Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä vähän motivaatiokuvaa kaikille pulskilla mammoille!

Vierailija
07.08.2012 |

Daamin nimi on Kenna Shell ja hän haluaa toimia inspiraationa ja motivaattorina kaikille niille, joille on kertynyt vähän vauvakiloja ja muutakin.

Laihduttanut 36 kg ja ilmeisesti ottanut vähän täytettä rintoihin, mutta ainakin mulle antaa inspistä ja uskoa siihen, että kaikki on mahdollista :)

http://www.google.fi/imgres?q=kenna+shell&num=10&hl=fi&biw=1280&bih=738…

http://www.google.fi/imgres?q=kenna+shell&num=10&hl=fi&biw=1280&bih=738…

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paino normaali, vaikka kaikkea syönkin. Liikun päivittäin ja nautin elämästä. Näytän aikuiselta naiselta muotoineni, enkä todellakaan havittele poika-mallista vartaloa. Ehkä me varttuneemmat naiset olemme henkisesti sinut itsemme kanssa (ainakin lähellä suosituspainoa olevat), ettei tarvitse kuin hymyillä laihuutta ihannoiville itseensä tyytymättömille naisille.

itseensä ja nauttia elämästä? Johan tää palsta saa nyt väännettyä kaiken ihan ihmeelliseksi. kas kun joku meistä tykkää siitä punttien kolistetusta ja itsensä rääkkäämisestä ja nauttii saadessaan tuloksia aikaan. Mäkin tykkään ruoasta ja viinesitä mutta haluan myös olla hyvkuntoinen ja pistää päälleni vaatetta joka näyttää hyvältä.

Vierailija
2/58 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka puolustaisivat sitä muodokkuudella. Löysä kasa on tietysti muodokas jossain mielessä, mutta muuten opämiellyttävä.

Laihalla ei ole muotoja, mutta treenaamalla saa harvinaisen kauniin kropan.

http://ccsteffen.files.wordpress.com/2012/03/squats-no-squats.jpg?w=600…

M33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on 36 kiloa voinut pudottaa? Minusta ei ole mikään kauhean valtava ensimmäisessäkään kuvassa

ne 36 kiloa kertyy huomaamatta eri paikkoihin. Painoin ennen 56 kiloa, olin ihan kuin tuo nainen oikealla, vaatekoko 36 (olen 174cm).

Nyt painoa on 92 kiloa, vaatekoko 46. Olen siis kerännyt saman verran painoa mitä tuo nainen on pudpttanut, mutta en näytä yhtä lihavalta, koska olen pidempi.

Tosi iso toki olen silti, mutta kilot jakautuvat eri lailla, kun on pidempi. Jos olisin 162 cm ja painaisin 92 kiloa olisin paljon leveämpi.

Vierailija
4/58 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nigella on kyllä upea, eikä olisi laihana kuikelona varmasti läheskään yhtä kaunis. :)

Vierailija
5/58 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen linkin kuvissa on sitäpaitsi eri ovikin takana :) johan se kertoo ettei oo sama henkilö :) toisessa kuvassa oven nuppi vasemmalla ja toisessa sitä ei näy koska ylilaiha tyttönen peittää sen, oikealla siinä kuvassa sen paikka :)

Vierailija
6/58 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen linkin kuvissa on sitäpaitsi eri ovikin takana :) johan se kertoo ettei oo sama henkilö :) toisessa kuvassa oven nuppi vasemmalla ja toisessa sitä ei näy koska ylilaiha tyttönen peittää sen, oikealla siinä kuvassa sen paikka :)

Ei tullut sitten mieleen, että jälkimmäinen kuva on itse otetu peilin kautta. Näin ollen kuva on "nurinpäin"...

Täällä vaan kateelliset possut yrittää kaikin keinoin lytätä tuollaiset ikävät esimerkit, joissa joku on päässyt läskeistään eroon. Toki sitä on varmaan raskasta katsella, jos itse on laiskuuttaa kerännyt muka raskauskiloja ylenpalttisesti kroppaansa eikä pääse niistä eroon.

Vierailija
7/58 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottamaan silkkarit ja tekorusketuksenkin?

Vierailija
8/58 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hyvännäköinen kroppa siellä on alla, on tiimalasin mallinen jopa ylipainoisena eli vyötärö selkeä, ja sirot hartiat jne.

Vierailija
9/58 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno kroppa.

Vierailija
10/58 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppohan se on nuoren ja nätin laihduttaa.

Entä jos omaa savolaiset rumat piirteet ja alkaa rypyt vaan pahemmin näkyä naamassa ja nahka roikkua, jos laihtuu? Mitä väliä.

Vierailija
11/58 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka on silarit, niin on sopusuhtaiset rinnat. Upea.

Vierailija
12/58 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppohan se on nuoren ja nätin laihduttaa.

Entä jos omaa savolaiset rumat piirteet ja alkaa rypyt vaan pahemmin näkyä naamassa ja nahka roikkua, jos laihtuu? Mitä väliä.

Mä laihdutin nelikymppisenä 20 kg ylipainoa pois ja olin tosi pettynyt kun ei minusta tullutkaan paremman näköistä kuin ennen. Päinvastoin. Minusta tuli ryppyinen, kuivikas vanha kääkkä kun ennen olin toki pulska mutta nuoremman näköinen. Enkä ole nuorenakaan koskaan mikään kaunotar ollut joten ei se yllätys ole etten vanhana edes hoikkana myös sellainen ole. Nyt olen lihottanut 15 kg takaisin ja onneksi suurin osa rypyistä on suoristunut takaisin.

Vierailija
13/58 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaamalla, urheilemalla vai millä?

Tosi nätin vartalon on kyllä saanut, ihan näyttäisi lihaksiakin olevan, joten uskon että on salillakin vietetty aikaa.

Hyvä motivaatiopläjäys oli kyllä !

Vierailija
14/58 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseäni jos näyttäisin samalta kuin sen ekan kuvan läskimpi versio. Oli sopusuhtainen vartalo hänellä eikä mikään tursu.

Toisekseen en olisi motivoitunut siihen, että yrittäisin pitää yllä vaatekokoa 32 vai mikä siinä toisessa kuvassa olikaan.

Vierailija
15/58 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kohta 43 v, kohtalaisen pulska mutta eipä ole naamassa ryppyjä. Niin että kannattaakohan laihduttaa jos tulos on ryppyinen kuiva kääkkä.

Helppohan se on nuoren ja nätin laihduttaa. Entä jos omaa savolaiset rumat piirteet ja alkaa rypyt vaan pahemmin näkyä naamassa ja nahka roikkua, jos laihtuu? Mitä väliä.

Mä laihdutin nelikymppisenä 20 kg ylipainoa pois ja olin tosi pettynyt kun ei minusta tullutkaan paremman näköistä kuin ennen. Päinvastoin. Minusta tuli ryppyinen, kuivikas vanha kääkkä kun ennen olin toki pulska mutta nuoremman näköinen. Enkä ole nuorenakaan koskaan mikään kaunotar ollut joten ei se yllätys ole etten vanhana edes hoikkana myös sellainen ole. Nyt olen lihottanut 15 kg takaisin ja onneksi suurin osa rypyistä on suoristunut takaisin.

Vierailija
16/58 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

beachbody.com sivuilta löytyvillä ohjelmilla eli Insanityllä ja P90X:llä.

Niissä tulee treenit ja ruokaohjeet mukana.

Vierailija
17/58 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseäni jos näyttäisin samalta kuin sen ekan kuvan läskimpi versio. Oli sopusuhtainen vartalo hänellä eikä mikään tursu.

Toisekseen en olisi motivoitunut siihen, että yrittäisin pitää yllä vaatekokoa 32 vai mikä siinä toisessa kuvassa olikaan.

jos olisin tollanen rasvatorpedo kuin ennen-kuvassa

Vierailija
18/58 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on 36 kiloa voinut pudottaa? Minusta ei ole mikään kauhean valtava ensimmäisessäkään kuvassa

Vierailija
19/58 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseäni jos näyttäisin samalta kuin sen ekan kuvan läskimpi versio. Oli sopusuhtainen vartalo hänellä eikä mikään tursu. Toisekseen en olisi motivoitunut siihen, että yrittäisin pitää yllä vaatekokoa 32 vai mikä siinä toisessa kuvassa olikaan.

Mä taas vihaisin itseäni jos olisin tollanen rasvatorpedo kuin ennen-kuvassa

Omasta mielestäni tuo ekan kuvan pullero-versio on vielä normaali, toisessa kuvassa pullero-versio taas on liian pyylevä. Itsellä taitaa olla sama vaatekoko (vai olisko yksi koko tai pari vähemmän) kuin ekan kuvan pullero-versiolla mutta minulla on paljon lihaksikkaampi vartalo.

Vierailija
20/58 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on jo tää lähtöpaino paljo isompi ku tolla naisel... noo toivoa sopii jos joskus laihtus ees 10-20kg...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi