Shoppailimme vauvantarvikkeita, mitä mieltä olette ostoksista? (kuva)
Vaunut:
http://www.vaunuaitta.fi/popup_add_image.php?pID=1882&osCsid=b9i2hdus36…
Sänky:
http://www.vaunuaitta.fi/popup_add_image.php?pID=1963
Turvaistuin:
http://www.vaunuaitta.fi/popup_add_image.php?pID=1624
Jos jollakin on näistä kokemuksia, niin otan mielelläni vastaan :)
Kommentit (150)
Vaunuissa höpöhöpöeturenkaat. Lisäksi, mahtuuko vauva niihin helmikuussa lampaantaljan, äp-makuupussin, äp-toppapuvun ja muiden vaatteiden kanssa? Pieniltä vaikuttivat.
Ovaalisänky =) Erikoisuudentavoittelua.
Turvakaukalon pitää ehdottomasti olla sellainen, jonka saa nostettua rattaiden runkoon. Kyynärpää ja käsi kun ei enää helmikuussa jaksa kannatella vauvaa.
Mitä helvettiä meni vauvanhoidossani pieleen, kun ei koskaan tullut edes mieleen mitään taljaa hankkia?
ap ei todellakaan ole ostanut noita tuotteita vaan unelmoi niistä! Kai tään nyt hönömpikin tajuaa :D :D
Av-mammalle on täysin mahdotonta uskoa, että jollain voisi olla varaa oikeasti ostaa tällaiset kamppeet vauvalleen.
Ihan olis itsellänikin varaa ostaa, mitä tää siihen kuuluu? Kysymys on siitä että sä kusetat näillä "ostoksillasi" ihmisiä. Ai mistä tiedän, no siitä kun sulla ei ole OMIA kuvia. Mitä kohtaa sä et nyt ymmärrä?
Eikös noi rattaat ole bugaboot? Niihin saa ne talvirenkaat ja kyllä monet niitä on käyttänyt ainakin täällä Helsingissä vuosikausia, kai olisivat vaihtaneet elleivät olisi pärjänneet.
Meillä on toi sama kaukalo, osta siihen se lämpöpussi. Se on kätevä talvella.
Maxi-voisin kaukalo, vanhempi malli on myös ollut ja yhdet Bugabootkin (eri malli).
Ihan hyviä ostoksia, jos teillä oli noihin oikeasti rahaa.
Esikoisvauvakilpavarustelua, niin sööttiä. :)
Esikoisvauvakilpavarustelua, niin sööttiä. :)
Turvakaukalosta en osaa sanoa. Kivat värit, mutta onko tosiaan vain kolmipistevyö niin kuin kuvassa näyttäisi. Olen itse ollut tosi tyytyväinen Britaxiin.
noissa turvakaukalon vöissä on? Minusta näyttää ihan tavallisilta, eikö Gracossakin ole tuollaiset? Luulin että kolmipistevyöt on ihan tavikset, ihan niinkuin turvaistuimissakin.
Menee ekan vuoden ajan (ainakin meillä, vaikka poika kasvoi +-käyrällä pituuden puolesta).
Vaunut: pienet kääntyvät eturattaat varmasti kaupungissa kätevät, mutta toimivatko pidemmillä vaunulenkeillä tai lumisohjossa (kaikilla ei tietysti tällaisia tarpeita ole)? Kopan koosta tms. ei minulla tietoa. Musta on aina hyvä ja tyylikäs väri.
Sänky: pienennettynä kiva vauvalle, rattaat kätevät, jos liikuttelee sänkyä. Ovaali on vähän hankala malli, jos pienet makuuhuoneet. Hankala keksiä Stokken mainostamaa pitkää käyttöä (sohva, sänky).
Adaptereilla menee tuon Maxi-Cosin kaukalon kanssa ja on tosi kätevä kaupungilla, kun on tullut autolla.
ja joku tähän on varmaan vastannutkin että noihin saa talveksi erilaiset eturenkaat.
Itse olen tykännyt vaunuista tosi paljon, asumme Helsingin keskustassa. Siellä oikeasti näppäryys ja ketteryys ovat tärkeämpiä kuin loskankesto, sillä ihme turistia lappaa eteen joka nurkan takaa.
Mieheni oli kans sitä mieltä, että vaunujen kans tulee ongelmia talvella, mutta jos ei onnistu niin sitten pitää katsoa jotkut muut vaunut talvivaunuiksi :)
Ahaa! En tiennytkään että Bugaboihin saa erilliset talvirenkaat! No asia sitten ratkaistu, ei tarvikaan ostaa toisia vaunuja.
Alaosaan saa korin, joten ostoskassit ja muut tavarat menee sinne :)Vauvan laskettu aika on lokakuussa, ja hoitolaukku on edelleen hakusessa. Matkuri olisi muuten ollut passeli, mutta sitä ei nähtävästi vaaleanpunaisena saa...
Ymmärrän, että joidenkin mielestä on turhaa sijoittaa tonneja vaunuihin ja sänkyihin, mutta kaikki ei ajattele näin.
Näillä tarvikkeilla en yritä todistella yhtään mitään, siihen mulla ei ole tarvetta :)
Jos etsit hyvännäköistä hoitolaukkua, nahkainen Storsak on oiva valinta. Meillä on käytössä (2v jo) vieläkin Jamie (musta). Ihana ja sopii miehenkin kainaloon.
Adaptereilla menee tuon Maxi-Cosin kaukalon kanssa ja on tosi kätevä kaupungilla, kun on tullut autolla.
tais tulla kalliiks :D
eks toi sänky oo semmonen jatkettava stokken?
vaunut kätevät pienet,saako siihen kaukalonkin vai onko ees tarvetta?
musta on muuten hyvä väri mä itekki ostin ja käytin kahella lapsella ainoa ongelma on että kesällä aurinko värjää mustaa kangasta ja voin sanoa että 3vuoden jälkeen meidän vaunujen musta kangas on tosi värjääntynyt auringosta. :/
Kolmen vuoden jälkeen edelleen täysin mustat. Sisällä säilytettynä värikin säilyy, vaikka käytössä on palon myös aurinkoisilla ilmoila. :)
Täytyypäs googlettaa tuo Storsak, hoitolaukku on tosiaan vielä hakusessa :)
Sängystä vielä, etukaaran saa siis irroitettua, ja myöhemmin saa lastenhuoneeseen vaikka sohvan tyyppisen muokattua.
Patjat, lakanat ja lisäosat on tuohon ihan omat, myydään kai Stokken sivuilla ainakin.
Kuvia tänne en jaksa laittaa huonolla kamerallani, turvakaukalo ei ole vielä edes tullut (pitäisi tulla tällä viikolla) mutta sänky näyttää tosi hyvältä ja somalta, ja rattaat tuntuu kans tosi jämeriltä ja hyviltä pukata. Mun mielestä tuo tummansininen väri on näyttää tosi tyylikkäältä, paremmalta kun kuvissa. Kankaan jujuhan on nimenomaan tuo farkkumaisuus.
Mutta en linkannut noita kuvia tänne kyselläkseni onkohan mulla rahaa noihin, vaan oikeasti halusin vaan kokemuksia ja vinkkejä :) Niitä kyllä olen saanutkin, mielenkiintoinen keskustelu tästä on tullut.
...jos se vauva synnyttyään osottautuu ihan väärän näköiseksi tähän teidän sisustukseen tai sun asuihin? Niissä kun ei ole palautusoikeutta, tiesitkö? Voi olla että jossain yksityisessä synnytyssairaalassa tehdään kyllä kauneusleikkauksia ennen kun tarvii ihmisten ilmoille lähteä.
Eikai se vauvan ulkonäkö vaikuta siihen, millaisissa rattaissa sitä voi työntää, tai millaisessa sängyssä se voi nukkua? :D
Turvakaukalosta en osaa sanoa. Kivat värit, mutta onko tosiaan vain kolmipistevyö niin kuin kuvassa näyttäisi. Olen itse ollut tosi tyytyväinen Britaxiin.noissa turvakaukalon vöissä on? Minusta näyttää ihan tavallisilta, eikö Gracossakin ole tuollaiset? Luulin että kolmipistevyöt on ihan tavikset, ihan niinkuin turvaistuimissakin.
mutta aikanaan kun hankin turvakaukalon, oli uusintauutta, että siinä on viisipisteturvavyö, joka oli silloin ainakin testatusti turvallisempi kuin kolmipistevyö. Mutta ehkä se on jo todistettu turhaksi. Itse hankin kaukalon siis vuonna 2006. Niin, ja meidän turvaistuimissakin on viisipistevyöt. On ehkä ollut silloin sitten muotia?
Onhan se nyt ihan hirveetä jos tummansininen tai pinkki saakin lapsen nenän näyttämään isommalta. Tai jos sun softshellcoretexunelma riitelee sen ihonvärin kanssa, miten ikinä voisit pitää lastasi sylissä? Ajattele nyt vähän!
Saa noihin bugaboo vaunuihin. Erittäin kätevät ja suositut vaunut stadissa.