Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän 16 v kestänyt parisuhde vetelee varmaan viimeisiään.

Vierailija
07.08.2012 |

Oon niin totaalisen kyllästynyt mieheni haluttomuuten puhua mistään vähänkään vakavemmista asioista. Jos tulee riitaa, ei halua selvittää vaan asia "korjaantuu" hänen mielestään sillä kun siitä ei puhuta.

Rakastan miestäni todella paljon enkä tahtoisi häenstä luopua, mutta en nää enää muitakaan vaihtoehtoja. Nykyisin puhuu mulle tosi rumasti koko ajan. Kun yritän tähän kysyä syytä, hän ei omasta mielestään ole tehnyt mitään väärää.

Ite oon aina ajatellut että luovuta en helposti ja olen tosissani uskonut meidän pysyvän yhdessä aina, mutta tämän kesän aikana olen miettinyt ensimmäistä kertaa suhteemme aikana avioron mahdollisuutta, oon vain niin sairaan väsynyt tähän.

Kiitos kun sain avautua, empä ole vielä muille tstä avautunutkaan ja kukaan ei uskoisi päälle päin.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivitystä odotellessa...

Vierailija
42/50 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidät saa pysymään noissa suhteissa? Itse nykyään annan miehen olla rauhassaan, teen ihan omia juttuja. Harmi suhteen kannalta, mutta ajella en enää ala. Katsotaan mikä suhteen tulevaisuus on tätä menoa.. Muita??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitusvirhe.,

Vierailija
44/50 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan oltu yhdessä 25 vuotta ja tuntuu että viimeisen vuoden ajan ollaan tultu vain läheisimmiksi!!! Ollaan jotenkin kasvettu yhteen. Puhutaankin nykyään aika kipeistä asioista. Mieheni oli ehkä aikaisemmin just tuollainen että kaikki piti lakaista maton alle ja mistään ei voinut puhua. En tiedä miksi hän sitten on muuttunut... onneksi on! Voidaan mekin riidellä ja joskus hän vetäytyy mutta nykyään on oppinut tulemaan takaisin ja voidaan puhua kaikki puhtaaksi. Aikaisemmin myös loukkaantui tosi pahoin kaikesta.

Minkä ikäinen mies sulla on ap? Miehetkin voivat muuttua ja oppia puhumaan tunteistaan. Mun mies on 43 v ja selvästi on muuttunut neljänkympin jälkeen parempaan suuntaan. Aikaismmin oli tosi empatiakyvytön.

Auttaisiko jos sanoisit rauhallisesti miten pahalta sinusta tuntuu ettei mitään voi selvittää välillänne. Siis ihan ystävällisesti, älä syytä häntä!!! Kerro miltä sinusta tuntuu.

kaikkea hyvää:)).

Vierailija
45/50 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noihin toinen nainen -arveluihin. Vaikka tosiaankin on ihan klassiset oireet. Ei kai se vaimoa lähelleen halua kun on toinen mielessä.

Vierailija
46/50 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa, joka oli ollut saman naisen kanssa yli 15 vuotta.

Heillä elämä oli mennyt tosi vaikeaksi ja molemmat vaan ärhentelivät toisilleen. Tässä suhteessa vaimo oli käynyt ajoittain jopa väkivaltaiseksi.

Kuitenkin edelleenkään ei puhu pahaa eksästään, mikä on minun mielestäni fiksua ja arvostan sitä. Itsekin olin pitkässä parisuhteessa ja selvää on, ettei sitä toisen kanssa olisi naimisiin mennyt, jollei häntä olisi rakastanut. Joskus ihmiset vaan oikeasti kasvavat eri suuntiin.

Tässä tapauksessa hänen eksänsä oli löytänyt lähes heti eron jälkeen uuden miehen, ja aloite eroon oli tullut häneltä. Puoli vuotta uuden suhteen alkamisen jälkeen eksä oli jo raskaana.

Joskus mietin, olisiko heidän parisuhteensa ollut pelastettavissa? Toisaalta vaikuttaa siltä, että hänen eksällään oli ollut uusi suhde jo ennen varsinaista eroa.

Vierailija
47/50 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tein näin eli kun meni hermot Kirjoitin sähköpostin miehelleni ,joka ei halua puhua.

Korostin viestissä ,että minusta tuntuu ja minun mielestä jne.

eli ei mitenkään syyllistäen . Mies luki viestin ja vastasi siihen niin päästiin jonkin verran asioissa eteenpäin...

kannattaa kokeilla.

Vierailija
48/50 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mietin eroa minäkin. Ei pystytä enää olemaan yhtään riitelemättä. Jos vaan keksisin miten sen eron parhaiten suoritan, tekisin sen varmaan. Mä olen jotenkin niin kyllästynyt kun toinen vana nälvii ja haastaa riitää ja murjottaa.

Mutta jos susta on tuntunut pahalta vasta tämä kesä niin odota nyt vielä. Ei sitä nyt ihan heti kannata eoa alkaa puuhaamaan, jospa tilanne korjaantuu. Onko miehelläsi raskasta töissä?

Vierailija
49/50 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutun kuuloista keuhkoamista.

Parisuhdekriisiin ajaudutaan, koska seksiä on kerran viikossa tai vähemmin? Ehkäpä siihen kriisiin on ajauduttu parisuhteen muilla osa-alueilla olevien ongelmien takia ja kriisi heijastuu myös haluun harrastaa seksiä kumppanin kanssa (ratkaisemattomat ristiriidat kun eivät saa kumppanista haluttavampaa).

Ehkäpä se seksiä vähemmin haluava kokee, ettei kumppani tue, arvosta, ymmärrä, anna tilaa, kunnioita rajoja, keskustele, jaa vastuuta jne muissa parisuhteen osa-alueissa. Tämä tyytymättömyys puolestaan heijastuu siihen ettei kumppania halua seksuaalisesti kamalan aktiivisesti.

Vierailija
50/50 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

13v ja tää kesä on mennyt ihan persiilleen. Mua nyppii kun saan kotona tehdä kaiken yksin, miestä nyppii kun olen koko ajan pahalla tuulella ja kun seksikään ei nappaa yhtään. Mua nyppii kun olen päästänyt itseni lihomaan ja tässä nyt kuntokuurilla olen.. vituttaa koko elmä, työtä myöten ja tapellaan joka päivä jostain. Erota en haluaisi eikä varmaan mieskään, sillä on jo yksi ero takana. mitä sitä keksisi tilanteen korjaamiseksi, itse haluaisin häipyä autiolle saarelle vuodeksi jotta saisin olla rauhassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi