Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vastasyntynyt vauva

Vierailija
25.11.2005 |

olen kotiutunut viikko sitten sairaalasta... Minun vaan täytyy puolen tunnin välein tarkastaa hengittääkö vauva, onko tämä enää edes normaalia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yritä hellittää, et voi tehdä mitään estääksesi kätkytkuoleman, jos se on tullakseen (tosi harvinaista). Tietty ei kannata nukuttaa vatsallaan jne.

Vierailija
2/5 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

rentoudu ja anna vaavinkin nukkua rauhassa...kyllä se siitä !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat kuusi viikkoa voit olla ihan rauhassa, ei se lakkaa hengittämästä.

Vierailija
4/5 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ekat kuusi viikkoa voit olla ihan rauhassa, ei se lakkaa hengittämästä.

Eikö alle kuusiviikkoiset voi kuolla kätkytkuolemassa?

Vierailija
5/5 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tä, että rakastat lastasi, ja sinusta on juuri tullut IHAN OIKEA ÄITI! Onnea sen johdosta. -Kun lapsesi alkaa liikkua, pelkäät jatkuvasti, että hän lyö päänsä johonkin ja saa aivotärähdyksen. Kun hän oppii kiipeilemään, niin sitten sitä vasta pelkäätkin! Ja lapsesi tulee kyllä lyömään päätään ja tippumaan ja kompastumaan, ehkä jopa saamaan aivotärähdyksiäkin, mutta MITÄ SUURIMMALLA TODENNÄKÖISYYDELLÄ hän tulee selviytymään niistä ja kasvamaan ihanaksi isoksi ihmiseksi. Itse olen esikoisen kanssa " pidätellyt henkeäni" kuusi vuotta, eikä mitään kohtalokasta ole vielä tapahtunut, vaikka pari kertaa ollaankin lastenklinikalla käyty kääntymässä. Paras neuvo, mikä minulle annettiin lapsen saatuani oli " unohda kaikki ylimääräinen ja NAUTI pojastasi niin kauan kuin voit" . Nyt kun lapsi on eskarilainen ja alkaa viettää iltapäiviään mieluumin kavereiden, kuin äidin kanssa, ymmärrän tämän neuvon paremmin kuin hyvin.

Sinulle, tuorreelle äidille, haluaisin sanoa, että nauti lapsestasi; aika menee ohi todella nopeasti. Jos jotain pahaa (kätkytkuolema tms.) tapahtuu, sinä et voi sille yhtään mitään muuten kuin sattuman kautta. Nauti lapsestasi. Jokainen hetki. Niin kauan kuin voit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme