Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän 16 v kestänyt parisuhde vetelee varmaan viimeisiään.

Vierailija
07.08.2012 |

Oon niin totaalisen kyllästynyt mieheni haluttomuuten puhua mistään vähänkään vakavemmista asioista. Jos tulee riitaa, ei halua selvittää vaan asia "korjaantuu" hänen mielestään sillä kun siitä ei puhuta.

Rakastan miestäni todella paljon enkä tahtoisi häenstä luopua, mutta en nää enää muitakaan vaihtoehtoja. Nykyisin puhuu mulle tosi rumasti koko ajan. Kun yritän tähän kysyä syytä, hän ei omasta mielestään ole tehnyt mitään väärää.

Ite oon aina ajatellut että luovuta en helposti ja olen tosissani uskonut meidän pysyvän yhdessä aina, mutta tämän kesän aikana olen miettinyt ensimmäistä kertaa suhteemme aikana avioron mahdollisuutta, oon vain niin sairaan väsynyt tähän.

Kiitos kun sain avautua, empä ole vielä muille tstä avautunutkaan ja kukaan ei uskoisi päälle päin.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

klassiset merkit

Vierailija
22/50 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

klassiset merkit

toinen nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- mutta toisaalta, kokeilkaa ensin kaikkea muutakin.

Tarkoitan ammattiapua. Jos ei yhdessä, niin sitten erikseen, tunnut väsyneeltä tilanteeseesi eikä se ole ihme.

Ihmiset muuttuu vuosien aikana, ei parisuhteessakaan aina kehitytä ihmisinä samalla tahdilla. Onko sulle tullut joku muutos elämässä mutta miehellä on kaikki pysynyt samanlaisena? Tuollaisetkin asiat vaikuttaa paljon parisuhteeseen, vaikka muu maailma pitäisi sitä pienenä juttuna.

Jos tilanteenne on noinkin ns. "neutraali", eli taustalla ei ole väkivaltaa, alkoholismia tai muuta riippuvuutta, niin niin halutessanne mä ainakin olisin valmis uskomaan, että saatte liittonne toimimaan ja löydätte toisenne uudelleen.

Tai sitten niin ei käy, ja olette vaan löytäneet täysin erilaiset mielenkiinnon kohteet ja puheenaiheet.

Mutta itse eronneena suosittelisin kokeilemaan ensin myös nuo pariterapia-/avioliittoneuvontakortitkin.

Me, ex-mieheni ja minä, teimme sen myös. Ymmärsimme enemmän toisistamme mutta ymmärsimme myös, ettemme voineet jatkaa elämiämme yhdessä koska välillämme ei ollut enää rakkautta eikä kunnioitusta toista kohtaan.

Vierailija
24/50 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluaa olla rauhassa. Kyllä miehet osaavat puhua, mutta naiset ei ymmärrä, että miehet ei roudi asioita.

Anna miehesi olla rauhassa.

Olen ollut mieheni kanssa 17v. ja ei hänkään halua puhua ja sanoo, että haluaa olla rauhassa.

Naisten jatkuva kälätys on liikaa miehille.

Vierailija
25/50 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluaa olla rauhassa. Kyllä miehet osaavat puhua, mutta naiset ei ymmärrä, että miehet ei roudi asioita.

Anna miehesi olla rauhassa.

Olen ollut mieheni kanssa 17v. ja ei hänkään halua puhua ja sanoo, että haluaa olla rauhassa.

Naisten jatkuva kälätys on liikaa miehille.

Kiitos vastauksista. Meillä se vaan sattuu oleen niin päin että mies kälättää, nalkuttaa, valittaa mulle koko ajan. Eli ilmeisesti mun tarvii vaan kaikki ottaa toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Huoh, niinkai se on tehtävä! :(

Vierailija
26/50 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sun äiti jo kertonut et ukkos jätti kun et saa selän takia lapsia ja lihavakin olet jne.

Vierailija
27/50 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vakavissaan, tuli mieleen, että joku häikkä miehellä nyt on, jos kerran seksi ei enää maita ja läskiksikin huudellaan. Nosta kissa pöydälle ja kysy mistä hänen käytöksensä johtuu. Ulkopuolinen ihastus tulee väkisinkin mieleen.

Vierailija
28/50 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on käyttäytynyt samalla tavalla kun sillä on ollut sutinaa jonkun toisen naisen kanssa. Muistelen vieläkin katkerana pitkää ajanjaksoa, jolloin hän oli kotona kuin mikäkin paskiainen ja epäilin että hän on ihastunut työkaveriinsa. Ei myöntänyt ei sitten millään ja keksi ties mitä valheita aiheesta. Sitten vuosien jälkeen hän myönsi, että "taisi olla vähän ihastunut" ko. naiseen. Joo joo, taisi olla "vähän", ja sieppaa pahasti edelleen, ettei voinut myöntää asiaa tuolloin. En tiedä oliko heillä jotain muutakin, tai onko ollut myöhemminkin, koska kuten totesin, hänen sanaansa ei ole aina ollut ihan luottamista.

23

Vierailija
29/50 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan varma juttu. ettei olisi jo suhdekin.

Vierailija
30/50 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.terve.fi/miehen-vaihdevuodet/miehen-vaihdevuodet

"Oireet

Miehen vaihdevuosioireita ei välttämättä huomata ajatella mieshormonin puutteesta johtuviksi, koska ne ilmaantuvat usein hitaasti. Mahdollisia oireita ovat:

•lihominen

•lihasmassan väheneminen

•lihasvoiman heikkeneminen

•univaikeudet

•väsymys

•masennus

•ärtyneisyys, vihaisuus, hermostuneisuus, mielialan vaihtelut

•motivaation heikkeneminen, päättämättömyys, itsetunnon lasku

•muistihäiriöt, keskittymiskyvyn puute

•sukupuolisen halukkuuden väheneminen

•erektiohäiriöt

•lisääntynyt virtsaaminen

•luukato, hiusten lähtö

•hikoilu, kuumat aallot

Kyseiset oireet voivat liittyä myös normaaliin ikääntymiseen, johon vaikuttaa moni muukin tekijä kuin pelkästään mieshormonien määrän lasku."

Vierailija
31/50 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen nyt lyönyt hanskat naulaan enkä tee enää kotitöitä... 15vuotta vessanpesua riittää mulle. Nyt mies valittaa mulle kun hän joutuu tekeen kaikki... enkö mä yritä enää yhtään tän suhteen eteen.... EN TODELLAKAAN ja niin toivoisin että miehellä olis joku toinen, mutta kun ei... pelaa vaan xboxiaan ja on kotona... ei tavii mua mihinkään, haaveilee vaan omakotitalosta ja autotallista. ei tarvis muuta. no mitä vittua se sitten mulla tekeee?!?!?

Vierailija
32/50 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein kunnolla että mies sais sanoa mikä mussa mättää niin paljo kun mitään asiaa en yht´äkkiä osaa tehdä oikein. Ja viimeiset 16v oon osannut, mutta nyt valitusta tulee koko ajan. Ja kovan huudon kera. Mutta sitten kun otan asian puheeksi niin vaikenee kuin muuri.

-ap

Meillä aivan sana tilAnne.. Voin samaistua sinuun. Ero mielessä ja tilanne mennyt pahemmaksi.. Mies käyttäytyy kuten sinunkin. Erona vaan et me naimisissa 10 v. Kun yritin puhua, mies vetäytyy täysin. Haukkuu, huutaa, koen että on erittäin tyytymätön. Elämään kanssani. Kuitenkin väittää et eroa ei hdlua. Hyvin ristiriitaista. . Kaikkea hyvää sulle. Mihin ikinä päädyttekin.

Vierailija
33/50 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehiä kasvattaa?

Vierailija
34/50 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.terve.fi/miehen-vaihdevuodet/miehen-vaihdevuodet" alt="http://www.terve.fi/miehen-vaihdevuodet/miehen-vaihdevuodet">http://www.terve.fi/miehen-vaihdevuodet/miehen-vaihdevuodet</a&gt;

"Oireet

Miehen vaihdevuosioireita ei välttämättä huomata ajatella mieshormonin puutteesta johtuviksi, koska ne ilmaantuvat usein hitaasti. Mahdollisia oireita ovat:

•lihominen

•lihasmassan väheneminen

•lihasvoiman heikkeneminen

•univaikeudet

•väsymys

•masennus

•ärtyneisyys, vihaisuus, hermostuneisuus, mielialan vaihtelut

•motivaation heikkeneminen, päättämättömyys, itsetunnon lasku

•muistihäiriöt, keskittymiskyvyn puute

•sukupuolisen halukkuuden väheneminen

•erektiohäiriöt

•lisääntynyt virtsaaminen

•luukato, hiusten lähtö

•hikoilu, kuumat aallot

Kyseiset oireet voivat liittyä myös normaaliin ikääntymiseen, johon vaikuttaa moni muukin tekijä kuin pelkästään mieshormonien määrän lasku."

Olen vas 35 vuotias ja kaikkia oireita esiintyy paitsi luukatoa.

Vierailija
35/50 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puoliso muuttuu normaalista ja huomaavaisesta ihmisestä joksikin muuksi, hänellä on itsellään jotain ongelmia käsiteltävänään. Varmasti aika yleistä on, että omat tunteet ovat solmussa syystä tai toisesta. On jopa miehellekin paha tilanne, jos ihastuu toiseen, kun ei tiedä miten päin olisi. Ja kriisihän sellainen on tietysti parisuhteelle. Joskus tulee ero, joskus jatketaan yhdessä jos kyetään ja halutaan. Ottakaa te itse ero niistä miehistänne, jos eivät kerro mikä vaivaa, eivät lähde terapiaan eivätkä halua muuttua.

Itse olen hajoillut koko kesän todella rankan ihastumisen kanssa ja tämä selvittämätön tilanne on tuonut varjonsa lähes kaikkeen. Jos oma parisuhde olisi ollut edes jotakuinkin kunnossa olisin varmasti ollut todella pirullinen vaimo tämän ajan, mutta koska odotukset ovat siltä suunnalta jo aika vähäisiä, olen lähinnä vain ollut sekaisin ja mieliala vaihdellut masennuksesta maaniseen.

Vierailija
36/50 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noihin toinen nainen -arveluihin. Vaikka tosiaankin on ihan klassiset oireet. Ei kai se vaimoa lähelleen halua kun on toinen mielessä.

Perjantaina yritin ottaa asiaa esille ja kerroin kuinka pahalta tuntuu se jatkuva mulle valittaminen ja huutaminen. Miehen reaktio: Sanoi mulla olevan päässä vikaa ja painui tietokoneensa kanssa toiseen huoneeseen.

Eilinen meni ihan asiallisissa väleissä, juteltiin niitä näitä ja yritin pinnistämällä olla iloinen, normaali itsensä. Illalla nukkumaan mennessä taas sain katsella mulle käännettyä selkää, aamulla yritin lähestyä häntä vielä sängyssä ollessamme pistämällä käden ympäsri, niin eipäs mennyt kuin minuutti niin mies nousi mitään sanomatta ja puki vaatteet päälle ja tuli alas. Tuntuu todella pahalta.

Kyllä mä sitä toista naista mietin ja oon miettinyt jo pitkän aikaa. Kerään päivän voimia kysyä siitä rauhallisesti illalla kun lapset saatu nukkumaan. Tämä on niin epänormaalia käytöstä. Kuitenkin mies on aina ollut mun "kimpussa" ja on halunnut mua, leikitellyt, ottanut kainaloon ym. Nyt kaikki on pois ja en tiedä mitä oon tehnyt niin erilaista??!

Kiitos asillisista ja kannustavista kommenteista.

Vierailija
37/50 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen on, valiettavasti :(

Vierailija
38/50 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori

Vierailija
39/50 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan printtaisin ja täyttäisin avierohakemuspaperit ja antaisin miehelle " Laitetaanko tämä huomenna eteenpäin?" Jos ei edelleenkään suostu keskustelemaan sättimättä ja haukkumatta, veisin ne paperit eteenpäin.

Ja terapiaan voi tosiaan mennä yksinkin; joskus neutraali ulkopuolinen osaa asettaa omat ajatukset järjestykseen. Kysymys on sinun elämästäsi ja oletko halukas jatkamaan sitä tuolla malilla jos mies ei muuta käytöstään. Eikä mies tule muuttumaan ellei hän itse sitä muutosta halua.

Vierailija
40/50 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämään tuollaisessa suhteessa, jossa kumppani kohtelee kuin olisit joku iljetys.

Oli sitten kyseessä toinen nainan tai ei niin joka tapuksessa rakkautta ei mies voi tuollaisen käyttäytymisen perusteella tuntea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi