Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä vähän motivaatiokuvaa kaikille pulskilla mammoille!

Vierailija
07.08.2012 |

Daamin nimi on Kenna Shell ja hän haluaa toimia inspiraationa ja motivaattorina kaikille niille, joille on kertynyt vähän vauvakiloja ja muutakin.

Laihduttanut 36 kg ja ilmeisesti ottanut vähän täytettä rintoihin, mutta ainakin mulle antaa inspistä ja uskoa siihen, että kaikki on mahdollista :)

http://www.google.fi/imgres?q=kenna+shell&num=10&hl=fi&biw=1280&bih=738…

http://www.google.fi/imgres?q=kenna+shell&num=10&hl=fi&biw=1280&bih=738…

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja pituutta löytyy 169cm eli "normipainossani" 55kg BMI on normaalipainon alarajalla ja 50kg painavana lievästi alipainoinen. Ja tää tulee tosiaan urheilusta, syödä saa mitä lystää kun kulutan niin paljon.

Hahahhahhaa, täällä taas läskit av-mammat haukkuu ettei hoikka terve nainen voi olla naisellinen. Huijatkaa vaan itseänne jos haluatte, jos tuolla saatte uskoteltua itsellenne että on parempi pysyä läskinä... Minulta ainakin löytyy vyötärö, lantio, tissit ja perse vaikka painan 55kg, eikä vartalon malli muutu vaikka laihdunkin välillä 5kg (urheilun takia). Lihakset ja luusto kun on tietyn mallinen, ja sellaista taas ei saa pelkästään syömällä laihduttamalla.

Ja ainiin, yksikään mies ei ole ikinä sanonut liian laihaksi tai miehen näköiseksi... päin vastoin. Minusta on ihanaa olla mieheni kanssa kun hän rakastaa myös vartaloani, hän on itsekin hyvässä kunnossa eikä ikinä voisi katsella läskiä naista. Miksi pitäisikään :)

Vierailija
42/58 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on väärä motivaatio jos laihduttaa miellyttääkseen muita.

mutta anyway lisäksi todistaa tossa kuvassa että ei oo samat henkilöt koska tolla pulleammalla tytöllä on pihtipolvet ja laihalla ei ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne polvetki näyttää huomattavasti eriltä kun polvien ja ylläolevien reisien ympärillä ei oo älytön määrä läskiä ja rasvaa :)

Vierailija
44/58 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No veikkaisin kyllä että olen terveempi kuin moni sotanorsu-av-mamma, viimeistään muutaman vuoden päästä kun ikä yhdistettynä ylipainoon on melkoinen terveysriski. Mutta koska edellä haukuttiin hoikkia ei-naisellisuudesta niin siihen kommentoin. Ja mihin muuhun naisellisuus muka liittyy kuin miehiin? Tekopyhää kenenkään väittää muuta.

Vierailija
46/58 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tikkumainen vartalo jota yritetty naisellistaa tekotisseillä. Ei en ole sotanorsu vaan BM! mulla 21. Olen vaan sitä koulukuntaa joiden mielestä naisella pitää olla kurvia omasta takaa sen verran ettei tarvi sitä hakea kirurgilta :D

Ja tietenkään ei kannata vaipua epätoivoon jos luontoäiti ei ole tissejä suonut mutta ei kannata ainakaan laihduttaa itseään tikuksi.

Vierailija
47/58 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tikkumainen vartalo jota yritetty naisellistaa tekotisseillä. Ei en ole sotanorsu vaan BM! mulla 21. Olen vaan sitä koulukuntaa joiden mielestä naisella pitää olla kurvia omasta takaa sen verran ettei tarvi sitä hakea kirurgilta :D Ja tietenkään ei kannata vaipua epätoivoon jos luontoäiti ei ole tissejä suonut mutta ei kannata ainakaan laihduttaa itseään tikuksi.

taas itse tykkään enemmän naisvartalosta jossa on myös lihasta. Näin ne maut eroaa :)

Vierailija
48/58 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkaa myös tv:ssä.

Vierailija
49/58 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisessa pitää olla pehmeyttä ja naisellisuutta eikä se tarkoita lihavaa.

Vierailija
50/58 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on jo tää lähtöpaino paljo isompi ku tolla naisel... noo toivoa sopii jos joskus laihtus ees 10-20kg...

nyt olen 171/91. tavoitteena 75-80kg.

Vierailija
51/58 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin mieluummin toi ennen-kuvan näköinen tytsi. Tykkään luonnollisesta lookista enemmän kuin liian täydelliseksi väännetystä.

Mut onhan tuossa kannustusta silti.

t. 95kg

Vierailija
52/58 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin mieluummin toi ennen-kuvan näköinen tytsi. Tykkään luonnollisesta lookista enemmän kuin liian täydelliseksi väännetystä. Mut onhan tuossa kannustusta silti. t. 95kg

toisten painosta tai kropan mallista mitään. Voi tsiisus!

Vierailija
53/58 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin mieluummin toi ennen-kuvan näköinen tytsi. Tykkään luonnollisesta lookista enemmän kuin liian täydelliseksi väännetystä. Mut onhan tuossa kannustusta silti. t. 95kg

Eikö tämä koko ketju ollut ylipainoisille mammoille? Mä olen sellainen ja kommentoin kuvia ihan niin kuin tahdon. Ja sanon että olisin enemmän kuin tyytyväinen jos pääsisin edes tuon ennen-kuvan tasolle! Siinä on mun mielestä kaunis kroppa, joskin vähän pullava, mutta silti nätti. Ketään en haukkunut miksikään, joten ei tarvi sunkaan alkaa haukkua.

Vierailija
54/58 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä koko ketju ollut ylipainoisille mammoille? Mä olen sellainen ja kommentoin kuvia ihan niin kuin tahdon. Ja sanon että olisin enemmän kuin tyytyväinen jos pääsisin edes tuon ennen-kuvan tasolle! Siinä on mun mielestä kaunis kroppa, joskin vähän pullava, mutta silti nätti. Ketään en haukkunut miksikään, joten ei tarvi sunkaan alkaa haukkua.

Vierailija
55/58 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanonut että on liian laiha, vaan sanoin että olisin itse mieluummin se pulleampi. Ja tiedän kyllä että olen liian lihava, vaikkei se nyt tähän liitykään.

Vierailija
56/58 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanonut että on liian laiha, vaan sanoin että olisin itse mieluummin se pulleampi. Ja tiedän kyllä että olen liian lihava, vaikkei se nyt tähän liitykään.

kuin elämänhallinnan hukannut mätisäkki

Vierailija
57/58 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paino normaali, vaikka kaikkea syönkin. Liikun päivittäin ja nautin elämästä. Näytän aikuiselta naiselta muotoineni, enkä todellakaan havittele poika-mallista vartaloa.

Ehkä me varttuneemmat naiset olemme henkisesti sinut itsemme kanssa (ainakin lähellä suosituspainoa olevat), ettei tarvitse kuin hymyillä laihuutta ihannoiville itseensä tyytymättömille naisille.

Vierailija
58/58 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin elämänhallinnan hukannut mätisäkki

Jos mua tarkoitat mätisäkillä, niin mieluummin olen minä kuin sinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi