Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heips!

07.08.2012 |

Terppa, täällä vihdoin rekisteröitymään uskaltanut käyttäjä :) Olen kohta 20v täyttävä nainen, vauvakuumetta olen potenut viimeiset pari vuotta, mutta nyt viimeaikoina on tullut niin vahvaksi, että muuta en juurikaan ajattele... Poikaystäväni kanssa olen ollut yhdessä kolme vuotta ja suhteemme on ollut aina tasapainossa. Hän täyttää 23v. Työssäni olen lasten kanssa tekemisissä päivittäin, se ei auta tilannetta laisinkaan :D Tässä eräänä iltana otin asian vakavasti puheeksi, tähän mennessä olemme aikalailla jossitelleet. Molemmat olemme hyvistä perheistä, lapsirakkaita ja tunnollisia. Olemme asuneet yhdessä jo yli kaksi vuotta, ja pian muutamme suurempaan asuntoon. Mies on todella ymmärtäväinen ja vastasi kyllä myönteisesti lapsen hankintaan, olenhan sitä nyt tässä pitkän aikaa puhua pälpättänyt ja tehnyt selväksi että haluan lapsia nuorena. Ja hän on täysin samaa mieltä. Olemme molemmat vakkaritöissä, ja pelonsekaisin hämmentävin tunteiden myllertäessä mahassa kysyin, että josko yritettäisiin jo ennen muuttoa. (parin kk päästä) Kuulisin mielelläni muiden nuorien, ja miksei vanhempienkin alkutaipaleesta yrittämisen ja muun keskellä :) Olen ystäväporukastani ainoa kuumeilija, mikä itseäni ei tosin haittaa ollenkaan. Kokemuksia ja tarinoita otan enemmän kuin mielelläni vastaan!

Kommentit (393)

Vierailija
261/393 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pitänyt alottaa noiden molempien ohjelmien seuraaminen mutta jäi jotenkin :/ Oon ihan koukussa teiniäiti ohjelmiin, en todellakaan sen takia että niitä ihannoisin niitä vaan se draama ja hektisyys ja hullu elämä on vaan tosi koukuttavaa mun mielestä!

Täällä ei vieläkään menkkoja.. Mä varaan heti varmaan huomenna lekurin.

Kirjottelen paremmalla ajalla :) Haleja!

Vierailija
262/393 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin Mehiläiseen ajan tässä ihan aamusella, aika jo ennen klo 11. Saa tän ressin pois. Koko yö nähty ihan järkkyjä painajaisia kuolemasta ja tappamisesta ym. Hyh :D Tuun sit kertomaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/393 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiuduin äsken, hyvillä mielin :) Kaikki on ok, paikat kunnossa ja hyvältä näyttää. Sain Terolut kuurin niinkun aavistelinkin. Vähän vaan takkuilen noiden annosteluiden kanssa mut luen ne vielä ajatuksen kanssa läpi. Onpas helpottavaa. Käynti kesti ehkä 13min :D Sanoi vielä lopuksi että "ikäs puolesta on hedelmöittyminen tosi hyvin sun puolella"

Btw on tässä 2 viimeisintä vklp tullu vetästyä aikamoiset rännit.. Hyh.

264/393 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ingela, mullakin ovulaatio oli aina laskureista muutaman päivän myöhemmin, ei ne laskurit mitään kerro siis :D Voi siis hyvinki olla, että tosiaan ovulaatio vasta edessäpäin, itse luottaisin ennemmin testeihin, kuin laskureihin :)

Nonom, ihanaa että nyt sait asialle selvyyden, eipähän tarvii pähkäillä enää :) Ja kyllä se kuule pitääkin välillä rentoutua ja ottaa vähän, kannatan! ;)

Mä vielä nyt oottelen sitä ens viikon ultra-aikaa hyvin innolla, ei meinaa kohta enää housuissaan pysyä kun haluis jo mennä sinne vaikka heti...! Noo, eipä tosiaan oo mitään merkkejä ollu, että keskenmenoa ois tapahtunu/tapahtumassa, joten luottavaisin mielin mennään ja eiköhän kaikki oo ihan kunnossa (toivotaan näin)... :)

Mä en oo uskaltanu kattoo sitä teini äidit ohjelmaa, kun jo niin hermoja riistävät kokemukset siitä MTV:ltä tulevasta sixteen ang pregnant sarjasta, voi sitä draamaa ja kaikkee.. Ja mun mielestä on niin hirveetä, kun ne nuoret pojat tajuu olevansa isiä ja tosta noin hylkää lapsensa, eikä haluu olla missään tekemisissä... :/ julma maailma, en tosiaan kestä katsoa tällaisia sarjoja, itku tulee... Mutta jokanen tyylillään :)

Vierailija
265/393 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä menkat kärsitty ja uutta pökköä pesään ;) Työviikko vihdoin ohi ja viikonloppu aloitettu saunalla ja siiderillä jonka ihana oma mies osti ja vielä miun lempparia :) ne pienet teot on jotain niin suurta mitkä merkitsee ja tekee onnelliseks!

Tämmöinen pikapäivitys tähän, ja lähden jatkamaan viikonlopun viettoa murun kanssa :)

Hyvää viikonloppua tytöt!

Vierailija
266/393 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä edelleen jatkuu noi pahat olot/ ällötyskohtaukset aina iltaisin syömisen jälkeen. Taitaa kyllä syömättämyyskin saada aikaiseksi pahan olon. Menkkojen pitäs alkaa tällä viikolla eikä viikonloppuna, kuten väärin laskiessani niin odotin. :) Pienoinen turhautuminen tuli, kun huomasin laskeneeni väärin. :D

Eilen illasta oli ihan järkyttävä olo ja oli lähellä ettei pitäny käydä kaulailemassa pönttöä. Mies vaan myhäilee miun pahalle ololle. :D Hymyilytti kyllä itteäkin olosta huolimatta. Mut katellaan onko tärpänny vai ei... Vielä en odota niin kuin aikaisemmin, mutta olo on kyllä taas erilainen kuin viime kierron aikana. Peukut pystyssä ja sormet ristissä odotellaan.... :D

Vierailija
267/393 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuut pian kertomaan iloisia uutisia :)

Miten kaikilla menee? Onko kellään syysmasennusta?:D Tuntuu että tää ainainen harmaus tekee kyllä pääkopankin harmaaksi...

Ylihuomenna viimeinen Terolut pilleri, vielä ei oo alkaneet.. Turhauttavaa. En ees tiedä miten niitä tulee ottaa jos ei ala tän 10pv:n napsimisen jälkeen. Noh sit vaan kilautan lääkärille :) Muutamana päivänä, viimeks eilen ihan kunnon vihlasuja ja ilkeitä kipuja alavatsassa, ja parisen kertaa tuntunu kamalalta repäisyltä kun pikasesti nousee ylös yms. Huhhuijjaa.. Hassua että jos nää on menkkoja edeltäviä oireita, niin ihan uutta mulle :D Ei kyllä pikku kivut haittaa, lähinnä virkistävää huomata että kroppa ilmoittaa olemassa olostaan ja pillereiden poisjätöstä.

Tekis mieli testata ja ehkä testaankin tänään, en pety vaikka näyttääkin mitä luultavimmin negaa. Nyt tällä sekjnnilla tätä kirjoittaessa vasemman munasarjan kohilta vihloo auauu!!:D Istun bussissa, menossa töihin..

Vitsi mikä oivallus mulla tuli eilen suihkussa, rupesin miettimään tjottailijoita ja että mistä tuo hullunkurinen sana on peräisin :DD Tulee Jos On Tullakseen, wouuu!!

Nyh tulee niin levotonta juttua että mä jatkan matkaa.. Kirjoitellaa heti kun kiireet helpottaa!!

Vierailija
268/393 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miulla on varmaan se, syysmasennus. Työt ei kiinnosta tällä hetkellä oikeastaan ollenkaan. Lenkkeilyt koirien kans tuntuu välillä pakkopullalta, vaikka siellä lenkillä on oikeesti ihan mukavaakin. Ittensä sinne saaminen on vain työn ja tuskan takana. (Tosin voin kertoa ettei meidän koirat ole mitenkään heitteillä tuon lenkkeilyn suhteen, käydään lenkeillä neljä viis kertaa päivään ja saavat vielä takapihalla juoksennella aina välillä.) Voisin nukkua vaikka kuin paljon ja hautautua sohvan nurkkaan neulomaan. Yhtään tätä "masista" ei myöskään auta se, että nyt on ilmat kylmentyneet ja tunnun jäätyväni lenkeillä sekä työmatkoilla vaatteista riippumatta. Toppavaatteet jo etitty kaapista ja melkein nolottaa niissä jo nyt kulkea, mutten tykkää kylmämisestä yhtään. Kotityöt ei kiinnosta, vaikka toisella koiralla sattuu olemaan just järetön karvanlähtöaika. :D Imuroidaan silti lähes päivittäin.

Ei kiinnosta syödä, kun rupee ällöttää. Kun miettii et mitä söis niin ei tee mieli mitään, kun ällöttää kaikki rasvanen ruoka ja rasvan haju (ravintolakokin työssä sitä rasvan tuoksua sitten riittää). Kesken syönnin tulee ällöolo, joka kestää sitten pari tuntia. Ei okseta, vaan ällöttää ja mahassa on pahaolo. Olipa kiva olla töissä, kun tuli ällöolo ja rupes puhalluttamaan. Housutkin puristaa, mutta niin ne aina puristaa ennen menkkoja. :) Kaikista pahin on tuo ällöolo ja vetämättömyys/ "syysmasis". Mutta silti hymyilen. :D Ja leveesti.

Haluisin olla iloinen tästä ällötysolosta, kun toivoisin sen merkkaavan plussaa. Mutta kuitenkin vähän pelottaa ja arveluttaa että olenko sittenkään.... Toivottavasti päivät kuluis nopeasti ja sais varmuuden et mistä tää ällötys johtuu. :)

Vierailija
269/393 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

havaittavissa samanlaisia fiiliksiä aika-ajoin..

Harmittaa myös se, että usein töistä tullessani kotiin, ensimmäinen asia minkä näen, on poikaystävä sohvalla röhnöttämässä ja pelaamassa pleikkaria.. En tiedä miksi se ärsyttää aivan suunnattomasti. Eikä se tietenkään kuule, eikä näe mitään kun pelaa. Tietenkin töistä tullessaan olis kiva tulla kotiin jossa mies olis vaikka hellan äärellä laittamassa ruokaa tai ulkoilemassa koiran kanssa. Sitten kun mä nään hänet siinä sohvalla, niin murahdan vaan jotain "moi"n tyylistä. Mikä ei ole lainkaan munlaista, oon iloinen ja reipas persoona. Ja sitten siitä lähtee mahdollisesti koko illan kestävä pieni naljailu puolin toisin. Monesti ollaan menty nukkumaan niin että mä menen vihaisena ja surullisena sänkyyn, ja se jatkaa pelailua vielä muutaman tunnin, ja tulee myöhemmin nukkumaan. Onko kenelläkään muulla tämmöistä??

En missään nimessä tarkoita että mies ei saisi pelata, onhan esim. tää palsta mun oma juttuni, pelaaminen hänen oma juttunsa. Ja hän on kyllä selvästi vähentänyt pelailua, kun on mun mielipiteitä siitä tarpeeksi kuunnellut... Eniten vituttaa se, että tää kämppä on yksiö. Olisi edes toinen huone mihin pääsisi vaikka lukemaan hiljaisuudessa tai kattomaan telkkaria. ARGH. Onneks me saadaankin kaksio vuodenvaihteessa :) Hassua sanoa, mutta musta tuntuu että meidän arki tulee helpottumaan sen myötä tosi monella tavalla. Ja suhdekin voi paremmin.

Raaaahh.. Tulipa purnattua. No, se on tän palstan tarkoitus jakaa tuntemuksiaan :)

Huomenna vika Terolut. Jeee..

270/393 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ihan satavarmasti joka vuosi kaamosmasennus! oon niiiin väsynyt koko ajan vaikka nukkuisin 12h joka yö ja varsinkin hämärät ja harmaan aamut on jotain niin myrkkyä hyvälle heräämiselle :/ meillä on kuunvaihteessa muutto tosiaan sinne kolmioon ja olen niin innoissani :) :)

meillä ei oo onneksi koskaan tarvinnut tapella pelaamisesta,koska mies pelaa silloin kun myös itse olen koneella tai teen jotain muita omia juttuja(eli melkein aina :D) mutta kun molemmat olohuoneessa pyörii ja istuu koneella niin siinä samalla voi jutella ja käydä vähän silittelemässä selkää tai pusutella,niin se on hyvä :) nyt kun miehen tietokone muuttaa olohuoneesta toiseen "ylimääräiseen" huoneeseen niin mietin että muuttuukohan tämä mukava yhdessä olo jotenkin kun toinen ei pakosta ole aina kuuloetäisyydellä :/

ja onneksi tv on mun hallinnassa (tai siis melkein vain minä katson sitä ellei katsota yhteisiä ohjelmia yhdessä)ja se parempi,isompi ja hienompi pöytätietokone on miehen käytössä,niin ei tule riitaa(ja mulla tietenkin normiläppäri) :D tietenkin on tullut purnausta joskus siinä että mies voisi joskun viihtyä paremmin koneella kuin minun kanssa harrastamassa "yhteistä aikaa" mutta aina sen jälkeen tulee pieni parannus asenteeseen kunnes se hiipuu ja pitää taas muistuttaa siitä :D (ei siis kuitenkaan niin että mies olisi aina mieluummin koneella kuin harrastaisi mun kanssa seksiä :D)

täällä on meneillään piinapäivät,viikonloppuna PITÄISI alkaa menkat mutta uskon että siirtyy vähän myöhemmäksi jos en ole siis raskaana :) joitakin pieniä tuntemuksia on ilmassa,maha oudosti kipuilee alavatsan paikkeilla ja on jotenkin varma olo :) en tosin viitsi liikaa ajatella positiivisesti ettei sit pety niin kovaa jos se täti sieltä tulee,enkä myöskään halua tehdä testiä ennen kuin menkat oikeasti olisi myöhässä.. eli jos menkat ei oo vielä ensi viikolla tullu niin johan sitä testiä tulee kehiin :) phuuuuuuuh,odottavan aika on piiiiiiiiiiiiiiiiiiitkäääääääääääääää....

koittakaahan piristyä siellä,enää n. puoli vuotta niin päivät on taas valoisanpia ja lämpimämpiä :P (täällä odotetaan jo!) ja hei,enää tasan kaks kuutautta niin on jouluaatto! :)

271/393 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulla tuota masennusta kun löytyy ihan diagnoosilla niin en voi syysmasennuksesta puhua, mutta täytyy myöntää että syksy on aina (kevään lisäksi) erittäin vaikea vuodenaika... ...Ainakin näin aluksi. Kyllä sitten ku rupee taas tottumaan tähän pimeyteen, mutta on kyllä masentuneelle yhtä helvettiä tää syksy... Ei pääse kyllä yhtään helpommalla ylös tuolta sängyn pohjalta, kun on niin pimeetä että yöksi luulee vuorokauden aikaa... Ja kun tulee kylmä... Ei sitä peittoa voi laittaa sivuun ku on niiiiin kyyylmääää... Hyi! Mutta eiköhän tää taas tästä, onhan tässä jo 5 syksyä taisteltu tän sairauden kanssa :)

Niin ja pleikkarista, meillä ei onneks tarvii tapella, ukko pelaa aina ku mä en oo kotona tai lähtee jollekin kaverilleen pelaamaan... Eikä niinkään että oisin kieltänyt tai mitään, mutta se on meillä ollut alusta asti tapana, että jos yhdessä samaan aikaan kotona ollaan (molemmilla vuorotyö), niin sitten tehään jotain yhessä, vaikka sitten katotaan sitä telkkaria... Kunhan yhessä vietetään aikaa :)

Sitten muita asioita... Elikkäs eilenhän olin siinä seulonta ultrassa... ...Noooo... Siellähän se äitin pikkukaveri vilkutteli kuvaruudussa. Meinas pikkunen saada jopa isän kyynelehtimään :D Oli itelläänkin kyllä kieltämättä pala kurkussa ja rakkulankin purin huuleen jännityksestä ja siitä ilosta sitten kun näki että kaikki on hyvin... Olipahan se iso veijari jo, olin vasta rv 11+1, mutta vauva vastas jo 11+6 eli 50,5mm siis pääperämitta... Taitaa tulla pitkä kaveri sieltä ainakin näillä näkymin :) Voih, kun se näyttikin jo ihan vauvalta ja niin vaan se liikutteli siellä käsiä ja jalkoja ja kääntyili... Voih! Oli kyllä aivan uskomaton kokemus... Laskettuaika mulla nyt siis muuttu, kun vauva vastas kehitykseltään vanhempaa, eli la nyt siis 10.5.2013. Puoli vuotta odottelua siis ja kyllä nyt tuntuu, niin kuin joku totesikin, että odottavan aika on pitkä... Kyllä... :D

272/393 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla sentään on jo se mitä odotella,me vielä odotetaan sitä mitä saa odottaa :D mulle soitti tänään puhelinmyyjä ja kauppas vauvalehteä ja kysyi et onko ollenkaan semmonen elämäntilanne et vois tilata sitä,enhän mä voinu kieltäytyä,oli niin halpaki ja saan tilaajalahjaksi vauvan unipussin! parasta olis olla nyt raskaana :D pitää vaan muistaa piilotella lehtiä ettei väärät ihmiset bongaa niitä meillä :P

huhu,erosin äsken kirkosta.jotenkin outoa,mutta helpottavaa. eipä tartte miettiä että pidetäänkö sit lapsille ristiäiset vai nimiäiset,sillä mieskään ei oo ikinä kuulunu kirkkoon.

273/393 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olinpas typerä ja menin mittaamaan lämmön :/ ehkä se kertois enemmän jos mittaisin joka päivä..mutta se oli koholla! normaalisti mulla on 36.2-5 ja aamupäivällä se oli 37 jolloin yleensä tunnen itseni tosi kipeeksi,kun ikinä ei nouse kuume vaan päin vastoin lämpö laskee ja nyt siis on mitä mainoin olo! iik,nyt en pysty enää miettimään mitään muuta kuin sitä että mitä jos mä oon oikeesti raskaana? kerroin miehelle ja se voihkaisi että miksi mun piti kertoa sille kun nyt sitäkin jännittää,en kuitenkaan saanut huijattua sitä että olisi ostanut testin :D ensiviikko,tule NOPEASTI! onneksi huomenna on jo perjantaina :) mutta ei silti vieläkään saisi olla näin innoissaan! :/

Vierailija
274/393 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alko menkat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Voi huhhuh mikä helpotuksen tunne!!!!! Eilen otin vikan terolutin ja olin panna pääni pantiks siitä ettei mulla ala siltikään. Kp 67/28, aikamoista :D Ja nyt kp 1. Ihanaa. Ah.

Voi vinde KataV miten suloista!! On varmaan ollu aikamoista fiilistelyä sen jälkeen kun näitte pikku naperonne siellä.. :') Miten te ootte miehen kanssa keskustelleet nyt viimeikoina lapsen jälkeisestä arjesta kun kaikki muuttuu koko ajan todellisemmaks? Vai onks se enemmän semmosta päivä kerrallaan meininkiä? :)

Ingela malta mielesi, (vaikka hyvä mun sanoo ku oon testaillut enemmän kun pääkoppa kestää) koita testata vasta kun on näyttöä sille että nyt vois jotain tapahtua :) Jännää iik!!!

Lunta... Vau :) Mä mietin välillä että olisin mielummin raskaana talvella kun kesällä. Talvella voi kotona kääriytyä kaakao kourassa viltin alle ja kesällä taas paahtua hiki valuen ulos käveltyä 10metriä :DD Tosin näyttäis varmaan huvittavalta jos olis jättimasu ja toppatakki kaverina siinä päällä, haha! En mää tiiä, taas näitä iänkaikkisia mietteitä :)

275/393 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joo taida maltillisesti odottaa :/ nyt olis todellakin mahtava aika tulla raskaaksi vauvan syntymä ajankohdan kannalta sillä se syntyisi kesällä jolloin ei tarvitsisi heti pukea kaameita kerroksia pienelle vauvalle ja meillä myös se,että miehellä ei olisi koulua vaan voisi pitää oikeasti jotain isyyslomaa,sillä koulusta on aika vaikea jättäytyä pois kun jää heti jälkeen kaikesta :/ ootteko muuten tienneet että isyyslomaa on pidennetty yhdeksään viikkoon ainakin :)? vähänkö mahtavaa! paitsi niille jotka olisi halunnut pitää isäkuukauden,sillä se otettiin vastavuoroisesti pois..huoh,huomenna on se lauantai kp 27/27 kaikki päivät ilman menkkoja huomisen jälkeen on erittäin tuskallisia :D no menenpä vahtimaan veljen kahta poikaa puoleksi päiväksi joten johan siinä vipellyksessä unohtuu omat menkat..toivottavasti :P

276/393 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, onhan se kieltämättä aikamoinen tunne, kun oikeasti näkee että sun sisällä kasvaa jotakin niinkin ihmeellistä kuin pieni ihminen :) Me otetaan juuri tällä päivä kerrallaan taktiikalla, ensin ressataan nyt et kaikki menee tän raskauden suhteen hyvin ja ruvetaan sitten varmaan vikalla kolmanneksella miettimään näitä vauvan arki kuvioita :) Hahaa, tänään perjantai ja mulla 12+0, ensimmäinen kolmannes on nyt siis virallisesti ohi ja keskenmenon riski on nyt pienentynyt radikaalisti... Ihana tunne, eipä oo enää ainakaan elämäntavoista tms. kiinni että menis kesken, kun ei oo tähänkään mennessä vielä mennyt... IHANAA! ;) Pahoinvointiki ruvennu vihdoin helpottamaan, tänä aamuna oli siis niin vähäistä että hyvä kun voi pahoinvoinniksi kutsua... :)))

Onneksi olkoon Nonom, pääsettepä taas kunnolla sitten yrittämisen makuun ;)

Ja tsemppiä Ingela, toivottavasti ei rupea menkkoja kuulumaankaan! :) Onpa ihana teijän kanssa jänskättää, tulee omat ajat niin mieleen kun ihan yrittämällä yritettiin raskauttaa mua keinolla millä hyvänsä :DD Mutta painotan, niinhän meilläkin kävi, että kun pakko yrittäminen loppu, eikä ees ajateltu asiaa niin olinkin raskaana :D

Voi, ihan oottelen joulukuuta, kaikkea jännää sillon. Neuvola 3pv, 13pv mulla psyk. lääkäri ja 21pv ultra + joulun jälkeisellä viikolla aiotaan mennä siihen 3 tai 4D ultraan yksityiselle :) Kivaa kivaa... :) Meillä siis aikanen joululahja, kun 21pv saadaan sukupuoli tietää ;) Voih, me kumpikin niin toivottas tyttöä, mutta nooo, katotaan kumpi tulee, pojasta hyötyisin rahallisesti enemmän, kun kummipoika syntyy tammikuussa ja tämän äitin kanssa mietittiin, et jahka meillekin tulee poika, niin saan sitten niitä jo pieneksi käyneitä vauvanvaatteita itelleni (puolet niistä oonki tosin kyllä ostanu lahjaksi tulevalle kummipojalle :D).. No, se selviää sitten. Tosin on ollu joku fiksu toteamus, joka on jossain määrin todistettu paikkaansa pitäväksi, että jos yrittämällä yrittää lasta, se on tyttö, jos taas menee tulee kun on tullakseen taktiikalla, se on poika... Eli meille siis näillä viisauksilla tod. näk. se tyttö tulisi :DD

Aanii ja vauva-lehti tilattu myös tänne, ens kuun alussa pitäs eka tulla.. Mutta jolla kulla saatto nyt olla ehkä parempi lahja mukana, mulle tulee semmoset nalle puh -lakanat, mutta tosin nekin aivan ihanat ja NEUTRAALIT kun ovat keltaset :)

Koodaillaan taas, hyvää viikonloppua kaikille! :)

Vierailija
277/393 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein laskin niin menkkojen ois pitäny alkaa eilen. Tai voihan ne alkaa tänäänkin. Tai huomenna. Toivottavasti eivät ala. Mieskin taitaa odottaa yhtä paljon niiden pois jäämistä kuin minä. :)

Melkein aina yllätyn, kun jutellaan vauvasta miehen kanssa et kuinka paljon hänkin lasta nyt haluaa. Ensimmäinen kerta, kun lasta ihan yritetään eikä tule yllärinä kuin edellisen naisen kanssa aikaisemmilla kerroilla. Miehellä on samanlainen ilme, kun vasta ihastuneilla/ rakastuneilla eikä voi peitellä hymyään ollenkaan. Veikkaisin häntäkin jännittävän edes vähäsen. Eilen kyseli, että koskas miun menkkojen pitäs alkaa (mikä on ennen kuulumatonta). :D

Me ollaan joskus miehen kanssa ihan alkuaikoina juteltu lapsista ja miehellä oli silloin toive, että jos sais päättää niin tytön haluais (poikia kun on jo kolme). Miekin haluisin tyttösen niin paremmin kävis kaverien lasten pieneksi jääneet vaatteet (löytyy 5tyttöä eikä yhtään poikaa). Haluisin varmaankin tietää sukupuolen etukäteen, ainakin nyt on sellainen olo. Mites muut, haluatteko tietää sukupuolta etukäteen vai ette?

Miullekin soiteltiin vauvalehdestä enkä vielä uskaltanu sitä tilata, vaikka oisin saanu siihen lakanat tilaaja-lahjana mukaan. Heti puhelun jälkeen rupes harmittaa. :( Voikohan sen tilata vielä netin kautta ja saakohan siihen sitten myös sen lahjan mukaan?

Vierailija
278/393 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin oli lahja tulossa mukana kun olin tilaamassa netin kautta :) Juurikin noi liikuttavat lakanat..! Olin tosiaan pari päivää sitten tilaamisen kannalla (heh, tietysti katsoin onko mitään ihanaa tilaajalahjaa) mutta tulin siihen tulokseen, että tilaan vasta muutettuamme. Siihen asti käyn kirjastossa/divarista hakemassa :)

Mustakin se on niin kutkuttavaa ja hullunkurista kun mies kyselee "millon sulla pitäis alkaa menkat?" koska aikaisemmin ei ole koko asia kiinnostanut pätkän vertaa :D Pienet jutut tekevät iloiseksi, totta mooses :)

Vissiin tuolla jo jossain aikaisempien viestien tohinoissa sanoin (en muista) että kyllä mielelläni haluaisin tietää sukupuolen niin pian kuin mahdollista :) Pientä poikaa toivon kovasti.. En tiedä miksi. Mies taas tyttöä, mikä on ymmärrettävää kun on elänyt kahden veljen kanssa :D

Mulla ei juuri ollenkaan menkkakipuja.. Weird. Kivut olivat sillon yksi suurimmista syistä miksi hankin pillerit. Verta tulloo kyllä helevetisti! Yäk.

Mä en muista määräsikö gyne noi Terolutit kuinka kauaksi aikaa.. :D Pitää soittaa ja varmistaa.

Hauskaa viikonloppua :))

279/393 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku saattoi nähdä eilen,kun ingela tippui korkealta ja läsähti maahan niin että jäljelle jäi vain märkä läntti. menkat alkoi eilen illalla :/ voi sitä harmituksen itkuryöppyä kun pääsin vessasta. olin niin uber varma että oon raskaana kun piti mennä mittailemaan sitä lämpöä ja olin vielä kattonut aamulla että mun edellinen kierto oliki pari päivää lyhempi kuin mitä olin muistellut ja tajusin ettö hei,nythän ne on jo myöhässä päivän! ja sit samana iltana alkoi menkat. ehdin jo innostaa miehenkin,tuohon annen kuvailemaan tunteeseen,ei voinut piilotella hymyään kun mietittiin omaa vauvaa. yritän nyt vaan miettiä positiivisesti niin että tämä koti ei ollut vauvojen saamista varten vaan se toinen :) silti harmittaa niin pirusti.

Vierailija
280/393 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei menkkoja edelleenkään ole näkyny ja perjantaina ois pitäny alkaa. :) Päivä päivältä jännittää enemmän ja tiedän, että petyn tosi paljon jos ne nyt vielä sieltä tulee.

Usein ruoan jälkeen tulee sellainen ällöolo ja toisinaan syödessä rupee tökkimään se koko ruoka. Rasvainen ruoka suoraan sanottua ällöttää jo ajateltuna. Olen aina ollu herkkujen perään, mutta nyt muutama suupala tai pari karkkia riittää saamaan ällötyksen aikaan. Mieli tekee salaatteja, hedelmiä ja kaikkee raikasta.

Omat farkut kiristää ja useimmista ei mahdu edes nappi enää kii. Täytyi käydä ostamassa uudet farkut, mutta kävin ne ostamassa mamma-mallia (muuten farkut mutta leveä kuminauha vyötäröllä). Menevät tosin ihan ilman raskauttakin. En siis häpeä niitä käytellä, vaikka ei maha rupeiskaan vielä kasvamaan.

Huomenna ois miehen synttärit ja lahjan kanssa on vähän miettimistä. Oiskohan raskaustesti hyvä lahja? ;D Siis jos se näyttäs plussaa... Missähän vaiheessa kannattaa edes ruveta testailee? Viikon vai kahden päästä?