Tässä vähän motivaatiokuvaa kaikille pulskilla mammoille!
Daamin nimi on Kenna Shell ja hän haluaa toimia inspiraationa ja motivaattorina kaikille niille, joille on kertynyt vähän vauvakiloja ja muutakin.
Laihduttanut 36 kg ja ilmeisesti ottanut vähän täytettä rintoihin, mutta ainakin mulle antaa inspistä ja uskoa siihen, että kaikki on mahdollista :)
http://www.google.fi/imgres?q=kenna+shell&num=10&hl=fi&biw=1280&bih=738…
http://www.google.fi/imgres?q=kenna+shell&num=10&hl=fi&biw=1280&bih=738…
Kommentit (58)
on väärä motivaatio jos laihduttaa miellyttääkseen muita.
mutta anyway lisäksi todistaa tossa kuvassa että ei oo samat henkilöt koska tolla pulleammalla tytöllä on pihtipolvet ja laihalla ei ole
Kai ne polvetki näyttää huomattavasti eriltä kun polvien ja ylläolevien reisien ympärillä ei oo älytön määrä läskiä ja rasvaa :)
No veikkaisin kyllä että olen terveempi kuin moni sotanorsu-av-mamma, viimeistään muutaman vuoden päästä kun ikä yhdistettynä ylipainoon on melkoinen terveysriski. Mutta koska edellä haukuttiin hoikkia ei-naisellisuudesta niin siihen kommentoin. Ja mihin muuhun naisellisuus muka liittyy kuin miehiin? Tekopyhää kenenkään väittää muuta.
<a href="http://3.bp.blogspot.com/-xFPf_Ext2Pw/Tz7Gh1vlvmI/AAAAAAAAQFs/VvLruxGll…" alt="http://3.bp.blogspot.com/-xFPf_Ext2Pw/Tz7Gh1vlvmI/AAAAAAAAQFs/VvLruxGll…">http://3.bp.blogspot.com/-xFPf_Ext2Pw/Tz7Gh1vlvmI/AAAAAAAAQFs/VvLruxGll…;
Tosi hyvännäköinen tuo Nigella jos tosiaan on jo 51-v.
tikkumainen vartalo jota yritetty naisellistaa tekotisseillä. Ei en ole sotanorsu vaan BM! mulla 21. Olen vaan sitä koulukuntaa joiden mielestä naisella pitää olla kurvia omasta takaa sen verran ettei tarvi sitä hakea kirurgilta :D
Ja tietenkään ei kannata vaipua epätoivoon jos luontoäiti ei ole tissejä suonut mutta ei kannata ainakaan laihduttaa itseään tikuksi.
tikkumainen vartalo jota yritetty naisellistaa tekotisseillä. Ei en ole sotanorsu vaan BM! mulla 21. Olen vaan sitä koulukuntaa joiden mielestä naisella pitää olla kurvia omasta takaa sen verran ettei tarvi sitä hakea kirurgilta :D Ja tietenkään ei kannata vaipua epätoivoon jos luontoäiti ei ole tissejä suonut mutta ei kannata ainakaan laihduttaa itseään tikuksi.
taas itse tykkään enemmän naisvartalosta jossa on myös lihasta. Näin ne maut eroaa :)
naisessa pitää olla pehmeyttä ja naisellisuutta eikä se tarkoita lihavaa.
ja on jo tää lähtöpaino paljo isompi ku tolla naisel... noo toivoa sopii jos joskus laihtus ees 10-20kg...
nyt olen 171/91. tavoitteena 75-80kg.
Mä olisin mieluummin toi ennen-kuvan näköinen tytsi. Tykkään luonnollisesta lookista enemmän kuin liian täydelliseksi väännetystä.
Mut onhan tuossa kannustusta silti.
t. 95kg
Mä olisin mieluummin toi ennen-kuvan näköinen tytsi. Tykkään luonnollisesta lookista enemmän kuin liian täydelliseksi väännetystä. Mut onhan tuossa kannustusta silti. t. 95kg
toisten painosta tai kropan mallista mitään. Voi tsiisus!
Mä olisin mieluummin toi ennen-kuvan näköinen tytsi. Tykkään luonnollisesta lookista enemmän kuin liian täydelliseksi väännetystä. Mut onhan tuossa kannustusta silti. t. 95kg
Eikö tämä koko ketju ollut ylipainoisille mammoille? Mä olen sellainen ja kommentoin kuvia ihan niin kuin tahdon. Ja sanon että olisin enemmän kuin tyytyväinen jos pääsisin edes tuon ennen-kuvan tasolle! Siinä on mun mielestä kaunis kroppa, joskin vähän pullava, mutta silti nätti. Ketään en haukkunut miksikään, joten ei tarvi sunkaan alkaa haukkua.
Eikö tämä koko ketju ollut ylipainoisille mammoille? Mä olen sellainen ja kommentoin kuvia ihan niin kuin tahdon. Ja sanon että olisin enemmän kuin tyytyväinen jos pääsisin edes tuon ennen-kuvan tasolle! Siinä on mun mielestä kaunis kroppa, joskin vähän pullava, mutta silti nätti. Ketään en haukkunut miksikään, joten ei tarvi sunkaan alkaa haukkua.
En sanonut että on liian laiha, vaan sanoin että olisin itse mieluummin se pulleampi. Ja tiedän kyllä että olen liian lihava, vaikkei se nyt tähän liitykään.
En sanonut että on liian laiha, vaan sanoin että olisin itse mieluummin se pulleampi. Ja tiedän kyllä että olen liian lihava, vaikkei se nyt tähän liitykään.
kuin elämänhallinnan hukannut mätisäkki
ja paino normaali, vaikka kaikkea syönkin. Liikun päivittäin ja nautin elämästä. Näytän aikuiselta naiselta muotoineni, enkä todellakaan havittele poika-mallista vartaloa.
Ehkä me varttuneemmat naiset olemme henkisesti sinut itsemme kanssa (ainakin lähellä suosituspainoa olevat), ettei tarvitse kuin hymyillä laihuutta ihannoiville itseensä tyytymättömille naisille.
kuin elämänhallinnan hukannut mätisäkki
Jos mua tarkoitat mätisäkillä, niin mieluummin olen minä kuin sinä.
Niin ja pituutta löytyy 169cm eli "normipainossani" 55kg BMI on normaalipainon alarajalla ja 50kg painavana lievästi alipainoinen. Ja tää tulee tosiaan urheilusta, syödä saa mitä lystää kun kulutan niin paljon.