneiti! :) yllättävän nopeasti tärppäsi!

Tsemppiä muille likoille, muistan itse sen joka kuukautisen tuskan, kun testejä teki ja oireitakin tuntui olevan melkeen joka kierrossa. Kai se mielikuvitus laukkaa ja pistää kropan sekasin, kun toivoo niin paljon plussaavansa... yritettiinhän mekin sen 5 kiertoa kunnes tärppäs ja aatelkaa alle 3 kuukauden päästä mulla on jo laskettu aika... kyllä aika menee nopeesti!

Tänään on eka lääkärintarkastus, pööh mä vihaan p*llutohtorille menoa... ja iltapäivästä vielä tänään perhevalmennuksen toinen kerta häämöttää :) Nyt menossa rv 28, huh kohta alkaa sitten neuvolassa ravaaminen jo oikeen kunnolla :D

Lootusneiti sulla kaikkea ihanaa edessä, muista kirjotella ultrista, neuvoloista ym. voi toi alkuraskaus on niin ihanaa aikaa! Nyt sitä jo ite oottelee, että vois vaavi tulla jo :D kun on ultrat jo käyty, eikä semmosta ihmeempää jännitystä oo enää mistään, kaikki jänskä oli sillon alkuraskaudesta, nyt tosiaan vaan lasketaan viikkoja ja odotellaan... en kyllä toisaalta valita, 3 kk menee nopeesti ja voihan se olla jos likka päättäs vaikka etuajassa tulla... :) Mutta muista lootusneiti, nauti! iteltä jäi nauttimatta alkuraskaus, kun keskitty vaan raskausoireisiin ym. se on oikeesti ihanaa ja huoletonta aikaa, nyt mullaki jo maha painaa ja kauheet selkävaivat, töistäkin oon joutunut jo reilun kuukauden olla sairauslomalla selkäkipujen takia... Nauti siis, vaikka pitkältä odotus tuntuukin niin usko vaan, nopeasti se menee ;)

Kaverini synnytti 2 viikkoa sitten mulle kummipojankin tuossa... ai että ollaan oltu vauva vauva vauva täpinöissä :DDD oon päässy vähän harjottelemaan onneks niin ei oo sitten niin iso kynnys oman vaavin kanssa kun on jo pienen vauvan hoitoon tottunut :)

Nyt kyllä masukki taas potkii siihen malliin, että pakko vähän lähteä kävelemään, istuminenkin käy pidemmän päälle tukalaks, kun on energisellä tuulella tuo pikku likka... :D mutta seurailen teitä ja tuun taas kirjotteleen, TSEMPPIÄ KAIKILLE HURJASTI, kyllä niitä plussia sieltä rupeaa ilmestymään, aatelkaa positiivisesti, ootte nuoria perusterveitä ihmisiä, joten sen suurempaa estettä ei pitäs senkään puolesta lapsen saamiselle olla, eikä teistä kaikki voi lapsettomia olla, kun loppujen lopuksi lapsettomien prosenttimäärä suomessa niin pieni... :D toivottavasti tää mun realistisuuus ees vähän antaa teille toivoa :) Nähdään!

311/393 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

heipsan!

on aika hiljaista ollut tämän (hieman ärsyttävän) uudistuksen jälkeen. itsellä ei ole oikein ollut mitään raportoitavaakaan,tikuttanut olen joka päivä kp 9:stä asti eikä vielä missään tikussa ole ollut muuta kuin vahvaa haamua tai vain haamua,eli pahoin pelkään ettei mulla ole tullut ovista ollenkaan..tänään kp 27/26-39 ja hieman on semmoinen olo että menkat vois alkaa pian,ei ole mitään oireita ollut suuntaan tai toiseen,vatsaa ehkä hieman turvottaa. jos tästä kierrosta ei nyt nappaa niin mietin että voisi alkaa sitten soitella tohtorille päin,onhan jo se puoli vuotta "pakollista" odottelua jo mennyt pillereiden lopettamisen jälkeen. pitäisi muutenkin mennä ottamaan papa (yök) niin siinä siivellä voisi vähän sivuuttaa aihetta :P

miten muut,onko mitään uutisia :)?

ja kiitos KataV tsempistä,ja mahtavaa kuulla että teillä on mennyt kaikki hyvin :) ! minkälaista on nyt ollut olla raskaana,(pähkinän kuoressa) :D?

Vierailija
312/393 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista on ollut ja itse en ole edes päässyt kirjautumaan ku vasta nyt  tämän uudistuksen jälkeen -.-

Täällä on nyt edetty rauhallisesti, ekoja menkkoja km jälkeen odotetaan taas alkavaksi ja nyt ajateltiin odottaa vielä seuraava kierto ennen kuin yritetään.. 

313/393 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännitys alkaa nostamaan päätään!

tähän asti olen pysynyt ihmeellisen rauhallisena koko kierron,mutta nyt,nyt se alkoi. lyhyen kierron viimeinen kp meni pari päivää sitten eikä menkkoja kuulu. en viitsi sanoa ääneen että teen se testin sitten ensi viikonloppuna jos ei ole menkat alkaneet,sillä sitten mietin joka päivä että mitä jos sen testin siltikin tekisi jo..nyt? 33 pv:n kierrolla menkkojen pitäisi alkaa ensi viikon torstaina,ja jos ei ala,niin teen testin viikonloppuna.

Viime kierrossa meni älyttömmästi rahaa kaiken maailman testeihin ja olin ihan köyhä sen takia pari viikkoa ja otti hermoon kun kaikki rahat meni hukkaan kun sitä plussaa ei tullut,joten nyt tahdon senkin takia odotella mahdollisimman pitkään :P raskaana oleva kaveri kyllä sanoi että siltä jäi yksi testi yli ja saisin sen,kuulemma oli sen "onnen testejä" joten mitä jos se tois mullekkin onnea :P ? mietittiin myös eilen miehen kanssa että koska aletaan tunnustamaan ihmisille vauvanteosta ja miehelle ei ollut väliä,ihan miten minä haluan. alkaa nimittäin tuntua pian siltä etten jaksa enää salailla kauaa,ja alkaa inhottaa valehdella ihmisille jotka kysyy että koska hankitaan lapsia/eikö oo tulossa jo,että eeeei nyt vielä/no en kyllä ole raskaana,vaikka tekis mieli sanoa että tekeillä on tai etten itseasiassa vielä tiedä olenko raskaana :) ei tietenkään ruvettaisi kuuluttamaan asiasta kaikille,mutta niille jotka kysyisi asiasta niin voisi vastata rehellisesti. ja siis tultiin siihen tulokseen että jos ei nyt eikä vielä seuraavastakaan tärppäisi niin sitten ei enää salailtaisi asiaa.

oireita ei ole ollenkaan,vieläkään ja tunteet heittelee koko ajan enoletaaskaanraskaana/nytvoisinollaraskaana. lämpöä en uskalla ottaa,sillä jos se on koholla niin innostun taas niin kovaa,ja jos se ei ole niin harmittaa vaan. mietin vain että eikö nyt olisi jo meidän aika? ja huomasin hassun jutun laskiessani ovistaulukoita ja mahdollista laskettua aikaa,ja jos tulisi nyt 33 pv:n kierrosta raskaaksi niin LA olisi 14.11,eli mun syntymäpäivänä :D

jännittävä ingela,kp 30/26-39

314/393 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä olis menossa kp29... takana olevat kaks luomukiertoa on olleet 28 ja 31 päivää eli aletaan olemaan lopussa taas. sunnuntaista asti on vatsanpohjaa vihlonut ajoittain ihan kamalasti ja ollut jotenkin sellainen hassu paineen tunne vatsassa, myös viluttanu on koko ajan melkein, paitsi öisin, sillon näen toinen toistaan merkillisempiä unia ja on niin hiki ettei nukkumisesta tule mitään. tiedä sitten voisko nämä olla raskausoireita vai mitä. jotenki olis jännää jos nyt tulisin raskaaksi, meillä on nimittäin nyt parin viikon sisällä kaks työkaveria ilmoittanu olevansa raskaana, olis sit ainaki lähellä vertaistukea, heillä menossa viikot 10 ja 14. ja näin mä joku yö hetkeks torkahdettuani unta että olin äidinäidin luona käymässä ja se alkoi kysellä et miten odotus on menny, sanoi näkevänsä ihan selvästi että olen raskaana. enkä kyl siinä unessakaan ite tienny olevani vielä, kotiin päästyäni tein sit positiivisen testin.

315/393 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka moi taas, hiljasta näköjään ollu ton sivujen uudistuksen takia... Mitäs kaikille kuuluu, lootusneidin jälkeen plussanneita?? :)

Ingela, kun kysyit raskausajasta niin täytyy kyllä sanoa että helppoa ei oo ollu, mutta aika on mennyt NIIIN nopeasti, ettei sitä uskokkaan ennen kun itse kokee. Alkuraskaudesta aika vaan jynnäs paikoillaan ja tuntu, ettei  se kevät tuu ikinä... mutta nyt sitä vaan miettii, että mihin nää viimeset puol vuotta mun elämästä katos noin vaan...? Oon jo 8. kk raskaana ja perjantaina starttaa 32. raskausviikko, ihan hullua...! Oireitahan mulla on ollu tosi paljon pahoinvoinnista selkäkipuihin ja tuoreimpana mulle tullu suonikohjuja ja kovia nivuskipuja... Kävelen kun ankka ja maha painaa niin, ettei housuja meinaa saada ilman apua jalkaan... Mut siltikin on ollu loppujen lopuks elämäni hienoimmat ajat :) Täällä jo kovasti on valmistauduttu synnytykseen ja painokaisen tuloon, enää oikeestaan puuttuu vaan se vauva :D Babyshowerit on reilun viikon päästä, siellä saadaan loputkin puuttuvat lastenhoitotarvikkeet :)

Lääkärin tarkastuksessa kuulin, että vauva mahdollisesti tulis hieman ennenaikasena maailmaan n. 37-38 viikoilla kehityksensä ja mulla olleiden ennakoivien supistusten ym. oireiden seurauksena... sehän on sitten ens kuussa jo! Innolla ootellaan :) Toki voihan se olla, että likka haluu pysyä kohdussa viimeseen saakka ja tulee vasta käynnistyksellä, mutta monet merkit viittais siihen, että oletettua aikasemmin tulis jo :)

Mutta palaillaan taas, kirjotelkaa kuulumisia tytöt! :) Mites lootusneidillä on lähtenyt raskaus käyntiin? :)

316/393 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

KataV,kyllä aika on mennyt nopsaa,justhan sä kirjoititi plussasta :D ja voi nuo suonikohjut kuulostaa ainakin ikäviltä :/ mutta tosiaan,pian saat sen nyyti sieltä syliin ja aika kulta kultaa suurimmanosan noistakin vaivoista ;) 

ON: tänään kp 35/26-39. en oo enää pariin päivään jaksanut tehdä ovistestejä kun kierto on jo näin pitkällä eikä mitään ole tullut niihin,mutta tänään innoistuin vielä tekemään kun kaksi oli vielä jäljellä,ja ylläripylläri,siihen tuli plussa :O viiva ei ollut ihan kauttaaltaan tumma,mutta tuli tosi nopeasti tummaksi ja vasen reuna tuli jopa tummemmaksi kuin kontolliviiva. loput viivasta jäi tummaksi "haamuksi" mutta olettaisin että tuo on positiivinen. ensin ajattelin että mitä,kuinka näin myöhään voi olla ovis,ja seuravaa ajatus oli että oonkohan raskaana,jos se tekee tuon viivan! siinä sitten mureni ne suunnitelmat että tekisin vasta ensiviikolla sen testin,ja lähdin suurinpiirtein samantien apteekkiin hakemaan testejä. noh,negahan sieltä silti tuli :/ ostin tuplapakkauksen,pitääpä sitten toinen säästää ensiviikolle ellei menkat ala ennen sitä. alkoi kyllä melkein samantien poltella alavatsaa menkkakipumaisesti kn olin sen negatiivisen testin tehnyt,saa nähdä alkaako ne menkat tänään :/ eilen jo ehdin masentaa itseäni kun mittasi lämmön ja se oli normaali,36,1. eli tiedä nyt sitten että mitä mussa tapahtuu! :/

317/393 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei!

tänään lämpö oli jo 36,5,eli taisi tuo matala lämpö enteillä sitä ovista mikä oli eilen tai toissapäivänä :) ja tuo menkkamainen vatsanpolttelu oli varmaankin juuri sitä oviskipuilua,minä kun en oo tuntenut koskaan ovista niin en osannut ajatella sitä sinä :) tänään tein viimeisen tikun ja siinä testiviiva oli kyllä aika vahva,mutta haaleampi kuin eilen, eli sinne meni ja toivottvasti viime talletuksista nyt joku ottaisi kiinni :) vaikka harmittikin tuo r-testin nega niin silti tänään oon ollut semmoisella iloisella mielellä,bongasin sentäs oviksen jos ei muuta,kun aikaisemmin en ole sitä havainnut :)

318/393 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla alkoi sitten menkat eilen, eli kp2 olis menossa, luomukierrot on nyt ollu 28, 31 ja 33 päivää. eli tasaiseen näytäis pitenevän kokoajan. kahtena edellisenä kertana olin jo pari viimeistä kietopäivää ihan paniikissa, et mitä jos mä olen raskaana, osaanko mä vastustaa niitä kaikkia mielitekoja kiellettyjen syömisten suhteen, osaanko mä synnyttää, vaihtaa vaippaa, imettää ja osaanko mä muuten ylipäänsä olla äiti kenellekään. tälläkerralla jostain syystä ei sellasta pelkoa tullu ollenkaan. enkä mitään testejäkään miettiny vaikka olivat siis jo tosta ekasta alkamisajankohdasta aikatavalla myöhässä. Siks vaan toivoin et olisin voinu kertoa pomolle heti jos olisin ollu raskaana ku se on nyt viimeaikoina ollu harvinaisen kiva, ja hyvällä tuulella, olis ollu hyvä aika kertoa :) ja sit olis ollu hauskaa ku katoin jo laskurist et olis laskettu ollu 13.11 niin meillä on kans koko suvun synttärit siinä lokakuun 25 ja marraskuun 20 välillä :D olis osunu siihen samaan rysään.

Ingela tosi pitkä kierto sullakin sit on tulossa jo nyt on kp36 jo ja vasta tuli ovis? toivottavasti talletukset onnistuu :)

319/393 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoittelut menkoista taavi13,onneksi teillä on alussa vasta nuo touhut ;)  jooh,mietinkin että kuinkahan kauan tässä saa odotella,elän siihen malliin että ellei menkat ala huomenna (tai koskaan :D) niin teen testin sitten joskus 21 päivän tienoilla,silloin oviksesta olisi kulunut se 14 pv..eli täällä vaan odotetaan -.-  ja kun mulla tuli tuo oletettu ovis noin myöhään niin täälläkin se kuviteltu LA siirtyy siis eteenpäin :D

ingela kp 39/26-39

320/393 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hellurei naiset!

mites muuten nonom ja muut hiljaiseloa viettävät,mitä teidän kiertoon kuuluu :)?

täällä kp 43/26-39 ja jännittäviä aikoja EDELLEEN eletään -.- vielä kun yhden viikon jaksaisi odottaa niin sitten teen sen r-testin,ennemminen en viitsi tai oikeastaan en edes uskalla tehdä,pelkään että sieltä kuitenkin tulee se negatiivinen tulos :/  nenä on ollut tukossa ainakin tänä aamuna,muistaakseni myös joinakin muinakin aamuina ja eilen mittasin illalla lämmön,mittari näyttä 37,3. alavatsassa vasemmalla puolella on ollut jo muutamana päivänä outo tunne,vähän semmoine jomotus/paine,melkein kuin menkkakipua,muttei yhtä polttavaa ja vatsa on inhottavan turvonnut :/

koko viikon olen nähnyt kaikkia kamalia painajaisia taas ja naama on täynnä finnejä,selvästi stressaa tämä tilanne alitajunnassa vaikka muuten olen pysynyt aika rentona. tänään alkoi keskeltä alavatsaa polttelemaan erittäin huono enteisesti,toivottavasti ne menkat ei nyt ala :/ sopisi kyllä hyvin kuvioon,sillä tänään on tiedossa mukavaa illanviettoa kaveriporukalla,ja nyt kaikkina viimekertoina kun menkat on alkaneet niin on ollut jotain kivaa ohjelmaa ja loppu ilta tai päivä on mennyt ihan penkinalle harmituksen takia,joten saa nähdä :/ pitää vaan miettiä että enää viikko,enää viikko! sitten saisin testata. sitä siis odotellessa :) 

hyvää viikonloppua kaikille ja plussatuulia :o~~~+++